/norgetråden/-utgaven
/norgetråden/
Other urls found in this thread:
multicom.no
psykiskhelse.no
twitter.com
Anime
Jeg kan ikke beskrive hvor mye hat jeg føler når jeg ser bortskjemte jævler klage over hvor ille det er å være 2 uker i karantene
Jeg har levd dette isolerte, ufrivillige ensomme livet i 20 ÅR, og dere takler ikke 2 uker?
Jeg håper corona utsletter hele menneskeheten, meg inkludert, vi fortjener ikke denne planeten
>ingen banner
>ingen lenke til forrige tråd
>det kommer alltids et nytt meldekort
Noen som har erfaring med Multicom PCer?
Vurderer å kjøpe denne: multicom.no
Og oppgradere senere
Jeg synes dette er så sykt basert. Mine sprengersjefer har ikke latt meg ha hjemmekontor tidligere fordi de er så gammeldagse og tror at man ikke jobber når man er hjemme, men nå er de tvunget til å la oss gjøre det og bedriften går bedre enn den noen gang har gjort.
De som falt ut & nå lever meldekort til meldekort. De uten familiære kontakter & nettverk som kan gi en vei ut av nav systemet. De som sliter mentalt & fysisk. De som aldri kommer seg noen vei & blir etterlatt.
Hei gutta, ossnHOST HOST HOST SNNNNNNNNNNNNNNNNNRGH HOST AH ja hvordan går det her da?
Får vel jogge en tur på Grünerløkka
*host* *host*
Ikke stort, har hostet i en sprayflaske og sprayet viruset på alt av frukt og grønt.
bra jobba mongo. du klarte ikke engang å lenke til forrige tråd. grattis bjørn terje
Gleder meg til medias sutring om hyttefolket til påske
Og sutringen om folk som går på ski i marka osv.
Finnes ingen regel om lenke til forrige og bruk av banner
det snør faenmeg
>De som falt ut & nå lever meldekort til meldekort.
De hadde oljeøkonomibaserte jobber uansett. Jeg har null sympati med arbeidsledige frisører i Stavanger som klippet håret til oljesjefer på dagen og lå med dem på natten.
>De uten familiære kontakter & nettverk som kan gi en vei ut av nav systemet
Er du faen meg dum eller? Begge mine foreldre er alkoholiserte og rusmisbrukere, dvs pappa døde for 15 år siden og mamma er inn og ut av LAR. Jeg har mastergrad nå og jobber i en teknologibedrift. Jeg har faen meg ikke fått jobben igjennom familie og kontakter, dra til helvete. Jeg har klart dette fordi det norske systemet faktisk fungerer, jeg har fått utdannelse og krisebolig helt gratis av samfunnet og nå betaler jeg tilbake i form av skatt.
>De som sliter mentalt & fysisk
Si meg hvordan i helvete kommunisme skal redde disse uansett?
>De som aldri kommer seg noen vei & blir etterlatt.
Jeg er beviset på at Norge har et system som faktisk fungerer. Sier ikke at det er perfekt, men det trengs faen ikke noe massiv omvelting. Jeg hater deg merker jeg. Du vet ingenting om hvordan det er å ha det vanskelig i Norge.
>Si meg hvordan i helvete kommunisme skal redde disse uansett?
Borgerlønn hadde vært en løsning
>borgerlønn = kommunisme
Tydeligvis en mindreåring jeg diskuterer med her, ja.
Ikke ham, men si meg, hva er nautgryn hvis ikke borgerlønn? Du får penger for å være arbeidsledig. For å dekke bolig og utgifter og mat.
Detter er ikke meg.
>kommunisme
Jeg har aldri sagt kommunisme.
Jeg er han du diskuterte Pinker med.
>Jeg er han du diskuterte Pinker med.
Høh? Hva er pinker??
Vi skal spise de rike!!!!!
Imaginiser å grave ut øyet til Stordalen med en skje og spise det
Vil heller imaginisere å voldta Gunhild fåvæ
Hm har jeg chingchongviruset, eller er det bare pollensesongen som har starta?
Har du feber, vondt i brystet og diaré og/eller hodepine og blir andpusten av å gå opp trappen? Da er det kineserpesten.
>Kvarg Vikernes :D
Vi skal spise de rike, kjendiser, bloggere, instagram-horer, svindlere og globalister
Var ikke noe morsomt i forrige tråd, er ikke noe morsomt nå heller.
>:D
>finsk
Åh,
Er det ingen andre sykdommer som har samme symptomer? Hørtes litt generiskt ut.
>kineserpesten
det navnet har vært tatt siden 1340 tallet :^)
Må vi spise de alle? Synes at slike som Voe skal bli kollektivisert fitte jeg
SARS-CoV-2 er jo en luftveisinfeksjon som tilhører corona-virus-familien. Ca halvparten av de kjente 400 virusene som forårsaker forkjølelse er jo nettopp corona-virus, så det er jo ikke så rart at det høres generisk ut.
Hva er det med en del nordmenn og den trangen de har til å kjefte og tyste på andre under disse coronatider?
kineserpesten-2019 da?
Kinesisk flaggermus-pest?
>Voe skal bli kollektivisert fitte
Bare jeg får vært fus så er det greit for meg.
Er de som tystet og angav andre under krigen som overlevde, de har vel bare videreført sin naturlige underdanighet igjennom genene sine tipper jeg.
Hva hendte deg for 20 år siden?
Jeg ble født
>borgerlønn er ikke kommunisme
>ja selvfølgelig skal Mohammad, Parkesh, Mugabe og lille Aisha få, de er jo statsborgere og er akkurat like norske som meg og deg
Er det noen måte å diagnosere det på eller videre skille det ut fra andre sykdommer uten ordentlig utstyr?
>kineserpesten-2019 da?
Basert navn
>dnf når ingen trans-jente robot ikke-binær person i åpent forhold
Robot? Er han, tør jeg si det, /vår kar/?
Blir du ikke kåt av å angi naboen og prøve å kontrollere hen sitt liv?
Enten ta prøve nå, de tester for virus i svelg og nese (mer bestemt, de bryter ned DNA og sjekker om de finner viruset sitt DNA). Eller vente til de har utviklet en test som sjekker for anti-stoffer, men da er du mest sannsynlig frisk uansett.
En test du kan gjøre nå er å fylle badekaret med vann og se om du klarer å holde pusten i 7 minutter. Klarer du det, har du ikke viruset. Men det er viktig at du har hele hodet under vann. Du kan ev. bruke toalettskålen om du ikke har badekar, bare stapp litt dopapir nedi og tett igjen som en propp og så trekker du ned et par ganger sånn at det fyller seg opp.
ikke han du preker med, men borgerlønn er vel betingelsesløst gitt til alle? Altså Røkke får også borgerlønn, samme som Ulf nautet som bor i sokkelleilighet
>Ikke han du preker med, men borgerlønn er vel betingelsesløst gitt til alle?
Det er det som ofte kalles universell borgerlønn. For å være autistisk, avklaringspenger, trygd og alle andre former for penger som blir utbetalt som den mottakende kan bruke på hva enn de vil er teknisk sett former for borgerlønn.
Man må faktisk ikke ha hodet under vann for å holde pusten
Jeg blir mer kåt av å bli kontrollert av en nabo jeg ikke engang kjenner :3
RETTMESSIG
Men for å teste for covid-19 så må du det. Og det er viktig at det er lengre enn 7 minutter. Det er faktisk mest effektivt om du innhalerer skikkelig godt med vann, og så holder det inne i syv minutter.
Søte
Takk for særdeles informative svar!
Dette er oppfordring til selvdrap og ulovlig
Hvis du brever i norgestråden, så er sjelen din allerede død. Kroppen din er bare et tomt skall uansett. Jeg tilbyr deg bare en måte å sette deg fri på.
Tenk hvor mye sysselsetting 300 000 permitterte bidrar med:
Du fyller selvfølgelig ut ditt NAV 04-01.04 skjema på papir og sender det av gårde med Posten. Klokken åtte noen dager senere ankommer en budbil fra Bring et industrilokale på Oslos østkant. Her står de ansatte klare til å kaste seg over jobben det er å sortere og åpne brevene og pakkene breddfulle av dokumentasjon og skjemaer. Antallet paller med brev ropes over til arbeidsstasjonene i et annet rom, hvor jobben med å brette ut arkene, fjerne stifter og binders. Prognosen for dagen skrives opp på en tavle. På en vanlig dag er det ikke uvanlig at 120 000 ark skal igjennom skannerene og arkiveres.
Du gjør valg hver dag, men dette er et av de viktigere.
Neida, sier bare til retten at det var ment som en spøk
Vi jomper skip
Vi tar denne
jeg tar denne ja, den er rettmessig
rettmessig forlatt
Ny norsk borgerkrig nå
Birkerbeinere når?
Basert og rettmessig tråd
De offisielle coronatallene baserer seg på selvdiagnostiserte folk som har meldt i fra selv digitalt ikkesant?
nei
Nei, det er fra faktiske tester. Det er derfor tallet på folk som har blitt friske også er lavt.
Vi tar denne ja. Veldig basert.
Sutre prøver å holde liv i pedo tråden sin. Selv om denne har mest brevere. Må nesten rapportere den tråden.
Skulle skrive avhandling, nok en dag kastet bort på drittbreving på firekanalen. Burde jeg bare gjøre det slutt, dere?
Nei. Det ordner seg.