Attached: n2g.png (922x882, 197.83K)
Sverigetråden - Coronaskitbrevsupplagan
Jeremiah Wilson
Other urls found in this thread:
desuarchive.org
twitter.com
Ryder Wright
ahahaha kommer ni ihåg?
SSSSS
Elijah Murphy
idag har jag
- anmält "dallny" till skatteverket för att han lever på donationer + bitcoins utan att skatta
- anmält markus follin till soc för att han kmr göra ett mentalt missfoster av sin GLOOORIOUS VALLKYYRIA
- anmält DFS till alla slags nämnder och inspektioner för brandskydd, bygglov, etc.
tog typ halva dagen att skriva allt, ringa runt till skatteverket för att få adresser och personnnummer men vad gör man inte för revolutionen.
vad har ni gjort grabbs?
Oliver Phillips
Jag är av övertygelsen att alla kan få knulla, men kanske inte samma tjejer och lika lätt. Förlorade själv oskulden när jag var 20 bast men sen dess har det rullat på ganska bra.
Nbögstipset med att "vara sig själv" har mer värde än man tror, eftersom alla märker när man försöker vara något man inte är, och det blir pinsamt och obehagligt. Däremot är det viktigt att man försöker vara en bra version av sig själv - att man håller sig hel och ren, inte är ett megafetto eller dunderskelett, att man försöker ha ett socialt liv.
Sen är det svårt att träffa tjejer när man är NEET såklart. Skaffa ett jobb eller börja plugga så kommer du automatiskt komma i kontakt med en massa tjejer. Även om 99% inte vill ligga med dig så kommer du såsmåningom hitta någon du har kemi med.
Det är nu det är viktigt att man är sig själv. För om du är dig själv och inte ber om ursäkt till omvärlden att du är konstig, ful, aspig etc kommer tjejen uppfatta dig som trygg och självsäker. Människor är lika bra som hundar på att uppfatta utstrålning av hur trygg någon är.
Sen är det bara att fortsätta att våga, och att ha tilltro till sig själv. Det absolut äckligaste för en tjej är killar som är bittra, speciellt bittra på tjejer. Det är något som oironiskt märks på tusen meters avstånd för en tjej; incel-vibbar är inte ett jagjag. Det handlar inte om att killen är oskuld, utan för att man kan känna att han har en otäck syn på kvinnor.
Tror på er grabbar, vi kommer alla knulla sönder och ha skitkul walla
Jacob Collins
Baserade schizojudeanon
Benjamin Peterson
baserat om sant
annars cringe
Daniel Taylor
Då har jag testat min blodtyp då, visade sig vara O+. Nålen kändes inte alls.
Jaxon Roberts
ytters baserat
Leo Perez
>dallny är dömd för sexuellt ofredande och hemlös
>erik berglund bor på ett sunkigt motell och ökänd snattare och har en knullkompistjej på tretton år
>henrik jönsson har en tortyrkammare där han torterad både sig fru och barn som han också filmar och lägger ut på darknet
>aron flam blev sparkad från SVT och tigger pengar
>mikael willgert är dömd för ringa narkotika, människosmuggling och desperat försöker generera inkomst genom att vara en reporter för högerpropagandakanal på dutub
Så detta är vad dagens zoomzoomjontar sitter och kollar på? Haha vad fan är det för fel på er.
Ian Cox
Det roliga är att inget kommer hända
Xavier King
>testet visar positivt för HIV, ebola, och aids
O+ är det minsta du ska bry dig om just nu
Christopher Cooper
Fuskbyggare, vattenförgiftare, nekrofil, barnplågare, slavhandelsman, djurplågare, pedofil, narkoman, rasist, AFSare, psykopat, lögnare, mördare, våldtäktsman, theyncprenumerant, alkoholist, tafsare, drogförsäljare, mobbare, narcissist, blottare, självskadare (brukar fylla urinröret med hårnålar & skjuta häftpistol i låren), fönstertittare, saliroman, pyroman, koprofag, momsfuskare, förfalskare, rattfyllo, stalker, bankrånare, ficktjuv, swishtiggare.
Thomas Wood
Fuskbyggare, vattenförgiftare, nekrofil, barnplågare, slavhandelsman, djurplågare, pedofil, narkoman, rasist, AFSare, psykopat, lögnare, mördare, våldtäktsman, theyncprenumerant, alkoholist, tafsare, drogförsäljare, mobbare, narcissist, blottare, självskadare (brukar fylla urinröret med hårnålar & skjuta häftpistol i låren), fönstertittare, saliroman, pyroman, koprofag, momsfuskare, förfalskare, rattfyllo, stalker, bankrånare, ficktjuv, swishtiggare.
Chase Cooper
Lennart ingen vet vem hälften av personerna du pratar om är och ingen bryr sig. Sök vård för din schizofreni din jävla dåre
Gabriel Wright
Jace Lopez
Ge sig själv friviligt HIV med ett kit som kan vara smittad med bögblod
Zachary Hall
>arbeta 7 dagar i veckan, ingen lön på helgerna
>25 år praktik utan betalt
>avskaffa arbetslagar
>avskaffa pension
>10kr om dagen
>donera
>jobba gratis då och då
>du får ett kontor på högst två kvadratmeter och en ibm thinkpad 770 från 1997 som du betalar för
>staty på mig i "ditt" kontor som du måste betala för, annars får du sparken
>jobba tills du kollapsar
>ge mig äpple och koka mitt kaffe varje morgon annars får du sparken
>arbeta tills du dör
>klaga på jobbet så får du sparken
>betala för vattnet du dricker
>lånebord för frukost, lunch och middag kostar tre hundra kronor per dag
Angel Hill
skrattar varje gång åt dessa favä
Jonathan Stewart
UPPdaterade min membild om judar och deras spännande genetiska defekter
Daniel Johnson
dunno why you'd decorate your house with ikea colours but ok
Charles Gutierrez
Carson Cook
ughh vete
Juan Garcia
Varför är svensk sjukvård så klantig? Blir misstag och komplikationer hela tiden med de.
Michael Ramirez
baserat
Jaxon Cruz
>de
Noah Stewart
anglo swine
Jacob Brown
kan bokstavligen inte sluta tänka på körtjejen jag kysste i drömmen skicka fucking HJÄLP
Lincoln Diaz
>på besök hos över medelklass svenskar i deras villa
>torr kyckling och potatis i ugnen
Varje gång.
Adrian Davis
groda :D
William James
Varför är ni så rädda för corona-chan?
Elijah Brown
bjud ut henne då
Benjamin Smith
svennar be like
>arne den här potatisen är för kryddig
Logan Collins
>kan inte de och dem efter hur många år
>fick ändå B i svenska 3
Det är kört för det svenska språket.
Mason Walker
you're part of me, brüthyr
Ian Evans
Michael Phillips
>På besök hos den folkgruppen du anser dig tillhöra
>Bajs i ugnen
Varje gång.
Cameron Moore
Det är en grej jag måste erkänna. Det svider men jag måste verkligen säga det grabbar.
AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH JAG ÄLSKAR DOGE HAN ÄR SÅ SÖT XD
Aaron Turner
Okej detta var ganska kul
Christopher Cruz
neger det finns verkligen ingen chans. Jag ör ingenting, jag är inte ens en insekt i hennes ögon, närmare en bakterie man tvättar bort efter ett toabesök. Det skulle bara leda till förnedring
Gabriel Taylor
runka
Ryan Ward
den gyllene är redan pank, sluta sparka på ett lik user
Evan Gutierrez
svenska 1 är SFI
Josiah Gray
krypfota henne och breva bilderna i tråden så slutar du vara en värdelös brevare
Gabriel Ward
>Tegnell offrar ett helt land bara för att testa sina sjuka teorier
sannerligen en riktig legend
Justin Walker
fast ni sjunger ändå i samma kör? går du dit, är tyst som en mus, sjunger, går hem?
Juan Ramirez
Är man inte zuccad ifrån youtube år 2020 då är man inte baserad helt enkelt. Nick Fuentes fick ju sin kanal borttagen nyligen också
Christopher Harris
fan bra idé
>självdoxa
dessutom är det ingen kör pga meme viruset
Joshua Harris
NEEEJ DET ÄR EN MÄNSKLIG RÄTTIGHET ATT TJÄNA PENGAR PÅ YOUTUBE
VÄNSTERGLOBALISTERNA KOMMER ÅNGRA DET HÄR
Parker Moore
nej du doxar ingen på att fota röv
Aaron Reyes
Rövsmärtade bög som ej kan laga mat.
Charles Perez
Ja, hur visste du?
Levi Bailey
Inte så svårt att bajsa i en gryta.
Brayden Wright
>RH+
VIF corona kommer ta dig
Chase Perez
Ping telegramcucken
Thomas Roberts
Kommunism är efterblivet och alla kommunister är förlorare
Jonathan Bell
bara småprata med henne, var rolig och avslappnad. om hon inte nappar på det, gå vidare. om hon skickar vibbar tillbaka så bjud ut henne på kaffe
enkelt som mannen
Adrian Murphy
>These monsters are truly merciless
skrattar varje gång jag läser detta
Samuel Ortiz
>sjunger i kör
Vad är det för kör? Alla körer vid universitet spenderar väl halva tiden med att sitta på pub och dricka
Benjamin Jones
>Nick Fjantes
>baserad
Zoomzoom..
Jonathan Nelson
Varför?
Adrian Reed
>käkar kebab med svennar
>blir röda i ansiktet av "blandad sås"
>utmanar varandra att äta jabaneron
>ingen bjuder någonsin någon annan
Ian Cook
Elijah Cruz
hahahaha
Matthew Reed
>simple
i dubbel bemärkelse hehe
Blake Russell
Har samma kroppsbyggnad
Evan Gutierrez
fan va fin hon är
Evan Cruz
baserade cushbomb
Brandon Evans
Finns det nakenbilder än?
Dominic Sanchez
mannen har gått där i 3 år utan att säga någonting ahahhah
Det är en universitetskör men vi gör inte mycket mer än att öva tillsammans
Ryder Lopez
vad är hans diagnos?
Caleb Lewis
>förklarar
Typiskt män.
Owen Lee
>blatterollspelaren börjar dampa i tråden igen
Jason Reyes
2020...jag är....bortglömdt....
Jeremiah Price
Vilka filmer blir inte demonetiserade då?
Brody Ortiz
Den Gyllene har ett flertal gånger brevat Warhammer figurer, böcker och spel på sina sociala medier. Hans livsfilosofi är bokstavligen hämtad från Warhammer.
Gabriel Butler
f1h1
Jaxson James
>går tre i år samma kör som en tjej
>de pratar aldrig
oironiskt hur
Dominic Rogers
Räkanon är en helt okej brevare.
Cooper Smith
Och vad är din poäng?
Austin Thomas
trygga räkan > lilla räkan
Ian White
Japp, jag tänker baserat
Colton Bennett
svenskt kokeri består av okryddade kokta potäter, förmultnad fisk och lingonsylt. Vilken kultur vill stormbögarna bevara igen?
Juan Reyes
har faktiskt pratat med henne en gång då vi blev satta precis bredvid varandra, gjorde mitt bästa iallafall
Austin Parker
Häng dig
Jonathan Nguyen
Han pratar som om han vore en warhammer karaktär.
Jaxon Richardson
Dallny vill förvara den storslagna kötbullen men vägrar öppna kiosk trots att han har skrivit artiklar om köttbullar sen 2014 och gick på stockholm köttbulledemo. Underlig pojk han är.
Evan Watson
Fattar inte
Michael Evans
Ungern, gulaschsoppans hemvist.
Adam Jones
Döda dig själv uppmärksamhetsbög. Du är inte rolig och dina bilder är fula.
Jaxson Lopez
>Hosta mina videor gratis och ge mig pengar för det!!!
Berättigad!
Nathaniel Jenkins
andra dagen jag är hemma från jobbet pga hosta och snuva. ingen feber eller halsont eller "andningsnöd" (som om friska unga människor kan få det)
är 90% säker på att jag har corona. det var bokstavligen en jävla influensa.
Elijah Perez
t. Willgert
Robert Hernandez
Fy fan så baserat. Det finns nog ingen fantasy värld som är så maskulin som Warhammer 40K. In före töntanon citerar detta brev med en bild på någon fjunig mopperaggare från hans ad-hominem-folder.
Isaiah Scott
Fbanon schizomedicinerna..
Wyatt Sanders
Det börjar lugnt, men går snabbt åt helvete efter cirka en vecka.
Josiah Gomez
>just a flu bro-brevar oironiskt
lmao
David Watson
Skaffa fnöske och börja snacka med tjejer och bli inte besatt i nån du knappt pratat med (eller pratat mycket med heller för den delen)
Blake Stewart
Du menar matvaran som uppenbarligen stals från Turkiet i och med Karl den 12es uppehäll (cuckad av ryssen). Väldigt tråkigt att stormisarna ej kan komma på mer exempel på svensk kultur, i sina tankesmedjor aka utedass.
Robert Fisher
Jag tror han försöker efterlikna Sigmar eller alverna. Han verkar huvudsakligen vara intresserad av fantasy battles och horus heresy.
>40k
>maskulin
Inte nu längre.
Kevin Ramirez
nej, detta stämmer inte med något jag har läst från kredibilerade källor.
Isaac Fisher
Vem är psykfallet med brittiskt flagg? Han spammar typ 20 timmar om dagen om möh svennar
Ryan Thompson
>Fy fan så baserat. Det finns nog ingen fantasy värld som är så maskulin som Warhammer 40K
Nicholas Smith
Tror du verkligen att user kommer matcha med tjejer?
Jayden Myers
testade detta men alla tjejerna var äckliga och jag började hata dem väldigt snabbt. Träffade en tjej på en fest dock. Hon var trevlig men så stal hon min oskuld och stack
Thomas Hill
Svenskens historia är en kort historia av att bli hanrejade. Något Dallny såklart försvarar
Juan Harris
du tillför inga nya ocn. de som gjorde valserien var roligt men inte din brevning av samma räka
William Young
Har du någorlunda bra bilder och en något intressant profil kommer du 100% matcha med någon i alla fall
James Williams
>Vem är psykfallet med brittiskt flagg? Han spammar typ 20 timmar om dagen om möh svennar
Adam Myers
Hur gör man när man har en tjej på dejt och hon vill drycka vin med dig?
Jag hatar vinballe och får det varje gång, men känns f1 pin att drycka vatten när hon halsar vin...
Dylan Cruz
Är det du Dallny, har du problem med tjejer igen? Försök att sluta breva amerikanska massmördare så kanske, bara KANSKE de blir intresserade av dig.
Jaxon Foster
För att det låter jävla roligt? Han får det att låta som att Youtube hade mördat hans familj och bränt hans by.
MERCILESS lol
Gabriel Robinson
>han tror socialt handikappade user har bra bilder eller kan skriva en intressant profil
Parker Davis
Är så jävla trött bokstavligen hela tiden
Julian Lewis
Uppsala?
Hudson Rodriguez
han låter som en alderman i nån liten by i velen som du knappt kan muta för en högre betalning för han försöker guilttrippa dig med att 2 barn har blivit mördade
Brody Harris
nope
Ryder Lewis
Du kanske ska sluta spendera din fritid på att vänta in donationer och skriva värdelösa alt-right artiklar som bara 15-åriga kantherrar läser. Gå på köttbulledemonstrationen och få frisk luft
Anthony Hill
Jag med
Zachary Stewart
Lennart på allvar ta dina mediciner
Jace Morales
>missat samtal
>googlar numret
>är från ett företag där jag sökt jobb
arbetslös: dag 70 - Hoppas dom ringer tillbaka.
tack för att ni läste
Jordan Reed
nu har killen fullständigt flippat
Joseph Myers
Vad fan babblar du om ditt jävla särbarn? Håll käften.
Samuel Bell
Come here
Rape finnish girls
Decapitate them
Torture them
Enslave them
Kill the men
I dont give a shit
I hate finnish fucking finnshits, i am one too and i hate it, finnshits have absolutely ruined my life and i hope they all die of the corona virus especially helsinki subhumans, fuck this bullshit.
Har ni folk som hatar sig själva så här?
Jeremiah Rodriguez
>leker hemma hos svenne svensson
>mat
>ber en vänta i sitt rum medan svennarna äter
lekte man hemma hos en invandrarfamilj blev man tvingad att äta med dem #fax
James Perez
These monsters are truly merciless.
Brayden Price
ring upp
Jason Robinson
>Hoppas dom ringer tillbaka
verkligen en proaktiv strategi
Alexander Miller
*slår på doomertrumman*
Liam Morales
>sålt av alla bitpengar förra året pga plötsligt akut pengabehov
>förlust på 50000 av 80000 kr tack vare impulsiva hävstångsbyten
>får 12000 extra i återbäring tack vare att jag är ett mongo som larpat daytrader lite för länge
kommer skatteverket bry sig?