Sverigetråden - Nationalistiska upplagan

Inte som att inte bögar uppmuntrade det hela.
>haha nej jag stödjer allt socialliberal vänstern och HGBTQ 70-talspedofilerna gör för de vill driva ut konservativa som inte vill att de 2% av bögar som vill gifta sig i kyrkan ska få det och kristna är ondskan själv
>NEJ NEJ NEJ HUR KAN DE BARA STÖDJA GALENSKAPER SOM TRANSOR DET HÄR VAR FULLSTÄNDIGT OFÖRUTSÄGBART JAG VILLE JU BARA ATT VI GICK ETT STEG MOT NIHILISTISK LIBERALISM INTE FLERA

Bara repetera efter Sveriges största barnlösa överstehomo med ingen som helst insats i landets framtid:
"Vi har varit naiva".

Jadu, vad tror du?

Attached: nmr7.png (1800x1200, 1.84M)

Ja? Det är ju fan hinder överallt.Speciellt de som inte syns.

Attached: 1530215651178.png (327x316, 213.12K)

baserade babbar som blåser svho åt helvete
twitter.com/Muhsides/status/968336720059039745

Du är på en helt annan nivå av autism...

Ser du någon koppling?

Attached: nmr6.png (1800x1200, 1.79M)

ser ut som en polare som blev mobbad av mig och alla andra på gymnasiet

han är med i ung vänster idag och har fv

TVI!

Välkommen till Sverigetråden.
Här finns följande brev:
>politiskt käbbel som aldrig leder någon vart då det är noll argument och 100% sjudande från alla håll
>stormisar som cirkelrunkar, vänsterbögar som cirkelrunkar
>oändligt coronatjat. Både från de som inte tror att viruset är farligt alls (det bara en förkylning, ITALIENARE ÄR MESAR lol) till de som tror att Corona blir världens ände (ÅHNEJ!!!! BOKSTAVLIGEN VÄRRE ÄN PESTEN!!!)
>Blattebrevande. Ööööh jag är en blatte haha. Vrf är svennar så dumma? Jag har fått asyl och socialbidrag och är definitivt både missnöjd och inte en svenne som LARPar
>bögbrevande. Tihii allihopa, jag är bög, jag vill sug kuk, tjoho!!!
>Sinnesjuka /svt/-personligheter som brevar här dagligen. Libbe m.fl.

Bara skräp ju.

Beror på hur man ser det. Om man jämför med en bonde i skördetid och en cuckholmare som kör bil under samma tid så är det nog mer timmar i tröskan, men i det stora hela är det såklart mer timmar för stadstrafiken.