/norgetråden/

Hvis du ikke svarer "hyll fører Erna" på dette brevet så får moren din en sivladning og covid-19-utgaven
Forrige

Attached: 1584635721600.jpg (1512x1212, 520.11K)

Other urls found in this thread:

mtv.com/news/2082976/women-like-guys-butts-science/
nrk.no/nyheter/ung-vaksen-i-respirator-1.14952980
nrk.no/urix/strenge-tiltak-er-innfort-i-europa-og-verden-for-a-bekjempe-koronapandemien-1.14951881
twitter.com/SFWRedditGifs

Eg må drite

hater det svake kjønn

Attached: 150919-191634DMG.png (231x141, 34.11K)

Er borgerlønn løsningen fremover nå?

tredje for pipetrekk

Attached: pipe.jpg (3120x4160, 2.85M)

Ettertrenings proteinrist med mjølk, sannelig gudenes kømmies.

Heil, mein Führer

Attached: 1584614836020.png (1024x753, 928.22K)

>Ja, jeg bryter karantene. Hvordan visste du det?

Attached: gigac.jpg (417x472, 70.15K)

>bare fjern all insentiv for å jobbe bror

Har binget apevideoer og nytt på nytt, kommer jeg til å ende opp hjerneskada?

Attached: FB_IMG_1583588955995.jpg (1080x1317, 117.25K)

og pils! men pils er ikke like digg som et ordentlig feit pipetrekk som får deg til å sitte å fundere på livet og nappe løken til emma ellingsen

Hyll Fører Erna

Attached: erna-398x445.jpg (398x445, 26.36K)

Herregud Sylvi.

Attached: received_190388958922987.jpg (750x404, 26.25K)

Hater Erna fåvæ

Attached: _20190614_134823.jpg (1080x1215, 177.02K)

hvordan får man funk på sånn der maispipe? har lest at man trenger en avis eller noe å trekke fra

Egoist! Tenk på alle livene til de eldre og syke i samfunnet som du setter i fare

>Lønnsoppgjøret utsettes

Attached: 1550484441932.jpg (960x1435, 348.53K)

du må bruke avis, ja. hvis ikke så brenner du halsen som faen da røyken er varm som fy. bare rull sammen en avis, ta strikk rundt og hold pipa mellom fingra om dytt den oppi avisen så trekker du.

jeg har hatt bong til 2000 spenn og syntes maispipe og avis funker 10 ganger bedre

marerittet er over, det suser igjen!
"hyll fører Erna" på dette brevet

Attached: Capture.png (407x33, 3.92K)

dds

Med det store fallet i valutakursen forventer jeg å få høyere lønnsvekst enn vanlig.
Vi er klare til å streike

Attached: 1560754714265.png (1659x2208, 2.75M)

Får bare håpe Olsen gjør noe annet enn å vurdere å kjøpe tilbake kroner..

Italia har da passert Kina i antall døde-

>dfn ikke spesielt stor rumpe
men men
en kan ikke ha alt her i verden

Hmm...

Attached: nyetilfeller.jpg (514x279, 28.45K)

italia var ikke smarte nok til
H Y T T E F O R B U D

en kompis hadde en hjemmemekka bong laget av maispipe og en 1L Isteflaske
hadde mye morro med den på vgs

Har du prøvd å trene rumpestumpen på gymmen?

En magisk ånd med en tidsmaskin gir deg tilgang til å reise tilbake i tid til et hvilket som helst filmsett til en film med Jenny Skavlan, der hun vil ønske å sexe deg.

Hvilken filminnspilling velger du?

Attached: Jenny Skavlan.jpg (1601x1930, 349.59K)

Jævla narkis

med dette viruset får vel endelig staten sin våte drøm oppfylt: et kontantløst samfunn hvor man har full kontroll over alle transaksjoner.

Skulle konsumert mindre rødvin og pizza. Pizza og rødvin fører til økt blodtrykk

for slitsomt

Er dama de også litt autisktisk, og fant du henne gjennom Tinder for litt en ca 2år siden?

Når skal folk begynne dø her da? La det hende allerede

tror virkelig ikke jenter bryr seg om du har stor rompe eller ikke

fristende å si nyresteinen, men jeg vil ikke i kasjotten, så jeg sier den der grandis reklamen hun var med i

Er 25 år, besteforeldrene mine ringer meg sånn annenhver dag og graver om livet mitt hele tiden, også finner de ut av noe og forklarer hvordan jeg skal gjøre det som om jeg var 12 år. "Si ifra hvis du trenger noe hjelp da vennen.". Er det bare å slutte å ta telefonen? hater gamle folk.

Rumpe er noe av det jenter synes er mest sexy på menn
mtv.com/news/2082976/women-like-guys-butts-science/

Ville vært en fin bonus for jenta da.

for noen drittfolk, glad alle besteforeldrene mine er døde

Takk for tilbudet mr.ånd men jeg blir hjemme fåvæ.

>t

Attached: EDAHywpWsAEYEAd.jpg (600x315, 10.96K)

Er jo ikke noe særlig hyggelig å bli behandlet som en idiot, begynner jo å lure på om de tror jeg er det. Du skal se de lange lappene bestefar skriver med instrukser om hvordan jeg bør gjøre ting. De prøver vel bare å være greie og kjeder seg, men herregud.

Jeg har sykt fin rumpe og trente lår fåvæ. Jentene liker det.

Hva er galt med dem? Ser de virkelig etter menn med store daier og barnebærende hofter også da eller?

da er det begynt i noreg også
nrk.no/nyheter/ung-vaksen-i-respirator-1.14952980

funker det og! men da får man røyk i lungene med engang man begynner å trekke. med avis så får du samlet opp all røyken i avisen også trekker du opp alt sammen sånn det sparker ekstra hardt. AVIS OG PIPE ASSSS sååå deilig. tror jeg driter i hva legen sa og tar meg et trekk snart

Nei. Brede skuldre, rumpe i forhold til skuldre, faste biceps og triceps og ansiktssymmetri.

>nrk.no/nyheter/ung-vaksen-i-respirator-1.14952980

Testet meg, var negativt. Driter i viruset nå, chiller ute i sola, ikke en neger å se, få folk ute. Er egentlig veldig deilig. Morsomt å se på de skremte og stressa folka som småløper nervøst rundt.

Hva hvis jeg har tykke, sterke lår og en velutviklet setemuskulatur, en mer gjennomsnittlig overkropp, og ser etter en partner som på en måte utfyller meg fysisk?

>bestefar (94) ringer
>nevner den snart kommende död minst fire ganger i löpet av en 3 minutters samtale

Attached: 1549984205599.png (421x500, 257.74K)

han har levd et langt og flått liv da. bestefaren min ble ikke 70. samme gjelder farfar. dårlige gener i min familie dessverre....

>jeg har ikke viruset så nå har jeg blitt bugchaser
???
Fikk du brakkesyke, anonsen?

>Politiet i Frankrike ga onsdag ut over 4000 bøter for brudd på restriksjonene mot å ferdes utendørs. Restriksjonene trådte i kraft tirsdag og forbyr all ferdsel utendørs. Unntakene er reise til jobb, legebesøk og nødvendige matinnkjøp.

nrk.no/urix/strenge-tiltak-er-innfort-i-europa-og-verden-for-a-bekjempe-koronapandemien-1.14951881

Hvis de forbyr matvarehandel og bevege seg ute blir jeg jævlig forbanna. Hadde satt fyr på kommunebygningen

Levd lenge han, bestefar døde da han var 63 pga. konsum av sigaretter

Hmm.. hvem kan stå bak dette brevet?

Attached: begynnerstyrke.jpg (840x1033, 90.9K)

Lurer på hvemdan det skulle funke her på bygda, vi har ikke hatt en eneste politifrosk stasjonert her siden Erna sin politireform

Jeg går bare ute, sitter på en benk, går på butikken. Holder meg bare litt unna for, unngår å ta meg i ansiktet og bruker antibac. Dette viruset er et meme, de utnytter krisen til å innskrenke våre friheter og heve prisene.

Det har han, nest siste gutt på gården som jobbet seg opp til å bli millioner på konfeksjonsindustri og fikk se slekta si vokse til titalls folk, Bare synd å se den kraftfulle og skarpe bestefaren min bli mer og mer skröpelig og dement for hvert år som går