overraskelses-utgaven
FORRIGE
overraskelses-utgaven
FORRIGE
Other urls found in this thread:
youtube.com
voiceofeurope.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
første for sementhagen
altså, jødetråder er morsomt og greien, men vi kunne jo feiret denne da
Husk å ikke la gainza deres gå til spille i disse kårånatider
hva er en bjørn?
hmmm.... hvem bryr seg?
Enig, men hivanon var parat og jeg fikk panikk. Håper noen lager en kappa av til i morgen
Takk Blaha
DÆVEN
Som en del av bjørnebanden bør vi mekke før neste børsdag
F
Såklart ikke, har jo kun trent i hjemmegym siden 2015.
>Andreas blokkerte veien for å stoppe turfolket
Vær som Andreas
youtube.com
My gift of self is raped
My privacy is raked
And yet I find
And yet I find
Repeating in my head
If I can't be my own
I'd feel better dead
hadde gitt andreas bank
skulle lappa til han midt i det stygge trynet hans
>høres ut som noen tunge bøker, gitt!
Håper du megmeger nå, for de er ikke spesielt tunge. Eneste en kan kalle tungt er vel Bronze Age Mindset, pga forfatterens kreativ språkbruk, de andre bøkene er bare tunge dersom en ikke har interesse for stoffet.
Ønsker lese ferdig Min Kamp, og resten av NSbøkene mine i år da.
EU faller, det europeiske imperiet reiser seg
Hyll Cæsar
søkte opp den med hjerneforskning og regnet med at alle bøkene var akademiske.
Godt jobba fåvæ
Måtte vi lyse av gainz når gymmene åpner igjen, og vi kan løfte på 100%, med mer gainz enn før kåråna. Så kan de andre i gymmen som ikke trente, ikke hadde gode rutiner, eller spiste for mye mat gjennom kårånaen gi oss rikelig med mire.
Sementhage var litt av en film
Jeg får tygge litt på den over natten
Bra plot da
Lysithea......
lurer på om user som skulle se sementhagen ble så tatt på senga over hvor bra filmen var at han bare sitter å glor i veggen
Gir mening, forsåvidt burde du, og alle her, lese Sleep.
Trådens evige dronning
der kom du, ja! bra du likte den!!!!
Da var konfirmasjonen til stesøster utsatt på ubestemt tid, kanskje til høsten.
Egentlig ganske greit, jeg hadde egentlig andre planer den helga, vi får håpe ikke det også blir avlyst.
de blir gått åg såve
Trådens dronning ja, hun er så søt
>mfn noen "konfirmerer" seg borgerlig
Det var da faen. Du får glede deg til hun er konfirmert, da kan du ta henne med på bygdefest, skjenke henne dritings på onkel Kåres heimebrent og Fanta Exotic mens du forteller hvor mye du kan benke og brifer med hvor hvite skoene dine er, og så bære henne hjem og pule henne når hun har sluknet.
Burde ikke klokka og månen få en hazmatdrakt også?
Nei, egentlig ikke, jeg er 28 og hun har ikke fylt 15 enda. Sånt passer seg ikke, vet du.
Dessuten har jeg såkalt fattigdomsbenk.
Si bæ
er det du som driver å benker mens du ligger på en planke og noen bøtter
Hører på Sleep, godkjent?
Joda, det som er innafor er alderen din delt på to og opp-og-nedover fra der, samt alt imellom. 14 og nedover er innafor, 42 og oppover er innafor, 14-42 er innafor.
>fattigdomsbenk
Da er det jo bare å peise på så du får bygd deg opp litt til konfirmasjonen. Ingenting som sier RESPEKT mer enn at man ser brysthåret ditt mellom de jævelspente skjorteknappene.
det her er faen ikke bra gutta. drukket 7 pils og er ikke brisen.............
DROPP UT AV LIVET...... MED BONG I HÅND
Nå må dere såve.
Nei, takk og pris. Nå presser jeg bare over hodet, siden gymmen er stengt, men stang har jeg.
Brystkassen min er hårete nok, den er bare ikke så svær. Heldigvis har jeg lårmuskler i massevis, men uansett er hun ikke min type, både grunnet alder og andre ting.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
hvis hun er jomfru kjøper jeg henne for 50 unser med sølv
FØLG RØYKEN TIL DET RIFF-FYLTE LANDET
Ligger på rolige 8 pils selv, kanskje akkurat brisen.
Jeg har også 50 unser sølv liggende, er villig til å legge til ytterligere 450 .22 lr skudd på toppen
KNULL HENNE RETT I FITTA, INGEN UNNSKYLDNINGER!
Hun er helt sikkert det, men jeg kan jo ikke selge henne eller noe sånt.
bra album fåvæ. earth er også bra hvis du ikke har sjekket ut de. earth 2 er et litt sært album men liker du drone så fenger det.
spretter pils nummer 8 nå... håper ting ordner seg. liker før jeg begynner med heroin for å få noe ordentlig rus. tørr ikke å røyke lenger da jeg er redd for KREFT
Nei NÅ altså
60 unser sølv, 10 tjuepakkninger med .308 og en halv flaske gammeldansk!
Kan du sjekke at hun er det, bare for å være på den sikre siden? Vil ikke reise på enda en bomtur
Slurker litt vodka jeg da.
Nå synes jeg dere skal slutte å begjære en 14 år gammel jente dere aldri har sett.
100 unser! det er alt jeg eier!
Slenger med en pakke rød 3 også!
hvem sitter med sine egne bøker på skrivebordet foran seg?
Earth er god stemning. Earthless er også jævla god stemning på de vokal-løse platene.
Føler med deg. Har slutta med alt av rus unntatt alkohol, men kjenner litt på savnet.
Du hadde meg solgt på 14.
Brev bilde da
Hun er ikke til salgs, har jeg sagt.
Hva i svarte er dette?
Hvem tror du?
Jeg vil gjerne forhøre meg om din stesøsters hånd i ekteskap.
Til bordet bringer jeg meg selv, en solid inntekt, fin leilighet, gård og grunn, nært forestënde millionarv, 80 ruller dopapir, et utall .22 LR, .17 HMR, .308, 6,5x55, .45-70 og 12ga-kaliber ammo, to Petromaxer og flere liter lampeolje, egen brønn, bil, båt, aggregat, og flere kilo tørrmodnet entrecôte og culotte (picanha), og flere flasker god rødvin.
greit, men når dritten treffer viften skal du nok se at du tar 20 unser for henne
Rød 3 er tobakk.
Siden du er så vanskelig å overtale skal du få med et vakkert spisebord i furu også!
dette handler ikke om begjær. det er simpelten forretning.
Ærlig talt, skjerp dere.
Underholdende brev, men hun er som sagt ikke til salgs, og om hun var det ville hun ikke ha vært min å selge.
Dere er ikke gode.
>Earthless
aldri hørt før! skal sjekke ut from the ages nå.
ja, det skal ikke være lett. har det egentlig best når jeg ikke drikker alko for da savner jeg ikke andre greier, men kjeder livet av meg i disse karantenedager at jeg har begynt å drikke igjen. kunne tatt sopp og syre, men gir meg ingenting i lengden og jeg er redd for å bli skrulle som alle folk jeg kjenner som har tatt for mye sopp og syre. tror trær prater osv. nei du, så skada vil ikke jeg bli
Hvor ille blir den kommende resesjonen? Blir tur/retur Krakow for 399,- en god skrøne vi kan fortelle barnebarna våre?
Okei.. jeg kan ikke konkurrere med dette...
Jeg har meldt meg ut av budrunden, snakkes!
ser ærlig talt ikke problemet. jeg er ikke mer enn 21 år fåvæ. hva er nummeret til fattern din?
er hun søt? brev bilde
Jeg er villig til å betale en unse sølv for din stesøsters brukte sokker.
Er ikke helt i Sleep-gata, men nydelig bra uansett. Litt... Lysere?
Janei usj. Jeg røyka stort sett hasj, med litt emma og speed innimellom. Normiss.
>t. doxxeanon
Nummeret til sprengerpappa får du ikke.
Hun og lillebroren minner egentlig veldig om ungene til Haakon og Mette-Marit.
Nei NÅ altså
Tente på kirker i Gudbrandsdalen som hevn for Koranbrenning, var «sint og forbannet»
>Nei NÅ altså
En unse per sokk!
Du er en hard mann å forhandle med.
Jeg vil ikke diskutere med dere pedoer, nå legger jeg meg, god natt!
Det var slemt gjort user.
det albumet jeg hører på nå er ganske fett inntil videre. hadde vært fetere med litt hasj i pipa, men men... speed er digg, men er så fort gjort å nappe løken i 10 timer når jeg først tar det. emma er også digg, men tok 1 gram forrige sommer og har gitt meg etter det. mirakel at jeg ikke døde. hadde spasmer og svima av flere ganger i løpet av kvelden. gode tider.