/nederdraad/

>ondertussen in B*lgië

Attached: 1582794518528.webm (320x564, 1.34M)

Other urls found in this thread:

nos.nl/l/2328256
ancient-origins.net/news-history-archaeology/150000-fled-their-lives-were-slaughtered-julius-caesar-army-bones-reveal-020659
twitter.com/NSFWRedditGif

Morge schatje

Mijn cv is geupdate nu maar hopen

goeiemorgen

Attached: hollanders niet welkom 1.jpg (767x460, 72.88K)

Indrukwekkende blokkade heb je daar.

Mijn ex heeft gisteren gevraagd of ik nog iets wil. Ze heeft twee kinderen van een andere mam waarvan een met downs. Maar ik ga het wel doen want altijd maar alleen moeten zijn een heel leven lang is nog zieliger

4000 euro boete als je er rond rijdt

Attached: hollanders niet welkom 2.jpg (900x1600, 286.66K)

Ik zou je koest houden want ik zet die agent een blaffer op zijn gezicht en geef hem een aantal nieuwe monden

hoekig

Attached: hollanders niet welkom 3.jpg (1179x565, 121.22K)

Ik woon aan de grens met onze betere buur dus zou sowieso niet weten wat ik in b*lgië moet.

Anime

Attached: 0ql9grebnoj41.gif (360x240, 1.47M)

Mijn woede heeft zich naar een nieuw stadium ontwikkeld

nos.nl/l/2328256
waarom hebben wij geen Bolsonaro?

Maar wat als ik er gewoon langs rijd?

JENSEN is onze bolsanaro

hitlers enige fout is dat hij de moord op de verraders van het duitse volk in afgesloten gaskamers heeft laten plaatsvinden

hij had juist arische kinderen met dolken de mensen moeten laten doodsteken, zodat zij deze jonge mensen de wraak ervoeren van de pijn die de parasieten der wereld hen hebben aangericht.

ik ga 14 jarige hun vijanden laten vastnagelen aan een kruis

Attached: new-vegas-caesar.jpg (890x273, 103.28K)

>hitlers enige fout is dat hij de moord op de verraders van het duitse volk in afgesloten gaskamers heeft laten plaatsvinden
>
>hij had juist arische kinderen met dolken de mensen moeten laten doodsteken, zodat zij deze jonge mensen de wraak ervoeren van de pijn die de parasieten der wereld hen hebben aangericht.
>
>ik ga 14 jarige hun vijanden laten vastnagelen aan een kruis

Attached: 1567533332562.jpg (243x208, 14.27K)

Attached: Crucified_trooper.jpg (800x572, 176.77K)

Attached: 2a4.jpg (790x592, 135.1K)

In dit leven komt een eind aan de leugens, luiheid en lafheid van de elite en hun aapslaven uit Den Haag.

Wij zullen een nieuw duizend jarige rijk stichten waar Eer, Rechtvaardigheid en Loyaliteit met Rome als mijn nieuwe hoofdstad.

Voor elke trouwe soldaat die mij minstens 10 jaar dient beloof ik een landgoed van minstens 20 hectare met slaven om het land te bewerken, een villa en een vrouwelijke vruchtbare slaaf om mee voor te planten.

Attached: ceasar.jpg (225x225, 7.07K)

langs de gehele Via Holland laat ik elke linkse regent kruisigen

zodat elke onderdaan van mars kan zien wat caesar doet met de verraders van het pantheon.

Attached: Via.jpg (800x613, 135.69K)

nog een mooie

Attached: e1399f4e84e18e2b10025b724bb8df90.jpg (958x507, 62.5K)

Attached: spartacus.jpg (853x480, 55.68K)

>caesar larper wanneer hij mij and mijn crew tegenkomt

Attached: 1573679931301.jpg (848x1200, 230.37K)

ja want zo liep dat af toen caesar naar nederland kwam.

ancient-origins.net/news-history-archaeology/150000-fled-their-lives-were-slaughtered-julius-caesar-army-bones-reveal-020659

Attached: Japanese_Crucifixion.jpg (446x599, 91.26K)

>During World War I, there were persistent rumors that German soldiers had crucified a Canadian soldier on a tree or barn door with bayonets or combat knives.

en toch is rome al 1500 jaar weg en hebben we de germanen en israeliten nog

moet je voorstellen dat het onmogelijk zou worden gemaakt voor ziekenhuizen om mensen te behandelen en het virus zich vrij zou verspreiden. dat met een gigantische economische crisis en een migratiecrisis. dat zou vrijwel zeker een einde betekenen van de gevestigde orde.

wat we nu voelen is de wrijving van twee tijdvakken. De epistemologie ons huidige paradigma is aan het scheuren.

Attached: m9q540p8r7q11.jpg (3855x2891, 1.06M)

Hetzelfde werd hier gezegd over de Pruisen, dat ze mensen aan schuurdeuren nagelden.

Het Romeinse Rijk heeft nooit opgehouden met bestaan.

Attached: caesar.jpg (338x450, 46.98K)

ik begin nu toch wel warm te lopen voor de caesars legioen miem

dit leven is zo saai en gewoon.

ik wil niet meer een werkslaaf zijn van de industriëlen. Waarom luister ik naar mensen die nog geen kwartje kunnen optillen? Mensen die nooit een dag van hun leven hebben gewerkt? Mensen die alleen een parasitair bestaan kunnen leven van het geld gemaakt door de arbeid en wil van de andere. Als wij zo blijven leven dan richten wij drieduizend jaar aan beschaving ten gronde.

ga gewoon de kunsten in

lmke had je maar beter je best op school moeten doen tokkie

>ga gewoon de kunsten in
je moet wel kunnen rondkomen

van Heydrich werd ook gezegd dat hij vioolspeler moest worden. Helaas kreeg ik tinnitus.

heb beta vwo en 2 masters. alleen dat is de grap :") als je klaar bent met school dan kom je erachter dat al die diploma's, cijfers en moeite voor HELEMAAL NIETS waren. want je mogelijkheden om een goede baan te vinden heeft meer met je afkomst dan je school of capaciteiten te maken.

Ik wil niet meer in een wereldleven waar mensen met hoge capaciteiten onder aan de ketting worden geplaatst omdat zij niet van mode of normaaldingen houden.

De slaven van deze wereld worden de senatoren van de volgende.

Attached: 658230.jpg (1920x1080, 514.28K)

Zoek gewoon iets waar je oprecht gelukkig van wordt en waar je jezelf voor lange tijd in kunt zien. Rondkomen doe je wel als je het niveau hebt dat je zegt te hebben.

>Zoek gewoon iets waar je oprecht gelukkig van wordt en waar je jezelf voor lange tijd in kunt zien.

linkiewinkies aan het kruis nagelen dus.

bedankt user!

je klinkt als een extreme soosjalist

hoop dat de scholen snel weer opengaan zodat al die autisten die hier nu palen weer weg gaan man man man

Attached: b08ff4ff075483162c6d6fa7999eade5.jpg (480x437, 50.03K)

Stel je voor dat je een opleiding begint zonder te denken aan de arbeidsmarkt en bedrijven
Moest je maar iets nuttig leren

probeer dat maar eens te vertellen aan die debiele troelas die allemaal psychologie studeren

Psychologie kan nog wel een pare banen aanbieden oetz
Maar geschiedenis, kunst, filosofie, deze zijn überhaupt geen studies maar een verspilling van tijd en geld

Elke letter uit klassieke teksten is waardevoller dan de corporatistische leugens van de elite.

Reeds decennia hebben ze mij proberen te hersenspoelen met zinloos moralisme.

Nu ligt de bevolking en natie onder vuur en komt onze manier van leven spoedig tot einde.

We staan onder aanval vanuit elke windrichting. Alleen een sterke leider kan zijn volk nog bescherming en veiligheid bieden. Daarom zullen er ook legioenen van tokkies klaarstaan om te dienen.

jij bent een verspiling van tijd en geld dikke big

ik weet niet hoe het in belgie zit, maar je bent niet goed ingelicht over de Nederlandse situatie.

Psychologie is even kansloos als elke andere alfa studie.

Nu zit het zo:
- WO technisch
- HBO technische, Betere WO-alfa
- Slechtere WO-alfa
- Vaklieden
- HBO-alfa

AVE

Attached: 87b464fbd1aeb12daeddd60809645284.jpg (500x710, 55.62K)

Ik snap niet waarom het altijd mensen zijn die geen van deze studies volgen die zeggen dat het nutteloos is. Waarom bemoei je je met het geluk en leven van een ander? Waarom zou je mensen proberen te forceren een baan of opleiding te kiezen waar ze helemaal niet achter staan? Niet iedereen hoeft gigantisch succesvol en rijk te worden, en wees blij want dan heb jij meer kans om die droom wel waar te maken.

Plus, probeer een leven te bedenken waar geen enkele vorm van kunst zou bestaan. Lijkt me een pijnlijk saaie en depressieve wereld.

>tokkies be like: Nee we hebben niet diverse instituties die beleid voeren op gebaseerd op wetenschap en kennis nodig we hebben gewoon een StErKe LeIdEr nodig

wat is het verschil tussen een tokkie en een tatta?

>wil iets studeren wat ik leuk vind
>kies het vak van de middelbare wat ik het leukst vond
>hbo, dus beroepsgericht
>vind het werk zwaar tegen vallen
leuk als je de theorie leuk en interessant vind, maar de practica niet

>Niet iedereen hoeft gigantisch succesvol en rijk te worden

Maar hoe ga je dan huur, eten, een gezin etc. betalen?

ben geen buitenlander; moet wel werken voor me geld.

ja leuk maar niet huilie huilie gaan doen omdat studiebeurzen worden afgeschaft voor je pret studie

Je kunt in Nederland rondkomen met een uitkering dus wat zeik je

elke tokkie is een tatta maar niet elke tatta is een tokkie

>dvw je niet kunt mastruberen omdat je maar 200 euro per maand krijgt voor je facturen en de telemeter anders rap vol zou lopen

Attached: 1444437041306.png (506x608, 64.9K)

Ik verdien 3000 euro per maand.

Arische Nederlanders hebben een trots, een uitkering helpt die trots niet

>tokkies be like: Nee we hebben niet diverse instituties die beleid voeren op gebaseerd op wetenschap en kennis nodig we hebben gewoon een StErKe LeIdEr nodig

Deze hoorndrager per direct aan het kruis. Corona omarmen als een straf van god. De gestraften eenzaam en alleen laten sterven. De overgebleven rijkdom verdelen onder mijn sterkste en trouwste soldaten.

Wereld veroveren met sterke door corona geharde krijgers ter wel de rest van de wereld hun boemers moet onderhouden.

HAHAHAHAHAH

Attached: images0.persgroep.net.jpg (694x490, 80.27K)

cindy overweeg zelfmoord

Attached: piemelpoep.webm (320x180, 817.9K)

Maar hoeveel krijg je?