Sverigetråden

Pissfilmupplaga

Attached: höve.png (606x476, 337.99K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/channel/UCUVcGREcr1qKZPvedXPv4SA
i.4cdn.org/wsg/1584736031225.webm
i.4cdn.org/wsg/1584742879177.webm
i.4cdn.org/wsg/1584917444999.webm
youtube.com/watch?v=2SOvr9fLHUM
twitter.com/NSFWRedditImage

Sitter och rensar min animemapp och tar bort all ful anime jag sparade i ett tidigt skede av min weebdom

Attached: 1555911570514.jpg (846x1736, 121.21K)

Attached: Siri.jpg (697x817, 183.8K)

Det är ganska sjukt att det inte ses som ett samhällsproblem att kvinnor gör bättre ifrån sig i grundskolan. Byter man könen så hade regeringen tamefan gjort allt i sin makt för att ändra på det, men faktumet att det är pojkar som presterar bra mycket sämre än de borde är inga problem alls, skit i dem, kasta åt sidan och låt dem bli bortglömda.

Sinnessjukt jävla pissland.

Det är inte Ulla-Britta 97 år gammal som ligger och lider som vill leva vidare.
Det är hennes barn och barnbarn som vägrar ge henne lindring. Istället för att låta naturen ha sin gång så spenderar man enorma summor pengar på operationer, piller och "livsförlängning" för att slippa hantera sorgen av förlust i ytterligare några år.
Under tiden ligger tanten och önskar att hon kunde hoppa från fönstret. Men hon kan inte ens gå och pissa själv.

mannen som kunde räddat tråden

Attached: 1573035603567.png (1564x594, 877.71K)

Tegnell försäger ju sig om att herd immunity var planen från the get-go i varje intervju

>– Det kommer lugna sig ordenligt maj ut. Vi har ett väder som viruset inte tycker om på samma sätt och vi har förhoppningsvis så pass många immuna i samhället, säger han i SVT:s ”Agenda”.
>– Ju plattare vi gör kurvan desto längre blir den. Nu ska vi försöka gå ut i samhället och mäta hur mycket smittspridning vi har som vi inte ser. Får vi lite bättre koll på det så får vi lite bättre känsla för hur mycket immunitet vi har i samhället.
och sen:
>Däremot riskerar smittan att öka igen i höst, när det blir kallare. Hur långt vi har kommit nu i vår kommer då att spela in.
>"""hur långt vi har kommit"""

Attached: 1584878486148.jpg (800x1200, 188.69K)

Det är inte ett problem eftersom staten aktivt arbetat för att uppnå detta

Attached: Svenska pojkar sämre betyg.png (1248x990, 295.82K)

haha lilla gubben :)

Duktig grindrböghorslynan :3! Du kommer att få massa pozzad sperma ^~^

AAAAAAA MIN WHISKY ÄR NED VATTNAD

Attached: Svenska tjejer betyg.png (674x2157, 724.34K)

Pallar inte mer

Attached: 1571991853687.jpg (1280x720, 275.34K)

Gråt mer incel

Attached: 1584671354350.jpg (640x640, 65.1K)

kommer ihåg när "esport" var ett jagjag för typ tio år sen och det pushades som fan att tjejer skulle börja spela tv-spel. bokstavligen varför? tjejer gillar inte tvspel och suger på dem, varför ska man tvinga på dem det?

Det är inte ett problem för skolan är onödig och killar inser detta och bryr sig inte

Fin tjej
Vet Ni vem hon är?

varför "ler" hon sådär?

This is happening in Norway too

Varför är anime förknippat med slynkultur nu?

>tjejer gillar inte tvspel

Attached: Kattis baserat på vad.png (340x251, 145.28K)

Bortom
>LOL incels båh ännu en gång
eller
>fucking sv ho fittslynor aaaaaaaaaa
så måste det väl finnas någon som ser det här som ett problem, rent samhällsmässigt? Mannen är förvisso det "disponibla könet" men det finns en gräns. Vi har dessutom en massa invandrare, ska alla de tjejerna bli sjuksköterskor och lågstadielärare och grabbarna bli gangbangers?

En population som turbostrimlar sina män är inte en hållbar situation

Byleth är fan het.
Skulle också behöva rensa eller iaf. katalogisera mina mappar bättre men samtidigt vill jag inte slänga vad som helst.

Fett sexigt fan

hur löser vi "simp" frågan?

Attached: 1562466555160.jpg (748x1770, 135.88K)

För bögar och transor sparar bilder på slyniga 2dbilder och "flörtar" runt som om de vore bilderna men i verkligheten är de äckliga bajspackare.

Vadå "försäger" sig? De har ju själva varit öppna med att det är planen hela tiden

tjejer är mycket "duktigare" i skolan; de gör arbeten och lägger ner massa tid på det och kommunicerar med lärarna. killar brukar glida igenom och de som är smarta skriver bra på proven utan att anstränga sig

började på läkarlinjen för ett tag sen, fanns gott om hårt arbetande "duktiga tjejer" som inte hade mycket bakom pannbenet. Har inget emot dem dock, finns inget att håna med hårt arbete och hängivenhet

Well it's okay since we do still live in a patriarchy :^)
See

det är som ur en Lars von Trier film. Fyfan vilka jävla empatilösa psykfall...

dattaspel är utlopp för män som har medfött behov för tävling och våld. kvinnor får utlopp för sina instinkter i sims istället

Köp ett par whiskeystenar.
Ska du ha hjälp user? Alla behöver hjälp ibland så var inte rädd för att fråga.

Attached: 1577424417408.png (240x240, 63.54K)

psykiskt friska och socialt accepterade tjejer gillar inte tv-spel nej. bara psykfall och tjejer som letar efter simps pga dålig självkänsla spelar tvspel

Attached: AXCDbmLEGRcVO2K2pm9X.jpg (642x964, 139.94K)

t. Conny Connyson

Attached: livets hårda skola-1.jpg (960x906, 152.38K)

Alla borde ha rätt till dödshjälp när det går så långt. Att någon annan ska komma och säga "nej du FÅR inte dö, du ska lida så länge som möjligt" är helt sjukt.

The matriarchy will be a sight to behold. It will happen in our countries first. Hopefully the world will learn from us, not follow us

Det är klart att det är ett problem som har att göra med att skolan är feminiserad. Precis som alla massiva problem vi har kommer våra dekadenta ledare att fortsätta trycka på snoozeknappen som om ingenting har hänt.

grindrböghorslynan? uwu

å nej nej nej

Attached: 1576384776942.jpg (640x800, 123.18K)

Attached: 1584666671693.jpg (887x676, 203.2K)

Grindrböghorslynan vill hjälpa alla med sin mun och rumpa :3!

skulle börja "hemmaträningen" och inledde med att DIREKT heema golvet när en hantel välte när jag skruvade på mer vikt

hyresberg kommer flippa

Attached: skämtmakare.jpg (675x900, 114.53K)

NEJ user MOMO MÅSTE LEVA FÖR ALLTID OM HON DÖR VINNER MOHAMMED!!!!

Attached: 1564815000387.jpg (233x217, 20.79K)

tjejen ser het ut vid första anblick men hon ser ut som en oompa-loompier ju mer man kollar
killen är en dunderchad dock

>Ska du ha hjälp user?
Va? Erbjuder du hjälp? Känner mig bara vilse i livet

Attached: 1568815252396.png (700x500, 234.88K)

>Vet Ni vem hon är?
youtube.com/channel/UCUVcGREcr1qKZPvedXPv4SA

Jösses Axel vad har detta med nazister att göra? Sök hjälp

Tack min hjärtevän

läskigt med utegångsförbud

i.4cdn.org/wsg/1584736031225.webm

i.4cdn.org/wsg/1584742879177.webm

Varför är danskar så värdelösa?

Attached: 20200323_001740.jpg (663x1940, 313.66K)

Uschaalingen döh. Dä häringe vejruset va ju allt träälit. Äre nån som känner hon Corona? Ni får säga tena att skärpa sej innan ja blir arg på oiktit.

Jag var hjärnkulting från början. Tog inte länge, tror det var årskurs 2 eller 3 som jag blev flyttat till "special" gruppen för vissa lektioner, där problemelever fick sitta i liten grupp där läraren hade mer personlig tid med en.

dyslexi och add + att man är hjärndöd. Har absolut noll värde på denna planet.

Är civilingenjör om tre månader, grundskolan är bara värdelöst utformad, en kombination av propaganda, dagis och slavträning. Skolan dämpar människors naturliga nyfikenhet och bryter deras vilja.

Min farfar "drunknade" när han var 94, i sjön där han bodde. Han hade svåra smärtor och började glömma bort allt och alla.
Ganska säker på att han gick ner i vattnet med flit.

>*räddar ekonomin*
psst... inget personligt...

Attached: 1557322201022.png (576x288, 14.72K)

Bara patetiska stövelslickare som vill att staten inför utegångsförbud

Gjorde massa märken på biljardbordet fem minuter efter kom hem med hantlarna, allt är coronas fel

90% säker på att det där är österrikiska

Varför fan ska de köra någon jävla siren för?

Lär dig att stava din äckliga bonde. Varför kan inte Corona bara ta död på alla bönder?

Baserat
En sann nordman möter döden med ett stadigt handslag

Attached: 4311589263_3130955b16_b.jpg (861x1024, 306.53K)

söderlänningar är sjuka i huvudet de är som kossor man måste dåna med sirener för att de ska fatta

För att vara helt kall i sin analys så måste man ändå komma till insikten att män bär upp samhället. Kvinnor tar ut mer i skatt än de ger tillbaka hela livet. Inget fel med det men det måste tas med i beräkningen. Att pissa på män för att det är populärt med ressentimentpolitik är mer än ett fatalt misstag, det kan utlösa ett inbördeskrig. Det finns inget matriarkat, det finns ett land som växer eller ett land i förfall. Även om alla dessa superduktiga kvinnor gifter sig med superduktiga män och skaffar barn så finns det en statistisk sanning som säger att det kommer skapas mer "undermåliga" män. Det är inte hållbart.

Har svårt att tro att vi inte har några ledare som inte åtminstone inåt sett förstår det här.

Vill att de ska införa utegångsförbud på alla äckliga borgare och nbögar som inte kan kontrollera sig själva. Låt oss som bara vill ta en ensam promenad ute i skogen, långt från andra, göra vad fan vi vill.

hörde två jättesmällar i cuckholm, någon annan?

Vid 94 års fucking ålder. Helt sjukt. Gjord av hårt virke den mannen.

Nein, ich gehört nichts

DET FLIBBINI FLABBINI HÄNDERINORONI GRABBERONIS

i.4cdn.org/wsg/1584917444999.webm

Attached: 1561211356739.jpg (208x147, 12.94K)

tuttknull

Attached: 1572848709346.jpg (1278x770, 811.16K)

Nu hittade jag riktigt mysigt WW2 KINO

youtube.com/watch?v=2SOvr9fLHUM

Attached: Comfy.jpg (600x579, 42.44K)

Jag har växt upp i en matriarkatisk familj med en mesig farsa som låter morsan bestämma allt.
Det har gjort mig helt fukkad i skallen jag är ett passiv och mesigt jävla mansbarn.

Kollade bokstavligen på den här för en dag sedan

vad i?

säkert Dutub algoritmen som rekommenderar

är du arbetslös och hur gammal är du mann1? har du några meriter?

många sånna fall

Baserat som fan. Skulle göra samma sak.

Attached: 15172845654.gif (840x488, 511.03K)

Aa förmodligen

och så knullar dom fattiga st sv
f1h1

>that's why they have so little crime in britain
UGH...bättre tider

>är du arbetslös och hur gammal är du mann1? har du några meriter?
Nej, 20, ja.

inte jag

>rasblandningsscener i varenda film på netflix

Enligt en snubbe jag snackar med i Berlin så hundratals människor i hans hus samlats i trappor och korridorer. Som en stor fest, folk super, röker och spelar musik.
Så mycket för karantän kek.

Vilken tråd?

jvdk

Det jag menar är alltså, i paketlösningen "män" så ingår högpresterande män och lågpresterande män men de är alla viktiga. Det ärftliga är inte allt, lågpresterande män kan få barn som klättrar och högpresterande män kan få barn som faller. Att en "lågpresterande" man kan stoiskt sitta och acceptera sin lott i någon stuga med sitt jaktgevär och Helgetidningar är en samhällelig nytta. Det skapar en hållbar grund och ett mansideal som är användbart. Om vi istället får en massa män som satsar på kriminalitet när de inser att de är lågstatus så måste samhället byggas om från grunden, med taggtråd runt allt.

Kolla "The Beforeigners" på HBO Nordic.
>vita människor
>bra humor
>samhällskritiskt som fan
>ingen engelska
>ingen rasblandning
>driver med alla religioner, speciellt kristendomen
Måste vara den mest baserade tv serie jag sett på flera år. Norskarna vet hur man gör bra tv.