/NEDERDRAAD/

"Slotneer"-editie.

Attached: neder77.png (1043x1302, 1.56M)

Other urls found in this thread:

archive.nothingburger.today/Videos/Hospitals_and_Qurantine/
youtube.com/watch?v=Ifr13Upytb4
youtube.com/watch?v=pPOjNxyPPZ0
twitter.com/AnonBabble

Ik heb voor het eerst in mijn leven aandelen gekocht en het is best spannend oetz.

Weer te vroeg.

Goede keuze, het ergste is voorbij.

anti-links is denk ik een betere uitleg voor zn geloven. hij was/is groot wilders/baudet voorstander maar is sinds corona anti geworden omdat hij(jensen) de lockdown ziet als staatsgreep en baudet en wilders juist voor zijn

Geen goede keuze, het ergste moet nog komen.

Jensen speelt lolbetarier (ofwel hij is een echte denker).

voor jou als nederlandse spreker wordt het veel makkelijker. de grammatica is in principe hetzelfde en ook veel vergelijkbare woordenschat. voor mij verwart Duits me nu pas dat ik Nederlands probeer te leren. ik spreek nederlands met een sterk duits accent

...

Ben jij die albaniër?
Respect trouwens voor jouw grammatica, dat gaat nu al beter dan bij veel autochtonen. Je doet het goed met d/t.

Hoe dodelijk zal corona worden broeders?
Met 3% van de 1919 griep stierven 50 miljoen mensen, corona heeft een 2% sterftecijfer, dus zullen er minstens 25 miljoen mensen sterven?

Ja klopt maar ik ben Franstalig eigenlijk, en er zijn te veel verschillen tussen DE en NL om het gemakkelijker te maken in mijn opinie
Niks mis met accenten btw, als lang als men begrijpt wat je bedoelt

ga straks even naar de buurtspeeltuin om pullups aan zon stang te proberen denk ik

Attached: Kerkdriel Speeltuin De Kreek_04.jpg (350x263, 43.31K)

archive.nothingburger.today/Videos/Hospitals_and_Qurantine/

Veel plezier

ooh frans sprekend. mooi hoor. ik ga niet dood voordat ik frans leer. nadat ik B2 in het nederlands heb, begin ik met frans. ik weet dat het erg moeilijk is, maar het is ook erg handig en klinkt goed. mijn vriendin in belgië was frans sprekend en het was zo sexy met haar accent
Dank je, vriend

Minstens 75.000 doden in België.

150.000 in Nederland door hun laattijdige aanpak.

In een jaar is er wel een vaccin; dus nee zou ik zeggen.
In theorie is corona overigens wel iets wat zich beter kan verspreiden (het laat mensen langer normaal leven en de ziekte meedragen) dus ik denk dat het erger kan zijn.

*mocht er geen vaccin zijn

Zusjes plagen, kusjes vragen!

Attached: bleh.gif (400x225, 773.48K)

Ik wou dat ik een taalvriend zoals je had, zou alles gemakkelijker maken
Frans is min of meer dezelfde autisme niveau als Duits, als je ene van deze twee al kan moet het wel ook voor die andere lukken

Ik zal jou eens laattijdig aanpakken

mama

Attached: wXBZgvSs_o.jpg (1920x1080, 367.94K)

Heb jij andere leuke nieuws trouwens?

Stop met haten Belgske of we emigreren naar je.

het probleem met nederlands leren is dat elke nederlandse spreker engels kent, dus het voelt een beetje nutteloos. de enige manier om van nederland te profiteren als ik het als een inwoner spreek en goed kan communiceren met de lokale bevolking

Mag ik je zusje plagen?

Heb je niet zo'n sportveldje?

We hebben dan ook een wat grotere bevolking, he

Ze verzorgt zich goed, de meeste vrouwen zijn zo walgelijk lui (echte watjes ook nog) en daardoor worden het van die afgedankte mutsen als ze wat ouder zijn.

doe dips ipv pull ups

Haar uiterlijk is haar baan. Bovendien kan zij het zich veroorloven qua tijd en geld om zich daar veel mee bezig te houden. Dit kun je niet van de gemiddelde werkende vrouw vragen

niet voor zover ik weet alleen voetbalveldjes

nee krijg ik ontzettend pijn van in mijn ellebogen

Het is nooit nutteloos om iets te leren, zeker niet een taal
Mensen waarderen altijd als je hun taal spreekt, Engels blijft een buitenlandse taal voor werk of toeristen

hoe verschilt frans accent met belgisch accent?

Nederlands is alleen handig als je wil inburgeren

Het is nogal onbeleefd dat je de taal niet leert als je in nederland of vlaanderen wilt wonen oetz.

nee dat doe ik echt, alleen als je geen B2-niveau bent, voelt het een beetje nutteloos.

Gemiddeld is slecht als je het mij vraagt; vind ook dat ik zelf nog veel te doen heb dus ben niet hypocriet hierin. Bijna alle vrouwen kunnen het wel uiteraard, maarja het gaat van "OEF... wil niet bewegen want ik moet de show gaan kijken... en OEF het is zo zwaar nou ik kan het niet hoor ik geef het op."

Pronunciatie van letters, typische Belgisch woordenschat, andere accenten, er zijn duidelijke verschillen maar het blijft ongeveer hetzelfde in het algemeen
En Belgische Frans is vaak accuraat en meer beleefd dan Franse Frans

Ik betwijfel het. De meeste vrouwen zijn erg zuinig op hun uiterlijk. Maarja lelijke vrouwen zullen het sneller opgeven, dat geef ik toe

mijn ex vertelde me dat belgische vrienden wel wat slechter klinken

Waar kwam ze vandaan?
Misschien is ze een Franse laarzenlikker ofzo, Frans in Frankrijk is meestal afschuwelijk en vol met neologismen en onbegrijpbare accenten

Ga je eigen zusje plagen, viespeuk

Attached: baka.gif (640x360, 2.22M)

/r/tokkiefeesboek
/r/tokkiescience

>doe dips ipv pull ups
Dat traint een hele andere spiergroep, kankermongool

ze komt uit Waver. ze heeft ook een hekel aan frans, maar ze zei 'ze houden niet van hoe we spreken'

Paal funk
youtube.com/watch?v=Ifr13Upytb4

>Waver
Gebaseerd en roodgepild
Ze heeft gelijk ook

Attached: 782A2B66-0F48-4457-BA1D-2EA67FD7FBAD.jpg (4032x3024, 3.63M)

Oh kom op ik heb geen zusje :(

nieuwe juf nina

youtube.com/watch?v=pPOjNxyPPZ0

Roodpil me op waver

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA NEUKENUEKNUEEKNEUENEKIENK BROEK UIT BROEKUIT

Attached: 1564138619822.webm (464x368, 170.3K)

Attached: maar juffrouw wat doet u nu.png (1920x1080, 1.62M)

Als je ook maar iets weet over het skelet en spieren dan zou je dat niet zeggen.
Je Australische pull ups zijn in lijn met dips

Waarom leven?

Attached: cry.gif (640x360, 96.68K)

/comfy/, niet ver van Brussel, gezellige sfeer
Beetje arm maar niet slecht

Dat begrijp ik.

Attached: 1584478484349.png (451x403, 284.2K)

neger wat de neuk eentje is een pull voor rug en misschien biceps en de ander een psuh foor borst en triceps en voor schouders
wtf lul je

Sana is een malle bitch, maar ze is wel kjoet

Attached: 1566328426285.jpg (547x511, 41.13K)

>maar ze is wel kjoet
dat zeker

Dus mag ik je zusje plagen? :#

Ik vind mijn standpunt best redelijk theoretisch gezien, maar toegegeven ik leef in mijn bubbel van op het gebied van gezondheid aardig goede gewoontes. Welke ook nog in een lange periode zijn ontwikkeld.

De meeste mensen zijn daarentegen ondergedompeld in een cultuur waar dikmakend eten en drank de manier is om te genieten. Verder is veel/intensief sporten of eetgewoontes effectief managen toch wel een beetje apart voor velen. Ik snap wel waarom de meeste vrouwen zo zijn (en waarschijnlijk zo blijven) dus ik zie ook wel je punt.