Cindy leef je nog?
/nederdraad/
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
twitter.com
lockdownies dnug
LOCKDOWNIES KIJK HOE WE HIER GROEPSIMMUNITEITERS DE NEUK UITBLAZEN
YEAH DEZE KEER NIET COCKY BROS
>PAASPOP AFGEZEGD
>KONINGSDAG AFGEZEGD
>GENTSE FEESTEN AFGEZEGD
>F1 ZAANDVOORT AFGEZEGD
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
...
Dan gaan we officiële feestdagen ook afzeggen, heb je nergens meer voor nodig.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NIET MIJN RACEAUTOOTJES
hallo /r/tokkiescience
Ik ga nooit sterven
GEEF MIJ ÉÉN VRIENDSCHAP
NU
hahahahahah mijn neef in spanje kan niet naar buiten en hij is een kanker junkie die onironisch gelooft dat het niet verkeerd is om elke dag wiet te roken als je het met andere doet DNUG
je kan niet sterven als je niet leeft
Verdien het.
Wat we tot nu toe weten van het coronavirus:
>Supermarkten zijn leeg, volgens het ministerie zal het eten binnen 2 weken opraken.
>Je kunt de ziekte meerdere malen krijgen (soms dat je 3x in 1 maand corona kan krijgen)
>Je penis kan permanent kleiner worden
>Permanente longschade
>Mensen 12-25 zijn de grootste risicogroep na 80+'ers
>Dokters moeten nu kiezen wie blijft leven en wie niet
>Groepsimmuniteit werkt niet
LOCKDOWN NU ANDERS RAKEN DE IC BEDDEN VOL STELLETJE ARROGANTE LULLEN DENKEN DAT ZE HET BETER WETEN DAN ONZE BUURLANDEN. FUCK RUTTE DIE EEN RED HERRING GEBRUIKT EN ZEGT DAT EEN JAAR LANGE LOCKDOWN NIETS DOET NO FUCKING SHIT HET IS ALLEEN EEN TIJDELIJKE MAATREGEL OM DE EXPONENTIËLE GROEI EEN HALT TOE TE ROEPEN EN DE ZORG TE ONTLASTEN WANT ANDERS RAKEN DE IC BEDDEN VOL EN SCHIET HET DODENCIJFER OMHOOG. ELKE MAATREGEL DIE JE NU NEEMT DUURT NOG 2 WEKEN VOORDAT JE DAAR PROFIJT VAN ZIET DUS ER MOETEN MEERDERE BEREKINGEN WORDEN GEDAAN OM JUIST TE ANTICIPEREN WANNEER DE CAPACITEIT DREIGT OVER TE LOPEN EN DAAR MOET JE 2 WEKEN VAN TE VOREN PREVENTIEF OP REAGEREN.
MAX IS BRBANTSE HELD EN DE BESTE COUREUR OP DIT MOMENT HOU JE BEEEEEEEK
>LOCKDOWN NU ANDERS RAKEN DE IC BEDDEN VOL STELLETJE ARROGANTE LULLEN DENKEN DAT ZE HET BETER WETEN DAN ONZE BUURLANDEN. FUCK RUTTE DIE EEN RED HERRING GEBRUIKT EN ZEGT DAT EEN JAAR LANGE LOCKDOWN NIETS DOET NO FUCKING SHIT HET IS ALLEEN EEN TIJDELIJKE MAATREGEL OM DE EXPONENTIËLE GROEI EEN HALT TOE TE ROEPEN EN DE ZORG TE ONTLASTEN WANT ANDERS RAKEN DE IC BEDDEN VOL EN SCHIET HET DODENCIJFER OMHOOG. ELKE MAATREGEL DIE JE NU NEEMT DUURT NOG 2 WEKEN VOORDAT JE DAAR PROFIJT VAN ZIET DUS ER MOETEN MEERDERE BEREKINGEN WORDEN GEDAAN OM JUIST TE ANTICIPEREN WANNEER DE CAPACITEIT DREIGT OVER TE LOPEN EN DAAR MOET JE 2 WEKEN VAN TE VOREN PREVENTIEF OP REAGEREN.
Sterven is geen optie
Arm normaaltje, nu moet je net als ons de hele dag binnen zitten.
Ik ben een goede gast en slechtere mensen dan ik hebben grote vriendengroepen.
Zo... groepsimmunocucks, jullie minster van volksgezondheid is gevallen. De verveling slaat toe... mensen gaan spoedig naar buiten, dat kan niet zonder een sterke staat die krachtig optreedt. Het is voorbij.
neem je pillen nou even jongen
ALS ER EEN NEGER OP DE IC LIGT GA IK EEN MISDRIJF PLEGEN
EIGEN VOLK EERST!!!
Hoi user, waar wil je het over hebben?
>neem je pillen nou even jongen
Zwarte stieren zijn immuun.
Dit is letterlijk de gemiddelde lockdownie
Goed argument, laat me raden jij bent een vaste Arjan Lubach kijker.
Hoe ziet de gemiddelde /nederdrader/ uit?
Ik ben getraind in meerdere vechttechnieken.
lockdownies moeten het nu op de man spelen, je merkt het met argumenten als
>j-jij kijkt vast zondag met lubach
>k-kijk bruins moet even rusten
winnen wordt op een gegeven moment gewoon te makkelijk voor dirken als ons
MMA? Krav Maga?
Kan niet wachten op de persco over 20 minuten
Lockdownies gaan flippen
zelf bedacht, heeft nog geen naam
RIVM cijfers voor vrijdag 20 maart
>3200 besmettingen
>120 dodelijke slachtoffers
Ik wil graag intieme gesprekken houden met iemand over persoonlijke onderwerpen.
30 minuten voordat ik weer zielige lockdownie traantjes kan likken
*als wij
Paal je anus voor een goed begin
Corona Chan gaat mij tegen houden de wereld te verbeteren?
AMMEHOELA!!!
>Jezelf drukmaken om wat boemers die doodgaan aan de griep
Hum oké
mijn speciale hoofdtechniek is mijn vliegende drakenkick maar mag je enkel gebruiken in levensgevaarlijke situaties
heuj sinds wanneer hebben vlamingen First Dates?
Maak een tekening van drakenkick
Enige ding die mijn vader mij geleerd heeft is sleutel punch
ITALIE
+4480 cases
+427 deaths
+415 reovered
DIT IS JE BREIN OP LOCKDOWN
dood aan China
damn neger
Riv pastabros ;(
AMMEHOELA!!!
Ik sta er altijd voor open om met mensen te praten maar dat gaat natuurlijk lastig hier. Heb je specifieke hobbies of interesses? Misschien is er bijvoorbeeld een forum of andere online plek waar je mensen kunt vinden om daar een vriendschap mee op te bouwen.
Dat zijn allemaal nog gevallen van vòòr de lockdown.
Ik kan de spanning niet meer aan oetz, misschien moet de overheid toch maar een lockdown invoeren.
Meer nieuwe besmettingen dan gister (4207), wel minder doden dan gister (475)
Volgens de pastavreters wordt de piek ergens dit weekend verwacht dus nog even afwachten of de quarantaine vruchten gaat afwerpen
l
m
k
e
lelijk 2/10 trutwijf zou alles moeten doen om dieje 5.25/10 te kunnen pakken maar in onze samenleving is dat misbaksel een 8/10
Dit is dus het probleem met ons beleid, elke actie die je nu neemt zie je pas terug over 2 weken. Italië zit pas sinds 9 Maart in lockdown (10 dagen)
Dus het is aannemelijk dat een groot deel van die nieuwe gevallen en doden van voor de lockdown zijn.
Oh shit maanden hoeven niet met hoofdletter in het Nederlands, ik ben te verengelst. I am C O L O N I Z E D.
Ik heb niet echt grote interesses, maar eerder obsessies die een paar dagen duren en ik val mensen daar mee lastig enzo. Ik ging een tijdje naar een groep voor jongeren met sociale problemen, maar jammer genoeg gaat dat de komende weken niet door vanwege Corona. Alleen zijn kan soms kloten zijn.
best een rare regel is dat
het is toch een naam ..
anus is ook een benaming, maar schrijven wij ook zonder hoofdletter
Ja maar mensen gedragen zich nu wel netjes, dus dat gaat wel helpen.
Zijn die obsessies steeds nieuwe dingen of zijn het een paar dingen die steeds afwisselen? Als het terugkerende dingen zijn kun je daar altijd naar kijken. En anders zijn er online vast ook plekken waar mensen samenkomen zoals je had bij die groep. Of misschien kun je in contact komen met die mensen daar?
>nederland over 1 maand youtube.com
Ik kan het altijd proberen. Soms zijn mijn obsessies onderwerpen die ik eerder heb gehad en soms komt er dan weer een nieuwe bij. Het liefst zou ik een paar goede vrienden hebben waar ik één per week naar toe kan gaan enzo, maar we zullen zien hoe het gaat.
winkel was nog vol en stond ook nog vol met wc papier hier tijdens sluitingstijd
>er zijn hier nog steeds mensen die denken dat dit wel over gaat waaien
>er zijn hier nog steeds mensen die denken dat hun penis even groot blijven na dit virus
>er zijn hier nog steeds mensen die denken dat dit niet over gaat waaien
>griepje riskeren voor suikerwater
ja europa is afgelopen