Forrige:
/Norgetråden/
Ta vare på dere selv gutta, håper dere får en fin start på uka.
Først
Dag 7 uten tilgang på brødskjærer.
Jeg har kun ett brød igjen i fryseren som allerede er delt opp før jeg må starte å skjære selv ;_;
Takk til vaktmester’n som viste oss hvor skapet skal stå.
En skål til dem! Måtte de bli klekkelig kompensert for arbeidet de gjør.
Eg må drite
små norske hjerner
Jeg er bekymret.
t. liten neger hjerne
si heisann
Er... E-er det... WOJAK???!!?!!?!?!?!?!?!?! ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRGHGHGHGH FY FAAAAAAAAAAAEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNN WOJAK JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Å MIN HERRE FUCKINGS GUD FAEN WOJAK JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JEG EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELSKER WOJAK!!!!!!!!!!!!!!!! JEG KREEEEEEEEEEEEEEEEVER WOJAK WOJAK!!!!!!!!!!!!!!!! JEG ER ET WOJAK BEIST!!!!!!!! JEG ER ET WOJAK MONSTER!!!!!!! JEG ER EN WOJAKHJERNE!!!!!!!!!! JEG WOJACKER Å MIN HELLIGE FAEN GUUUUDUDUUDUDUDUDUUUUUUDUDUD
ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH JEG FAEN KÅÅÅMER!!!!!!!!!!!!!! JEG FAAAAAAAAAAAEEEN KÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅMER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!! UNFFFFFF UNF UNF UNF UNF UNF JAAAAAAAAAAAA JOOOOOOOOOOOOO JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS
Å HERREGUD Å HERRE GUD Å HERRE FUCKINGS SÅ JÆVLIG BRA HER KOMMER DET HER KOMMER DET HER KOMMER DEN BESTE FUCKINGS WOJAK ARHGUGHGGHHHHHHHHHHHHHHHHGGGHGHG JA JA JAAAAAAAAAAAAAAAAA UNF JA
SOOOOOOOOOONIC HEROOOOOOOOOOOOOOOOOES SOOOOOOOOOOOOOOOONIC HEEEEEEEEROOOOOOooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
A AHH AHHH AHHHH AHHHHHH AHHHHHHHH AHHHHHHHHHH AHHHHHHHHHHHH AHHHHHHHHHHHHHH AHHHHHHHHHHHHHHHH AHHHHHHHHHHHHHHHHH AHHHHHHHHHHHHHHHHHH AHHHHHHHHHHHHHHHHHHH AHHHHHHHHHHHHHHHHHHH AHHHHHHHHHHHHHHHHHHH AHHHHHHHHHHHHHHHHHHH AHHHHHHHHHHHHHHHHHH AHHHHHHHHHHHHHHHHH AHHHHHHHHHHHHHHHH AHHHHHHHHHHHHHH AHHHHHHHHHHHH AHHHHHHHHHH AHHHHHHHH AHHHHHH AHHHH AHHH AH
GOOSH GOOSH GOOSH GOOSH GOOSHGOOSHGOOSHGOOSH ABGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHSNNSJSDJ FSSSSSSSSHHPPLLLLUGGGHRRRTHTTGHGH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
det er ikke en Wojak, det er deg...
små norsk hjerne + stor tysk hjerne = gjennomsnitts hybridhjerne
Klapp for vaktmesteren, de egentlige heltene i disse kårånatider
Selg meg sølvbarren din på finn.
den slemme oransje mannen taler nå
Kan du vennligst slette dette brevet? Jeg er på telefon og nå er hele oppsettet av tråden skeivt.
Takk på forhånd.
Hva slags drittelefon er det du har? Ser bra ut her.
>sølvbarren
liker du å betale MVA?
Men på grunn av episoden, med 'nazi-vaktene', kvelden før.
(De forbydde meg, å bevege meg rundt på ferja).
Så var jeg bare på lugaren.
(Men det var en lugar med TV og kjøleskap.
Men likevel).
Så de gale 'neanderthal/rabies-vaktene', (fra kvelden før), ødela hele ferien/reisen/cruiset.
(Må jeg si).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
Hvis noen vil se
youtube.com
>mva på finn
lol
Er... E-er det... FAMILY GUY???!!?!!?!?!?!?!?!?
ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH JEG FAEN KÅÅÅMER!!!!!!!!!!!!!! JEG FAAAAAAAAAAAEEEN KÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅMER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!! UNFFFFFF UNF UNF UNF UNF UNF JAAAAAAAAAAAA JOOOOOOOOOOOOO JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS
Venta på den strømmen, skulle jo starte 22.00 egentlig.
Hivladning og hoiladning, snart er skatten vår
Blir nok en blodrød mandag med 10% ned, US futures allerede trigget limit (muh free market!)
Det går fint, staten vil stimulere den norske økonomien og vi vil merke veldig lite til "NEDTUR"
Allerede? JAJAJA, dette lover godt for bjørnebanden.
Hørte noen si at vi allerede har hatt en mere brå og kjappere nedgang enn 1929.
Den har vært bråere/raskere, men vi er ikke like langt nede som 1929 enda. Denne grafen er fra forrige uke.
For de som ikke skjønner dette: markedet har lyst til å sende kursen langt under 5%, trolig rundt 8-10% som er trenden i det siste, men de trigget limit når den traff 5% så folk ikke har lov til å handle med hverandre på en lavere pris (på futures altså, aksjene kommer til å renne som bare det når det åpner i morgen)
Jeg investerte 4000 i Norwegian for en uke siden, var det dumt?
Enda mer forenklet...
DET GÅR RETT TIL HELVETE
Ta ut cash i banken, for snart er ikke bankkortet ditt verd en dritt. fåvæ.
Hva var prisen da du kjøpte? Om Norwegian går konk, taper du nok pengene, men om det blir kjøpt ut, overlever, og blir like store som før krisen igjen, har du vunnet en god del.
9-10?
Kjøp gull eller sølv, cash er bare papir og mynter
Skjønner det fortsatt ikke
Da vil du nok tjene godt på de pengene, om NAS overlever.
>Kjøp gull og sølv
Ja, du har mulighet, men behold litt cash også. Så du kan kjøpe så mye mat som mulig, når andre får kortene sine avvist.
Driver de ikke å raner folk som tenker dette med prisen?
Er ikke sølv også lenger nede i verdi en på lenge?
Pris på papir sølv (spot) er lav ja, men all fysisk (ekte) sølv handles fortsatt til samme pris som før eller i mange tilfeller MER fordi det er så mange som vil ha og det er lite å oppdrive.
Kjøp stål, jern og bly. Når pengene blir verdiløse vil det ikke ta lang tid før de blanke steinene er verdiløse og.
Et sunt og sterkt legeme og et fulladd gevær, derimot, er alltid verdt å ha.
Ikke glem alkohol.
Siden *noen* faktisk tok å spurte meg, hei.
Hva jeg gjør AKKURAT nå? Nei lite, venter egentlig på at dagene skal gå frem til onsdag da jeg får besøk av søtnosen min.
Ellers fint lite, permitert så blir bare sittende hjemme om dagene til koronastyret går over, får bruke tiden på å pule rundt.
Hvem er den nye søtnosen din?
jeg trodde vi ble enige om at du skulle ta livet ditt
ikke snakk slik til vår konge
Hvorfor har du så stor fanklubb i norgetråden?
blir artig lønnsoppgjør senere i år. fagforeningene kommer ikke til å godta at de ansatte får redusert lønnen pga. kinaviruset
Hvem hun er sier jeg ikke uansett, fordi at det er sånn 80% sjangs for at det kanskje blir ett forhold med henne etter denne ukens besøk.
Beklager at jeg feilet deg user, men har grunner til å leve nå i.e søtnosen.
Ikke spørr meg.
Jeg vet hvor Espen bor, har slikket på dørhåndtaket hans
Hva /gevær/ har dere?
Har min trofaste tyskermauser med sikte, og side-om-side hagle. Også noe andre greier, men trenger ikke liste opp alt.
Feller?
Hvilken bh størrelse bruker jenta?
Så mange som var opprørte over at oppgjøret ble utsatt, men her tror jeg egentlig regjeringa var ganske snille. Arbeidstakere har jo ingen pressmiddel akkurat nå. Bussjåførene kan ikke true med å stanse bussene, for det er nesten ingen som tar buss.
Butikkansatte kan ikke true med å ikke jobbe, for det er hundrevis som nå er permittert og kan utplasseres.
Sykepleiere kan ikke true med å ikke jobbe, for vi er midt i en krise og det vil bare virkelig slå tilbake på de.
M1870/87 Italiensk Vetterli-Vitali, kuleste du kan ha uten jaktkort og slikt surr.
Har ikke noe våpen, er jo helt trygt her i norge, hvorfor skulle jeg ha kjøpt meg et våpen?
mente til
har et sånt utøyagevær jeg
1929 Mosin Nagant 91/30, 7.64x54R
1917 Gewehr 98, 7.92x57
1918 P14 Enfield, .303 British
1983 GECKO, .22LR
1895 Belgisk Hagle, 12G
1940-1955(?) enkeltløpshagle, 12G
2008 Semi auto hagle, 12G
70B
"The smaller the tits, the sweeter the pussy"
Er en kjip en faen, så har ikke no sånt
Hva gjør at du kan ha den uten jaktkort, alder?
>Trygt i Norge
>Det skjer aldri noe i Norge
>Vi trenger ikke bekymre oss i Norge
>Hvorfor ha våpen
Naivt fåvæ
Men men, politiet har jo stengt ned publikumstjenestene sine, så du får ikke levert søknad uansett.
>Mini-14
Pent, kunne tenk meg en slik selv, men er så mye usikkerhet rundt legalitet nå for tiden.
Det var mye det ja, tøffe saker fåvæ.
Mitt eldste er ei halvautohagle fra 1913, trolig brukt i første verdenskrig.
>tante lærer flyktninger opp i norsk
>forteller at hun har fått en ny student fra Gambia som er døv, men heldigvis har UDI fått tak i en døvetolk som kan gambisk og norsk
>det koker inni meg i det jeg lurer på hvorfor den norske stat bruker flere millioner av kroner på å lære en gambisk døv mann norsk på tegnspråk
Er det meg det er noe galt med?