Attached: image.png (450x450, 377.3K)
Sverigetråden - falla av
Easton Allen
Bentley Baker
Fick han ett anfall eller hörde han röster?
Christian Edwards
Nej Anna, du får inte mer pengar nu.
Liam Morgan
>Sverige
AHAHAHA
Camden Wright
Det var ett ljud från lokalens ljudsystem.
Caleb Torres
>falla av
Austin Sanchez
MJÄÄÄÄÄÄ
Christian Roberts
Låt oss fortsätta diskussionen.
Fråga: är sjuksjöterskor judar som använder en krissituation med svenska folket som gisslan för att höja sina löner utan förtjänst?
J/N
Cooper Sullivan
Jag underskattade hur tufft ensamheten skulle vara som vuxen.
Jeremiah Martin
Djävulen på hans ena axel heemade ängeln från hans andra axel med bravur
Adam Perez
Ja.
Jackson Martinez
120481225
HALLÅ KOLLA PÅ MEJJ JAG HAR HITTAT ETT EFTERBLIVET ARGUMENT SOM INGEN GILLAR BÄST JAG SKA BREVA DET I VARJE TRÅD DEt NÄSTA TRE ÅREN
snsd....
Connor Wood
hatar mig själv
det var allt
Isaac Lee
>Axel: Corona är en förkylning, sluta snacka om att det händer jävla nazister!!
>Axel: HÖJ LÖNERNA FÖR SJUKVÅRDSPERSONAL FÖR FAN JÄVLA TRÄLBÄRG DE SLITER I SJUKHUSEN OCH DÖR AV CORONA JUST NU
Leo Cox
Blir man immun 100% efter att man haft corona?
Ethan Peterson
nej och ingen blir frisk enligt Yas Forums
Jackson Myers
J
Precis som poliser inte förtjänar extra löner ifall det blir flerdagarskravaller, brandmän vid skogsbränder, soldater vid krig.
Man vet vilka arbetsuppgifter man kan komma att ställas inför och man vet att man inte kommer ha rätt till högre lön ifall det sker
Adrian Hall
Varför förväntar sig nbögar att vårdpersonal inte också har behov av inkomst och schyssta arbetsvillkor som alla andra jobb? De flesta skulle aldrig orka med jobbet som vårdpersonal gör men ändå finns den här tonen att man bara ska hålla käft och bli heemad av corona för att det är det man har valt.
Connor Ramirez
Ja
Sjuksköterskor är orimligt högt avlönade sett till arbetsinstats. På samma sätt är undersköterskorna (som gör allt arbete) alldeles för dåligt betalda. Jag har jobbat natt på sjukhus som transportör i min ungdom och blev äcklad när jag insåg att sjuksköterskorna som jobbar dessa pass kanske jobbar i 2 timmar av 10 för att sedan plocka hem en lön på 45+.
Ian Adams
>göra det till en vänster/höger fråga
lol
Matthew Garcia
Camden Diaz
J
Vad menade han med detta
Anthony Cook
Ni som har diagnosen GAD, Generaliserad ångestsyndrom, kan man få bidrag om man har det?
Julian Davis
Det verkar så ja. Iallafall en kortvarig immunitet. Svenskar leder forskningen med att hitta dessa antikroppar i blodet så man kan testa folk.
Isaiah Gutierrez
*sniff sniff*
Kan du åtminstone försöka dölja doften av rutten förhud med lite minttabletter?
Charles Rogers
Schizot...
Luke Turner
detta brev...
Nolan Barnes
Ja men bara till en variant, corona muterar och är alltid "olika" precis som HIV.
Cameron Martin
>rutten förhud
bokstavligen VAD menade han med det här?
Carter Ortiz
Ni skrattade åt mig men nu har någon annan gjort samma observation
obs. inte jag som brevat i deras chatt
Jacob White
Tegnell vet vad han gör
Aiden Evans
Den där taktiken med att kalla chefen för psykfall om han vägrar en ge högre lön, hur fungerar den egentligen? Jag har lönesamtal snart och tänkte begära 5000 mer i lön. Kommer han vika sig om jag ber honom ta sin medicin?
Hudson Cooper
Inte han men fattar inte referensen
Förklara
Jacob Adams
hah tyckte den var så bra när den var ny
Hudson Ward
Leo Russell
Det är alltså för 88-åriga Kerstin som vi nu stänger ner hela fucking landet för. Som vi nu utsätter otaliga människor för försämrad psykisk hälsa och låter ekonomin gå åt helvete. Det är för Kerstin 88 som hela samhället bromsar in och alla måste lägga sina liv åt sidan för att Kerstin 88 ska kunna ha artros och demens i några månader till. Pissar på dessa jävla dinosaurer. De hade inte brytt sig ett skit om rollerna var omvända. Det har de aldrig gjort i sina 5-miljoners lägenheter och idylliska ungdomsminnen.
Jason Wood
Nej bara i någon vecka och bara för just den typen du har fått. De har redan hittat över 2000 typer av COVID-19 så chansen är stor att du blir smittad av en annan typ när du har tillfrisknat, och då är faran större då dina lungor redan har tagit stryk.
Mutationerna har inget med HIV att göra även om COVID-19 har HIV proteiner.
Liam Lopez
>120481313
Haha oj hon är upprörd tror jag
Isaac Williams
>Jag har lönesamtal snart och tänkte begära 5000 mer i lön
hah lycka till mannen
Logan Barnes
Kalla honom för Axel och säg att han är en jävla hycklare som samtidigt är din chef. Jag menar, hur psyksjuk är man om man spammar antikapitalism och samtidigt är din chef? Vilka psykfall det finns...
Dylan Barnes
coronavirus inklusive sars-cov-2 muterar långsamt, så jo. Med största sannolikhet kommer du utveckla någon form av i alla fall kortvarig immunitet.
Zachary Sullivan
Förklara varför du inte håller med
Alexander Gonzalez
kommer vi att klara det?
Tyler Ortiz
Kalla honom för nazist och trälberg och säg att han bajsar i garderoben.
Nathaniel Mitchell
men om jag säger att han inte har några argument då?
Jonathan Sanchez
Japp, dina fonder, dina aktier, ditt CV, din tid här på jorden ska offras på altaret för gamlingarna.
Jacob Torres
>får äntligen fv
>får sänkt libido efter bara några dagar
Vad i satans jävla helvete? Hur fan går det här ens till? Hade högre libido då jag var singel och koomer, är det för att jag mådde sämre då och ville bara kompensera med en snabbrunk? Koom tre gånger (oftast till bilder av henne) per dag förut, nu känns det bara som att jag initierar sex för att ge henne njutning för att jag älskar henne.
Har inte problem med att få ståfräs, men kunde kooma snabbare på 1-3 minuter förut, nu kan jag ha sex i 30 min och inte en skvätt kommer ut ur min penis.
Eli Lee
du är totalt efterbliven bara finns inget att säga
Nathan Ortiz
>utsätter otaliga människor för försämrad psykisk hälsa
Är man så psykiskt svag förtjänar man allt man får, detta har diskuterats tidigare
Brody Campbell
Kalla honom transa med grids och hota att anmäla honom för våldtäkt
Gabriel Young
Baserade gamlingar som tvingar alla yngre att hålla sig inomhus så att de själva kan gå ut på stan och uppleva den så som den var förr innan invandrare och SJWs dominerade gatubilden.
Thomas Jones
Han vill ju inte få honom att begå självmord
Jonathan Howard
Hur fick du henne?
Jack Edwards
>Koom tre gånger (oftast till bilder av henne) per dag förut, nu känns det bara som att jag initierar sex för att ge henne njutning för att jag älskar henne.
C U C K
U
C
K
Nicholas Roberts
Tagga ner lite axel
Jack King
>älskar henne
>efter några dagar
ööm ok
Christian Bailey
Axel du kan ju svara på motargumenten i förra tråden istället för att vara passivt aggressiv
Joshua Evans
Jag bryr mig inte om sunt förnuft för nu jävlar ska jag knulla en knubbig kinespaj som kommer på besök om ett par timmar och ingen kan stoppa mig
Leo Morales
häng dig nbög
Christian Wright
Klart jag kan gå ut och gymma, och gå till affären.
Jag är immun mot Corona nu nämligen
Michael Brooks
Jace Gomez
Därför man ska ut. Gamlingar som är ute nu vill bara dö. Gå ut och hosta ner fittorna.
Grayson Harris
Älskar sprängare favä, det har aldrig tidigare eller efter funnits en generation som skiter så TOTALT i och både de som kom före och efter dem
Jayden Foster
skulle gissa på
>rutten förhud
>avskuren förhud
>jude
Aaron Lewis
Axel...
Bentley Gomez
user... du har aldrig haft sex...
Blake Young
Kommer breva tills du älskar henne.
Brayden Davis
om du hade förklarat dina åsikter om detta för dig själv, vad hade du sagt så?
Chase Morris
Hade ni legat med en brud även om ni visste att ni riskerade att bli smittade med viruset?
Christian Martinez
Hur menar du nu?
Connor Anderson
Var inte i förra tråden
Landon Fisher
johan du är autism
Jace Moore
>ligga
lol nej
Christopher Walker
Ja. Då dör jag iallafall inte som oskuld.
Josiah Lee
>Gamlingar som är ute nu vill bara dö
Detta, de ber om det nu, regeringen borde vägra alla åldringar som går ut vård favä
Ethan Moore
Han kommer ju bli helt knäckt
Josiah Bennett
Fick intrycket av att du syftade på ett brev där.
Vad menade du i såna fall? Axel och anons chef samtidigt?
Ryder Wood
j-ja favä...
Oliver Cook
COVID-19 är sjukdomen som viruset ger upphov till (jämför AIDS och HIV). sars-cov-2 har inte över 2000 "typer", att det existerar en punktmutation någonstans i virusets genom betyder inte att viruset är en annan "typ" som vaccin inte biter på. Det här viruset är relativ stabilt jämfört med t.ex. influensavirus. Se
the-scientist.com
Alexander Brooks
Angel Rodriguez
Det var ett där själva punchlinen var att Axel kan vara vem som helst, oavsett hur ologiskt det är.
Christian Powell
Haha roligt haha axel ville få stormanorrarena att döda sig själv haha kul "brevar mina episka bilder varje dag men stormsnorrarna är kvar" haha rolit xD
dds psykfall du blev säkert avtryckt på riktigt
Anthony Morris
Nån som vill ses ikväll?
>t. Hisingen
Josiah Brooks
asperger
Aiden Perry
Bra argument
Mason Cox
finsk autism
John Hughes
är du svho?
Logan Ortiz
Men det stämmer inte user?
Lurpassa mer
John Rodriguez
vad har ni för tankar och funderingar om efterlivet?
Noah Powell
hur var det roligt?
Alexander Evans
Är du en söt pojke med en tajt pojkfitta? :3
Brandon Nelson
>Axel kan vara vem som helst
nej axel, nej
Adrian Long
Why does sverigetråden call me a mongol when I start talking about corona?
Christian Peterson
Swedenborg hade rätt