/cat/ Catalunya

Attached: catalonia.png (1920x1280, 2.05K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=n22wmGDb2kM
youtube.com/watch?v=-ObgdAPe2SQ
youtu.be/48_yGM4e164
youtu.be/L4yrPcjhi8U
youtu.be/DL9PfVDhvlc
twitter.com/AnonBabble

/cat/? more like /cringe/

/cat/? more like /scat/

We had a couple of this threads before the quarantine, and they worked better than the /esp/ lol

Attached: Catalunya poster.png (1024x1286, 1.76M)

/cat/? more like /rat/

Based or nah?

Attached: islamic catalonia.jpg (480x360, 16.88K)

Mereixeme respete, som una naciò

Ets de l'Alguerès? O simplement ets a Itàlia per una altra raó

No?

Based Scatalonia

Attached: Basado3.webm (320x568, 2.83M)

/mushroom/

Attached: mushroom.jpg (1280x720, 124.07K)

Not him but what he said is true

Sóc piemontès, la llengua piemontesa és molt similar al català ''standard''. Ambdos pertanyen a la mateixa senpaiília linguistica

youtube.com/watch?v=n22wmGDb2kM

They have a very BASED music
youtube.com/watch?v=-ObgdAPe2SQ

Absolutely not. They reached 70 replies at best, but they almost never get more than 10-15. /esp/ normally get ~200 at best and like 50 on average.

Carai, mai havia parlat amb un piemontès.
Que tal està la llengua allà? Pel que veig no és oficial i el govern central la considera un dialecte.
Com veus tu la probabilitat de l'adopció de la llengua com a cooficial i que s'ensenyi a les escoles?

youtu.be/48_yGM4e164

>Que tal està la llengua allà?
per desgràcia, la llengua és moribunda. La seva no adopció per part de la ''Casa de Savoye'' com a "llengua estatal" a favor de l'italià estandard ha decretat la seva ruina. Actualment crec que és parlada per la menys del 50% de la població, tots boomers.
Els joves sovint entenen la llengua, però no la parlen.
D'altra banda, però, l'occità de les zones alpines continua sent vigorós

Version with lyrics youtu.be/L4yrPcjhi8U
És trist com les llengües occitanes a poc a poc han estat sent assassinades pels governs de les seves terres.
D'altra manera comprovar que encara hi ha una part de la població que resisteix em dóna esperança que algun dia tornaran a tindre el reconeixement que es mereixen. Però per que això passi, temo que tindran que passar bastant temps.

Muerte a los Jacobinistas y los destructores de las lenguas y culturas europeas.
Los Jacobinistas son títeres zionistas.

Los Jacob*noides han acabado con las culturas de Italia, Portugal y Francia, y pretenden acabar con las culturas del Reino Unido y España a favor de culturas nac*onales, preferiblemente Gitanos y Flamenquito.
Vosotors los Cacalanes ya podeis ver los engranajes zionistas en movimiento a través de Rosalía, la cual es una herramienta para movilizar la cultura "Española" artificial creada por Franco desde una "nativa" a Cataluña. Están jugando con nuestras cabezas.

Attached: 1526896167669.png (800x908, 558.55K)

Por cierto, que aproveche.

el que?

La comida. Es la hora de comer.

Bon profit!

cringe

*basat

Antes de la mierda esta el /esp/ últimamente no llegaba ni a 20 respuestas mongolo

Bon día camaradas
Molt bassat en mi opinió

Vamos a hacer el /esp/ aquí si total nos entendemos todos.
¿Qué estáis almorzando?

Pa amb tomaquet, i tu?

Que tal company
Sempre em confon "almorzar" amb esmorzar heh

A sí, que m'he oblidat. Botifarra amb mongetes

Primer que tot, felicitats per aquests trips. Jo stic molt bé, un dia més lluitant contra la quarantena i l'opressió del Règim Borbó.

Opinió?

Attached: Si.png (2306x549, 278.12K)

heh no m'havia adonat dels trips.
Que tal portes la quarantena? Jo estic començant a perdre la noció del temps.
Basadisím

cafe, pizza fria de ayer

M'agradaria tenir un set de pesos per a entrenar a la meva casa, però d'altra banda no em puc queixar
Madrilenys BTFO

Haz como 0n unas pesas de cemento cutres.

Depriment
Jo també intento fer esport, però correr d'un cantó a l'altre a la terrassa al final cansa

Madrilenyos on suicide watch

Catalan is easier to understand its nice

Prova de visitar el nord quan acabi la quarantena

youtu.be/DL9PfVDhvlc
Óndia un pelacanyes

Qué es esa creatura galle?

Attached: 1.1.3.png (845x712, 616.74K)

Me alegra de que haya gente que usa lo de las banderitas.

Una "Galleguiña", el tipo de subhumano que rechaza la cultura regional.

Amb aquesta lògica de merda tothom tindria que aprendre mandarí i cap idoma més.
Déu meu....
Jo ho faria pero no vull utilitzar chrome

Meu deus, o monstruo urbanita.

Attached: meudeus.png (535x509, 688.61K)

La criatura dels aborígens...

No havia vist mai un /cat/ aquí a Yas Forums, curiós.

Attached: descarga.jpg (225x225, 5.53K)

BASED
Freedom for Murcia now

Pero que es un "tío"

Parece un transexual del discord de manera no irónica
Muy basado, necesitamos más gente

Especialment el puto Gallec que es pot utilitzar per al Portuguès.

Where did it all go so wrong, murcia bros?
ONONONONO CANTÓN BROS WE GOT TOO COCKY!
Npi tampoco me importa.

Attached: onono.png (579x429, 712.12K)

Lo peor es que el video es viejo, esta cosa es un pionero

Why does Catalonian sounds so BASED when Cagastilian sounds so CRINGE?

When the most based region of Iberia was open to M*drileans and other subhumans and made into a beach resort.

Sigue sin ser cierto, gilipollas. La única vez que /cat/ ha ido bien es cuando el referendum y una vez que se convirtió en /esp/. /esp/ ha llegado a más de 200 respuestas un montón de veces.

You need humidity to lubricate the throat.

Attached: ononosecobros.png (548x434, 225.35K)

Dios mio...

déu meu

Charlemagne kept our land free and pure from moors while the rest of the peninsula got blacked, please annex us quickly user

Meu deus...

>Annex us quickly and destroy our culture to absorb us into France!!!
¿Por qué los catalanes haceis esto?

Attached: 1564742913373.jpg (600x399, 34.17K)

Millor francés que m*drileny

Siempre discutiendo con los cojones en vez de con la cabeza y luego se pregunta por qué todo está tan en la puta mierda

Attached: 1.png (1857x814, 157.31K)

Per molt que no m'agradi el sentiment darrere de el que diu es cert. Històricament França ha tractat les seves cultures minoritàries com una merda.
Exemple; Occitània i Catalunya Nord

>esp/ ha llegado a más de 200 respuestas un montón de veces
Si, a principios del año pasado puede, en los últimos meses estaba muerto de cojones

No es "como una mierda" es genocidio cultural a propósito para tener una cultura única nacional.

No pots dir el mateix d'Espanya perquè es històricament un estat de mems incapaç de fotre res bé

It shall be done.
Say goodbye to your language and culture though

>/cat/
>se pasan hablando en inglés
vergonzoso

Pues com Espanya i qualsevol estat de la mateixa tradició, però alguns ho fan bé i altres no

Au revoir, salut progrès, salut l'Europe

L'ogre de les mesetes...

Mare de déu.. el castellANO..

Quin mem és la UE no? Ni ajuda ni una puta merda. Catalunya nova províncía de Xina per quan?

Company, no estic defenent a Espanya però amb les cultures minoritàries, ells són un millor país. Serà per incompetència, sí, però un fet es un fet.
La única manera de preservar el nostre llenguatge sense ser assimilats a la cultura més "útil" es ser un país independent

Attached: 800px-SpeakFrenchBeClean.jpg (800x600, 53.47K)

*Dit això...

>L'ogre de les mesetes...
Si.
>Quin mem és la UE no? Ni ajuda ni una puta merda. Catalunya nova províncía de Xina per quan?
Los medios de comunicación ya están todos comprados por los chinos y lo mismo la UE. es solo cuestión de tiempo.