Pyssytyttöpainos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
youtu.be
i.4cdn.org
youtube.com
twitter.com
ravintelit kiinni
ei kestänyt totuutta. heikko mies.
mä ja nyymit
Ei me ny vielä, eletään oikeusvaltiossa niin eka piti suunitella viikko minkä lain nojalla laitetaan ja nyt sitten päätetään asiasta joka on päätetty aikaisintaan lauantaina.
uimapukuja animepainokseen
osa noista on jo oma aloittesti laittanu lapun luukulle.
Ei näitä paska animepainoksia tarvitse tehdä
ryyyyysss
Katoin eilen kiinalaista piirettyä ja mulle iski semmonen matti nykäsen bon voyage -olo että olen nähnyt siinä esiintyvän sivuhahmon jossain aiemmin.
Pienen taustatyön jälkeen ei ollut kauhean suuri ihme että tuollainen olo pääsi syntymään, kuvassa kaksi eri hahmoa kahdesta eri sarjasta joilla on sama ääninäyttelijä.
erilaiset silmät, oot vaan rasisti
Juu. Ihmisistä tuntuu että noissa rampataan entiseen malliin, mutta oikeasti noissa käy tässä vaiheessa enää murto-osa normaalista. Jossain vaiheessa se vaan käy kannattamattomaksi niin että halvempaa vaan lomauttaa työntekijät ja laittaa putiikki kiinni.
jopa piirretyt aasialaiset näyttävät samanlaisilta
0544k0 nyym17 k00d1k13l74?
muistin tässä juuri kun lapsena katsoin aina lauantaisin pokemonia ja söin vanukasta, mandariinejä ja sitruunakakkua
nyt tekee aivan järkyttävästi mieli vanukasta, mandariinejä ja sitruunakakkua
heti aamulla kauppaan
"mä ja nyymit" viestit ovat tästä lähtien kiellettyjä korona-virus epidemian vuoksi.
"mä ja nyymi" viestit sallitaan edelleen, kunhan ei kuulu riskiryhmään ja pidetään turvaetäisyys nyymien välillä.
vittu mitä paskaa, kuka tätä kattoo
mä ja nyymi
grimge
kävikö teillä koskaan näin
painu vittuun jonne
Tilanne paranee noin mutta ei poistu. Ensinäkin yrittäjä on kusessa koska ei voi edes yrittää hakea vakuutuksesta rahaa sillä perusteella että hänet on pakotettu sulkemaan ovensa. Ja jos puolet paikoista on kiinni jäljelle jäävät ihmiset pakkautuvat niihin paikkoihin jotka ovat auki ja taas tarvitaan yksi tartuttaja ja sadalla on tauti.
ei enkä koskaan nähny että jollain muullakaan ois käyny tolleen. Oon kyllä lukenu netistä että tollalailla voipi käydä.
oisko kerran tullut kuvisopea kutsuttua äidiksi ala-asteella
mä ja nyymit
turvaetäisyys!
luokkakaveri kutsui ala-asteella opettajaa mummiksi ja opettaja vastasi takaisin, että "mitä, papparaiseni?"
oli hyvä ope
sekä turvetäisyyttä ja nyymien määrän rajoitusta rikottu! poista tämä.
kaikki jotka käyvät tällä sivustolla ovat jonneja
Ihmettelin, että kuka riehuu, mutta kämppis vaan tekeekin poppareita mikrossa
sie mukaanlukien
kirjoitin yläkerran naapurien ulko-oveen, kun taas mekastavat
ootsä antanu sille persettä vielä
Jos nyymille syöttää paljon sokeria ja hiivaa, niin se alkaa käymään tällä sivustolla!
hä ai millä
kaikki muut paitsi minä jtp
nyt on kyllä nätti tyttö ja nätti peppu ja söpöt polvisukat mutta mulla on vähän semmonen kutina että saattaapi tulla sanomista.
toihan vuotaa
ton kakka aukko näkyy aika nolo kuva
mille runkkaan
Tuleeko tästä sanomista?
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
Yöllinen neekeriviesti
tää fransmanni on mun vaimo
runkkaa millelle
No entäs tuleeko tästä sanomista?
Eikös joku täällä sanonut kuumataskujen polttaneen päreensä jostain monogatarin kylpykohtauksesta?
Oliko sillä noin pienet tisut? Miten mä muistelin että tää oli muhkea.
paras kohta tuossa on se saippua joka livahtaa pakaroiden väliin
Juuh, sain tosta kolmen päivän bännit aikasemmin
tällä mennään, kiitos
aika yleistähän tuo rintsikoiden toppaus on
miks, eihän tossa edes nännitkään näy
Mulle tulee nyymeistä mieleen se vitun autisti ala-asteella jonka mielestä ei olisi pitänyt saada jälki-istuntoa lumipallon heittelystä koska hän teki lumikolmioita eikä niistä sanottu säännöissä mitään.
Sitä mäkin mietin, en yhtään tajunnut että voisi saada rangaistusta tuommosesta
meinasin sanoa yhden jutun mutta enpä taidakkaan koska täällä ei kukaan ole kovin älykäs niin on vähän turhaa kirjoitella mitään kun kukään älykäs ei ole lukemassa sitä niin sillä ei oikein ole mitään merkitystä
ei lumipallojen heitosta saanu jälkkäriä tyhmä
mä olen aika älykäs
no sanoppa montako sormea mulla on pystyssä
kyllä nyymit on tämmöisä
youtube.com
samaa autistista paskaa tekevät kymmenen vuotta ja ylikkin
*syöttää nyymin mieleen tuhmia ajatuksia*
mä sain, joten pääs kii tyhmä!
t.eri
>kehitä oma fursoona ja ryhdy fursuittaajaksi, eli eläinmaskottiasun tekijäksi
sun verorahoilla
"pystyssä" voi käsittää useammalla tavalla ja koska me ollaan eri kohdilla maa PALLOA niin myöskin meidän "pystysuunnat" ovat erilaiset
Eikö tosta olly ylellä aikasemminkin joku juttu jostain lapsi turreista? mitän vitun agendaa ne nyt pakottaa?
ei voi koska pystyssä riippuu maan vetovoimasta, ei maantieteellisesti sijainnista
*TÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT* Mämmissä herätys!