Attached: JulianusII-antioch(360-363)-CNG.jpg (287x294, 25.69K)
Sverigetråden Juliusupplagan
Charles Price
Other urls found in this thread:
desuarchive.org
etc.se
twitter.com
Daniel Reyes
SKANDAL
aaaaaaaaaaaaaaaHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHAAHHHAHHHHAHA
Jacob Taylor
>Bannad för detta
Udda, säger värre saker dagligen
Kevin Reyes
Charles Lee
JONTEEEEEEEE LIAAAAAAM INGA PROV TAGGA COD
Nathan Jenkins
hahahaahhahahaha åh nej nej nej
Asher Rodriguez
städis är oironiskt psyksjuk
Jack Turner
Baserat brev favä
Brayden Allen
Robert Bailey
de är bokstavligen psykopatiska anarkokapitalister. bokstavligen värre än sossar
Brandon Lewis
HAHAHAHAHAHAHAHA
Ethan Carter
vet ni varför det kallas norrbotten? för det bor bara massa bottenbögar där.
Jonathan Long
>Why swedes and irish like this? you're both trash. One is a potatonig, and the other is a baltoid babyfaced nig.
Jänkare dyrkar judar
Landon Bell
Norrbottnisk EXCEPTIONALISM är inte ett nyliberalt påfund även om du önskar att det så är
skönt att veta att du inget kan om din egen historia arvslös, identitetslös och bortglömd det är vad du är dömd vara
Eli Gomez
ÅH NEJ NEJ NEJ
Brayden King
Ja, de är vidriga psykopater. Deras klädval säger allt.
Jonathan Garcia
>skönt att veta att du inget kan om din egen historia arvslös, identitetslös och bortglömd det är vad du är dömd vara
Camden Perez
För att havsviken kallas Bothnia. Österbotten är på finska sidan, sedan har vi Västerbotten och Norrbotten (Västra Bothnia, Norra Bothnia)
Dylan Roberts
smakligt
Anthony Hughes
ASSSSÅ VI BA DYRKA RENGUDEN O SKIT VI VA HÖVDINGAR.... SEN KOM VITA MANNEN.... TOG VÅRA FRAMSTEG....
Juan Williams
>Ja, de är vidriga psykopater. Deras klädval säger allt.
Adam Moore
Det finns människor i tråden JUST NU som dampade över att Jimmie slängde ut dessa idioterna från partiet.
Jimmie har ALLTID rätt.
LITA PÅ JIMMIE!
Robert Parker
Ät mer socker
Jaxon Davis
>t. Liam Cuckzélius, framtida konsult och miljonär
Chase Foster
Jeff Ahl är korporativist och därmed baserad.
Charles Robinson
asså vi måste döda alla icke-vita i sverige
Juan Long
AfS kommer aldrig kunna hämta sig från detta
Caleb James
Hörni /svt/. Ska på dejt idag. Höwr fejna blommer ska ja gena?
Chase Smith
>försvara ahlcucken
jajks
Dylan Brown
Du kan inte dölja att du är hjärnkulting bara för att du handlar på NK, Hahne.
Charles Taylor
sjudande
Jaxson Powell
Hörde att ödemet tog livet av sig
Gabriel Lee
definitivt
Jack Brooks
ok SÄPO du får börja.
Jason Baker
Baserat (obs SÄPO detta är på skoj, varför skulle vi döda alla parasiterande bidragstagande babbar? Det tjänar vi inget på)
Juan Wood
Deras fördel är ändå att de redan anses vara bottenskrapet av mänsklighet.
Asher Howard
bryt könsnormen och låt henne köpa blommor åt dig istället
Lucas Myers
JAA ÖDEM OCH BÖGBRORSEX! KONVERTERA TILL TRANSISM OCH KNULLA SÖ PO
Evan Bennett
>NEEEJ DU FÅR INTE VILJA HA STORA AMBITIONER OCH ARBETA FLITIGT, HÅRT OCH SMART FÖR ATT BLI RIK! DU MÅSTE VARA LIKA VÄRDELÖS, LAT OCH KORKAD SOM MIG ANNARS ÄR DET ORÄTTVIST! MÖH JANTELAG!!!!
Joseph Turner
Du blir bannad om du skriver att transor är män nuförtiden, pröva. Varför tror ni 90% av katalogen är vänsterbögskit nuförtiden? Allat annat blir borttaget.
Jayden Morris
vi måste inte döda någon vi måste bara skicka hem dom. Om någon gör motstånd med potentiellt dödligt våld så blir det en bedömningsfråga för polis och/eller militär om det går att ta dom vid liv eller inte. Synd om någon ska behöva dö men i sista instans kan det tyvärr bli så.
Justin Smith
Varför?
Brody Hughes
HAHAHAHAAHAHAHAH exakt
Brody Smith
Någonstans i Stockholm finns just nu ett lager fullt med valsedlar och masker
Noah Long
vih, 20k röster
trodde det skulle vara betydligt mindre
Liam Wood
>näää it faan...je bordi vidsel he bo sjuhundra i byn
>ha du int 3 skotrar på gårn äru bög
Robert Wilson
>vara konsult
>arbeta flitigt hårt och smart
Cuckelius... Antingen är du inte miljonär nu och kommer därför aldrig bli det, eller så var du redan miljonär innan du började tack vare pappis
Ethan Richardson
Du är inte ambitiös Hahne. Du är bara psykopat.
Jose Mitchell
"Skicka hem" är en eufemism för att gasa, lampskärma, och dödsrunkmaskinsmörda, det har jag läst i förintelselitteratur.
Angel Green
Jag är en av dem
Aiden Morgan
NEEEEEEJ JAG ÄR BARA TILLFÄLLIGT FATTIG
Jaxson Scott
jävla jagjagparti
Nathan Hughes
Kåp
Jacob Bell
ingen vill ha en lampskärm av arabhud Kristoffer...
Daniel Ross
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Jacob Nelson
Jag har inget problem med detta, trodde bara det skulle vara runt 10k istället. Rätt så imponerad men nästa val lär ju vara lite mindre antagligen.
Luke Peterson
Ena dagen så är ni testosteronmän som är högerinriktade sen ena dagen är ni empatiska och dampar på hahne. Hur ska ni ha det?
Kayden Cook
Seriöst jag bodde på hans kvarter och han var dampig som fan och tuttade nästan eld på hela skolan en gång (han stoppade in såna där snurrande flygsmällare i en ventilationsöppning och det blev en smärre brand men den slocknade av sig själv).
Carter Diaz
Svensk stolthet?
Jacob Bell
>hmm jag är ansiktet utåt för en organisation som behöver få folk att gilla oss för att få röster, vad ska jag göra på fritiden?
Easton Price
Men helt allvarlig hur fan tänkte han? Hur jävla tondöv kan man vara. Vi står inför en kris som vi inte än vet hur jävla illa det kommer bli och så går han och profiterar på prylar som kan bokstavligen rädda liv.
Nu kommer han för resten av livet vara "den killen som försökte blåsa människor på pengar under coronakrisen".
VILKET
JÄVLA
STOLPSKOTT
Camden Ramirez
Robert Moore
Man kan vara höger och även rösta på AFS men ändå inse att han cuckade sig själv rätt så hårt.
Camden Rogers
>född och uppvuxen i en kristen familj
>studerade grekisk filosofi, mytologi och neoplatonism
>en sann filosofisk konung
>börjar avsky kr*stendom och sin förfader Konstantin som införde kr*stendomen som stadsreligion
>vill stärka den gamla grekoromerska religionen (som hade varit på stadig nedgång i drygt ett århundrade)
>ville omorganisera det till en mer organiserad religion
>öppnar upp en massa gamla hedniska templen som stängts ned av kristna kejsare och huliganer
>insåg att man inte kan motarbeta de kr*stna med våld då det stärker deras offermentalitet och skapar martyrer
>stödjer istället kristna utbrytarsekter så att de kan bråka med varandra.
>förbjuder kr*stna från att undervisa i mytologi och filosofi då de utnyttjar det för att propagera sin religion
>vill återuppbygga templet i jerusalem, inte för att han bryr sig om judar utan för att han vill motbevisa ett utav bibelns profetior
>vill återgå till roms glansdagar
>sänker skatterna för vanligt folk och skär ned på onödig byråkrati
>dör tragiskt i strid (för att han slarvade med att sätta på sig en rustning) mot persierna innan han genomförde sin mästareplan
Ryder Mitchell
Med alla halvnegrer man ser i samhället som äcklar folk så tvivlar jag på det
Luke Russell
Varför kåpar kommunistförlorare såhär jävla hårt? Kollapsar hela deras skitideologi om inte alla människor är statiska myror som lever exakt som de ska enligt deras efterblivna 1800-tals modell av samhället?
Joshua Scott
AFS är ett skämt till "högerpart" totalt amerikaniserade inget gräsrotsstöd och hela ledningen är psykopatiska strävare och elevrådspersonligheter
hell seger
Grayson Ortiz
Ja men ni kallar honom psykopat men för två trådar sen brevade ni källor om att muskler = bryr om sig själv och inte andra
Kevin King
öhmm FAKTISHKT så är girighet bra och den fria marknadens osynliga hand räddar liv
Jace Collins
Psykopater har bokstavligen noll koll på hur onda de är. Det finns inga spärrar i deras värld. Inga rätt eller fel. Det enda som finns är antingen gå bak eller gå framåt. Och de vill framåt oavsett vad.
Joshua Anderson
låter baserad
Ethan Ortiz
baserad. vad heter kleppen?
Parker Roberts
Vad är det som är roligt?
Är väl bara bra att han avgått?
Det visar att AfS är ett seriöst parti som vill folkets bästa
Parker Turner
nattbrevarna sover nu
Ryder Johnson
Eller så röstar man på SD istället för ett fakking clownparti
Andrew Murphy
etc.se
Kan det bli aktuellt att vården klarar inte av att genomföra abort under krisen?
Jag har haft sex med en 27årig kvinna i flera månader nu och vi brukar inte köra med kondom - bara dra ut kuken innan jag koomar. Jag har för mig att hennes äggkartong är tomt (eller mina sperma är trasig lmao), men i fallet hon blir gravida, vad ska vi göra?
Finns det något medicin jag borde bunkra i fallet hon blir gravid för att tvinga missfall?
Jeremiah Young
Nä jag vill ju inte hänga ut honom i gruset.
James Morgan
topp pinigt
Brayden Ward
>Vad är det som är roligt?
>Är väl bara bra att han avgått?
>Det visar att AfS är ett seriöst parti som vill folkets bästa
Anthony Allen
>hahnrej
Jose Gomez
Both CEO's are still Swedish.
They just moved to holland to skip the taxes.
Nolan Diaz
Bra...bra...
Oliver Jackson
döp din son till tegnell
David Phillips
JAAAA ÖPPEN SVENSKHET OCH HBTQ-"NATIONALISM"!!!
Xavier Myers
Tackar till user som tipsade om sportamore. Fick dessa för 480kr. Normalt pris 650 kr.
Aiden Hughes
>Nä jag vill ju inte hänga ut honom i gruset.
Levi Hernandez
Levi Thompson
ingen maddafakking bryr sig bögfitta
Landon Murphy
lol. Jag älskar Kasselstrand men seriöst vilken jävla dunderfail hans parti har lyckats dra till med.
Jose Moore
>negerskor
asg
Juan Hill
>totalt amerikaniserade
Hur då favä? De är totala antiglobalister. Om du menar att de är för fri företagsamhet och sänkt skatt så är det en annan sak.
Luis Barnes
om en misslyckad musiker som blev mördare senare misslyckad youtuber på socialbidrag säger det så måste det stämma!!
Jaxon Brooks
Har ni slagit i väggen än grabbar?
Daniel Garcia
Transor, blattar somalier. Självklart upphör det inte ens i pandemin, de tar bara tillfälle i akt och skapar mer förödelse
Nathaniel Gonzalez
Nej, jag vill inte ha mer invandring.
Henry Miller
Gjorde det när jag kom in i puberteten
Elijah Morgan
EXAAAAAAAAAAAAAAAKT
David Rodriguez
vill slicka tugga hennes dajmkryss
William Nelson
Inget av det du skriver är ett argument mot honom
Joshua Parker
biancustransan...
Grayson Peterson
Jag tror user som tog sin tid att råda mig om skor uppskattar ett tack.
Det är stilrena vardagsskor. För 480kr hittar man inte bättre beaters.
Luke Davis
Han jävlades aldrig med mig personligen så jag tänker inte doxxa han eller så, det var i alla fall kul att gå i samma skola för att han var rätt CP och brukade alltid liva upp tillvaron. När jag nämner att jag är från Vidsel så brukar typ alla dra upp den där jävla videon.
Nolan Carter
Kan man säga att han träffat väggen? Skulle han fixa håret och träna skulle han se bra ut. Det är väl mer när kvinnor blir fula, vilket inte kan åtgärdas, som man menar med det?
Landon Walker
han borde ha spelat vuxna john konnor i terminatorn favä
Eli Reyes
hans enda argument är också ad hominem, jag spelar bara efter samma regler