Attached: 726E6C4C-F0BE-4BE7-9D17-739E9BB0C310.jpg (1125x1982, 775.89K)
Sverigetråden - Sjukvårdsupplagan
Liam Davis
Other urls found in this thread:
svt.se
twitter.com
Andrew Smith
Daniel Jackson
orka bli sjuk
Benjamin Hill
Allt är möjligt.
Luke Brooks
Börjar det bli dags att faktiskt använda gasmasken nu?
svt.se
Aaron Flores
Ingen bryr sig
Michael Young
lol på ordningsvakten som inte ens har något skydd alls för ansiktet och står där man tar emot Coronasjuka
svt.se
Charles Richardson
cheeki breeki
Jason Wright
Visa er
Luke Evans
JAG TÄNKER FAKKING HOPPA
Easton Campbell
>Fri frakt om du handlar för 500 kr eller mer
>Pris 499
Michael Williams
Vad tycker tråden om alkemi?
Parker Collins
Har sett svenska M90 masker för 5000kr
Sebastian Jones
Fett häftigt att läsa om. Ärvde några böcker från min farfars far som handlade om alkemi, magi o sånt.
Jeremiah Hall
Ska till systemet imorgon
Tror baske mig att jag skall supa mig full imorgon
Nathaniel Turner
Lucas Nguyen
Asher Reyes
Ser ut som hundöron
Luis Rivera
kneg om 50 minuter jag pallar inte
Adam Perez
Vad jobbar du med
Asher Long
gynekolog
Gavin Lee
Tror jag har ögoninflammation, grusig känsla i ena ögat och det är blodsprängt i nedre utkanten av ögat
Googlade lite men det var inte mycket hjälp, vad ska jag göra för att lindra smärtan och läka skiten fortare?
Lucas Ross
Låter som episklerit.
Alexander Green
Mår så jävla dåligt
Nicholas Walker
På vad?
Benjamin Davis
Ping Libbe. Vad har hänt med fågle?
Colton Hernandez
Ryck upp dig då
Mason Watson
sparad
Julian Williams
AAAAAAAAAHHHHHHH SÄTT PÅ ER GASMASKERNA FÖR I HELVETE!
Luke Clark
>kan inte göra några arbetsuppgifter utan att tänka på HENNE
FÖR I H VETE
Jonathan Scott
INGEN blir frisk.
Hunter Myers
kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne
Nolan Hill
kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne kan inte sluta tänka på henne
Christian Hill
Helsingfors sätts i karantän
Jonathan Butler
Nu tänker världens bästa folkhälsovård börja tillåta masker gjorda av privatpersoner
Brody Lopez
Det här är inte ens nyheter.
Matthew Jenkins
Hon får raka skallen om det där ska hjälpa något
Carson Long
Vad fan är det för fel på dem?
Jonathan Torres
Alltså vafan. Det är väl bara plastvisir, kan man inte bara maskindiska bort allt jävla skit som samlas på dom och återanvända dom? Inte som att de har filter som kan samla på sig skit och kräver utbyte.
Asher Bennett
Christian Foster
Vet inte om detta är en mänsklig sprid fågelinfluensa eller bara ett problem för näringskedjan. Kina hade ju föra året och kanske fortfarande ett problem med sjukdom bland deras svin, vilket resulterade i problem för boskap.
Nicholas Hernandez
Hur länge har det gått user?
För mig ett år snart
Ethan Perry
Råttans år
Jackson Watson
Hantaviruset och digerdöden har också dykt upp i Kina det här året. Hantaviruset brukar inte smitta mellan människor men den här versionen verkar göra det.
Robert Russell
hvorfor går dere for strategien "drep flest mulig mennesker og det snarest"?
Daniel Young
>inskrivningen hos arbetsförmedlingen bland kulturarbetare har fyrdubblats senaste månaden
Luke Cox
som tur var är vår relation inte över, får bara sånna jävla fjärilar i magen av henne. hon vaknar lite senare så kan inte kommunicera med henne för att lätta på smärtan jag känner p.g.a. hennes abstinens. vill att hon ska vakna så jag kan bombardera henne med min kärlek men har en hög knegdokument framför mig som jag måste ta hand om AJHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Nolan Lewis
Alexander Roberts
>staden av USA
Adam Brooks
fyfan vad svartsjuk jag är
Ryder Foster
glömde (du)a dig min vän
John Kelly
SVERIGE JA
Jacob Long
Häng dig din äckliga hanrej.
Nicholas Phillips
Det går jättebra, vi följer den "svenska modellen" och resten av världens (inklusive Norge) är avundsjuk på oss :^)
Ayden Barnes
skulle vara hanrej om det var ensidigt, vet att hon tänker på mig också.
Ryan Ortiz
Gillar den där reklamen som går på TV där de gör en halmdocka med någon bankman som säger till en kvinna att självanställning inte är ett riktigt jobb. Man kan ju undra hur det riktigt den kvinnliga karaktärens jobb är nu.
Easton Lewis
Grayson Collins
Hur fan kan det inte finnas förvaringsutrymme.
Finns väl diverse tomma gamla militärbunkrar och diverse gamla tunnlar/källarutrymmen lite överallt.
Adrian Robinson
hva er honk på svensk?
Asher Bell
tut!
Angel Phillips
>Finns väl diverse tomma gamla militärbunkrar och diverse gamla tunnlar
Haha nej de fylldes upp med betong och förseglades efter kalla kriget. Sverige är ett jävla skämt.
Brandon Collins
>de fylldes upp med betong och förseglades efter kalla kriget
haha roligt skämt user, men så efterblivet kan inte Sveriges ledarskap vara
Christian Evans
Jo tyvärr.
Asher Bell
>Finns väl diverse tomma gamla militärbunkrar och diverse gamla tunnlar/källarutrymmen lite överallt.
Det som inte används som studiolokaler till Svartad Rå har plomberats. Då kör man cement blandat med grus i både ingång och ventilation
Ian Flores
god morgon
Logan Morgan
Varför?