Notice to janitors: Please delete other generals and leave this one alone. We are being relentlessly bullied by a psychopathic autist sutreanon who won't stop sabotaging us and doing phrenology on our craniums just because his mail got delayed 6 months and his aquarium snails turned to goo. Also he purchased Yas Forums cheats from nordbot so he can't be stopped and harassment until despair continues every hour of the day. Please help if you can. to stop the bullying. Thank you.
Får sydd den på igjen, men forsent. Så han får nekrotisme i kuken, som sprer seg, og da er sykehusene overbelastet. Så lille Anonsen her dauuer langsomt av kukråte. Det hadde vært noe, og imaginiser lukten
Justin Peterson
Buhu, klarte jeg å smitte deg?? Stakkars liten Men snakkes, skal besøke eldrehjemmet her på Kvaløya
Adrian Wright
hva faen.
Kayden Ward
Hvem snop bør jeg kjøpe på butikken?
Charles Wright
skogsbærmiks
Austin Stewart
tørket frukt din feiting
Eli Rivera
Bor du i nærheten av en europris? Du har smash, potetgull og sjokolade der til gode priser akkurat nå.
Noah Miller
>USA vil gi 13 000kr til alle voksne i landet De gjør det. De kommer virkelig til å gjøre det.
Julian Roberts
Smash er noe av det mest motbydelige som finnes på markedet. Skjønner ikke at folk klarer smaken av det, smaker som oppkast.
Connor Hughes
Verste er jo at verden kommer fortsatt til å støtte dollaren.
Så USA kan kjøre pressa på fullt mens resten av verden tar regninga.
Til en viss grad dette da.
Zachary Baker
Brrrr
Jayden Torres
Liker den smash klonen Rema har jeg.
Benjamin Rodriguez
>vær AFS >kjører pressa på full guffe >betaler ned alt av gjeld fordi de fikk lån i amerikansk dollar :^)
Parker Bennett
>tørket frukt >bokstavelig talt bare sukker små norske hjerner i aksjon som vanlig
Tenk på alle de borettslagsleiligheter med skyhøye felleskostnader..
>Bo i eldgammel nedrent blokk satt opp på 70-tallet med minimalt av oppussing siden den tid. >Felleskostnader 6-8000kr pr måned.
Det er ganske sykt egentlig. Hvordan i hampen kan utgiftene være så høye i gamle boligkomplekser?
Renter på ugunstige lån? Styrer som karrer til seg? Internett, kommunale tjenester og vedlikehold koster ikke i nærheten av hva de krever.
Enn det.. å oppnå drømmen om å "eie" egen bolig for å så bli flådd av slike svindler og på toppen av det hele betale eiendomsskatt for det privilegium.
Jayden Price
Kan noen smartinger forklare meg hvordan dette skal funke? Bankene får nå lov til å låne ut ubegrenset med penger og renta er så godt som null. Hvordan vil ikke dette gjøre dollaren helt verdiløs? Jeg forstår ikke med min lille norske hjrne.
Ian Cox
Vi må servere vintanter på Egon og dø for grønne piler og wallstreet : )
Kevin Phillips
>Heldigvis tapte tyskerne krigen, og idag er verden blitt et bedre sted
>Notice to janitors: Please delete other generals and leave this one alone. We are being relentlessly bullied by a psychopathic autist sutreanon who won't stop sabotaging us and doing phrenology on our craniums just because his mail got delayed 6 months and his aquarium snails turned to goo. Also he purchased Yas Forums cheats from nordbot so he can't be stopped and harassment until despair continues every hour of the day. Please help if you can. to stop the bullying. Thank you. Baserade sutreanon
Caleb Sullivan
Im Karelian but we share many same traits among Northern Finns. A.k.a Sami People.
Jeg er ikke han men jeg bor i borettslag fra 60-tallet og betaler ca 6k i fellesutgifter. Skjønner meg ikke på det bortsett fra vask i gangen og litt maling og slikt hvert femte år eller noe.
Elijah King
>polakk ærlig dem praktiser kat 'O' likk >dem ærlig og bra som Hitler for dem rasemessig bevist som østerrik nrk.no/osloogviken/polen-konfiskerer-handsprit-til-norge-1.14953916 Polakker er dumme grådige dyr, og burde ikke settes til noe mer komplisert enn å bære vann, bryte stein, brøyte oppkjørsler med håndmakt eller slikking av frimerker.
Logan Peterson
They have a nice dog breed, Karelian bear dog. But very high maintenance. I have a finnish lapphund. Very good breed.