Sølvguttas-utgave
Forrige:
/norgetråden/
>covid-19 forsvinner med portforbud
først for drep alle froskehomser
Men tenk om vi fikk utryddet vanlig influensa samtidig som vi stoppet korona med at alle ble hjemme. Det hadde vært noe.
tredje for drep alle følelsesfyrhomser
youtube.com
For meg er det kvikksølvguttene
>FED brukte den forbudte teknikken
Det er over, penger er bare papir nå
jeg vil flytte til norge nå! reee
Ja, men ingen store pupper.. Det er ikke vanlig.
Hvis du ser en kvinne med store pupper, hun har silikon.
Karneval jenter er veldig veldig ''cherrypicked'' med falske kropp.
youtube.com
For meg er det diskjockey kvikksølv
el noruegANO
Hold det for deg selv
Vi kunne også utryddet forkjølelse
koser meg på hytta
Brev bilde
Hvem hytte?
krieg er bokstavelig talt det en av de beste albumene som har kommet fra norge
Prøvd å søke om arbeidstillatelse?
Egoister? Det er de som skal bestemme over om andre kan jogge og nyte en pils i sola det
Skam og egoist, er det normalhomsene sine nye favoritt ord
Har glodd på platina den siste tiden siden prisen har rast nedover. Den største selgeren i junaiten er helt utsolgt og ble tømt lenge før prisene kom ned på dagens nivå. F.eks koster den rimeligste mynten de har for salg nå 300 daler over spotpris.
Prisene er nok manipulert lavt av enkelte (((særinteresser))) i London for å ikke skape panikk og samtidig få edelmetaller til å virke mindre lukrative, men det ser ikke ut til å fungere.
Papirsvindelen er i ferd med å rakne.
Brrrrr
Eg må drite
uenig der, men iallefall et av de minst verdsatte
det er et kjempe bra album, nå får du gi deg.
Det faktum at de skylder kollapsen på dette såkalte coronaviruset viser at det er en svindel.
Sånne kollapser er planlagt lang tid i forveien. Viruset er bare unnskyldningen de bruker sånn at normissene ikke skal stille spørsmål.
så klart, det er uunngåelig.
spørsmålet er bare om viruset var planlagt, siden man ikke kan kan starte storkriger sånn som kan kunne før. eller om det faktisk kom og tok alle på senga og kollapsen egentlig var planlagt for et senere tidspunkt.
dødsfall #9
kan noen regne ut "HFBS" for meg?
nå ser jeg også at de snakker om en ny marshallhjelp. det blir vel starten av det hele på nytt
Jeg regnet det ut til at det ble at du bryr deg, jeg bare svarer.
Nei x-x jeg vet ikke hvis jeg kan forlate Brasil.
jeg elsker landet mitt for mye; kanskje det er bedre hvis jeg bare reiser til Norge.
25 her
Dette begynner å bli slitsomt.
Skjønner, ja Brasil er et vakkert land det og
Amfetamin er løsninga!
>pedoutgaven
norrønt da?
Hvordan funket valutasystemet i norrønt tid?
Hva tilsvarte vår tids kroner og øre?
Hvordan foregikk handel.
>Personen er bekreftet smittet med coronaviruset, men brøt den lovpålagte isolasjonen og oppsøkte en fest natt til søndag.
Corona? nei takk, jeg drikker bare Dahls™
Det gikk rettt ned fra start
>når du sovner i full bekledning og urinen din får fargen til lønnesirup
Dette ække mye sunt, ass
>Personen ble tildelt en bot på 20 000kr
Fy flåbbe det må ha vært en helvetes fest
DET SKULLE IKKE GÅ SÅNN!!!!!!!!!
Er det noen som faktisk vet hva som foregår?
Ta et aspekt av hele dette kaoset:
>bill gates kjørte en simulering i oktober i fjor
>det omhandlet en pandemi av et coronavirus, simulert 65 millioner døde
>ifølge denne simuleringen startet det i en grisebinge i Brazil
Nå har Bill Gates gått av som leder i Microsoft
åja. og nevnte jeg bilde relatert?
Hopper i dusjen
Tror du han fikk fitte?
hvem en bry den?
jeg prøver ikke å spre hysteri, jeg bare leverer fakta, og vil, hvis noen har en rasjonell forklaring på alt dette, at de forklarer det versåsnill
på helsenorge.no får du oversikt over alle vaksinene du har tatt og hvor mye autisme du har i blodårene
å unnskyld at jeg forstyrret, her så morsomt meme heheheheheh morsomt underholdene aha
Spis de rike
vaksiner er ikke indikitativt av autisme
men dette er helt sinnsykt, du kan ikke chippe folk som kuer
"Det tvinger alle – små og store, rike og fattige, frie og slaver – til å ha et merke på sin høyre hånd eller på pannen. 17 Og ingen kan kjøpe eller selge noe uten å ha dette merket: dyrets navn eller det tall som svarer til navnet."
Galskapen vil ingen ende ta!
Verdens samlede gjeld er nå 250 000 Milliarder Dollar, eller ca. 2.890 000 000 000 000 Kroner (To Millioner åttehundre og nitti tusen Milliarder). Noe som får oljefondet til å ligne et dugg i havet! Dette beløpet tilsvarer 413 000 Kroner per menneske på jorden.
Til sammenligning har verdens 500 rikeste mennesker en formue på 6000 Milliarder Dollar, tilsvarende 69 000 Milliarder kroner - noe som er enormt! Men likevel laaaangt fra den enorme gjeldsbyrden verden sliter med. 26 av disse personene har like stor formue som 3,8 Milliarder av de fattigste menneskene! 7 av dem har en formue som er lik med 50% av jordens fattigste befolkning.
Og så er "alle" fortsatt super optimistiske og tror at "Dette skal gå bra, vi bare låner/trykker mer penger for å komme oss over krisen" - Vent å se, verden er på vei utfor stupet! Tilbake til steinalderen! Pandemien blir bare for småtteri å regne i forhold til den ENORME katastrofen som følger etterpå.
hvem en bry den?
jeg spis bers å drik tis. vem bry den?
jeg se isslott haha å betonghage
youtube.com
*spretter en pils*
drep deg selv sutreanon
ingen som har sagt at noen skal chippes, annet enn en random chizo som kommenterer under gates
vi går en spennende tid i vente gutta
>pappa kalte uironisk Trump for “Den oransje idioten”
sprengere er vandrende megmeger
Godt å være bjørn, skal kjøpe masse AWC når børsen daler
du skal være ekstremt mongo hvis du uironisk liker Trump
basert pappa
Så du på linkene hans?
er ekstremt dyrt, idiotisk og kommer aldri til å bli gjennomført. Men ja, myndighetene vet hvem som har tatt hvilke vaksiner her i Norge, og de vet også stort sett hvem som har corona pga meldetjenesten
Hadde det ikke vært /gått/ å sprute litt i ei fin dame?
vent og se