/nederdraad/

Groepsimmuniteitseditie.

Attached: 1570588246235.jpg (2048x1152, 362.53K)

Other urls found in this thread:

localfocus2.appspot.com/5e68e7405456b
twitter.com/NSFWRedditImage

INFECTIES PER 1M INWONERS
NEDERLAND 245
BELGIE 293
belg bros.... we hebben onvoorwaardelijk verloren deze keer... we waren ECHT te cocky..

Paal je anus tegen het Coronavirus

Mormels wet: "Des te verder een discussie op het internet vordert, des te hoger de waarschijnlijkheid dat een buitenlander zich als Nederlander voor doet om zijn hoorndragers fantasieën te uiten en tegelijkertijd de reputatie van de Nederlandse man te besmeuren."

Attached: 1583590523690.png (750x751, 99.62K)

Heb plaats voor 2 Nederlandse vluchtelingen thuis

>er is een nieuwe miem op 4kan
>user moet direct kopiëren

>Waarom zijn Belgen zo dom?

Vlaanderen was ooit het armoedige gedeelte van Nederland vol met ongeschoolde boeren die niet eens konden lezen in de 19e eeuw
Daarom waren ze zo makkelijk over te halen door de Walen, het is een dom en primitief volk wat nu tevergeefs een inhaalslag probeert te maken maar continu faalt en verder uit elkaar valt
Vraag je je ooit af waarom een Vlaming trots is op wat oorlogjes en niet zoals ons op een Gouden Eeuw en de VOC?
Het zijn barbaarse apen, een opgefokt naar volkje die competitie als een syoniem zien van oorlog

>loop langs een deur net
>zie sleutels in sleutelgat
>klop aan
>vrouw 2 huizen verderop chillen bij voordeur met haar vd kijkt mij aan alsof ze een spook ziet
>ik: sleutels in het deurgat
>vrouw: ja die zijn van mij
>ik: oh oke
>vrouw: volgende keer eerst vragen?

wat? denkt die kech dat ik met mijn 6e zintuig maar moest weten dat zij daar woonde ofzo?
ze bedankte mij niet eens

kankerhoer, volgende keer neem ik de sleutels gewoon mee en pleeg ik in de nacht brakka

straks een kapsalonneke bestellen sè

Attached: 1584225165984.jpg (517x468, 28.56K)

OK duidelijke uitleg, bedankt.

De één op bed en de ander in je kut

ik ga niet abonneren

>chips op
tijd voor donuts

helaas dat ben je automatisch al als je hier paalt

vetzak

Volgende keer gewoon deur open doen en je voeten vegen.
Dan belt ze de politie en zeg jij "ja de sleutels zaten in de deur"

Ik wil donuts eten vanaf de kont van mijn vd oetz

straks de frituur aansteken oetz

we zullen je moeder niet uitwonen hoor user *knipoog*

Smakelijk!

Attached: 1581233762224.jpg (1066x1491, 1.59M)

Lockdown is slaafmentaliteit

Attached: 57346235246.png (590x673, 739.42K)

2 kindjes en ik voed ze op als de mijne

>dvw geen vd die me rijd als een koeienmeisje, in mijn gezicht spuugt, het oplikt en me vervolgens lang en diep kust, niet bevredigd is als ik klaarkom, dus maar op mijn gezicht gaat zitten en er niet afgaat tot ze tevreden en schoon is, niet tevreden raakt, wegloopt en terugkomt achtervolgd door geluiden van gehijg en nagels die op de vloer tikken

amai Mayweather is overleden

F

Zijn nederlanders echt zo dom of is dit gewoon een schijtpaal

hahaha yikes kijk hoe boos hij is
ik wed dat hij ook gwn corona heeft

NEDERLANDSE VROUWEN HOUDEN VAN DE BBC
(BIG BELGIAN COCK)

haha nederlandse soldaat heeft op de militaire basis hier corona opgelopen

waarom zo laat?

cope

groepsimmuniteit worldwide

goed idee, als de politie komt gooi ik de sleutels gewoon kankerver weg en doe ik de deur dicht en zeg dat zij mijn naam vervuilt met smaad&laster

ik ga zometeen maar weer eens langslopen

Met uien

jwz

Wow dit circuleert gewoon op twitter. België is zo achterwaarts dat ze gewoon weer terug gaan naar de Middeleeuwen met de grenzen dicht enzo, zelfs tijdens de 2e Wereldoorlog had België de grenzen niet eens dicht. Elk weldenkend mens ziet dat wat België doet barbaars en verkeerd is.

Attached: twitterIMG230984879zx0x.png (497x676, 308.71K)

localfocus2.appspot.com/5e68e7405456b

Mijn gemeente: 4 positieve tests

Attached: 1555241201594.png (765x902, 229.14K)

oh NEE NEE NEE BELGISCHE MANNEN BE LIKE : IK BEN DNUG

hahha

>kan weer een dag niet jossen omdat iedereen thuis is kankerzooi
dag 8 onvrijwillige geenjos

>reddit.com/r/Antilockdown
oh nee nee nee

ik dacht ik doe eens zot

dankje jij ook!

oei hoezo dan?

aye aye chef!

Attached: 2ff5424c7f1521771f7521cf15114c9e.png (848x1200, 1.17M)

hier ga ik niet op klikken maar blanke vrind

Ik ben je vrind niet.

Home gym routine
Dumbbell floor press
Dumbbell shoulder press
Pushups
Laterale raise
dumbbell triceps extensions
Zojuist Gedaan
Ik wil me echte gymma terug

Belgie is dom :DDDDDDDDDD nederland sterk in groepsimmuniteit, belgie bibbert in lockdown ok, straks gaan we op de joden jagen en verjagen we de zwarten uit belgie om er ZUID brabant van te maken XDDDDDDD

duidelijk mijn ZWARTE maat

Smakelijk uwu

> volgende keer eerst vragen
je vroeg toch ook naar de eigenaar van de sleutels door op de deur te kloppen

wat een raar wijf

>user heeft woordje in nederhop liedje gehoord
>kom ik paal het in de nederdraad

Attached: ETecZklX0AEyoUS.jfif.jpg (516x331, 17.17K)

>Antilockdown/comments/fmh1f1/hoi_dombos

>Maar goed, ik laat deze post voor nu even staan, dan hebben jullie een idee wat we kunnen verwachten, want dit is echt een softie. In het vervolg wil ik voorstellen deze Posts gewoon meteen te verwijderen, anders word deze sub vervuilt door dit soort berichten.

JE MAG GEEN ANDER, RATIONEEL MENING HEBBEN RIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE MIJN BILLEN DOEN ZEER

Attached: 1567177438154.png (634x539, 57.62K)

oetz wat is het verschil tussen een lockdown en dit? belgie mag je ook gewoon naar de smoutenballenkraam

bijna italie cijfers
even: 1000 nieuwe doden

Dit is een mooie post over het toegang hebben tot informatie, maar ervoor kiezen jou er niet verder in te verdiepen.

>oei hoezo dan?
ik wil frituren, ik heb zin aan patat en een frikandel of 3

>oei hoezo dan?
koek

er is geen gangbare definitie van een slotneer maar wat er in ieder geval onder zou vallen zijn samenscholingsverboden en je niet zonder goede reden buiten begeven

Dan krijg je een boete als je buiten bent voor een ongeldige reden (eg. naar het strand). Ook gaan dan alle niet-essentiële winkels dicht zoals de tuincentra en bouwmarkten waar men nu nog steeds de 100 personen regel overschrijdt.

kijk hij snapt m

OH NEE NEE BELGBROS WE WAREN TE COCKY (WEER)

oh nee niet de bouwmarkten!

Lekker aan het babbelen met aziatische meisjes op tinder

Welke informatie zou dit zijn? Dit geef je namelijk nergens prijs.

Lekker bezwangeren!

ik eis een slotneer.
ik eis dat mensen achter hun voordeur worden weggespijkerd tot ze krankzinnig worden

C0r0n4s3ks

Waarom zijn Belgen zo onderdanig?

Attached: 468736324.png (690x730, 765.04K)

Lijf stroom het, anoniempje!

>haha mama kijk ik probeer k3nker na te doen
djz

>Antilockdown/comments/fle5ui/informatie_over_deze_sub

>Politici en bureaucraten liegen. Er is geen reden om aan te nemen dat ze nu de waarheid vertellen. Er is een lange geschiedenis van regeringen die een crisis veroorzaken en angst zaaien om meer macht te krijgen
Als je zo al begint kan ik je al niet serieus nemen lmke

>De media heeft heel veel profijt van dit angstklimaat. Nieuws is een bedrijf. Ze hebben adverteerders, dus hoe meer mensen naar hun zender kijken of hoe meer mensen hun krant kopen, hoe waardevoller de advertentieruimte.
Wat? Bedrijven gaan nu al naar de kanker en er is nog geen eens lockdown

>Telkens wanneer de regering meer vrijheden inneemt, geeft ze die grond niet terug naar de vrijheid nadat de "crisis" is geëindigd.
WAAAAAAAAAAAAAAT

Wat een kankermongolen joh

de belg is gemaakt om onderdanig te zijn; hun land is letterlijk om die reden gemaakt

>Ik doe eens zot
Eet smakelijk, zotte lelg.

Attached: 5fd3.jpg (750x390, 99.94K)

>dvw geen corona vd

ga dadelijk denk ik ook biefstukje kopen.
zin in vlees

cindy houdt uwen mond over coronaseks, ge kan niet eens iemand vinden om normaal mee te seksen

Een laarzensabbelaar ben jij

>eEn lAaRzEnSaBbElAaR BeN JiJ
De enige laars waar ik aan lik is wanneer ik met je moeder kinky doe

Het is gewoon een miem

cindy ik wil echt 100% neuken en je vd zijn
ik heb mijn eigen appartement, vaste baan en een enorme voorraad eten, computer spelletjes en films

kom je gezellig bij mij opgehokt zitten dit jaar?

>Als je zo al begint kan ik je al niet serieus nemen lmke

Lees: Als je de waarheid vertelt en die mij ongemakkelijk maakt neem ik je gewoon niet serieus als verdedigingsmechanisme.

leo stroom?

Als je een meisje bent ja

Aaa maar welk spel?

De informatie die ik jou niet ga geven, sukkel.

weenie
misschien heeft de draad suggesties

Mijn moeder haat t*tt*s

Heb sekiro dat is wel leuk

De NOS doet zich voor als Nederlands meest betrouwbare presentator van nieuws omdat zij een publieke omroep is.
Het regisseren en met name monteren is echter lange tijd overgelaten aan het Amerikaanse Fox dat bekend staat om haar eenzijdige berichtgeving. Fox was zelfs met haar eigen studio’s gehuisvest op de begane grond van het NOS-gebouw. Fox had – naast enkele Nederlandse medewerkers – gewoon haar eigen van origine Amerikaanse team. De NOS is schuldig geweest aan pro-Amerikaanse berichtgeving. Een voorbeeld hiervan is het zo knippen en plakken van beelden dat president Poetin – naar aanleiding van een door een journalist kritisch gestelde vraag over de situatie in Oekraïne – lijkt weg te lopen. In werkelijkheid – zoals op de volledige beelden te zien is – staat hij de pers netjes te woord. De NOS liep overigens te pronken met het binnenhalen van Fox. Fox is echter redelijk recent vertrokken, omdat zij niet tevreden was met de snelheid van de verbindingen van de NOS. Fox is toen overgestapt naar Infostrada, waarna de NOS als wraakactie Fox ging pesten door het saboteren van fibers. Zo heeft in Nederland een tijdje de Super Bowl finale eruit gelegen met een miljoenen schadeclaim tot gevolg.

jij bent een miem

Ah u bent de staatswerker die de draden observeert om antipropaganda neer te halen?

Je plaatst nu heel oneerlijk argumenten neer

lol waar vind je deze schijt?

maar die wil ik zelf nog spelen
heb je demonen zielen gespeeld van de ps3?

Nee, jij begrijpt ze gewoon niet.

Dit is verder gewoon aluhoedjeswerk, zo een beetje elk land in de wereld heeft deze maatregelen genomen of gaat deze maatregelen nemen. En het zal echt niet door de beugel kunnen om dit langer vol te houden dan nodig zonder een burgeroorlog te veroorzaken.

M&B Bannerlord over 8 dagen hypuu

Dus wil je een soort echokamertje maken? Want om eerlijk te zijn zag ik in de informatiepost ook niet bizar veel argumenten verder dan "wij vinden dit"

>Nu het advies om anderhalve meter afstand van elkaar te houden massaal wordt genegeerd, overweegt het kabinet om ook de niet-essentiële winkels te sluiten. Dat bevestigen bronnen bij het kabinet.
oh nee

>hoestend en kuchend over de snelwegen van nederland rijden
HELE LAND GAAT ERAAN NEGERS