Sverigetråden - falla av

Attached: image.png (450x450, 377.3K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=e1ozCWyUlCg
the-scientist.com/news-opinion/relatively-stable-sars-cov-2-genome-is-good-news-for-a-vaccine-67319
youtube.com/watch?v=dhlKz3VwFqA
twitter.com/NSFWRedditGif

Fick han ett anfall eller hörde han röster?

Attached: 1575975271313.webm (742x664, 204.93K)

Nej Anna, du får inte mer pengar nu.

>Sverige
AHAHAHA

Det var ett ljud från lokalens ljudsystem.

>falla av

Attached: 1485982207676.jpg (640x640, 35.57K)

MJÄÄÄÄÄÄ

Attached: 1585020522253.jpg (716x960, 60.52K)

Låt oss fortsätta diskussionen.

Fråga: är sjuksjöterskor judar som använder en krissituation med svenska folket som gisslan för att höja sina löner utan förtjänst?

J/N

Attached: 1585235064111.jpg (1440x1800, 446.49K)

Jag underskattade hur tufft ensamheten skulle vara som vuxen.

Djävulen på hans ena axel heemade ängeln från hans andra axel med bravur

Ja.

120481225
HALLÅ KOLLA PÅ MEJJ JAG HAR HITTAT ETT EFTERBLIVET ARGUMENT SOM INGEN GILLAR BÄST JAG SKA BREVA DET I VARJE TRÅD DEt NÄSTA TRE ÅREN

snsd....

hatar mig själv
det var allt

Attached: 1585329574335.jpg (750x928, 469.46K)

>Axel: Corona är en förkylning, sluta snacka om att det händer jävla nazister!!
>Axel: HÖJ LÖNERNA FÖR SJUKVÅRDSPERSONAL FÖR FAN JÄVLA TRÄLBÄRG DE SLITER I SJUKHUSEN OCH DÖR AV CORONA JUST NU

Blir man immun 100% efter att man haft corona?

nej och ingen blir frisk enligt Yas Forums

J
Precis som poliser inte förtjänar extra löner ifall det blir flerdagarskravaller, brandmän vid skogsbränder, soldater vid krig.
Man vet vilka arbetsuppgifter man kan komma att ställas inför och man vet att man inte kommer ha rätt till högre lön ifall det sker

Varför förväntar sig nbögar att vårdpersonal inte också har behov av inkomst och schyssta arbetsvillkor som alla andra jobb? De flesta skulle aldrig orka med jobbet som vårdpersonal gör men ändå finns den här tonen att man bara ska hålla käft och bli heemad av corona för att det är det man har valt.

Ja
Sjuksköterskor är orimligt högt avlönade sett till arbetsinstats. På samma sätt är undersköterskorna (som gör allt arbete) alldeles för dåligt betalda. Jag har jobbat natt på sjukhus som transportör i min ungdom och blev äcklad när jag insåg att sjuksköterskorna som jobbar dessa pass kanske jobbar i 2 timmar av 10 för att sedan plocka hem en lön på 45+.

>göra det till en vänster/höger fråga

lol

youtube.com/watch?v=e1ozCWyUlCg

Attached: 1537224908748.gif (864x420, 1.88M)

J
Vad menade han med detta

Ni som har diagnosen GAD, Generaliserad ångestsyndrom, kan man få bidrag om man har det?

Det verkar så ja. Iallafall en kortvarig immunitet. Svenskar leder forskningen med att hitta dessa antikroppar i blodet så man kan testa folk.

*sniff sniff*
Kan du åtminstone försöka dölja doften av rutten förhud med lite minttabletter?

Schizot...

detta brev...

Attached: 1583522289991.jpg (3024x3124, 1.71M)

Ja men bara till en variant, corona muterar och är alltid "olika" precis som HIV.

>rutten förhud
bokstavligen VAD menade han med det här?

Ni skrattade åt mig men nu har någon annan gjort samma observation

obs. inte jag som brevat i deras chatt

Attached: ABchatt.png (404x123, 4.66K)

Tegnell vet vad han gör

Attached: 29da5f0a-1353-4385-9d1c-9796de46a324.jpg (980x490, 42.84K)

Den där taktiken med att kalla chefen för psykfall om han vägrar en ge högre lön, hur fungerar den egentligen? Jag har lönesamtal snart och tänkte begära 5000 mer i lön. Kommer han vika sig om jag ber honom ta sin medicin?

Attached: 1554174458445.jpg (512x512, 13.22K)

Inte han men fattar inte referensen
Förklara

hah tyckte den var så bra när den var ny

Attached: COOM123.jpg (244x249, 8.66K)

Det är alltså för 88-åriga Kerstin som vi nu stänger ner hela fucking landet för. Som vi nu utsätter otaliga människor för försämrad psykisk hälsa och låter ekonomin gå åt helvete. Det är för Kerstin 88 som hela samhället bromsar in och alla måste lägga sina liv åt sidan för att Kerstin 88 ska kunna ha artros och demens i några månader till. Pissar på dessa jävla dinosaurer. De hade inte brytt sig ett skit om rollerna var omvända. Det har de aldrig gjort i sina 5-miljoners lägenheter och idylliska ungdomsminnen.

Attached: kärringjävel.jpg (1067x683, 98.61K)

Nej bara i någon vecka och bara för just den typen du har fått. De har redan hittat över 2000 typer av COVID-19 så chansen är stor att du blir smittad av en annan typ när du har tillfrisknat, och då är faran större då dina lungor redan har tagit stryk.

Mutationerna har inget med HIV att göra även om COVID-19 har HIV proteiner.

>120481313
Haha oj hon är upprörd tror jag

Attached: 1581757901570.jpg (575x767, 131.74K)

>Jag har lönesamtal snart och tänkte begära 5000 mer i lön
hah lycka till mannen

Kalla honom för Axel och säg att han är en jävla hycklare som samtidigt är din chef. Jag menar, hur psyksjuk är man om man spammar antikapitalism och samtidigt är din chef? Vilka psykfall det finns...

coronavirus inklusive sars-cov-2 muterar långsamt, så jo. Med största sannolikhet kommer du utveckla någon form av i alla fall kortvarig immunitet.

Förklara varför du inte håller med

kommer vi att klara det?

Attached: e9c.jpg (1180x480, 47.25K)

Kalla honom för nazist och trälberg och säg att han bajsar i garderoben.

men om jag säger att han inte har några argument då?

Japp, dina fonder, dina aktier, ditt CV, din tid här på jorden ska offras på altaret för gamlingarna.

>får äntligen fv
>får sänkt libido efter bara några dagar
Vad i satans jävla helvete? Hur fan går det här ens till? Hade högre libido då jag var singel och koomer, är det för att jag mådde sämre då och ville bara kompensera med en snabbrunk? Koom tre gånger (oftast till bilder av henne) per dag förut, nu känns det bara som att jag initierar sex för att ge henne njutning för att jag älskar henne.

Har inte problem med att få ståfräs, men kunde kooma snabbare på 1-3 minuter förut, nu kan jag ha sex i 30 min och inte en skvätt kommer ut ur min penis.

Attached: 1584969794021.gif (328x323, 1.3M)

du är totalt efterbliven bara finns inget att säga

>utsätter otaliga människor för försämrad psykisk hälsa
Är man så psykiskt svag förtjänar man allt man får, detta har diskuterats tidigare

Kalla honom transa med grids och hota att anmäla honom för våldtäkt

Baserade gamlingar som tvingar alla yngre att hålla sig inomhus så att de själva kan gå ut på stan och uppleva den så som den var förr innan invandrare och SJWs dominerade gatubilden.

Attached: 1574468989642.png (662x652, 637.09K)

Han vill ju inte få honom att begå självmord

Hur fick du henne?

>Koom tre gånger (oftast till bilder av henne) per dag förut, nu känns det bara som att jag initierar sex för att ge henne njutning för att jag älskar henne.
C U C K
U
C
K

Tagga ner lite axel

>älskar henne
>efter några dagar
ööm ok

Axel du kan ju svara på motargumenten i förra tråden istället för att vara passivt aggressiv

Jag bryr mig inte om sunt förnuft för nu jävlar ska jag knulla en knubbig kinespaj som kommer på besök om ett par timmar och ingen kan stoppa mig

häng dig nbög

Klart jag kan gå ut och gymma, och gå till affären.

Jag är immun mot Corona nu nämligen

Attached: 1579552494184.png (656x768, 267.27K)

Därför man ska ut. Gamlingar som är ute nu vill bara dö. Gå ut och hosta ner fittorna.

Älskar sprängare favä, det har aldrig tidigare eller efter funnits en generation som skiter så TOTALT i och både de som kom före och efter dem

skulle gissa på
>rutten förhud
>avskuren förhud
>jude

Axel...

user... du har aldrig haft sex...

Kommer breva tills du älskar henne.

Attached: midna152.png (660x1000, 661.9K)

om du hade förklarat dina åsikter om detta för dig själv, vad hade du sagt så?

Hade ni legat med en brud även om ni visste att ni riskerade att bli smittade med viruset?

Hur menar du nu?

Var inte i förra tråden

johan du är autism

>ligga
lol nej

Ja. Då dör jag iallafall inte som oskuld.

>Gamlingar som är ute nu vill bara dö
Detta, de ber om det nu, regeringen borde vägra alla åldringar som går ut vård favä

Han kommer ju bli helt knäckt

Fick intrycket av att du syftade på ett brev där.
Vad menade du i såna fall? Axel och anons chef samtidigt?

j-ja favä...

Attached: bara.jpg (184x184, 8.21K)

COVID-19 är sjukdomen som viruset ger upphov till (jämför AIDS och HIV). sars-cov-2 har inte över 2000 "typer", att det existerar en punktmutation någonstans i virusets genom betyder inte att viruset är en annan "typ" som vaccin inte biter på. Det här viruset är relativ stabilt jämfört med t.ex. influensavirus. Se

the-scientist.com/news-opinion/relatively-stable-sars-cov-2-genome-is-good-news-for-a-vaccine-67319

youtube.com/watch?v=dhlKz3VwFqA

Attached: ayyyy.jpg (912x905, 96.21K)

Det var ett där själva punchlinen var att Axel kan vara vem som helst, oavsett hur ologiskt det är.

Haha roligt haha axel ville få stormanorrarena att döda sig själv haha kul "brevar mina episka bilder varje dag men stormsnorrarna är kvar" haha rolit xD
dds psykfall du blev säkert avtryckt på riktigt

Nån som vill ses ikväll?

>t. Hisingen

asperger

Bra argument

finsk autism

är du svho?

Men det stämmer inte user?
Lurpassa mer

vad har ni för tankar och funderingar om efterlivet?

hur var det roligt?

Är du en söt pojke med en tajt pojkfitta? :3

>Axel kan vara vem som helst
nej axel, nej

Why does sverigetråden call me a mongol when I start talking about corona?

Swedenborg hade rätt