Sverigetråden - TRÖÖÖÖÖÖT upplagan

Attached: så äre.jpg (840x1194, 132.3K)

Other urls found in this thread:

flashback.org/sp70884449
youtu.be/3U2YPzAMEOQ?t=5162
vm.tiktok.com/sWBXyj/
finance.yahoo.com/quote/^DJI/history?period1=996624000&period2=1007078400&interval=1d&filter=history&frequency=1d
twitter.com/NSFWRedditGif

Borde man sluta runka helt och hållet?

Är detta vad kvinnor vill ha?

Attached: 1584693175151.jpg (400x401, 65.08K)

Attached: 1565985684883.jpg (1100x1723, 573.73K)

Jag gissar på nej

Enda gången du ska få utlösning är när du har sex med en kvinna. Om du fortfarande runkar år 2020 bör du rannsaka och förändra ditt liv.

En alfahane bryr sig inte vad kvinnor vill eller inte vill ha.

har stånd

Attached: strong anime girl muskler 2d.jpg (1116x1578, 658.63K)

kåp..

inte längre

Attached: 1585000105285.jpg (1440x2560, 1.11M)

Han är inte en svart man med västafrikanskt ursprung, så nej

Nej, kvinnor hatar mesar som slavar för dem.

Kvinnor vill bli ledda, inte leda

Vad händer med sveriges säkerhet mot viruset om Tegnell själv skulle få Covid-virus?

>dkn när ingen söt medelhavsfv

Attached: 1558413451316.jpg (640x799, 109.99K)

>Vad händer med sveriges säkerhet mot viruset om Tegnell själv skulle få Covid?

Vi är redan stekta:

flashback.org/sp70884449

Ska Sverige gå sin egen väg och offra så många medborgare så måste de stå för det. För det är planen och inte alls vad man kommunicerar.

Sverige behöver en rejäl snyting. Mellanmjölken är slut, nu är det dags att kavla upp.

Sverige bygger just nu upp en en profil som ett osolidariskt land som man inte kan lita på. Resten av världen drar sitt strå till stacken och satsar ekonomiska medel men Sverige vill inte vara med. Man ser det som att Sverige riskerar världshälsan. Detta kommer att få rejäla konsekvenser både kortsiktigt och långsiktigt.

Man kommer inte att vilja turista i Sverige och man kommer inte att välkomna Svenskar som turister. Vad gäller transporter och handel så blir Sverige ett av de länderna man sist väljer att leverera till, dels för denna osolidariska hållning och dels för att vi kommer att vara sista utvecklade landet i världen att komma tillbaka till ett normalt samhälle. För att en mentalt skadad gubbe vill ta igen 55 års uppmärksamhet.

Över 1 800 forskare kräver att Sverige stärker kampen mot coronaviruset

Kalla mig gärna för en dum och naiv fåntratt. Men jag får ändå stå för att jag faktiskt är liiite förvånad över hur jävla bräcklig den här kapitalismen faktiskt är. Italien hade sitt första dödsfall i Corona för 32 dagar sedan (21 februari), nu är det över 5,000. Den här totala (och globala) hysterin är med andra ord bara drygt 2 veckor gammal (inte viruset, men alla utegångsförbud, inställda flyg, stängda gränser osv). Men Volvo har redan permitterat 45.000 anställda, SAS har permitterat 90% av personalen, Brothers/Polarn och Pyret begär rekonstruktion pga minskat kassaflöde, Scandic varslar halva styrkan, Scania stänger osv osv.

Jag måste erkänna att jag trodde att de i alla fall hade cash för att klara "a rainy day". Och då menar jag det bokstavligt. EN jävla regnig dag. Vi vanliga dödliga förväntas ha två månadslöner på banken om det svajar till ekonomiskt, vilket är rimligt men ganska besvärligt om man har små marginaler. Även med hyfsade marginaler tar det tid att spara ihop till det. Väldigt många har knappt nått sparat alls. Krisen har ju liksom inte ens börjat än. Vi är i inledningen av pandemin, alla vet att det kommer bli värre, fältsjukhus förbereds över hela Europa, industri ställs om för att producera medicinsk utrustning när allt tagit slut för att Kina stängde ner.

del 1/2

Så låt mig fråga: Ursäkta men är det ett skämt eller? Fucking Volvo. Kan inte bygga bilar längre? Och som vanligt sitter industrin och storföretagen som en uppsvälld jävla gökunge i boet och gapskriker efter mer så fort kaksmulorna slutar slängas in i munnen på dem. Vi andra låser in oss, ställer in barnkalas, sätter mor- och farföräldrar i karantän, bokar av skidresor till Åre (ja, jag pratar om din resa. Avboka!) och försöker dra vår del av lasset. Hårt arbetande småföretagare ser livsverk krackelera när restauranger, bagerier, tatueringstudios, kondis, nischade klädbutiker, skivbutiker osv får minskade inkomster när kunderna sitter hemma. DET fattar jag. Det är DEM stödet ska gå till.

Men att stora företag, våra industriella flaggskepp ska rasa ihop som luftslott för att Europa har sjukskrivit sig. Och att vi sen ska förväntas köpa att det här jävla systemet funkar?
Glöm det. När vi har slutit oss samman, tagit hand om varandra, när våra forskare lyckats få fram ett vaccin, när immunitetsgraden höjts och kurvan sänkts, när sjukhuspersonalen kan bädda rent i den sista sängen på fältsjukhuset.
Då hoppas jag vi kommer ihåg två saker. Det bästa vi har är varandra. Det sämsta vi har är det här jävla skitsystemet som pissar 99% av världens befolkning i ansiktet. Baserat på lögner, luft och hittepå.

Den där naiva idén om global generalstrejk känns inte så långt borta ändå

del 2/2

söt

Snubben som skrev det har helt rätt.

fan vilken het pärla

älskar min flickvän grabbar

Hade flickvännat. Hon ser bättre ut än 99% av hororna i Göteborg.

dds

Attached: 1584475536791.jpg (750x690, 59.2K)

fl;li

natsuki???

Man kan undra lite vad som skulle hända med världsekonomin vid en större militär konflikt. Vi skulle hamna rakt i 1800-talet igen. Alla handelsvägar är fortfarande öppna. Länder samarbetar med varandra. Det är bara förlängd sjukskrivning och allt fucking raserar som dominobrickor.

>hon
är du nybög eller fofefu?

Attached: 1584704179420.gif (320x240, 2.65M)

En infekterad tegnell är omöjlig att stoppa, så världen skulle vara körd om han inte visade barmhärtighet

>dds

Attached: 1569796857150.jpg (300x300, 46.67K)

Påminnelse

Attached: 1581194226418.jpg (1670x1292, 150.2K)

dubletter och jag dödar mig själv

älskar att knulla din flickvän

vem är det?
t. gammalbög men har ingen koll på transorna

hur ofta dammsuger ni under soffan? lysten in under min nyss och var fullt med damm.

dammsög där för 3-4 veckor sedan

ah fyfan skjut mig

aldrig

dammsuger varje dag efter jobbet

pappa...

har du vart borta i flera år? det är emil aka natsuki, en känd 2dbögbrevare å transa från tråden

desto högre kurvan är desto smartare

Gjorde rent under sängen för första gången på typ ett år igår, var grisvidrigt

Ficklampan

autism

VARFÖR KLIAR MITT ANUS SÅ MYCKET

dammsög inte under sängen på någon månad. kröp massa djur vid listerna

dammsuger typ aldrig favä, kanske tre gånger om året på ett bra år

Varför firar svenskar skit som våfflans eller negerbollens dag?

Det är hungrigt

tar inte lång tid och är inte så jobbigt

Du är för dålig på att torka ditt äckliga arsle, svenne. Börja använda en bidé så slipper du ha gammal skit i röven som kliar. TVI

hur dammsuger man mellan elementen?

Kanske inte om man bor i en etta

vet vem emil är men visste inte att han såg ut så nu
hur fick ni tag på bilden ens? trodde han slutade snubbla

>dammsuger inte på några dagar
>fullt med damm som är extra synligt när solen lyser på
fucking hatar det

det är smakligt

bilden brevades (vad jag tror är först) i tråden för några dagar redan, killen sa att han hade fått den från /lgbt/. jag sökte arkiven men kunde inget hitta, så jag är osäker.

bor i ett hus på 80kvm

>solen lyser in
>man ser dammpartiklarna i luften och inser att man andas detta

>50% rea på glass
wow.. kan köpa glass som fortfarande är dyrare än när jag var liten

Attached: 1572464506567.jpg (790x1053, 84.4K)

filmer var bättre förr
youtu.be/3U2YPzAMEOQ?t=5162

gamla kristna frielser som blev random skit.

>Kraschade Kalmarunionen, vi hade varit en av de största och kraftfullaste länderna idag
Baserat, danskjäveln ska lära sig veta hut!

>Folkmördade inte Finnarna, finska folket och språket är ett av Guds mest vansinniga misstag
Baserat, vi civiliserade primitiva finnar och agerade som en bestämd men rättvis och välvillig fader åt dem.

>Allierade oss konstant med Britterna istället för Tyskarna, säger väl sig själv
All mark inom en veckas marsch från Östersjön är rättmätig svensk lera. Då britterna aldrig ockuperade svensk lera, men ofta var i konflikt med sådana som gjorde det så föll det sig naturligt att alliera sig med dem.

>Protestantiska reformationen, knullade upp Europa för all framtid
Baserat. Stjärtsmärtade påvedyrkare båh!

>Slogs inte för Finland (Östland) till sista facking man, Finland som nation skall icke existera helt enkelt
Vi hade den evige dansken och Napoleon i ryggen med en invasionsstyrka vid gränsen som var flera gånger större än vad ryssen skickade in i Österland. Det var inte så mycket vi kunde göra åt saken.

>"Vi är neutrala"
>Höll oss utanför båda världskrigen men spelade ändå båda sidorna mot varandra som några jävla judar
Baserat. Vi sköter vårt och låter andra sköta sitt.

>Importera miljontals pissfolk
Det här är rätt vidrigt favä. Åk hem till ditt pissland så slipper vi en av dem i alla fall.

kommer aldrig få ett blåsjobb.....

Men varför göra en helgdag av det? Ät det du vill när du vill istället.

/mtfg/

Baserat brev

Varför hänger du där?

>dkn aldrig fått en bra avblåsning

>. Vi vanliga dödliga förväntas ha två månadslöner på banken om det svajar till ekonomiskt, vilket är rimligt men ganska besvärligt
STADEN av Blixtbakåt

2 månader sparar man ihop som NEET

köpa glass j/n?

>året är 2020, Sakari "Sneikki" Pliskilainen har 24 timmar att ta sig in i Helsingfors och ut igen

Attached: isolering.jpg (467x283, 69.52K)

>dkn ens tjej älskar att suga ens kuk
>dkn hon är skitduktig på det
>dkn kan inte komma från det pga äter antidepp
vem /nbögsproblem/ här

>agenda just nu
>vi behöver mer äldre inom politik och styrande roller
Vad fan är felet på dessa "människor"? Dö bara.

kan du länka brevet? försökte söka på bildharshen men inget kom fram

Hur känner gamlingar att de bokstavligen kraschar civilisationen för att leva några månader till?

Predika broder

har bajs i analen igen

vm.tiktok.com/sWBXyj/

>dkn sats öppnar igen imorgon
>alla nybögar är för rädda och tränar hemma för ''tänk på de gamla''
kommer få gymmet helt för mig själv ska marklyfta i tre timmar

Attached: 1531976283314.jpg (599x575, 62.03K)

F1h1, önskar jag hade en shemale fv

Nej. Ingen nbög bryr sig på mitt gym. Lika packat som alltid.

vill också gå och gymma men bor hemma hos mina föräldrar som är gamla sprängare
vad göra favä

Åhhh nej fyfan AHAHAHHAHAHA

Attached: c28.png (996x868, 598.86K)

Jag, min kuk är för stor och mina partners har aldrig varit erfarna.

Attached: 1554021257255.jpg (984x956, 477.23K)

Gå gymma ändå. Deras tid är förbi.

Fuskbyggare, vattenförgiftare, nekrofil, barnplågare, slavhandelsman, djurplågare, pedofil, narkoman, rasist, AFSare, psykopat, lögnare, mördare, våldtäktsman, theyncprenumerant, alkoholist, tafsare, drogförsäljare, mobbare, narcissist, blottare, självskadare (brukar fylla urinröret med hårnålar & skjuta häftpistol i låren), fönstertittare, saliroman, pyroman, koprofag, momsfuskare, förfalskare, rattfyllo, stalker, bankrånare, ficktjuv, swishtiggare.

Attached: 1561367139388.png (800x526, 364.23K)

Hur blev Emils liv så uppknullat?

söt

sök hjälp

DET VAR
BÖG
BROR
SEX

>dallny är dömd för sexuellt ofredande och hemlös
>erik berglund bor på ett sunkigt motell och ökänd snattare och har en knullkompistjej på tretton år
>henrik jönsson har en tortyrkammare där han torterad både sig fru och barn som han också filmar och lägger ut på darknet
>aron flam blev sparkad från SVT och tigger pengar
>mikael willgert är dömd för ringa narkotika, människosmuggling och desperat försöker generera inkomst genom att vara en reporter för högerpropagandakanal på dutub
Och ni kollar på dessa vidriga människor? Varför? Ni är sjuka i huvudet.

ingen hjälpte mig, därför jag blev så cp.

sök hjälp

Attached: 1576664052299.jpg (1366x843, 343.55K)

>ekonomins instabilitet
Här är en intressant sak man kan se på Yahoos lista över Dow Jones:

finance.yahoo.com/quote/^DJI/history?period1=996624000&period2=1007078400&interval=1d&filter=history&frequency=1d

Veckorna innan 11/9 hade DJIA fallit. 1/8 stängde den på 10,510.01 punkter. 10/9 på 9,605.51.

Börsen var sedan stängd till 17/9 då den stängde på 8,920.70. Sedan dröjde det till 9/11 då den stängde över värdet 10/9 med 9,608.00.

Jag har inte läst ekonomi, men jag kan inte se tecken på rädsla för ekonomisk kollaps då, varken innan eller efter terroratentaten.

Vad fan är felet?

Ingen snickerboa

rannsaka ditt facking liv oironiskt