NEDERERBRO'S .... WE ZIJN WEER TE COCKY GEWEEST..... DE BELGISCHE STIEREN HEBBEN ONS ALWEER VERSLAGEN
/NEDERDRAAD/
BELGIE WINT
>neeeeeeee pak mijn naam niet neeeeeee oh neeeeee
Eerst voor fuck china
BEL
GIE
JEEEEE
Mogelijke afvlakking van aantal nieuwe ziekenhuisopnames van patiënten met coronavirus
De afgelopen tijd was het aantal nieuw opgenomen patiënten in het ziekenhuis een oplopende curve. Op dit moment lijkt dit af te vlakken. Dat wijst mogelijk op een voorzichtige afname van de snelheid waarmee het virus zich verspreidt. Dit is een eerste signaal. We kunnen hier geen harde conclusies aan verbinden. De komende dagen moet blijken of er sprake is van een werkelijke afvlakking.
Met de cijfers van het aantal ziekenhuisopnames is met behulp van wiskundige modellen de snelheid van verspreiding van het virus berekend. De snelheid waarmee het virus zich verspreidt lijkt ook af te nemen. Ook hierbij moet de komende dagen blijken of de daling doorzet.
Ook vandaag zijn veel overleden patiënten gemeld. Dit zijn echter meldingen van personen die verspreid over de afgelopen paar dagen overleden zijn. De sterftegevallen worden niet altijd direct doorgegeven. Daarom is nu een nieuwe grafiek opgenomen waarin het aantal overleden patienten is weergegeven naar de dag van overlijden.
Overzicht aantallen
Het totaal aantal gemelde patiënten: 6412 (+852)
Het totaal aantal gemelde overleden patiënten: 356 (+80)
Het totaal aantal gemelde patiënten opgenomen (geweest) in het ziekenhuis: 1836 (+341)
pascal mag ik anka even spreken
kanker belgie is aan het winnen
Anka mag ik je even spreken?
Omdat België minder bevolking heeft kunnen wij meer zieken hebben; we doen het ca. even goed.
Niet veel verschil oetz
Mijn ex beste vriendin was een Balkan Turk en ik had nooit een verschil gemerkt
40 meer dan gisteren in een dalende grafiek, namelijk maar 5% extra dan de vorige dag.
BEELGIEE-IE
gebaseerd, dank u voor de tip
heb ook gezien dat ze een Bourgondiërs podcast hebben
lockdownbros... ik dacht dat groepsimmuniteit niet werkte... we waren weer te cocky...
+80 doden
+852 nieuwe besmetting getest
En de IC bedden dreigen vol te raken..
Waar is het mis gegaan immuniteitsbros? Hoe kunnen we Trump, Rusland of Wilders hier de schuld van geven?
BEL
SJI
KEU
Ik heb wel te doen met zorgmedewerkers oetz
cope
Ik heb geen velgekleurde streepjes trui helaas, is wel een leuke trouwens.
B-blijven de doden niet dood?
worldometers.info
Uiteindelijk moet je niet afgaan op de positief getesten. Want de helft wordt niet meer getest. En de methodes verschillen tussen de landen. Maar wel op ziekenhuisopnames en aantal doden. Die cijfers zijn 100% correct
>china +47
Wie gelooft die nog?
user, mag ik jou even spreken?
DE ZWAKKELINGEN ZULLEN STERVEN
DE STERKSTE MENSEN ZULLEN OVERLEVEN
Ze hebben een paar dooie op een andere dag gezet, correctie in de cijfers.
Het gaat om overleden mensen, ergo buitenlandse touristen
Blijf sterk Neder Dirken.
Die zitten al 2 maanden in een lockdown.
>belgie +56
fugggggg
NEEEEEEEEE BELGBROS, WE HEBBEN TE VROEG GEJUICHT
De schijt gaat binnenkort heel hard de waaier raken.
>het vlakt af jeej
>volgende week al die kankerlijers die er afgelopen weekend op uit trokken en al die kankertokkies die op de markt in utrecht rondlopen
woehoe!
56/80*100 = 70%. Klopt wel aardig.
Overigens akkoord, al zullen er wat mensen sterven waarvan ze niet zeker weten dat ze aan corona sterven dus dan schrijven ze dat ook niet op.
Er worden nu al hotels ingericht; er zijn heel veel mensen die tussen schip en wal gaan vallen. Ik denk dat het te managen valt.
rtlnieuws.nl
En al die buitenlanders op de haagse markt
AVE
>schopt alle westerse journalisten uit hun land
>n...nee het virus kan niet overgedragen worden van mens tot mens
>klokkenaars die over het virus praatten werden toegezwegen
>2 maanden volgehouden
>van 10k besmettingen tot een paar 100 op een week
je moet echt een domme mongolische randdebiel zijn als je ook maar 1 ding van china gelooft
Het gaat om IC bedden, dat mensen met milde klachten naar hotels worden gebracht om het ziekenhuis te ontlasten is irrelevant. Als de IC bedden vol zijn en iemand met milde klachten escaleert naar hevige klachten en beademing nodig heeft kan dat simpelweg niet. We komen hier dus op hetzelfde punt als in Italië waar er wordt gekozen tussen patiënten op basis van overlevingskans en aantal jaren nog in de tank. Tenzij er afspraken zijn met Duitsland of België om daar IC patiënten naartoe te brengen gaat Nederland zwaar in de knel komen.
Jeffrey Dewi
Bradley Kayleigh
Jeremy Romy
Lesley Ashley
Wesley Kimberly
Jordy Tiffany
Timothy Kelly
Giovanni Stefanie
Joey Mellanie
Draag jij een van deze namen? Dan ben je officieel Tokkie en dien je uit deze draad verwijderd te worden
ik ben ashley
opdonderen.
ooooooo Jaaapie
Nu is niet het moment om grappen te maken
Je moet echt een domme mongolische randdebiel zijn om zo'n sterke mening te hebben over een land waar je nog nooit bent geweest.
Tis wsl. maar een paar dagen; rustig aan 6 april zitten we weer op werk.
ziet er heel nederlands uit ook weer
>geen delano, de opperalfa van de tokkienamen
schud mijn hoofd
niks mis met heel de dag niks doen wiet roken en bier drinken
ik hoop echt dat we in volledige thuisisolatie komen te zitten
en dat jullie normaaltjes je familie en vrienden niet meer mogen zien
kijken hoe jullie het 1 dag van mijn gehele leven uithouden
niet?
JHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
oke meneer Wang
Spreek ABN incel
Voor mij een boulet, curryworst speciaal en een grote friet met tomataise
en doe het snel chinees
Ik vindt dat niet-t*ttas prioriteit moeten krijgen bij een te kort aan IC bedden.
bek houden kankerkop
gestopt met lezen aan 'vindt'
dagenlang alleen in je appartement eenzaam moeten werken
ik krijg er nu al paniekaanvallen van..
Vraag Ahmed maar, ik moet even hoesten.
0,5 mg alprazolam zoals JayPie
Ja en je hebt nog Maikel, Chanelva, Romana, Sharona etc. Wilde de eerste zuivering uitsluitend houden op namen die eindigen op een y of i(e)
oh stop met larpen
stel je voor dat je verslaafd bent aan heroïne. Ik zou mezelf van kant maken oetz.
Ik ben dit leven gewend
Corona gaat mij niet krijgen!
Als ier met de macht om aardappels te telen ben ik ONSTOPBAAR!!!
MWUAHAHAHA!!!
>Ik zou mezelf van kant maken
Ik probeer