/nederdraad/

Onderwerp: MAAMAAA

Attached: 252C96E5-9CBE-4C22-8B53-B502E54D4E67.jpg (263x192, 6.18K)

>dvw geen coronavd

ikke

Attached: 1560502958694.png (600x513, 56.4K)

Ik heb na vandaag zo het gevoel dat ze vanaf maandag mensen gaan verplichten om binnen te blijven als er geen geldige reden is om je buitenshuis te bevinden
Half Nederland vond het blijkbaar een goed idee om vandaag eropuit te gaan

Ik vrees dit ook oetz kut boemers

Passionele slotneer

Weltruste user

Kwijl

Niet alleen boemers, gewoon uit alle lagen van de bevolking.
Zeker met het oog op het zonnige weer van de komende dagen verwacht ik nu toch wel dat Markie mensen verplicht gaat binnenhouden want dit is vragen om problemen. Ik word er onironisch ziedend van.

Attached: 1561395619102.png (618x99, 4.38K)

maar wat doen we nu er sluitneer is

>thuiswerken
>oh haha dagje is zo lekker kom lekker wandelen ::: DDD
En ja ik zag ook op het sportparkje 16-20 gefrustreerde normies staan sporten op minder dan 10m2

Attached: ikinbed.jpg (600x513, 93.06K)

Hele dag neuken

Er staan hier ook mensen opeens continu te tennissen nu bij het tennisveldje. Zie je ze aan het eind op kusafstand bij elkaar staan en te knuffelen zowat.

En over 3 weken
>OMAAAAAAAAAAAA GA NIET DOOD ;________;

R O T T E R D A M

S-s-slotneer?? H-hoe lang

Binnen 48 uur is mijn verwachting.

Neee!! Ik ben nu al eenzaam : (

Wie bovent?

wanneer leo stroom

Ikke
Vandaag gestroomd

En ik dan?

kanker ik heb geen melding ontvangen
we hebben meer strooms nodig tijdens de slotneer

>dvw je al 5 weken thuis zat met een gebroken enkel
IK ZIT AL 3 DUBBEL ZO LANG IN QUARANTINE AAAAAAAAAAAAAAAA

Arm jongen

Hallo die gozer die dit gepost had vorige draad bedankt voor dat te doen

Attached: 1584822582504.jpg (1600x1202, 224.92K)

Onder met hoofd na beneden kont omhoog duh

Ik denk echt dat china dit gewoon gecreeërd heeft. Ze hadden toch al mondmaskers in overvloed omdat heel hun bevolking het gebruikt. Wanneer nucleairen we hun?

Attached: 1584838425189.png (609x814, 401.85K)

Was maar kort

morgen weer?

Miss

homo
als je gaat stromen aub geen autistische kaartspellen

het is maar een griepje vandaag lekker wezen winkelen

Ik zie het al, je wilt gewoon koemen in mijn jongenskutje en geeft er verder niks om. Ben je speeltje niet, gadver.

Ben je wel

>haha ok jongens we gaan dan niet in volledige lokdaun maar wel een beetje oppassen dat je andere niet besmet

ALLE BOEMERS NAAR HET STRANT ::;~~~~ DDDDDD

nee maar egt zo verdien je de dood

Vraag je je toch af hoe strafbaar het is om gewoon eens flink in iemand zijn richting te niezen.

>hoe bedoel je er is geen plek meer in het ziekenhuis voor oom rob????!! hij ligt op sterven!!!!!!!! DIT IS DE SCHULD VAN RUTTE

Ik verhuis naar china

Attached: 1584838458472.png (456x457, 314.09K)

onironisch de schuld van rutte, die veel te nuchter deed in zijn toespraak en alles bij richtlijnen en op het goed gedrag van de beschaving vertrouwd om het goed te volgen

mwah ik neem het hem niet kwalijk dat hij een klein beetje vertrouwen had in de bevolking na al het slechte nieuws uit Italië
nu is in ieder geval duidelijk dat Nederlanders echt kankerdom zijn en de overheid gewoon stevig moet ingrijpen

hij had moeten weten dat ze kankerdom waren, ze stemde immers voor hem
oh wacht, nee natuurlijk denkt hij dat ze slim zijn

ik verdien een corona vd

dus als de belgen slapen dan gaan de nedernegers toegeven dat een neerslot beter was

hunter of rogue welk ras?

ik was altijd al een trotse lockdownie

>ik was altijd al een trotse lockdownie
waarom haat je jezelf?

lekker straks 3 maanden binnen zitten eerst speciale toestemming kopen om naar buiten te mogen gaan!

Ik heb juist wat pizza gegeten en heb nu dorst, ik heb hier een grote koude monster voor mij staan maar als ik dit drink ga ik 6 uur niet kunnen slapen maar het zou wel goed binnengaan. Wat zou ik doen?

tik tok

Attached: o jee.png (435x724, 36.42K)

liever dat dan duizenden doden per dag

gewoon drinken, lekker

merendeel van de mensen krijgt er geen last van en die ~100 zwakkelingen boeien mij niet

alleen de sterkste overleven

Attached: 1564907177180.jpg (539x960, 88.88K)

>merendeel van de mensen krijgt er geen last

wat is exponentiële groei

>OH NEE! NIET DE BOEMERINO'S, CEO'S EN PENSIONADO'S

Attached: 318271da980706f7a18a811c3456a77d.png (633x758, 15.69K)

IK BEN STERK IK OVERLEEF

Totdat het virus in golven terugslaagt, als iedereen zijn immuunsysteem verzwakt is
nederlanders, jullie zijn gegroet

>OH NEE 0.5% VAN DE MENSEN GAAT DOOD

NEEEEEEEEEEEEE

HELP MAAR 99.5% VAN IEDEREEN GAT DIT OVERLEVEN NEEEEEE

>lekker straks 3 maanden binnen zitten eerst speciale toestemming kopen om naar buiten te mogen gaan!
wat is daar zo erg aan en waarom zou je het moeten kopen

>wat is daar zo erg aan
J-jessieeee??? mag ik aub aub alsjeblieft mijn huisje uit om nog wat meer biologische tofucrackers te kopen plzplzz ik ben de afgelopen 9 maanden een hele lieve ecoterrorist geweest en niet buitengekomen

>verkrijg groepsimmuniteit
>een jaar later zitten jullie nog steeds binnen
lmke

>1 mongool dat op reddit naar linkse hippie bullshit zit te kijken denkt dat omdat de politie ingrijpt zodat niemand meer besmet wordt dat het een politiestaat is
je weet zwz dat hij zijn vriendin laat neuken door een zwarte en daarom kwaad is dat jeroom niet meer mag langskomen

>ik ben 12 en gebruik hoorndrager als een belediging

niets mis met een open relatie

>begint opeens over zwarten

geobsedeerd

Mensen zijn te arrogant, zelfingenomen, verwend en laconiek om de ernst van de situatie in te zien. Volgens de huidige modellen gaan de bedden gewoon vol raken (zie uitspraak viroloog Ab Osterhaus).

Het zal pas doordringen als de Boomerus Ignoramus moet aanhoren dat Piet de rokende bouwvakker van 47 wordt verkozen boven zijn of haar eigen moeder/vader van 85 om een plek te krijgen op de IC.

Triest maar verdient. Ignorantie moet afgestraft worden, dat is de wet van de natuur.

Attached: 95673742d97a130e5505943bf8f56ad0.jpg (450x600, 67.64K)

kech

>geen corona vd

waarom nog leven

toch een gebaseerde NLer in deze kankerdraad

ziedend