/nederdraad/

Attached: 1561984338672.png (699x225, 19.26K)

Other urls found in this thread:

youtu.be/IHZSGYX4zFA
youtu.be/GXFSK0ogeg4
twitter.com/NSFWRedditVideo

BELGIE WINT

Brussel sterft

>de roverheid stuurt me weer een berichtje
Wegwezen met je griepje.

Ik ga met dag 3 beginnen. Museum is in verbouwing en dat is best kut. Ik moet hout verzamelen voor Nook vandaag.

Attached: ETtYz8GU8AEdYTf.jpg (1280x720, 180.22K)

Nook heeft niets over jou te zeggen

Je valt in herhaling

Goede middag heren

Attached: 1584747739691.png (588x741, 445.63K)

Geef de nintendo code van je moeder

OH NEEE LEOBROS .... WE WAREN TE COCKY ..... HET WERKMEISJE ....... ZE DENKT NIET EENS AAN ONS

Attached: 1515174614700.png (241x228, 72.91K)

Dat vindt ze alleen maar leuk.

Daarom, dan kan ik bij je moeder op bezoek en krijg ik nieuw fruit.

LAAT ME MET RUST
ik hou van haar en ze haat mij

Ik heb zojuist mijn 10 knolrapen (is dat de goede vertaling?) opgegeten..... RIV

Maar ik heb wel mijn nook winkel kunnen openen! Zal straks weer mijn poort open doen

Attached: 20200322_121900.jpg (1572x1312, 1.37M)

Hoi

If it ain't DUTCH it ain't MUCH!!!!!!!!!!!!!!!

HOLLAND!!

>is dat de goede vertaling?
waarom speel je niet gewoon in het Nederlands?

>wees belg
>word wakker met het luidsprekers van de Fatih-moskee in de achtergrond
>neem een douche en zwaai naar de staatsbeveiligingscamera™ dat in de douche hangt
>moet naar mijn werk in Molenbeek, ondertussen zijn er al 4 terroristische aanslagen gepleegd, kus de voeten van Mohammed die mijn vrouw vannacht heeft geneukt en betoog spijt voor de racisme dat zij ervaren
>loop door de straat nadat ik mijn 150 pagina's lange APV ontheffingsvergunning heb ingediend bij de gemeente om onderweg naar werk 1 wc-rol te halen bij de supermarkt
>onderweg wijst de lokale Shariapolitie erop dat de wc papier dat ik heb gekocht niet haram is, moet een nieuwe vergunning halen, balen.jpg
>op weg naar huis vliegen er allerlei drones rond om te herinneren dat ik een vergunning nodig heb om mijn benen te gebruiken, mijn Federale enkelbandstappenteller™ geeft aan dat mijn vergunning voor 2500 stappen vandaag bijna verlopen is
>moet weer naar huis, zwaai naar de overheidscamera zodra ik binnenkom, bedank Maggie voor haar zware werk en laat Mehmet nog een keer mijn vrouw neuken
>Val vroeg in slaap omdat ik in de ochtend mijn polygamie-vergunning moet verlengen

Attached: 1577333334444.png (258x544, 104.79K)

niet gelezen

OOH! Jij hebt de winkel al! Moet echt aan het werk vandaag.

Attached: ETtbhmWUUAwRYQk.jpg (1280x720, 134.86K)

stomme werkkech met haar dikke beentjes

Je hebt de vergunning er ook niet voor

>je zal nooit meer Animal Crossing Population Growing of Wild World met je zusje spelen

Ik ben onironisch wakker gemaakt door de overheid noodalarm
LAAT ME LEKKER SLAPEN MAN

>Ik ga met dag 3 beginnen. Museum is in verbouwing en dat is best kut. Ik moet hout verzamelen voor Nook vandaag.

Attached: ilgunliv1ak31.png (1879x1384, 570.98K)

>wees geen normaaltje
>hou vliegtuigmode aan
>overheidsbericht komt niet aan
BEËINDIG EXTROVERTE SUPREMATIE

Ik speel/kijk/luister bijna alles in het Engels. Word vaak een beetje ongemakkelijk van Nederlands

Ik doe straks mijn poort open, dan kun je volgens mij in mijn winkel ook dingen kopen!

Zal dieren oversteek-palen eindelijk de nederdraad vernietigen?

>..Anonymous
>03/22/20(Sun)12:21:58 No.120033415
>1577333334444.png
>105 KB PNG
>>wees belg
>>word wakker met het luidsprekers van de Fatih-moskee in de achtergrond
>>neem een douche en zwaai naar de staatsbeveiligingscamera™ dat in de douche hangt
>>moet naar mijn werk in Molenbeek, ondertussen zijn er al 4 terroristische aanslagen gepleegd, kus de voeten van Mohammed die mijn vrouw vannacht heeft geneukt en betoog spijt voor de racisme dat zij ervaren
>>loop door de straat nadat ik mijn 150 pagina's lange APV ontheffingsvergunning heb ingediend bij de gemeente om onderweg naar werk 1 wc-rol te halen bij de supermarkt
>>onderweg wijst de lokale Shariapolitie erop dat de wc papier dat ik heb gekocht niet haram is, moet een nieuwe vergunning halen, balen.jpg
>>op weg naar huis vliegen er allerlei drones rond om te herinneren dat ik een vergunning nodig heb om mijn benen te gebruiken, mijn Federale enkelbandstappenteller™ geeft aan dat mijn vergunning voor 2500 stappen vandaag bijna verlopen is
>>moet weer naar huis, zwaai naar de overheidscamera zodra ik binnenkom, bedank Maggie voor haar zware werk en laat Mehmet nog een keer mijn vrouw neuken
>>Val vroeg in slaap omdat ik in de ochtend mijn polygamie-vergunning moet verlengen

Attached: 1584458705125.jpg (596x1008, 207.37K)

Iedereen in quarantaine
Hoest je, ga ik wegrennen
Het lijkt op een horrorscene (Horrorscene, horrorscene)
Zij komt niet naar m'n huis, ik dacht van wel
Trek aan m'n dick, bitch, gebruik wel handgel
Gooi omin spa en ik vang wel
De winkels zijn leeg dus ik kantel
Ik durf niet meer naar buiten
Chaos in het zuiden
Ga mij niet vertonen of uiten
Boodschappen verloren
De purge is begonnen
M'n jongens die duwen door ruiten
Of klimmen door luiken
Mondkap voor gezicht, kan niet ruiken
En ik praat alleen geld en toiletpapier thuis
Heb je shampoo? Dan kunnen we ruilen

[Pre-Chorus: Qlas]
Chaos in Europa
Chaos in Europa
Chaos in Europa
Corona
Chaos in Europa
Chaos in Europa
Chaos in Europa
Corona, Co-Corona

[Chorus: Qlas]
Blijf thuis, corona
Pas op voor oma
Erger dan een soa
Chaos in Europa
Blijf thuis, corona
Pas op voor oma
Erger dan een soa
Chaos in Europa

Attached: Schermafbeelding-2019-11-20-om-15.19.00.jpg (760x431, 28.84K)

Dat ding heeft meer verkocht dan de super nintendo. Iedereen heeft er één. Je bent toch niet een arme sloeber?

>Word vaak een beetje ongemakkelijk van Nederlands
wat doe je hier dan?

Dit is infectieus
Alsof je onbeschermd een echt vette dikke slet neukt
Post je ass in een visnet en ik vind het leuk
In de quarantaine met je bitch omdat m'n pik jeukt
"Check m'n Instagram, T"
Nah, fuck je verhaal
Trek een volle zaal
Ga viraal, globaal, anaal en oraal
Net als de Corona
"Wow damn, T, let 'es op je taal", nah
Nee, het liefste in bed
Heb ik linkse feministen met een piemel in de bek
Politiek incorrect
En als de koffieshops dicht zijn, whut
Heeft de T het toiletpapier gestacked, yeah, uh!
Hij heeft alles in huis
Maar het land waar 'ie in leeft, nee, kan 'ie niet uit
Dus kom maar langs
Hij heeft alles in huis
Maar het land waar 'ie in leeft, nee, kan 'ie niet uit

*Kuch, kuch*, kuch in je gezicht
Hele dikke jonko, ja, we produceren mist
De flow, die is aanstekelijk, als ik me niet vergis
Dus we niezen op je moeder en we niezen op je bitch
*Hatsjoe!*
Dat is belachelijk
Over het algemeen ben ik achterlijk
En never nooit ga ik dat veranderen
Maar gaat het om de jonko, dan kom ik hamsteren
Ik ben asociaal
En m'n opvoeding is een raar verhaal
Maar vertel mij, wie is dan normaal?
Waarschijnlijk is hij dik, oud en ook kaal
Ik kan het bijna niet geloven
Hoe we allemaal bewegen als mongolen
Laat me lekker lay low hier smoken
Ik wil d'r niks over horen
Hou gewoon je bek, bitch
Draai een dikke joint voor me

>8 weken
Maar ik had geen contract hier?

Attached: DB41D328-4D69-405F-A263-164B530BDF50.jpg (700x700, 22.87K)

>Ik doe straks mijn poort open, dan kun je volgens mij in mijn winkel ook dingen kopen!
Koel! Ik heb kokosnoten!

Attached: ETkUv-wUcAICAKW.jpg (1280x720, 158.62K)

>>..Anonymous
/22/20(Sun)12:21:58 No.120033415
.png
KB PNG
>>>wees belg
>>>word wakker met het luidsprekers van de Fatih-moskee in de achtergrond
>>>neem een douche en zwaai naar de staatsbeveiligingscamera™ dat in de douche hangt
>>>moet naar mijn werk in Molenbeek, ondertussen zijn er al 4 terroristische aanslagen gepleegd, kus de voeten van Mohammed die mijn vrouw vannacht heeft geneukt en betoog spijt voor de racisme dat zij ervaren
>>>loop door de straat nadat ik mijn 150 pagina's lange APV ontheffingsvergunning heb ingediend bij de gemeente om onderweg naar werk 1 wc-rol te halen bij de supermarkt
>>>onderweg wijst de lokale Shariapolitie erop dat de wc papier dat ik heb gekocht niet haram is, moet een nieuwe vergunning halen, balen.jpg
>>>op weg naar huis vliegen er allerlei drones rond om te herinneren dat ik een vergunning nodig heb om mijn benen te gebruiken, mijn Federale enkelbandstappenteller™ geeft aan dat mijn vergunning voor 2500 stappen vandaag bijna verlopen is
>>>moet weer naar huis, zwaai naar de overheidscamera zodra ik binnenkom, bedank Maggie voor haar zware werk en laat Mehmet nog een keer mijn vrouw neuken
>>>Val vroeg in slaap omdat ik in de ochtend mijn polygamie-vergunning moet verlengen

Attached: 1581582644213.png (389x451, 37.24K)

Nee ik ben ouder dan 12 jaar

>..Anonymous
>03/22/20(Sun)12:32:05 No.120033881
>1581582644213.png
>37 KB PNG
>>>..Anonymous
>/22/20(Sun)12:21:58 No.120033415
>.png
> KB PNG
>>>>wees belg
>>>>word wakker met het luidsprekers van de Fatih-moskee in de achtergrond
>>>>neem een douche en zwaai naar de staatsbeveiligingscamera™ dat in de douche hangt
>>>>moet naar mijn werk in Molenbeek, ondertussen zijn er al 4 terroristische aanslagen gepleegd, kus de voeten van Mohammed die mijn vrouw vannacht heeft geneukt en betoog spijt voor de racisme dat zij ervaren
>>>>loop door de straat nadat ik mijn 150 pagina's lange APV ontheffingsvergunning heb ingediend bij de gemeente om onderweg naar werk 1 wc-rol te halen bij de supermarkt
>>>>onderweg wijst de lokale Shariapolitie erop dat de wc papier dat ik heb gekocht niet haram is, moet een nieuwe vergunning halen, balen.jpg
>>>>op weg naar huis vliegen er allerlei drones rond om te herinneren dat ik een vergunning nodig heb om mijn benen te gebruiken, mijn Federale enkelbandstappenteller™ geeft aan dat mijn vergunning voor 2500 stappen vandaag bijna verlopen is
>>>>moet weer naar huis, zwaai naar de overheidscamera zodra ik binnenkom, bedank Maggie voor haar zware werk en laat Mehmet nog een keer mijn vrouw neuken
>>>>Val vroeg in slaap omdat ik in de ochtend mijn polygamie-vergunning moet verlengen

Attached: 1584458575170.png (960x492, 55.47K)

Tösti tijd :3

In conversaties en het dagelijkse leven is het prima natuurlijk. En als iets origineel in het Nederlands is geschreven/gemaakt vind ik het ook niet erg maar anders zal ik altijd liever voor een Engelse vertaling kiezen.

Kan geen kersen vinden. Niemand die ik ken heeft ze. Zal zo even naar Yas Forums moeten gaan.

>>..Anonymous
/22/20(Sun)12:32:05 No.120033881
.png
KB PNG
>>>>..Anonymous
>>/22/20(Sun)12:21:58 No.120033415
>>.png
>> KB PNG
>>>>>wees belg
>>>>>word wakker met het luidsprekers van de Fatih-moskee in de achtergrond
>>>>>neem een douche en zwaai naar de staatsbeveiligingscamera™ dat in de douche hangt
>>>>>moet naar mijn werk in Molenbeek, ondertussen zijn er al 4 terroristische aanslagen gepleegd, kus de voeten van Mohammed die mijn vrouw vannacht heeft geneukt en betoog spijt voor de racisme dat zij ervaren
>>>>>loop door de straat nadat ik mijn 150 pagina's lange APV ontheffingsvergunning heb ingediend bij de gemeente om onderweg naar werk 1 wc-rol te halen bij de supermarkt
>>>>>onderweg wijst de lokale Shariapolitie erop dat de wc papier dat ik heb gekocht niet haram is, moet een nieuwe vergunning halen, balen.jpg
>>>>>op weg naar huis vliegen er allerlei drones rond om te herinneren dat ik een vergunning nodig heb om mijn benen te gebruiken, mijn Federale enkelbandstappenteller™ geeft aan dat mijn vergunning voor 2500 stappen vandaag bijna verlopen is
>>>>>moet weer naar huis, zwaai naar de overheidscamera zodra ik binnenkom, bedank Maggie voor haar zware werk en laat Mehmet nog een keer mijn vrouw neuken
>>>>>Val vroeg in slaap omdat ik in de ochtend mijn polygamie-vergunning moet verlengen

Attached: 1583255415878.jpg (699x873, 140.38K)

pik in je kont tijd

Iew

Ik zeg eerlijk, ik voel deze pokoe wel
>blijf thuis corona, pas op voor oma
hard
youtu.be/IHZSGYX4zFA

Attached: 1800x1200_coronavirus_1.jpg (1800x1200, 324.52K)

Ik wil seks broeders

Attached: Screenshot_20200322-123809.jpg (1440x1796, 348.68K)

>Groepsimmuniteit bros ik snap het niet meer, wat is er aan de hand?!! Moesten we niet de Belgen uitlachen?

Attached: 292F4E45-BEDF-40F7-A1E5-1338F1CDE467.png (476x463, 183.46K)

ze staan wel te dicht op elkaar

je toekomstige vriendin wordt nu in haar keel geneukt.

geile kech dit
inleveren

Gaat heel moeilijk nu

België moet je altijd uitlachen, ongeacht de situatie.

nergens last van heel die corona kanker boeit mij niks

lockdownboys in kuisheid

Dood aan het communisme

Dit werkt. Op Euronews hebben elke dag een "no comment" kwartiertje. Lieten ze een IC zien met all die piepjes en beademing gesis. Dat was kankerhard. Moeten ze bij de NOS ook doen in plaats van dat vervelende vingertje ophoog te houden.

Buk maar

>Burgemeester Annemarie Penn-te Strake roept alle muzikanten in Maastricht op vanavond ‘Ode an die Freude’ te spelen of zingen.
DAN MAAR CORONA KRIJGEN

>elke dag hele dag alleen maar corona op tv
juist nu ze weten dat de meeste mensen thuis zitten

wat een gemiste kans

>dvw je niet kunt mastruberen omdat je maar 200 euro per maand krijgt voor je facturen en de telemeter anders rap vol zou lopen

Attached: 1444437041306.png (506x608, 64.9K)

>niet Requiem van Mozart
Misschien is ze vergist ofzo

Graag gedaan

Soms denk ik echt van was ik maar een Amerikaan in Texas of Alabama.
>ik zal nooit een AR-15 hebben
>ik zal nooit een Glock hebben
>ik zal nooit een AK-47 hebben
Het is niet eerlijk :(

Attached: 1584469948765.jpg (945x1233, 133.46K)

Gebaseerd nummer koek

RIV Nederland :(
Ik ga de stroopwafels en kibbeling missen

Het is maar een griepje bro

Die kan je allemaal kopen maar moet je wel een paar jaar de piemel zuigen van een schietvereniging eigenaar.

>geen O fortuna in deze tijden van crisis
3/10 voor haar keuze
youtu.be/GXFSK0ogeg4

ode an die freude is het volkslied van Europa, we mogen ins eigen volkslied niet meer zingen