Hi..... Hiv.......
HIVLADNINGS-UTGAVEN
Hi..... Hiv.......
HIVLADNINGS-UTGAVEN
Jaja, hivladning er i det minste bedre enn all den andre dritten til sutre.
Cringe å se folk i tråden som tror de er økonomer
Sykt cringe å se folk i tråden som tror at nazisme er bra
Sykt cringe å se folk i tråden som hører på dårlig musikk
Mere cringe med folk som tror de er økonomer lol
Det er folk i tråden akkurat nå som ikke hamstret mat før koronautbruddet og som vil trolig være døde før året er slutt
Hvemdan vet du at de ikke er det?
Mårn!
det er jo sutre sitt dette også
Hur mår ni idag, mina vänner?
>Imagine being this delusional
Mårn, skjer?
Mårn, sitter her i solen og nyter en øl jeg (kjøpt i Strömstad, naturligvis)
>Hivladning vant til slutt
sutreanon er på lag med vaktmesteren konfirmert
>imaginiser å skrive på engelsk
Anonsen, er du boomer med pusteproblemer?
Du tror det ja?
>ny tråd med banner laget før side 8 blir slettet
>ny tråd uten banner kan lages lenge før dultegrensa og vaktmesteren gir faen
Vi kan ikke vinne.
Haven't heard about Scandis at all in the news.
How are you guys handling the pandemic ?
Når man rapporterer sutreanontråder hvilken kategori for rapportering pleier dere å bruke?
Somewhat incompetently handled by the authorities but otherwise relatively well i think.
Spam
Depends, Denmark is in panic mode, Sweden does nothing and Norway is the middle ground between Sweden and Denmark
hei! Sitter her og nyter en kup av koffee, men jeg trenger mer.
Jeg hører på musikk och skal lese och studere snart.
Vi har 4k tilfeller og 112 dødsfall nå. Er det mer enn Sverige?
Hva skjer der med dig? Planene for i dag?
ja, men hivladning har i det minste banner
bare mongoer hamstrer
dårlig, sutre vant igjen
Voe må være magisk som holder en tube sparkel i hånda og får det til å bli maling.
Skal vi se, er det
Slik man lenker til forrige tro?
hitler var slemm bærsjemann som drepte 66 millioner jøder og homser med giftgass fordi han var misuneelig på demn, men han var egentlig homsejøde selv
Ja
Alright I guess, people are getting infected, but the curve is relatively flat and hospitals have so far been able to handle it. Sweden has more deaths but fewer infections which I think is because they're not testing as many people as we are
>tenk å uironisk være så desillusjonert
Tenk å være så mongo at man ikke forstår at Hitler er det mest populære statsoverhodet blant befolkningen sin noen sinne.
Er ikke nassene store på sensur og bokbrenning?
>Sweden has more deaths but fewer infections which I think is because they're not testing as many people as we
Riktig, Norge har totalt utført rundt 60 000 tester flere enn Sverige
*reinfeksjon i kina, kaster ut alle utlandske mediehus*
Å NEI NEI JEG
*ny bølge av viruset kommer til å vaske over kina, dødstallene er allerede 5-10 høyere enn angitt*
Å NEI JEG KLARER IKKE Å
*situasjonen i usa og europa går ut av kontroll, folk dør som fluer, elendig håndtering, hamstring og kaos og vold i gatene*
JEG MÅ BARE...
*kommende uke krasjer markdene og viruset muterer seg og bokstavlig talt milliarder vil dø innen året er omme*
JEG KÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅMER
>to much order
*too much
Sensur av hva? Hvilke bøker?
Er det galt å brenne pervo-litteratur, kjønnsoperasjons-manualer og det som verre er?
Hva med han kongen som ville gå av slik at landet kunne holde demokratiske valg men befolkningen protesterte og ville at han skulle fortsette. Da liker folk deg ass.
>han legger ikke inn feil i bilder åg setninger så gramatikk-autistene sprer ting videre
Godt argument. Feministisk litteratur om kjønn har liten verdi som annet enn opptenning.
all sensur er galt
negere?
ja, de brenner vi
>Somewhat incompetently handled by the authorities
Same here. It's not as bad as Italy, but not enough masks or tests, could have been a lot better.
>Sweden does nothing
They're pulling a Johnson and going for herd immunity ?
Seems you're handling it like Germany, good for you.
Ja, jeg er for ekstrem tanke/ytringsfrihet, syns selv det forferdelige og forkastelige burde eksistere. Kanskje vi kan gjøre noen unntak om ting som har gjort/gjør direkte skade på andre men ikke ellers. Men det blir nok aldri noe av.
Er han der Lasse Josephsen jøde?
fiskekaker til middag...igjen...
> Kanskje vi kan gjøre noen unntak om ting som har gjort/gjør direkte skade på andre
Det er jo det det gjør. Der er derfor sen-Sovjet finansierte LBTQP bevegelser i alle vestlige land men holdt det bannlyst hos seg selv. En mentalt syk person vil alltid være en belastning for samfunnet. Økonomisk og ved mangel av frisk reproduksjon. I mange tilfeller påfører de og skade på samfunnet rundt seg, ikke minst ved at de endrer verdigrunnlaget til en nasjon fra sunne verdier til syke verdier.
Da jeg var ung fikk man betalt for å delta i spørreundersøkelser.... Nå gjør folk slikt gratis
>viruset muterer seg
Viruset har allerede mutert seg 400 ganger på Island alene.
vi må knuse nazismen!
Du kan fremdeles bli betalt for å delta i spørreundersøkelser anonsen
Flere som våkner opp når de kan se(helt innerst på de mest bortgjemte stedene på internett)nøyaktig akkuratt hva vi gjør med transpersoner.
Skjønner at informasjon og presantasjon er viktig men å si at bøndene ikke burde få vite ikke godkjent informasjon blir for føydalskt.
>Dagpengene gikk bokstavelig talt "ut på dato" sist helg
>Fikk dette svaret nå
Vet du hva, Norge er ikke så ille hele tiden.
Sitter her med en øl i sola og leser en bok jeg. Tenkte å mekke en bakt potet og elgbiff til middag
Meningstorget og YouGov gir deg poeng per undersøkelse. Poengene hos meningstorget kan du cashe ut i gavekort og gryn på Paypalkontoen din
>ferdig utdannet i desember
>begynte i jobb siste uke i februar
>permittert midten av mars
Glad jeg ikke er som kompisen min som fikk denne skjebnen. Jeg? Jeg "jobber" i offentlig sektor jeg