Attached: 1558588180858.png (1300x2861, 733.31K)
Sverigetråden - Mysiga lördagsupplagan
Liam Mitchell
Other urls found in this thread:
aftonbladet.se
youtube.com
youtube.com
youtube.com
dn.se
elgiganten.se
mediamarkt.se
twitter.com
Carter Thomas
haha ägd
Noah Ortiz
behöver en göblina
Eli Hernandez
COOROOOOOOOOONA
Lucas Carter
vad heter hon?
Dylan Hall
Baserad.
Jacob Perry
sluta cooma...
Jason Russell
Elijah Richardson
jag om någon förtjänar att dö av corona, inte rätt att jag ska behöva leva när jag inte vill.
William Perry
>Yas Forums will be switching to HTTPS by default on March 27th. Please save your settings using the 'Export Settings' button in the settings panel!
Andrew Lee
ingen fara, polisen kommer upprätthålla ordningen
Jordan Scott
gud...
Angel Fisher
hur känner du kring faktumet att corona diskuteras dygnet runt i tråden och har gjort det sedan januari?
Jaxon King
Lincoln Evans
Det är fett fucking jävla frustrerande alla jävla sojamiffon som tycker det är kul att prata om det och fattar inte hur fucking läskigt det faktiskt är vi kan ju dö och de bara skrattar
Easton Hernandez
Asg
Jordan Murphy
Bli det en total nedstängning är NEETS de enda som kommer vara glada. Alla andra kommer vara i total depression över att inte kunna vara ute och göra sociala aktiviteter. Alkoholismen och missbruket av droger kommer öka som en konsekvens av depressionen hos normala
Hunter Price
Zachary Allen
Någon är som har en coronasmittad i familjen?
Alexander Gomez
bra. alla nbögar förtjänar att dö.
Kayden Moore
jag är nbög men är glad för att det är nog det närmaste jag någonsin kommer till the last of us fast ivl
Austin Russell
n, men 8 st kollegor
bara jag, trälberg och en till som är friska på kneget
Robert Mitchell
alla kvinnor ser gri vi ut utan smink
Joshua Green
Nej har inga 60+ i släkten
Benjamin Cook
Adam Lee
riktig corona, eller är dom bara hemma för att dom coofat?
Cameron Hernandez
Jag minns tongångarna på nyår i tråden
"NU VÄNDER DET, 2020 BLIR VÅRT ÅR"
Men med handen på hjärtat, blev det verkligen vårt år?
Gabriel Wright
Gamlingar och sjuka dör som flugor av Corona. Sv ho som jobbar nattklubb och tar stor svart på heltid förlorar sitt jobb och gråter i Aftonbladet.
aftonbladet.se
Cooper Bailey
Bekräftade
Gabriel Perez
ja hälften av landets hus och lghter kommer stå tomma innan 2021
Blake Ross
hmm låt mig tänka vill inte gå till gymmet däremot så det är ju negativt
blir att börja nyttja skogsgymmet
ska finnas ett i rydskogen, någon som vet vart? bott här i 10 år men hittar ju inte
Cameron Miller
kommer aldrig bli vårat år
Eli Baker
Gabriel Edwards
>Depends on the neighborhood. I live in midtown Manhattan (Murray Hill). Compared to a normal day, its a ghost town. Its worsening every day. Only a handful of people and cars were out today. Most stores have been closed for several days already (hair and nail salons, small clothing stores, etc), restaurants dont even have lights on. The few people walking around are avoiding each other on the sidewalk like an unspoken dance move. The grocery stores in my neighborhood are pretty much empty and have been since last weekend: lines form before the store opens, people can enter only in small quantity and by midday, no fresh produces, no frozen food, no meat, no dairy products left. For my friend in Queens, its different. Her grocery story is still well stocked, more people are out. But everyone I know is really concerned especially with numbers climbing so much over the last 48 hrs. Chances are we have all been exposed, were just waiting to see if symptoms develop at this point.
Luke Thompson
Dylan Turner
>user, jag vill att du gifter dig med vår 15-åriga dotter. Allt vi ber om är 31,000kr och att du matar henne.
Gör musselmäl verkligen så här?
>Sakhia var oskuld fram till våldtäkten och efteråt gifte hon sig med en annan man i ett försök att minimera i alla fall en av skadorna våldtäkten innebar. Hon berättade inget för den nye mannen. Men Khitam säger att han fick reda på det ändå. Han skilde sig från Sakhia. Khitam berättar att Sakhias bror tyckte att systern smutsat ner hela hans ära genom att bli våldtagen.
>Därför såg han till att försöka tvätta sin ära ren.
>Efteråt berättade han för alla hur han fört bort systern och sedan skjutit henne, säger Khitam.
Joshua Jackson
Vilken kriminalitet vore mest lönsam och lätt att komma undan med nu i coronatider?
Connor Hall
Vad menade de med detta?
Henry Rogers
Wyatt Sanchez
jag har gått ner 25 kilo
har ett säkert lågkonjuktursjobb
fick en löneförhöjning
har tagit på tuttar med tillåtelse
kunde varit värre
Michael Morris
>kommer aldrig bli vårat år
Så länge man bestämmer sig för rannsaka sig, utbilda sig, skaffa jobb och bostad och sociala färdigheter och träna upp sig på gymmet så kommer man ha alla förutsättningar för att komma uppåt i samhället
Thomas Morris
Elijah Rivera
Ja. Jag betalade fyrtio oxar för min fru.
Zachary Torres
>119969409
>blah blah blah rannsaka blah blah gymböga och samhälle!! blah blah
Sug min feta kuk, bögfitta.
Jayden Jenkins
>vilja klättra upp i det här riggade skitsamhället
Lmao palla, NEETlivet för mig
Robert Rivera
>NEETlivet för mig
Ser du fram emot ett liv utan en kvinna, utan familj, inga efterlevande som kommer hälsa på dig när du är gammal, och ingen som kommer på din begravning, och att inte ens kunna ha råd med gravsten?
David Rogers
haha minns ni
Jace Thomas
>Jag minns tongångarna på nyår i tråden
>"NU VÄNDER DET, 2020 BLIR VÅRT ÅR"
>Men med handen på hjärtat, blev det verkligen vårt år?
Det här är en intressant artikel. Väldigt få döda i åldrarna 0-19:
dn.se
Åldersgrupperna har visserligen olika intervall för Italien & Kina. Jag skulle gärna se statistik uppdelat på exakt levnadsår.
Michael Harris
>Ser du fram emot ett liv utan en kvinna, utan familj, inga efterlevande som kommer hälsa på dig när du är gammal, och ingen som kommer på din begravning, och att inte ens kunna ha råd med gravsten?
Andrew Thomas
ja
Justin Adams
Någon som har en vit TV? Stör ni er på den vita skärmen eller vänjer man sig? Funderar på att köpa denna eftersom alla svarta i min prisklass har så fula ben
elgiganten.se
Blake Phillips
Aldrig fattat varför folk har svårt att äta kryddiga grejer
Aiden Moore
Du fick inte några (Du):n när du brevade grisasiater menar du
Blake Nelson
>allt det där
Redan accepterat att jag kommer dö ensam och skiter i alla förutom mig själv. Bryr mig inte vad som sker med mitt lik, de kan skita på mitt lik om de vill, är inte vid liv så varför ska jag bry mig?
Michael Sullivan
Chase Gomez
skulle störa mig mer på en vit TV än ett fult ben
Xavier Hughes
Jaxson Cook
Carson Howard
Kevin Flores
Lite det jag tänker, får kanske bli denna Samsung istället även om den har grisvidriga ben.
mediamarkt.se
Matthew Sullivan
vita kvinnor är verkligen själlösa
Alexander Sanders
Inte säker än. HON kommer över i eftermiddag men det är fortfarande osäkert "om det blir något". Iaf en enorm förbättring jämfört med tidigare
Parker Scott
Här är ditt (DU), user!
Lördagen hoppas jag blir trevig för dig. :3
Camden Cook
bara dom rödhåriga
Jason Williams
jävla nolla
Wyatt Kelly
Nu DETTA är konst
Cameron Sullivan
>de kan skita på mitt lik om de vill, är inte vid liv så varför ska jag bry mig?
Man vill väl ändå bli ihågkommen som en människa som gjorde rätt för sig och som var av nytta för den här världen?
Leo Gray
Hoppas du klarar dig ännu en helg utan att bli gripen, Fbanon
Gabriel Phillips
Ohyfsat. Vad har krälat upp i din röv under natten?
Xavier Walker
Har iallafall ganska regelbunden kontakt med tjejer nu. Bättre det än den absoluta isolation jag hade 2016-2019. Det är kanske inte mitt år men det är fan bättre än vad jag tidigare levt genom. Kommer döda mig innan jag hamnar där igen.
Easton Richardson
>Har iallafall ganska regelbunden kontakt med tjejer nu
Hur gjorde du för att få det?
Lincoln Peterson
Indier upptäckt!
Jordan Taylor
Kollar på PangDöPaj grabbar
Nathan Clark
döda dig själv pedogubbe
Charles Bailey
>119969934
såklart det var en häftig pajbrevare!