Attached: 1570880193126.jpg (847x1200, 133.2K)
Sverigetråden - Overallupplagan
Justin Adams
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtu.be
twitter.com
Isaac Fisher
first for japanese oppai
Christian Rivera
f1h1 upplaga
Angel Lewis
Ahhhhhhhhh vill ha svhofv
James Bailey
Varför beter sig folk som att det bara är stockholmare som åker ut på landet och inte lantisar som åker till Stockholm?
Vad representerar högst smittrisk, några stockholmare som bilar till sin relativt isolerade småländska stuga, eller ett gäng lantisar som drar upp till Stockholm och reser runt i lokaltrafiken och hänger runt i gamla stan?
Camden Nelson
Säga vad man vill om Henrik J, men respekterar att han är så konsekvent i sitt uppladdande.
Eli Cooper
>idag har vi känt varann
f1h1
Ryan Mitchell
dåligt exempel
Ethan Bell
Det senarenämnda helt klart. Därför Stockholm borde satts i karantän.
Cooper Gutierrez
Varför är inte hon min fv?
Landon Lewis
Breva bättre
Daniel Evans
>t. sjudande st*ckholmare
Jacob Thomas
länka vänstras insta plz
Jayden Evans
Inte jag som vill stänga ner en hel stad för att jag är rädd att någon stockholmare ska komma och hosta på ens gata.
Anthony Cooper
fin låt av en fin flicka
youtube.com
Joshua Brown
Hon till vänster totalt moggar den högra, hon har inte ens klackar på sig. Hur justifierar dvärgar sina liv?
Robert Murphy
Det ser ut som om brösten är gjorda av frigolit
Asher Clark
blä
Jeremiah Butler
Att*
Christopher Carter
Hur rimligt är det att Stockholm inte satts i karantän än? Kommer bli en intressant historieskrivning, där Tegnell kommer bli en ny Wallenbergfigur alt. bespottas i decennier framöver pga inkompetens.
Brandon Bell
Yikes, såg just hennes bröst utan bh. Verkligen inget av värde där. Jag nöjer mig med min Anri.
Nathan Lee
Bilden av att smittan skulle vara stor i Stockholm är överdriven
Och det drivs på av personer som normalt sett hatar Stockholm. De har läget under kontroll.
Caleb Morgan
länk?
Charles Rivera
Bara bögar tänker i termer av mogga.
Justin Scott
Gritings tru frends
*hnng* ajm facking mässive!
Todäj aj jast vånnt too äcksplejn dätt ånnorring de gådds baj träjning in de tämpel off ajron is de only risånabbel kårs of äcktjon iff ju vånnt too be strång bååf mättafysickally and be facking joocy. Ålso dånnt bi a behta läfftist änd jast gå aut där änd be a facking biist. Dätts just maj humbel opinjon.
Änd ho am aj? Ajm de grejt lajjon åf de nååf.
xoxo boom!
Eli Bailey
Det är hett med korta sötpajer.
Kayden Wilson
Att Stockholm skulle sättas i karantän är bara något som lantisar med rövsmärta tycker är en bra idee.
Jack Bell
Det kommer inte komma någon ekonomisk kris.
Staten har enorma statsfinanser, vi snackar om resurser upp till hundra tusentals miljarder kronor som kan läggas på att rädda exakt varje företag, att köpa in 100 000 respiratorer
Lincoln Butler
sök hjälp bananskalare
Joshua Walker
D1a. Man kan leka med dem betydligt lättare i sängen.
Liam Scott
hmm precis. Synd att det knappast finns så många att köpa
Tyler Howard
>Staten har enorma statsfinanser
Samtidigt som vi har studenter och äldre som knappt kan betala hyra. Fyfan pissar på den här fittregeringen som tar från fattiga och hjälper rika.
Charles Brown
Sök på "Yoshii Kimuji" eller "Nichada Jujak".
Alla asiater ser ju likadana ut, så kan inte vara säker på att den det finns nakenvideor av är samma, men whatever.
Aiden Thompson
>student med studiebidrag och världens mest fördelaktiga lån klagar ppå statens ekonomiska principer
Jackson Fisher
Men herregud ta livet av dig. Sluta vara så besatt av honom
John Rivera
>tufftufftuff
Baserad youtube poop
Henry James
>Det kommer inte komma någon ekonomisk kris.
Svårt att veta, det kommer garanterat att vara ekonomiskt turbulent ett bra tag.
Företag kommer att konka, sedan när epidemidelen är över och allt ska köra igång igen kommer det plötsligt att fattas leverantörer.
Joshua Miller
>besatt
Hur är jag besatt när jag en (1) gång påtalar hur imponerande det är att han släpper en video med MATEMATISK precision varje lördag kl 08:00?
Easton Nguyen
För att jag vet vem du är ditt psykfall, varför i helvete har du blivit så besatt av Henrik? Ditt hat har lett till nån jävla fascination av snubben, snart kommer du väll börja stalka honom ivl
Connor Turner
>Spara ikväll och slåss mot gryningen Kom imorgon, imorgon är jag borta.
Jonathan Turner
>Varför beter sig folk som att det bara är stockholmare som åker ut på landet och inte lantisar som åker till Stockholm?
>Vad representerar högst smittrisk, några stockholmare som bilar till sin relativt isolerade småländska stuga, eller ett gäng lantisar som drar upp till Stockholm och reser runt i lokaltrafiken och hänger runt i gamla stan?
Detta! Tegnell pendlar 2 h om dagen till o från Linköping.
Att han inte ens kan dega själv för att bo på hotell etc tills det hela är över visar att han inte är av rätta virket.
Leo Morgan
>Tegnell
>Wallenberg
Kan redan nu inte jämföras.
Isaiah Torres
Om den här Henrik Jönsson är en sån borgarbracka varför har han så knullade tänder?
Dylan Carter
>Företag kommer att konka
Och de kommer återuppstå, bara månader efter att krisen är över, so what's the deal
Jordan Jenkins
>För att jag vet vem du är ditt psykfall
Vad menar du? Du låter besatt av denna imaginära person i tråden
David Cook
Hur länge har jag kvar att konsumera innan mina pengar är värda lika mycket som toalettpapper?
Mason Fisher
Han är inte så rik som han låtsas
Connor Powell
Han tycker oironsikt att det är fint med skeva tänder, då det liknar de tänder som den brittiska adeln har.
Zachary Howard
Jose Peterson
Jag skulle hellre se alla pensionärer, diabetiker och tjockisar dö än att ge upp min frihet att röra mig utomhus.
Eli Mitchell
Toalettpapper kommer vara värt sin vikt i guld inom en månad
Austin Nguyen
Sök oironiskt psykisk hjälp mannen. Hatar du människor är det bättre att undvika dem istället för att följa allt de gör
Jace Morris
Den här idioten försöker inte ens. Det stämmer ju inte. De flesta ställen i Sverige är rätt så lindrigt drabbade. Det är bara Stockholm som det finns aktivt utbrott.
Kayden Williams
Varför vill ingen påstå detta? Sen när blev alla kämpar för gamlingar? Jag har jobbat med gamlingar och svenskar har fan aldrig brytt sig om sina ruttnande föräldrar.
Hunter Edwards
Polisen kommer ha fullt upp nu med att ta fast personer som anordnar sammankomster på över 50 pers
Fritt fram för våra vandaler i orten att kaosa loss
Jeremiah Diaz
Wow nästan som att insatsen skulle kommit... för sent
Jack Brown
Även om det kan låta cyniskt så är ju denna inställning den enda som är rimlig ur ett större perspektiv.
Easton Roberts
Själva processen kommer att göra det oroligare ekonomiskt.
>40% av restaurangerna i Stockholm lägger lapp på luckan
>två månader senare, begränsningarna lättas, alla normalbögar vill ha mat
>restaurangerna öppnar igen, plus en drös med nya aktörer som ser en chans att etablera sig
>plötsligt finns det för många restauranger
o.s.v.
Daniel King
Jag skulle hellre se alla nbögar och borgare dö en att ge upp min frihet att röra mig utomhus. Och jag sitter ändå bara inomhus hela tiden.
Så hur började Stockholms utbrott, för det var ju lindrigt här från början? Bara för att vi ligger före i kurvan ska ni inte tro att ni sitter säkert.
Gavin Robinson
Synd att Tegnells beslut omöjliggjorde chanserna att stoppa spridningen tidigt
Christian Jones
Tyler King
Man måste ju iallafall låtsas bry sig fattar du väl
Sebastian Anderson
När senast vandaliserade du?
Dylan Green
Resturanger går ju under och öppnar nya hela tiden. Nu går det ju bara lite snabbare.
Finns ju dessutom typ inga restauranger av högt värde. Antingen är de av pizzerian där det finns tusentals att välja på om en försvinner, eller så är de något nytt fräscht som börjar, bara för att några månader senare bli ett generiskt skitställe.
Nathan Bailey
De länder som begränsat smittan som bäst är de som hyser störst respekt för gamlingarna.
Blake Brown
För att ni är hjärnkultingar som endast tittar på dödsstatistik och ej förstår att sjukvården skulle överbelastas med folk i er egen ålder som Intensivvårdas om vi bara lät smittan spridas som ni vill så att ni kan gå runt kvarteret i er oskuldsgångstil obehindrat.
Handlar inte endast om att rädda äldres liv.
Hudson Cruz
Varför är det en dålig sak att riskgrupperna rensas bort?
Det skulle ju frigöra en massa ekonomiskt utrymme med tanke på hur mycket riskgrupperna kostar samhället?
Levi Thomas
Aldrig jag är ingen tattare, ska du komma med påhittade historier nu?
Hunter Diaz
Jo men samma sak kommer att hända inom många brancher. Det behöver väl inte bli någon kris men det håller garanterat i sig längre än själva epidemin.
Brandon Lopez
30-talet ringde, de vill ha tillbaka sin NAZISM!
Jordan Scott
Vandalisering kräver ambition och engagemang. Två saker som jag saknar.
Nicholas Roberts
För folket finns inte till för att tjäna ekonomin.
Det låter säkert jättetrevligt tills du själv befinner dig på den kalla olönsamma listan men i regel är folk inte såna psykopater.
Kevin Nguyen
Säg det till den skidåkande medeklassen när deras dödsångest börjar.
Anthony White
Egentligen borde vi låta alla som kostar samhället pengar dö, eller varför inte avliva dem direkt.
Daniel Kelly
Antingen stänger vi ned hela landet nu eller så förnekar vi 65+ vård så de alla dör
Xavier Morgan
Börja med folk som neetat mer än 6 månader i sträck
Lincoln Sanders
Var är alla slynbrevare
Brandon Jones
>förorterna i stockholm hårdast drabbade av corona pga folk kan inte svenska
>vi har tusentals folk i landet som inte kan svenska alls
>många har bott här i massor av år
>de refereras till som svenskar i nyhetsartiklarna
hur blev det såhär grabbar
Jeremiah Perry
Gå med i neetjägarna idag.