Vihollispainos.
/mämmi/
nyymi on nerffattu ihan paskaksi
Tulkaa haistelemaan mun pieruja
huomenta IHANAT nyymit!!!
huomenta rakas
kulta
olet kaikki erittäin söpö ja toivotamme kaikille hyvää huomenta!!!
mun sisko asuu tätänykyä siellä teidän saarella
Nyymien Hyvinvoinnin Laitos tarkentaa aikaisempaa ohjeistusta:
Kaupasta tuoduille sipsipusseille suositellaan edelleen karanteenia mutta uusimpiin tutkimustuloksiin pohjautean uusi suositeltu aika on 68h (aiemmin 96h).
This is how the average Finnish woman looks like
oon pelannu ny 4000 tuntia runea, kertoi hans
Mikä on NHL:n kanta kalija tölökkien kanssa? Kun niihin laitetaan huulet suoraan mutta ihmiset klähmii niitä kumminkin kaupoissa.
entä karkkipussit?
sitä samaa
Mä ostan nyt vaan 24päkkejä kun niissä on muovi päällä
Heräsin snadis kännis viel ja pulloi löytys joku 6e edest, kysymys kuuluu et onks tol järkee hakee viel 6 bissee?
toivon että sisaresi on hauskaa!!!
mitä sisaresi tekee yksinäisellä rockillamme ?
vaihoin mun pääkäyttäjän salasanan humalassa ja sitte vaihoin vielä sen sähköpostin salasanan niin en enää pääse sille sisään.
olin melkein vuoden pelaamatta, mutta nyt oon pikkuhiljaa alotellu uutta ukkoa
ei paljoo taida, kuuntelee enemmän poppia
But thats the king of Britain
tymä nyymi
Kauppa oli taas täynnä mummoja
Juuri näin. Avaamattomat monipakkaukset varsin turvallisia kunhan itse kääreen ottaa pois turvallisesti. Irto tölkeillä taas suositeltu aika 56h.
Tarkempaa laboratoriotutkimusta juuri karkkipusseille ei ole toteutettu mutta yleisohjeena muovi ja muovipinnoitetut pakkaukset sama 68h kuin sipsipusseilla
osta mielummin snadi mehua
en ymmärrä, onko tämä suomalainen vitsi? olen pahoillani heikosta suomalaisestani. lopetan itseni nöyryyttämisen nyt
mite yks voi olla nii lutunen
suhnapoika ottaa pikkusen turpaansa kun tollanen tulee vastaan
She wears Finnish-colored clothes so she must be Finnish.
Ei kyllä ota. Vähintään pitää panssareilla vahvistetut yksiköt olla kyseessä, että olisi toivoakaan läpimurrosta.
*ajaa nyymin yli panssarivaunulla*
oon kännissä heti aamutuimaan
Sama ku heräsin viel kännis. Ei ois pitäny ostaa niin paljon safkaa vaa enemmän kaljaa vittu
>Torjuntavoitto
välillä vaan käy noin
vantaa
vielähän tota kerkee hakee
oispa nyymien vuokrauspalvelu pahojen krapulapäivien varalle
Jäin juomaa näit bissei tähä kaupan kulmille ku niistä saa viel pantin ku palautan ne ja yhen lisää
eiks sua kuumota muut ihmiset
Ei
oisimpa mäki noin rohkee
kohta ollaan turvassa
jokohan niitä liikumisrajoituksia, pitääpä muistaa käydä lenkillä vielä kun voi
oispa tommonen
oispa kotipizza special opera perhepizza , kebab ranskalaiset, iskebder, kebab kermaperunoilla, aurajuustorulla, hesen mega ateria, jättituplajuustopekoni ateria, kuus mega ateriaa, 2x20 nuggetti rasiaa, flavour fries, pizza mac, chilikanaa ja sipulihärkää, sushia, 30cm kana teriyaki subu johon juusto oregano leipä, tulinen juusto ja paahto, salaatti, kurkku, tomaatti, paprika, sipuli ja jalapeno, whopper ateria, ristorante salame mozzarella pesto, grandiosa classic, kariniemen kanaset, fazer sininen, kinder bueno, pantteri mix, metripizza, tortilloja, hk sininen, dallaspulla, billys, tuulihattuja ja pepsi max 2 pack
kieltämättä vähän oispattaa
Joutuu vihulainen käyttämään tieverkostoa, jos noilla lähtee etenemään. Ei sovi hyökkäyssotaan tuollainen kokoonpano.
Mikäs on nyymin painoindeksi? Kunhan kysyn.
Logistiikka toimii teillä, niin aivan pakko on jokaisen keskittää operaatiot niiden mukaan.
MITEN VOIN OLLA 72KG JA SILTI LAIHALÄSKI? OON YLI 180CM
22,30
Ei vittu tää on kyl perseestä, niin monta kertaa joutunu forkkaa koneen ja tehä kaikki jutut vittu uusiks ku sekoilles käyny vaihtaa vittu kaikki salasanat jostain vitun syystä
Siellähän on kolonnat tykinruokana. Nykyaikaiset panssarihaupitsit roiskii menemään murkulaa MRSI-menetelmällä, muuttuu hieno mekanisoitu taisteluosasto nykytaiteeksi.
Toisaalta, sota on sotkuista touhua.
hyvä että ruoka maistaa
huomenta pojat ;-)
huomenta rakas
öitä tytöt ;__;
mikä on nyymien lempiruoka? mun on pitsa
pakenen olutmaahan
moi!!!!
Jauheliha ja wokkivihannekset
loli pylly
Tykistöhän on ihan syystä taistelukenttien kuningas ja tuottaa sen >70% tappioista. Samasta syystä luonnollisesti välit ja maastoutus. Tuhoaahan se tykistö kätevästi kolonnaa, mutta kun autojen välit on tarpeeksi suuret, niin pari tuhoutuu ja muut pakenee.
sun nyymin vai sun lempiruoka?
sä kysyit tän jo
jaaha paikallinen kinkki pistäny raflansa kiinni, enää ei syödä kiinalaista...
0% lihaksia
hmm oispa tosiaan
mun ja mun nyymin
no onko toi BNA mistään kotosin?
pussaanko poskelle?
nyymi se on aina vaan tartuttamassa tauteja nyymeille
ei toi oo ruokaa tymä
onkohan sillä...
mä teen siitä ruokaa
Vittu jos korona viirus tulee mua vastaa jossai kaupungil nii vedän iha täysii kuonoo VITTU tommosia ei katota KUOPIOS
tapan sut homo
mistä tunnet sä ystävän
onko oikea sulle hän
ei kai se vielää oo alkanu
*vetää nyymiä hännästä*
Vittumaista touhua, sota.
Tykistö tappaa osan kohteesta nopeasti, osa saa sirpaleita ja asfaltinpaloja mahaansa ja vuotaa hengiltä. Inhottava tapa kuolla.
5 jaksoa jo tullut
harvinaisen paska biisi
mitäs vittua, onko se taas näitä netflix paskoja
youtube.com
turri suomi...
>osa saa sirpaleita ja asfaltinpaloja mahaansa ja vuotaa hengiltä
Kunnon soturikuolema. Mieluummin kuitenkin noin, kuin syödä loppuelämänsä ruoka pillillä, paskoa pussiin ja pysyä elossa ainoastaan avustettuna.
niit on jo kyssis
Tajusin just et mua kuumottaa tori.fi kaupat paljon enemmän ku torilauta huumekaupat.
>Licensed by Netflix
Mausteiset kalaruuat on herkkua. Joskus oon syöny niin ison annoksen, ettei jälkkäri enää maistunu.
ketä?
kuole huumeisiin nisti
>soturikuolema
tunnepohjaista aivopesua jolla saadaan lampaista tykinruokaa päättäjien mieliksi
>Japani
>maailman vanhin väestö
>väkiluku 126 miljoonaa
>Koronakuolemia: 36
>Bonus: Kiinaan aika lyhyt matka
>Italia
>maailman toisiksi vanhin väestö (ainakin vielä tällä hetkellä lol)
>väkiluku 60 miljoonaa
>Koronakuolemia: 5400
Selittäkää.
harmlista. ei kyllä jaksais heti kattoo 5 jaksoo putkeen
kala on naisille ja lapsille
Mitä vikaa?
youtube.com
jep, se että tulee jakso kerran viikossa pitää jännitystä yllä, varsinkin alussa 5 jaksoa putkeen on aivan liikaa ellei heti iske sarja 10/10
Kanakookoscurry mäntyomenalla ja riisillä. Tulisuus: mieto.
minä juon nyt kahvia
En oikein tykkää kalasta paitsi katkaravuista pizza täytteenä.
rasismi pelastaa
En käytä tappavia huumeita
jotkut meistä on yksilöitä jotka eivät halua tulla muiden manipuloitamiksi
Jos oisit viettänyt aikaa Italiassa, sulla vois olla käsitys siitä, kuinka hyviä ne on järjestämään asioita. Jos jotain pitää tehdä vakavasti, tarkasti, hyvin ja kiireellä, Gianpaolo ja Pierluigi tyrii homman pahemmin kuin voisi uskoa.
Italialaiset on mukavaa porukkaa, mutta murenee paineen alla.