Attached: 1584454013690.jpg (922x2048, 795.74K)
Sverigetråden - Yas Forumsupplagan
Kayden Miller
Dominic Collins
>sv kä på svt2 som envisas med att gå på krogen
Elijah Sanders
Fuck boomers. Du hörde mig.
Jordan Foster
Torka dig med rövpinnen goy
Dominic Lee
torkar tjejer sig åt fel hål så kommer det bajs i fittan
Benjamin Robinson
KÖPA DESSA JA/NEJ??
Frågade innan idag men var bara NEETS i tråden då
Kayden Hall
DÖ BOOMERS DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
Nathaniel Brooks
Fy fan vad äckligt. Är det så svårt att bara duscha?
Hudson Sanchez
Du skämtar eller? Hur kan man oironiskt vara såhär bortkopplad från verkligheten?
Adrian Davis
dds sidf
Samuel Johnson
Seriös fråga. Varför tycker folk på kanalen att Avicii är nbögsmusik bara för att många nbögar gillar honom? Han var själv en dunderautist och väldigt introvert.
Jonathan Cox
Jag överdriver för att driva hem poängen att tjejer inte sminkar sig och har på sig fina kläder när de går ut utan anledning.
Luis Moore
Inte han men tror en del tjejer skulle tycka det var rätt trevlig om killar försökte prata med dem, så länge man ger sig ifall de inte visar intresse iallafall. Chansen minskar desto fulare du är såklart, men så är det ju i alla sammanhang.
Jayden James
Jag längtar till helgen, ska supa så där lagom och njuta av tillvaron
Gabriel Stewart
Vem bryr sig? Lyssna på vad du vill oberoende på vad andra personer tycker om artisten.
Joshua Jackson
Landon Campbell
Avicii var nbög deluxe
>möh depression, möh jobbit att vara miljonär
bra att han självheemade. hans musik sög.
Cameron Nelson
Ska du dricka och bli full med dina grindrdejter ^~^
Jace Powell
Jag lyssnar på honom ändå, jag vill bara veta
Nathaniel Perry
>Varför tycker folk på kanalen att Avicii är nbögsmusik bara för att många nbögar gillar honom
Just därför, lol är du dum eller? Vad fan spelar det för roll hur han var som person?
Oliver Campbell
>pengar gör dig glad
du skulle fortfarande vara en asocial autist även om du hade pengar
Ryder Stewart
Hon säger ja till mig, förutsatt att jag konverterar till hennes religion, Islam. Vet inte vad jag ska göra, vad hade ni gjort, känner ju inte någon gemenskap med muslimer, min lojalitet ligger fortfarande hos svenska folket
Nolan Cook
Hur tror ni man törkade röven för tusen år sen? Var tror ni uttrycket "getting the wrong end of the stick" kommer ifrån? Det är från en bajspinne i ett bajshus från den engelskromerska tiden.
Vad tror ni att ni kommer torka med om samhället går under. Ni är en massa mesiga primadonnor. Jag har levt i skogen i månader och där finns det ingen toapapper. Man får använda löv eller pinne.
Jeremiah Edwards
hur torkar man åt fel håll?
Brayden Lee
Jo men då skulle jag kunna stänga in mig i min lägenhet och aldrig behöva prata med någon igen vilket skulle göra mig glad
David Fisher
haha chad käkar bajsfitta på daglig basis
Asher Rogers
>att vara snygg behöver inte göra dig glad
>att vara rik behöver inte göra dig glad
>att ha fv behöver inte göra dig glad
Nej kanske inte. Men jag tackar fan inte nej till skitet.
Jason Young
SEBBEEEEEEEEEEEEEEEEE
Brandon Gonzalez
Bara för att en tjej tar på sig smink och fina kläder betyder det inte att hon vill vara en gående måltavla för alla fv-törstiga incels favä
Jo exakt, sammanhang är nyckeln. Man bör inte försöka närma sig en tjej sent på kvällen, men inte heller tycker jag att det är lämpligt när hon sitter och pluggar i ett bibliotek eller dylikt. En bar kanske skulle vara mer passande.
Ayden Russell
Fett coola, har de lampor i sig också? Och spelar de coola ljudeffekter när man går?
Nathan Ward
Yttersulan ser ut som ett väldigt tjockt lager bubbelplast annars är resten av designen snygg. För min del så tycker jag att yttersulan förstör skorna så jag säger nej.
Nicholas Walker
varför använder ingen mask i sverige?
Charles Barnes
Har ni en plan med era liv? Vet ni vem ni är?
Alexander Lewis
bryr mig inte om jag blir smittad
Charles Kelly
Leva på bidrag tills runt 30-35. Sen självheemar jag.
Jordan Ward
>vara dummis och lägga tusentals kronor på toapapper som fylls åter konstant
eller
>vara smartis och köpa den billigaste sortens bidefäste för 200-300kr
Jayden Rivera
Du verkar ha ganska bestämda idéer om hur man får och inte får bete sig. Det funkar inte så i praktiken. Se vad sa. I grund och botten kan du prata med vem som helst när som helst (nästan) bara du lämnar dem i fred ifall de visar att de inte vill prata.
Jason Garcia
få fv
jobba med något jag gillar
testa massor av droger
resa
Aiden Hernandez
Iväg med dig william
Henry Diaz
>Leva på bidrag tills runt 30-35. Sen självheemar jag.
Vad får du ut av ditt liv just nu? Du har säkert potential, varför utbildar du dig inte?
Gavin Price
Min poäng är att ni skulle ha större chans att hitta en fv om ni gick någonstans där ert sällskap uppskattas mer. Att gå runt och lalla där folk studerar är tidsslöseri.
Asher Walker
Ni säger väl inte "n-ordet"?
Ryan Russell
få jobb
lev liv på autopilot
dö
Jason Murphy
>Yas Forumsjontar säger att flyktingar är mesar som flyr hemlandet
>bokstavligen skiter ned sig så totalt över en förkylning att de bunkrar pasta och toapapper i sina pojkrum
ok lite roligt ändå
Gavin Johnson
få mer muskler, bänka 180kg
bli polis i insatsstyrkan
massa ungar
villa
fru med stora mjölkisar
Jayden Martin
>TJAFS! S03E10 "SÄG INTE N-ORDET"
Luke Cruz
Fredrik, 8....
Adrian James
Men jag vill ju ha en tyst blyg autistfv inte en nbög sv ho
Colton Brooks
VAFAN SA du
Easton Brown
behöver man inte torka sig med bidet?
Lucas Clark
>Ni säger väl inte "n-ordet"?
Vadå negerslav?
Mason Collins
skulle ni bajsa här?
Chase Adams
pol-jontar proklamerar ju helt stolt hur de skulle fly vid en konflikt för "landet förtjänar det vad har de gjort för mig" och liknande, väldigt passande hur detta sammanfattar att de själva inte behöver utsätta sig för någon risk.
Logan Cooper
naj, hoppas jag får jobba kvar på fabriken tills jag dör utav alkoholism
Jason Gutierrez
breva sexiga bilder på nardos. horan har ju stängt insta och jag vill kooma till hennes feta tuttar
Josiah King
Säkerhetstork med 1-2 rutor toapapper.
Kan förstås också lägga en 3 papp och köpa en TOTO med varmluft och allt.
Joseph Morales
här ska man röka ogräs favä. har slutat att gå på systemet helt
Nathaniel Ward
fattar inte varför ni inte tvättar röven med vatten efter att ni skitit
t. Abdullah
Jace Myers
Joseph Edwards
Rättelse, du vill ha en 10/10 snygg tjej som också är oskuld och ska vara autistisk nog att vara frivillig att dejta dig.
Austin Torres
Röka ogräs och bli gridsknullad :3?
John Jackson
Tycker det coola med dem är just yttersulan som dessutom är ganska tjock, så man kommer bli kanske 3cm längre med skorna på
Aaron Rodriguez
brunn brunn brunn...
Xavier Moore
I regel så är polbögar de som antingen redan lämnat landet eller tänker stanna där tills de dör oavsett vad som händer från vad jag sett. De senare blir allmänt lack när folk säger att de ska flytta bara för att de kan få det bättre utomlands.
Jack Watson
Ja? Är det en toalett som ska vara lättare att resa sig ifrån eller?
Ethan Sullivan
N. Skulle man klicka på fel knapp skulle en japansk dildo börja köra mig i röven. Japanerna är sjuka och inget förvånar mig.
Carter Carter
lol ok negern
Elijah Sullivan
Ja det skulle jag inte heller säga nej till, blir du sur av det sandra?
Caleb Foster
Förr i tiden hade vi inte så dålig diet som vi har idag så man behövde inte torka sig, när jag gick över till vegetarian så blev jag ren efter en toapapper tork.
Kevin Mitchell
skulle ni kunna tänka er uppfostra en annan mans son?
Isaac Baker
>jobbar hemma
>dricker extremt mycket bryggkaffe
>äter onyttigt, en massa snabba kolhydrater och frysmat
>dålig i magen de senaste dagarna pga osunt karantänleverne
>fiser
>skiter bokstavligen ner mig
>kalsongerna blöta av bajs
>går åt en halv toarulle för att torka bort allt diarrebajs på skinkorna och baksidan av benen
fuck corona
Jaxson Cook
Ganska töntigt att bry sig om hur mycket längre man blir av skor, man köper ju inte skor för denna anledning om man inte är en manskulting.
Kevin Smith
Om pappan var död och vit, ja annars nej.
Brayden Long
you wish
Liam Gray
Helt rätt där, Mr. IQfiskmås. Inser du inte att födan för 2k år sedan var 75% fisk?
Anthony Foster
Om det var en väns son, ja.
Camden Evans
Det har vi känt till sedan i Januari. Testet som görs via saliv är helt opålitligt och kan visa någon som positiv när den inte är det, och vise versa.
Thomas Wilson
om det var en släkting eller en av få nära vänner, kräver dock att mannen i fråga är död och givetvis att alla inblandade är helt svenska
Oliver Sullivan
ta bilder
Brandon Foster
Jag brukar tvätta min kuk på toaletten på jobbet
Logan Wright
Om det är min brors son, ja.
Annars nej, aldrig i livet.
Alexander Bennett
om pappan var svart och vid liv men du verkligen gillade ungens mamma? hade du verkligen sagt nej på grund av?
Juan Stewart
lider av samma problem
Oliver Kelly
>Helt rätt där, Mr. IQfiskmås. Inser du inte att födan för 2k år sedan var 75% fisk?
Justin Evans
Ni nbögar är ju helt sjuka.
Elijah Rogers
Jag är 190 men tycker ändå det är cool att torna över människor. Önskar att jag var typ 195 i strumplästen men nu är jag inte det så då får man göra det bästa av saken
Tyck vad du vill
Easton Green
lol ja det hade aldrig ens kommit på tal, helt otänkbart
Luke Phillips
Så ofattbart krinsch. Var mer realistisk, zoomjonte.
Asher Wilson
linserna är slut på affären
Logan Taylor
Aldrig
Landon Morris
märks att ni är en hög oskulder
>neeej tänker inte dejta denna kvinna jag verkligen gillar då hon har en son som inte är vit!!!!
Cameron Hall
>om pappan var svart men du verkligen gillade ungens mamma?
???
Nicholas Ross
Varför är det bara svennar som kan ha Aspergers?
Aldrig vart med om att blattar kan ha det
Jaxon Rodriguez
Äh nuförtiden behöver man knappt uppfostra en unge. Skolan och nätet gör jobbet åt en. Jag hade träffat henne och bara ignorerat ungen.
Isaiah Nelson
stick till en annan affär då?
Carter Sanders
ögonlinser eller matlinser?
Aiden Turner
Blev Mr. IQfiskmås upprörd? Tog inte mycket för att ge dig ett utbrott, Mr. IQfiskmås.
David Morgan
är varken oskuld eller hanrej
Och du?
Gavin Gomez
babbehonor föder barn vid 16-24 inte 35-40 som sv ho
Jaxson Barnes
Krinch, jag tänker inte ta hand om ett barn som inte ens är lite likt mig och aldrig kommer se mig som sin riktiga far.
Är farsan död så blir man ju hans nya pappa.
Nicholas Perez
hört talas om libbe?
Jaxson Edwards
>vara så desperat att han tänker ta sig an nån negers unge för lite kolbrännarfitta
Alltså om du vill ha en vit hora så kostar en resa till nån Tysk FKK klubb betydligt mindre per visit.
John Nelson
Punderi vill jag inte ens närma mig, inte för att jag vet hur jag skulle gå tillväga ändå.
Lite småsupande duger gott för mig.
Bentley Hughes
Mycket vanligare med autism bland vita skandinaviska stammar. Detta beror troligtvis på högre andel DNA från neandertalare.
Jason Hill
Brayden Bailey
Luke Sullivan
>vad är somalier
Benjamin Adams
Söt och duktig flicka :3!
Daniel Edwards
GRABBAR HJÄLP DET HÄNDER IGEN
Cameron Carter
om ni fortsätter vara så kräsna kommer ni aldrig få ligga
Evan Peterson
vem?
Henry Williams
>sjudande sandra vill inte att anons ska ragga på söta pluggisar utan ragga på hennes sönderknullade arsle på pubben istället
nej tack :)
Anthony Green
Somalier kan få det av d-vitaminbrist. Det är inte genetiskt orsakad som är fallet för svenskar.
Isaiah Morales
Duktig flicka, din daddy kommer belöna dig med sperma från en pozzad ^w^!
Christopher Lopez
Jag tvivlar att jag hade gillat en niggermadrass.
Logan Evans
åh nej nej nej
Joshua Thompson
Liam Young
>när långben ser en kortis med MOD, STYRKA och VILJA
Christian Cook
Ge mig ledamöterna Löfven
Wyatt Gray
>>sjudande sandra vill inte att anons ska ragga på söta pluggisar utan ragga på hennes sönderknullade arsle på pubben istället
>nej tack :)
Carson Gray
Försvinn nybög.
Ethan Gonzalez
Blattar har hela alfabetet de tror bara inte på kategoriseringarna så schizofrenin är bara hans personlighet.
Samma med kineser, skitmånga allergiker där men inte en jävel som tror på allergier utan de tror allvarligt att du bara inte gillar skaldjur.
Jack Morgan
vem av dem skulle vinna i en fajt?
Lucas Lewis
säg vem det är istället era bögar
Landon Harris
haha "aa"
Aiden Moore
Vafan använde du papper för? bara duscha ditt jävla rövmongo
Jason Long
Baserat
Colton Ortiz
haha roli bete :)
Jaxson Powell
Negrerna bodde i sina egna länder innan de började byggas upp, på den tiden fick svenskar i Sverige diagnosen Aspergers.
När afrikanska länder började få behov av utbildad arbetskraft ersattes "Aspergers syndrom" av "Autismspektrumtillstånd" och de får nu pengar av YouTube och skattebetalarna för att vara synliga i samhället.
Ethan Bailey
Fick hoppa in i duschen till slut, då pappret inte gjorde jobbet.
Benjamin Rogers
Lurpassa mer.
Sebastian Fisher
Ligga är lätt för de över 18, det är ett långtida förhållande som är svårt.
Sluta shilla för findom/BBC-skit din äckliga jänkarjävel.
Brody Lewis
Babbar har för låg IQ för att ha autism känns det som
Aaron Nelson
är det värt att köpa konst?
Lucas Allen
Jag vill inte vara en som förespråkar droganvädning men Intelligenta individer experimenterar oftast med droger, statistiskt sett. All form av missbruk är inte snyggt men om man kan hantera t.ex ogräs med omsorg så är det inte farligare än alkohol.
Camden Powell
Ta ett bad istället. Då löses allt upp + så behöver du inte duscha imorgon innan jobbet.
Dylan Butler
Jason Hernandez
>autister har hög IQ
William Martinez
>din äckliga jänkarjävel
Okej det här är baserat
Connor Baker
>men Intelligenta individer experimenterar oftast med droger
Liam Cooper
Finns ingen koppling mellan autism och intelligens. Smarta som har autism är mer aspergers. Men autister är generellt sett dummare.
Hudson Green
döda mig, peter
Evan Scott
Du inser att majoriteten av svenska kvinnor nu för tiden har haft et förhållande med en svart kille? Förneka det om det får dig att må bättre, men det är sant.
Aaron Foster
>16 juli 2008 · "Sverigesomalier har döpt autism till "den svenska sjukan" eftersom autism har blivit ett vanligt inslag bland somaliska barn under senare år. De frågar sig själva varför, i hemlandet var ...
Aiden Ramirez
>Smarta som har autism är mer aspergers
David Roberts
Jack Morgan
Ska till affären ska ni ha något grabbar?
Dominic Carter
>bajsar ner sig
>sanerar sig själv genom att torka sig med toapapper
okej detta måste vara en programmerare eller itcuck av annat slag
Tyler Bennett
Det finns en viss korrelation mellan att vara i den absolut översta percentilen för IQ och ha diagnos på AST-spektrumet, ja
ncbi.nlm.nih.gov
Samuel Ortiz
>svarta får ligga
>svarta får ligga med svenska kvinnor
lol jänkare bekräftad
Michael Brooks
toapapper
Jacob James
nä nu lämnar jag tråden för gott
Mason Nguyen
Mm din mammas fitta
Thomas Thompson