/nederdraad/

Ui editie

youtu.be/82x9pzHkHK4
youtu.be/PyV-oTTyIWg
youtu.be/84phU8of02U
youtu.be/cQ7J7UjsRqg
youtu.be/apwjgE0n9fc

Attached: 1556262846910.jpg (793x600, 41.76K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=CmFDyZ3ytg8
youtube.com/watch?v=w58BPcLeGt4
youtu.be/MBG3Gdt5OGs
youtube.com/watch?v=9yBtdZP5vN0
youtube.com/watch?v=UKAVyAts6VY
hotmarijke
youtube.com/watch?v=Di-z4XSnus8
youtube.com/watch?v=eL1A_ebCuTc
youtube.com/watch?v=w363IFss4is
youtube.com/watch?v=galoFZ0tqzU
youtu.be/91VHPdNBc-M
twitter.com/NSFWRedditVideo

Een golf bal zuigen

Speld ook goed?

Draadslied
youtube.com/watch?v=CmFDyZ3ytg8

youtube.com/watch?v=w58BPcLeGt4
nederbroeders kunnen jullie deze levensstijl even uitleggen aan een vlaming

Nee ik ben aan het geen jossen

lol

Wie?

youtu.be/MBG3Gdt5OGs
/Rus/sische muziek oetz

>hij heeft nog nooit 7 bollen gepakt en naar een hardcore feest geweest.
Ben je wel vlaming?

de kim holland van belgie

youtube.com/watch?v=9yBtdZP5vN0

Attached: 234234f342fewrfwer.gif (480x360, 2.77M)

Kim Vlaanderen?

Nee gekkie, Kim Walen

lekker nummer

Attached: 15846494640141.jpg (853x1280, 67.99K)

Wendy van Wanten ?
youtube.com/watch?v=UKAVyAts6VY

Ja want mijn leven is nog niet omzeep om dat te doen

amai wat een melkers

Heb advies nodig

>Oude 'vriend' waar ik vroeger mee om ging wilde opeens met me afspreken
>Lekker een uur geluld
>"Trouwens, omdat je een goede vriend van mij bent heb ik een goed aanbood voor je!"
>Hij begon te vertellen hoe hij werkt voor een verkoop bedrijf waar je extra kan verdienen door goede prestaties te leveren
>Hij legt me uit dat hij ook extra verdient als hij mensen rekruteert en dat ik hetzelfde kan verdienen
>Hij vroeg me of ik overmorgen met hem nog even wou chillen en dan zou hij het me precies uitleggen

Word ik gepiramidespeld?

Attached: 35734632546.png (666x751, 836.45K)

hotmarijke be/
enjoy broer

oetz heb ik hier al filmpjes gezien en gedacht. Ok ik stop een week met internet

Kankerveel coke doen met je maten, in de Honda Civic of Opeltje Astra springen op elkaar gedrukt door de racestangen overal.
Dan scheuren naar sensation black, en daar als de grafkanker stampen.

Iedereen in deze draad zal me nu een tokkie noemen maar dat komt omdat deze cultuur alleen leeft in duplexwoningwijkjes, en al helemaal in Noord-Holland.

Attached: 1584130216543.jpg (640x640, 87.96K)

Je moest eens weten hoeveel mensen bollen/mdma nemen

>Die voeten
MIJN LUL!

Attached: 1583180740934.jpg (2000x3000, 757.47K)

De slechtste gore shit dat ik ooit gezien heb was op /sg/ met die onthoofding videos

>deze cultuur alleen leeft in duplexwoningwijkjes, en al helemaal in Noord-Holland.
ik kan dit bevestigen

Dit is zijn doel: hij verdient geld door jou te rekruteren, en als neveneffect komt jij in hetzelfde wereldje terecht waardoor jij ook geld kan verdienen door hetzelfde te doen als hem. Dit doet hij echter niet voor jou, het is een onbedoeld neveneffect wat toevallig goed kan uitpakken voor je mits je daarin bent geïnteresseerd.

Maar nee, hij doet dit voor zijn eigen gewin en niet omdat hij om je geeft. De reden waarom hij waarschijnlijk naar jou toe is gekomen na een jaar is omdat hij wanhopig is geraakt doordat hij niemand heeft kunnen vinden in zijn directe kringen, dus zo heel goed draait het bedrijf ook weer niet.

Mijn advies? niet doen, maar als dat wereldje jou interessant lijkt moet je zelf weten, zolang je in je achterhoofd houdt dat hij dit niet voor >jou< doet. Hij is gewoon letterlijk een verkoper.

>Kankerveel coke doen met je maten, in de Honda Civic of Opeltje Astra springen op elkaar gedrukt door de racestangen overal.
>Dan scheuren naar sensation black, en daar als de grafkanker stampen.
Ik weet dat dit willen doen slecht is, maar het lijkt allemaal zo leuk. Ach, ik zou toch te schuchter zijn

Attached: 1500592580570.png (900x1008, 804.75K)

ik weet het, maar achteraf komen ze altijd zeiken hoe depressief en slecht ze zich voelen. Ik ken genoeg van het uitgaansleven, aangezien ik op een weekend gemakkelijk 40 a 50 pinten zelf achterover sloeg en hoe makkelijk het is om iets van drugs te krijgen, maar verdomme heb er zo genoeg mensen hun leven mee zien kapot te gaan. Een gozer die ik bollen zag pakken op een festival 4 jaar geleden stond paar maanden terug op de rand van de brug te roepen dat ie het niet meer zag zitten.

Denk dat Club X en Cherrymoon in Lelgie dit uitgevonden heeft.

ja

Omdat inmiddels de hele wereld jou moeder al heeft geneukt en er niets te verbergen valt, daarom mag het openbaar.

On
Kuis

Kwam daar ook ooit vroeger, maar heb Yas Forums afgezworen. Heb ooit met je gepraat dan, ben daar in 2015/2016 veel geweest toen Sheikh Suleiman-Al-Britani nog een ding was, die ken je toch nog?

youtube.com/watch?v=Di-z4XSnus8

youtube.com/watch?v=eL1A_ebCuTc

Hoe zou die er vandaag de dag uitzien...

>hulde aan de vakkenvullers
youtube.com/watch?v=w363IFss4is

Hij was een gebasseerde strijder, maar de britse t*ttas hebben hem uiteindelijk tenpakken gekregen.

Ik heb ook geen zin om zo'n kneus te worden die naar mensen moet afstappen om ze iets aan te smeren, zo zit ik niet in elkaar. Heb nou eenmaal wel een afspraak met hem gemaakt omdat ik moeite heb met nee zeggen, maar eigenlijk wil ik hem gewoon blokeren op mijn telefoon.

Duidelijk.

Vergeet die ene neef/broer/vriend/zwager niet waar je gratis wiet kunt halen want die heeft het wel even voor je staan en is nog nooit gepakt.

En gewoon openlijk coke gebruiken waar iedereen het ziet want het boeit niemand een reet.

Je hebt niks gemist, dit komt allemaal voort uit verveling, lichte armoede, en gewoon jong zijn en willen stieren. En coke is rommel, begin er niet aan, het is duur, je hebt er veel van nodig, en al je vrienden die geen coke doen noemen je onuitstaanbaar.

En de enigste vrouwen die op je afkomen willen je coke, anders kwamen ze niet eens naar je toe omdat je als een macho aap half aan het schreeuwen bent met je vrienden en je intenties aan iedereen duidelijk maakt.

Attached: 1583782068423.jpg (640x800, 58.1K)

ik heb mij zo kwaad op hem gemaakt. 10/10 aaspaler wel toen. Letterlijk dagelijks hem liggen uitschelden

zat laatst zo'n docu te kijken op npo3 over gabbers. Zag er wel leuk leuk uit oetz

Attached: gabbers.jpg (1280x720, 150.25K)

Kwam op Yas Forums in 2016 en /sg/ pas in 2017
Alleen lurken, nooit gepaald daar

Er waren geen slimfoons dus kon je echt alles doen.

de goede ouwe tijd

Dit is wat er gaat gebeuren; je gaat naar hem toe, de eerste uur gaan jullie 'chillen 'en over gewone dingen praten, en daarna gaat hij jou zwaar proberen te overhalen. Jij zegt nee, hij wordt boos en gaat jou schuldig laten voelen en slecht over je praten.

App hem maar morgen dat overmorgen jou toch niet goed uitkomt door omstandigheden waar jij op dit moment liever niet over wil praten en dat jij zelf wel contact met hem opneemt mits de gelegenheid zich biedt, en daarna blokkeer je hem na een week.
Niet onmiddellijk, want dat valt op, na een week kan je nog ten minste ihel zeggen als je hem tegen komt dat je een nieuw nummer had en niet bent geïnteresseerd in zijn verkooppraatjes

>Ik heb ook geen zin om zo'n kneus te worden die naar mensen moet afstappen om ze iets aan te smeren, zo zit ik niet in elkaar. Heb nou eenmaal wel een afspraak met hem gemaakt omdat ik moeite heb met nee zeggen, maar eigenlijk wil ik hem gewoon blokeren op mijn telefoon.
doe het kneus, hij neemt je letterlijk in de zeik, zijn doel is om zoveel mensen te rekruteren en ze iets aan te smereen

Was in een club in Londen en daar werd je telefoon afgeplakt met een sticker en als die eraf was werd je naar buiten gekankerd.

youtube.com/watch?v=galoFZ0tqzU

Attached: 7687684768.gif (300x211, 964.53K)

Hmm oke dat klinkt inderdaad niet als een essentiële levenservaring..
Ach ja, ik heb ook mijn lol gehad vroeger met dat soort substanties op mijn eigen manier

Attached: 1358202173187.jpg (472x472, 41.66K)

sleutel van je huis op zak
100€ bij
3 bollen (pillen) pakken
en om 9 uur 's morgens thuis komen

beste tijd van je leven

>OH NEE STRAKS KAN IK NIET POEPEN

Attached: 1561880505019.jpg (720x909, 72.12K)

Berlijn doen ze dat ook vanwege privacy.

Goede tip, ga ik doen. Met zulke piramidespellen is het aanbod altijd verleidelijk, maar als je er eenmaal in zit gaat het vaak altijd wat minder. Ik denk vaak ooks dat het echte meer in het rekruteren zit dan het verkopen.

Hij ziet me waarschijnlijk toch niet als vriend, maar hij is wel sluw zeg...

Attached: 4857362564.png (644x443, 484.94K)

Dan ben je toch klaar voor het GGZ?

JA

youtu.be/91VHPdNBc-M
tijdjes, zoals we dat hier zeggen

Attached: af9e299d-0074-4f73-a3e7-65d553902647.jpg (495x640, 146.86K)

Attached: 15846512393281.jpg (960x639, 97.49K)

Lockdownbros....

Attached: 68457346242.png (1159x595, 68.75K)

>Hij ziet me waarschijnlijk toch niet als vriend, maar hij is wel sluw zeg...
mensen die zoiets doen zijn sociopaten. fitgozer die ik kende probeerde me herbalife aan te smeren, heb hem direct gezegd dat ik niet in dieje brol geloof.
Als ik eerlijk mag zijn ziet hij dat je zwak en beinvloedbaar bent, wees eens een vent en zeg gewoon dat het brol en zever is, hij gaat je echt niet blokkeren ofzo want dat komt slecht over

dat is een penis

Attached: 89223424231.jpg (1000x743, 101.37K)

Kanker vet

En?
Nu kan ik aan zijn piemel zuigen terwijl ik zijn voetjes bewonder

Zucht, ik haat conflicten met mensen, ookal mag ik ze niet. Zal hem een lesje leren.

OH NEE NEE NEE NEE

LOCKDOWNBROS????

Attached: 46736253635746.png (1169x648, 71.26K)

ik heb net kaas + nootje + worst gegeten en ben nu slaperig

boeie, janet

Ik begrijp je, en daarom geef ik ook een afwijkend antwoord en zeg "blokkeer na een week" omdat de kans bestaat dat je hem per toeval ihel kan treffen en dan is het een gênant situatie.

Kende je hem niet ihel, dan vind advies van de Belg passender

Maakt me geen reet uit. Ik wil wel dat ze actiever gaan zoals in normale landen.

Ik ging 3 jaar lang met hem om op de middelbare school in een vriendengroepje waar ik sowiezo al een beetje het pispaaltje was. Ben vreselijk met vriendschappen, dus ik hielt me vast aan de enige mensen die soms een klein beetje positief waren tegenover mij.

geniet ervan!

Attached: she_dab.jpg (600x606, 30.52K)

Nu weet ik 300% zeker dat hij jou gaat kleineren als je naar hem toe gaat. Hij gelooft nog steeds dat jij die kerel van toen bent, snap je?
Ten alle koste vermijden die gozer

>waar ik sowiezo al een beetje het pispaaltje was
kijk daarom probeert hij je iets aan te smeren, zeg gewoon dat het brol is, zever en blokkeer hem, kan hij je geen antwoord geven en misschien zal ie beseffen dat je eens wat ballen hebt gegroeid op die tijd

>je zal nooit met je liefje zoenen om 10 uur 's morgens op een zomerdag wanneer de zon aan het opkomen is. Met 300mg MDMA in elks je lijf. Lachen en genieten van het leven.
Waarom nog leven?

Attached: just.jpg (374x363, 24.09K)

BIPOLAIRE STOORNIS EN ECSTASE
VERWAAND MET EEN LAAG ZELFBEELD
ZE IS EEN TIENERDROOM
ALS JE JEZELF HAAT

die beveiligers op fuiven en discotheken die eens in den bak gezeten hebben zijn de beste beveiligers die je kan hebben, geen gezeik en zijn racistisch tot en met