Vᴂrre enn hiv-utgaven. Også kjent som "lojaliteten deres ligger ikke til Nordmenn eller engang Norge"
Obs obs obs, mange flotte utgaver nederst i forrige tråd! Ikke gå glipp av en sjelden kunstkolleksjon som bare vil stige i verdi:
Vᴂrre enn hiv-utgaven. Også kjent som "lojaliteten deres ligger ikke til Nordmenn eller engang Norge"
Obs obs obs, mange flotte utgaver nederst i forrige tråd! Ikke gå glipp av en sjelden kunstkolleksjon som bare vil stige i verdi:
Håper dere kjøpte. :^)
...
Det er krona som har falt, ikke btc som har økt. Men poenget er vel det samme
Noen som har trådstarteren som er på storskjermen i dette bilde?
Link skrift fra dafont.com hvis du vil ha en annen type
BTC har også økt i dollasjer. At krona kollapser er bare et pluss.
banneren for de som vil ha
*sitter rolig i båten*
Tre (3) salamiskiver på to (2) knekkebrød, er det innafor?
Bare seriøse svar, takk.
#HunTrekkerSegUtPåBunnen
#HunInvestertePåToppOgTapteAlt
Wow! Min Fuhrer ser virkelig strålende ut i dag!
Ekkelt med globalister som farger håret blondt
>Erna fyller 60 neste år
Hun ser overraskende bra ut for alderen fåvæ. Hun er litt vel glad i mat, men mer å ta i betyr mer å være glad i
Hvorfor klikker nordmenn når du nevner tallet 250 milliarder og innvandring i samme setning?
Har du prøvd å nevne 250 milliarder og inntrengere i samme setning?
Romvennina føler seg nedenfor fordi hun ikke er sosial, ene venninna hennes har fått påvist corona
Hvordan muntre henne opp i løpet av disse to ukene hvor vi må sitte i karantene sammen?
>Kun 0,8 prosent av de avdøde, i tallet tre personer, hadde ikke noen sykdommer i forkant av å ha blitt smittet.
>Instituttet opplyser at 25,1% av de avdøde hadde én kronisk sykdom før de ble smittet, 25,6% hadde to sykdommer, og hele 48,5% hadde tre eller flere underliggende sykdommer før de ble rammet av coronaviruset.
>Blant disse sykdommene var høyt blodtrykk, diabetes og hjerteproblemer.
>Gjennomsnittsalderen på alle de de 2003 personene som hadde dødd i Italia til og med 17. mars, er på 79.5 år
Fett er naturens botox
Av en eller annen grunn så nekter de å forholde seg til tallet og kaller det resett oppspinn. Men samtidig så greier se ikke benekte at inntrengerne koster den norske stat en absurd mengde penger
Kanskje om du hadde en kilde?
fuck u OP
Tonen i VGs kommentarfelt har endret seg siden forrige uke
Oppdatering, jeg har autisme og sa at jeg sitter å spiller dataspill.. Spurte om hun ville spille noe også, og hun sa ja.
Er ei jente inne på promperommet mitt nå som ser gjennom PS4 og Switch spillene
Ta henne på tissen
Vik fra meg, Satan.
PRIS HERREN
R
I
S
H
E
R
R
E
N
*hides thread*
Hva faen user?
what is that
corona virus
Hun sitter nå i sengen min og spiller Fire Emblem..
ta. henne. på. tissen.
faen gutta, er støl i magen
Vent til hun sovner og stjel trusene hennes!
nei det tror jeg ikke, har du en kilde fra Gengis Kahn på at det koster penger for Europa?
brødskjæremaskinene stengt dere
250 milliarder tallet er interessant, ble spredd mye i sosiale medier, men faktisk.no offentliggjorde aldri noen faktasjekk av tallet
>Leser 12 timer dagen i 2 uker
>Får C på eksamen
Nei fy faen, jeg tar lastebil lappen. Snakkes!
les 2-4 timer per dag i 3 måneder og bruk anki fåvæ
>dfn rørte knapt pensum før eksamen
>fikk en a og to b'er
*china virus
M-mår du bra lillebror?
h-hold kj-kjeft...
Jag vill ju att ni ska komma och köpa kött, sprit och snus av oss.
gulingsjuka
Erna må vekk, offisielt Norges dårligste statsminister
dere må kjøpe deres egen sprit og snus nå, norge er over
Vi burde gå over til euro.
stoltenberg og støre
fy faen...
vet ikke om det blir gunstig å dra til sverige og handle snus etter påske lengre
vel, prisen på øl er jo halvparten av prisen i norge, så penger sparer du uansett.
men må husker å handle minst 4-5 brett for å spare inn pengene du bruker på turen
Stoltenberg gjorde en god jobb han
Gutta...
DET SUSER!
Kan ikke huske sist jeg brukte brødkniven til å skjære brød. Fikk alltid så ujevn og alt for tykke brødskiver når jeg skjærte selv. Faen.
tar det på turen tilbake så er ikke noe omvei sånn sett
svenske kroner å vel bli dobbelt så dyrt som norske om det ikke skal lønne seg å kjøpe snus, men som det går nå er ikke det umulig
rofl nei, jævla mongo
Dere bruker vel ikke uironisk bakteriebomben brødskjæremaskin?
Hvilken etnisitet har kona til Jens Stoltenberg? Noen som vet?
Hva kan jeg si. Jeg har et veldig dyktig immunforsvar.
Ashkenazi
>Nå har alle partier fått det de ville: Frp har fått stengt grensene, de grønne har fått flyene på bakken, sosialistene har fått ned kommersialismen, senterpartiet har fått alle tilbake inn i hjemmene, høyre har fått gitt stimulansepakker til næringslivet, og KRF har fått stengt pubene, sier Spetalen.
Kjeks
Og homoene kan jakte nye, eksotiske virus