Animepainos ku kukaa muu ei tehny
/mämmi/
>IL:n tietojen mukaan voitolle on pääsemässä kanta, että Kiinalta ostetaan terveydenhuollon tarvikkeita, mikäli ja kun ne muuten uhkaavat loppua Suomessa.
>Tasavallan presidentti Sauli Niinistöllä on hyvät suhteet Kiinan presidenttiin Xi Jinpingiin, mikä osaltaan vaikuttaa asiassa.
On se vaan yks säätäjä koko ukko. Priimaa kukintoo kiinaan ja tilalle suojavarusteita.
*kahlitsee nyymin pimeyteen*
Onpas tuolla tytöllä pulleat purjeet. Siitä tulis varmaan hyvä äiti jos ei oo jo.
piirakoit ja maitoo
Ei Kurehalla oo tollasii vaatteita
kyl sil näyttää olevan
Seitokai Yakuindomo on kyllä aika kiva sarja, just tuli toljotettua toi leffa. Just sopivan aivokuollutta tissi pylly pillu huumoria henkisesti jälkeenjääneille niinkuin mä.
laitan ton lataukseen
hyvä päätös
syön nyt desin basmatiriisiä
*vetää nyymiä hännästä*
aivokuolleena on mukavata
oispa nyymi
/mämmi/ jäätyy
*jäätyy kesken laukeamisen*
Jänskättää ihan hiukan toi perjantain kivesleikkaus vaikka nukutuksessahan mä siinä olen. Lähinnä se että pysyn ite terveenä sinne asti ja että se edes tehdään eikä terveydenhuolto oo romahtanu ihan paskaks tän koronan takia.
Ei vielä ole oikeastaan mitään toimenpiteitä tehty että olis sun leikkaus estymässä koronan takia, heräämöt ja päiväkirurgiset yksiköt voidaan tarvittaessa muuttaa tehohoitoyksiköiksi mut meillä on vaan muutama tyyppi tehohoidossa koronan takia.
ei auta kun ruveta itse leikkelemään
moi nyymit
no jos ihan totta puhutaan niin kyllä sairaalassa mihin oon menossa on jo muutettu esim heräämön tiloja tehohoidon tarpeisiin tulevia korona-aaltoja varten. Samaan aikaan samanen kaveri kyllä sano et tommoset kiireelliset tapaukset tehdään kyllä heti kun ne vaan voidaan jos ne myöhästyisikin.
Outoa, Töölön sairaalassa ei ollu vielä ainakaan viime viikolla mitään muutettu.
No aika jännä ottaen huomioon miten paljon pidemmällä se häslinki siellä hesessä on. Mun tiedot ny perustu talon työntekijän kertomukseen, ei tota missään lehdessä lue.
Voipi olla että täällä on huomattavasti enemmän joustovaraa kuin muualla.
niin tietty siellä kun on varmaan sairaaloita sen verran enempi niin kannattaa ainakin aluksi keskittää ne potilaat yhteen ennenkuin tilanteet on italia.
Tiiättekö kun japanilaisissa piiretyissä on semmosia ääninäyttelijöitä joista tietää heti että "no tää on taas tää" kun niilä on niin omalaatuinen ääni. Kuva liittynee vahvasti, aloin kattomaan tätä ja samalla sekunnilla kun toi avas naamataulunsa niin ties kuka on äänen takana. Toinen jonka tunnistaa aina on Toyosaki Aki (keijojen Yui ja n. miljardi muuta roolisuoritusta).
Tomokazu Sugita on varmaan tunnistettavin miesääni kiinalaisissa lastensarjoissa
ohaijjo ogosaimas minna-saaan!! ^.^ kampai!!
My mother just told me I'm a piece of shit. Since I drink to make myself happy. Feels nice man.
my widowed father sent me a whatsapp recording of him fucking his new girlfriend and called me an eunuch
untenmaille
öitä rakas
valveenmaille
Why are you maintaining contact to vicious imps? Would instantly cut all contact for 3 years if I got this sort of nonsense.
>windows muistaa kaikki muut ääniasetukset mikserissä käynnistysten välillä
>paitsi järjestelmä-äänet
Aika hauska uus ominaisuus tuli kuukaus sitten, voi jysäyttää tärykalvonsa kivasti joka aamu irti kun ekan kerran painaa vaikka ctrl+f ja kirjoittaa haun joka ei tuota tuloksia.
Ei oo ongelma Linuxissa :)
>saunavuorot peruttu koronaviruksen takia
Onko tää nyt ihan oikeasti tarpeellista? Samana päivänä mun kanssa olisi kuusi vuoroa, samalla laillahan me toistemme pöpöjä kosketetaan ulko-oven kahvassa.
Ite katoin Manyu Chikenho vastikään ja tissininjan kumppanina oli kys. ääninäyttelijä.
Ei meinannu eka tuntea, mutta sitte sillä oli semmonen Yui-mainen hetki ja äkkäs.
Vittu.
Hikenchou*
hahahaa tyhäm
runkkasin sille nyymin linkkaamalle keijudoukkarille
Minkä animen katon, just katoin loppuun InoBato:n. Oli ihan hirveetä paskaa, just tämmöstä haluan katsoa ennenkuin kuolen koronaan.
en tykkää windows kympistä
hyviä uutisia
>Tukholmassa yli puolet koronaan kuolleista somalitaustaisia
Eli Ruotsi aloittaa tänään massiiviset toimet koska eihän nyt kunniakansalaiset saa kuolla. Ehkä toki ruotsalaisten kannalta ihan hyvä koska niillä on vissiin edelleen koulutkin auki.
sen taigan ääninäyttelijän tunnistaa myös heti
Kuumottaako rottia kun korona tuhoaa talouden ja tuet katkaistaan?
134k tarttunutta. aika turha siellä enää räpiköidä vastaan
Jos tollee nyt ihan aikuisten oikeesti kävis nii muuttasin vaa äitille ja isille asumaan. En tiiä miten niiden henkilökohtainen talous on ottanut pyllylleen mutta sen tiiän että tuskimpa niiden velaton omakotitalo mihinkään katoaa olemasta.
Ei saa kiusata, olen lukihäröinen.
Etkö häpeä yhtään?
Menen nyt töihin.
isovanhemmilla on ainakin viisi asuntoa ja vanhemmilla kolme, että eiköhän mullekkin yksi löytyis
Menen nyt nukkumaan
En mene nyt töihin.
mitä hemmettiä ne niin monella kämpällä tekee?
vuokraa niitä
jättäisivät muillekin
Ai jos vaihtoehdot on olla asunnoton tai asua vanhemmilla? No enpä häpeäisi yhtään. Varmaan laittaisi toki erilailla etsimään hommia sitten kun siellä olisi mutta oletettavasti niitä ei mulle kyllä heti löytyisi kerta maailmantalous ottaa pohjatonta monttua.