Jo.
SverigeTråden - Läsande Gretaupplagan
Other urls found in this thread:
instagram.com
twitter.com
>dkn när ingen paleocon fv
Nån som är bra på cykel?
Hur och vart kan jag göra ren min cykelkedja? Tror ni dom har vattenslangar på mackar? Räcker det med vatten?
jag fick user att sluta breva denna "söt"paj
>Hur och vart kan jag göra ren min cykelkedja?
Hemma
>Räcker det med vatten?
Beror väl på smutsen, vill du ha bort allt inklusive smörjning behöver du tvål.
Kollat CRCs låsolja? Hur skitig är kedjan? Kedjan osedd rekommenderar jag att du börjar med att torka av den med något som inte luddar. Typ starkt hushållspapper.
Gegga med saker som rinner ut i avloppet bör du låta bli med. Fettproppar och skit.
varfor bor ni inte i australien annu?
Se så han sjuder..
>dkn blivit varslad från jobbet jag hatar och blir underbar NEET igen med långtidssjukskrivning
>coop hade både toapappper och pasta i lager igen som vanligt
>min babbegranne som spelat musik dygnet runt håller på och packar lastbil med möbler
>cooma två gånger på 30 minuter som om man vore 15 igen
Ibland går allt bara rätt. Det är en underbar känsla favä. Känner mig som ett barn på julafton.
för varmt mann1
bara 32 grader idag
inte sa farligt fava
Finns inga nya bilder, hon brevar bara om Corona nu och hur hon bor i Österriket och måste plugga på distans.
>varfor bor ni inte i australien annu?
Bra fråga...
Hur är det där då? Har lågorna lagt sig än?
Hur hanterar Greta all denna Corona skiten. Hon är ju ångestfull autist, tror nog de har lätt för panik kring detta.
Är hon paleocon nu? :-/
alldeles för varmt med 30+
Gott, hur ska du spendera dina neetdagar?
Lägg den i diskhon tillsammans med en disktablett. Låt den ligga där i 30 minuter, sen torkar du av den med en disktrasa och smörjer den med wd40.
Eller så köper du bara en ny kedja.
"fuck off we're full"
Trodde hon alltid var det?
Är det bättre att köpa ny billig kedja på biltema?
1. Jude 2. Blandbarn av något slag 3. Samisk unge från Lappland eller Finland 4. Negermulatt
jo faktiskt, nyheterna om det har blivit helt ignorerade pga corona dock
nae, kom fran -10 och angrar inget nu nar jag ar har med AC och allt
skitgott
>Hur och vart kan jag göra ren min cykelkedja?
Vad är det för cykel? Herrcykel/Damtralla? Kör en diskborste med diskmedel över den, ha en hink vatten bredvid du kan vaska i. Upprepa tills den är ren. Låt torka, smörj.
Är det en mountainbike eller hybrid med utanpåliggade växlar så är det bättre köpa kedjerengöring på närmaste butik (xxl etc) eftersom skiten är känsligare för sånt.
>inte ha australiensk fv
stålull och ugnrengöringsmedel funkar prima, bara vatten löser inte bort olja
Okej men seriöst, finns det något negativt med fullkornspasta jämfört med vanlig pasta? Bäst-före-datum?
1. äckligt
2. ät kött din bögfjolla
smakar skit
Here in Finland we believe Swedes will soon come to our doors begging for food
Innan du köper kedja, hur länge har nuvarande kedjan suttit på? Har den suttit längre än 1 år så nej, köp för fan inte ny kedja. Klingan/klingorna i vevpartiet slits med kedjan, samma med trissan/trissorna bak.
Slänger du på en ny kedja på redan slitna delar så kommer rappa över och hoppa hela tiden.
t. cykelmek
röstar nog på motståndsrörelsen nästa val
Kan du inte din Greta lore? Hon hade återkommande depressioner. Förmodligen bl.a. för att hon ägnat tusentals timmar åt att läsa klimatrapporter. Sedan tröttnade hon på det och började handla. Typ som det Jordan Peterson rekommenderar.
Handlar om att ha olika tidsperspektiv på olika hot. T.ex. i Australien är & var ju eldsvådor ett akut hot. Men det gör ju inte att alla andra hot som t.ex. inbrott upphör.
Jag tror att hon är perfekt i zonen nu. Hade hon börjat sin strejk ett år senare hade corona kommit i vägen.
>begging
När Svenskar vill ha något från Finnar så tar vi det, behöver inte fråga.
>kneg
>studiekneg
>städkneg
>matlådekneg
>matlagningskneg
>gymkneg
>tentakneg
>hänga med polarekneg
>festkneg
>spelkneg
>tvättkneg
>hygienkneg
>toalettkneg
Å GODE GUD
We will also beg for big finnish cocks~
Intressant att kedjan & kugghjulen slits tillsammans. Trodde inte att det var en faktor.
t. CRC-user
Är det en liten Libbe
>röstar nog på motståndsrörelsen nästa val
oj en neger i bassängen
>jo faktiskt, nyheterna om det har blivit helt ignorerade pga corona dock
Hur är ledarna i ditt land? Förringar de corona på samma sätt som Trump & Bolsonaro?
mhm for finland har ju en sa otrolig inhemsk matindustri LOL
Detta
genomsnittlig svensk pojke (2026)
Mmm precis som 1880 då ni svalt till döds för att ni är så jävla lata?
åh gode gud...
Australiens regering har blivit helt tokiga, de satte klass 4 varning pa hela varlden har om dagen och totalt reseforbud in i landet for utlanningar
Tur nog so gors det INNAN landet ar helt knullat som USA
f-f1h1
>smörjer den med wd40
Ta livet av dig. WD40 är pissuselt som smörjmedel. Två droppar regn så är det bortsköljt. En flaska cykelolja för vått väder är vad som funkar bäst i det landet. Kostar ett par tior.
Nog fan är det en faktor alltid. Får alltid in cyklar i verkstaden som "öh min, öh kedja hoppar och växeln funkar inte öhh".
8/10 gånger så har dom slängt på en ny kedja som cyklats på i flera år utan att byta något annat. Det är stål mot stål, klart det slits.
Jäkligt baserad gubbe på svt forum just nu
f1h1
Myser med katten.
l-laca s-ska du ha grindrsex idag?:3
jag med :3
Wd40 är baserat, drunkna i din morsas avföring hipsterkek
Mysigt. Ligger och slappar i sängen med minantvå hundar själv.
kunde varit jag
min katt ligger och drömmer på mina ben just nu. darrar och gnäller och sparkar i sömnen
>måste skippa massa analyser som jag hade tänkt göra på mitt exjobb pga corona
Jag ville ju köra elektronmikroskop
*cyklar iväg på en gnisslande cykel som en jävla babbe*
today is the day Sweden will surpass us in infections. RIP friends. I've been waiting for this day all week now
har du ingen mobil du kan breva med?
Bra att de gör något rätt. Tendensen jag har märkt är coronaförnekande & klimatförnekande går hand i hand.
Syrran har corona
ödemet...