Kunne dultet homseutgaven, men jeg gjorde det ikke fåvæ-utgaven
Forrige:
Kunne dultet homseutgaven, men jeg gjorde det ikke fåvæ-utgaven
Forrige:
Fin utgave fåvæ
God morgen gutta
Husk å gjøre ansiktstrekk idag
Noen som har prøvd kattesand som substrat til akvarie?
God morgen gutta!
>Kattesand som substrat
Nei, men jeg helte blekemiddel i akvariet til lillebror etter vi byttet soverom og han ikke ville ha fisk lengre. Hvorfor? Akvariet lager noe veldig til lyd, og det holdt meg oppe på natten, også fikk jeg ikke kvitte meg med dritten før fiskene døde naturlig. En spiseskje var nok, de fleste døde over natten, og resten i løpet av uken.
Dult
>En tradisjon /norgetråden/ har hatt siden 2015
>Autistiske nyhomser: "VRÆÆL hvorfor skal vi ha banner lizzm?"
Basert.
>Autistiske
Er jo du som er autistisk som absolutt skal ha det en spesifikk vei. Blir litt sånn Chris-Chan SONIC BLUE ARMS.
Er en stor forskjell her, "blåarmer" kan sammenlignes med en supporterklubb som vræææler fordi laget deres har vedtatt å endre på maskoten.
Banner i tråden kan derimot sammenlignes med at nye medlemmer i et idrettslag begynner vræææle under en generalforsamling, river ned klubbanneren fra veggen, for så å bæsje på golvet foran alle langtidsmedlemmene.
Nei, null forskjell. Du vråler over at noen har laget tråd med bilde de synes passer fint uten å redigere det til en autistisk sonic blue arm.
Kan gjerne ha banner. Ingen som sier noe imot det men det er fremdeles flere i denne tråd som sutrer selv når de får det akkuratt som de vil, da er det på tide å skjekke seg for autistiske tendenser og kanskje kaste ut leieboerne(nyhomser) som lever rentefritt oppi topplokket.
Er dere i det hele tatt klar over hvor rævpult økonomien vår kommer til å bli de neste årene? Viruset eller oljeprisen hver for seg er ille nok, men begge to på en gang? Det vil bli verre enn på mange tiår.
Viruset er en nothingburger. Oljepriskrigen blir enten fikset eller ting blir bombet og da retter oljeprisen seg.
søte jenter. hadde vært greit med en odelsjente jeg kunne snyltet på..
basert
Baserte Tyrkia starter en landinvasjon av Syria for å redde norges oljeøkonomi.
>trøndere
De har vel blitt pult sønder og sammen av Espen opp til flere ganger før de ble myndige.
De er 17 år, lovlige men ikke myndige.
fy faen kan ikke du bare ta det stygge lille livet ditt? jævla homse.
Har tenkt litt på det i det siste ja men vet ikke om det er så mye jeg kan gjøre med det. Kanskje jeg burde kjøpe noen ting fra utlandet nå før kronekursen blir værre.
De neste årene kommer til å gå bra siden de kommer til å bruke av oljefondet til å sette igang mange byggeprosjekter som står på vent. Vi står ovenfor en ganske stor modernisering i årene fremover.
20 døde da. Går tregt fåvæ.
>Modernisering
>4 felts E6/RV3 Trondheim-Oslo
>Nord-Norgebanen fra Fauske til Tromsø
>Høyhastighetstog
>Flere områder med dobbeltspor
Det er lov å håpe, men slike ting skjer ikke her i landet
>fy faen kan ikke du bare ta det stygge lille livet ditt? jævla homse.
>Starter millionboligprosjektet
Snart
Blir vel aldrig "Verdt det" for staten å forbedre infrastrukturen vår på andre steder enn tettsted som rundt Oslo, Trondheim, Bergen og Stavanger på grunn av den kronglete formen til landet vårt og den konsentrerte befolkningstettheten der.
Jeg var heldigvis ikke i aksjer når krasjet kom. Kjøpte meg stort inn i fond basert på OBX helt på bunn, glad for at jeg får være med igjen på bra pris. Estimerer ca 35% av pengene mine er nå ren OBX indeks. Tror ikke på langtidskonjekturer nedover nå selv om alle marked har tidl vært skremmende høye.
men spekuler gjerne videre, følger interessert med
da har jeg nettopp spist en brødskive med masse smør med hasj. la oss se hvor dette tar veien videre......
Nei økonomisk sett skulle vi bodd som sild i tønne i Oslo alle sammen, men det er det jo få som vil
bra brev
ah.. jeg ser du er en mann av kultur. ja, min venn. sementhagen er en god film
her ta dagens sang: youtube.com
dagens filmanbefaling: rivers edge og a history of violence. to bra filmer jeg så i går kveld.
>dfn ingen storesøster
åssen hasje når neet uten venner
den mørke delen av internettet... bor du i nærheten av oslo så er det bare å ta seg en tur ned på gunerius så hjelper en narkis deg med glede som oftest
snø
Matproduksjonen i Spania og Italia vil bli fullstendig herjet av dette, og land som er avhengig av deres matproduksjon vil slite.
At land står i fare for å miste opp til 40% av befolkningen sin vil skade økonomien enormt, hvilket vil frarøve utallige unge en fremtid i hjemlandene sine noe som gjør at de vil søke til land som har hatt økonomi nok til å stå av sykdommen som Norge.
Enorme endringer er på vei.
historie av vold har jeg sett
var ikke særlig fan
skal sjekke ut elvekanten da
Se Eastern Promises av Cronenberg heller, mye bedre enn History of Violence.
De kommer til å arve alt av hus, bil og hytte fra sprengerne og får det bedre enn aldri før
Q schizoen fra forrige tråd på gang igjen
For paranoid for det, dette teoretiske hasjinnkjøpet må bli fra narkiser da. Jeg vet hvordan de ser ut, men øh, hva skal jeg si? Må legge med at jeg er sosialt tilbakestående og skjønner meg ikke på småprat og slikt.
Nei, det er samme dritten bare med litt mer æksjn
ja den er nok ikke for alle. kanskje litt treg?? kids, ken park og bully er også filmer jeg kan anbefale. alle laget av samme fyr. larry clark eller no. anbefales.
heldigvis for deg så er de verdens minst dømmende folk. bare spør om de kan hjelpe deg med noe TJALL feks
birth fra 2004 er også veldig undervurdert...
threads, meantime og scum er britisk kino. anbefales.
Å
F
Hva slags type film liker du?
Hadde ikke hatt noe i mot at det kommer noen spanske og italienske flykningsøtnoser hit.
Tenk om en spansk eller italiensk rullestoljv kunne ha blitt min kone. Jeg imaginiserer det nå.
Synecdoche, New York
ghost world er også bra... crumb, dokumentaren samme fyren lagde er også bra. sett david lynch sine filmer?? lost highway og viskelærhode er bra filmer.
sympathy for mr vengeance er også fet hvis du liker gulingfilmer. mye bra koreansk kino.....
fenga aldri helt for meg den der... små norsk hjerne jeg har kanskje... being john malkovich er bra da
Synecdoche suger, being john malkobitch er bra. Vi er nå 2 mot 1. La oss TA han. Hold han nede.
2 små hjerner mot en stor
Har du sett Being John Malkovich, Science of Sleep, Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Adaptation, Magnolia, Southland Tales, Inland Empire, I Heart Huckabees, Royal Tenenbaums, Bottle Rocket, The Fountain, Mother, Noah, Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring?
>Royal Tenenbaums
stor suging. Aesthetics bra men holdt ikke for en hel film.
Basert og nøtteskallpillet
bra og morsomt brev.
skal ødelegge han
nei!
FORT GUTTA ANBEFAL MEG NOEN BRA FILMER
ingen av filmene til han fyren der har vært noe bra. elending barnslig tull alle sammen
pacingen var ikke noe problem for meg
synes bare karantene og plottet var litt teit og tegneserieaktig
brydde meg ikke så mye om hva som skjedde
meh
jeg har sett seks av disse