pallar inte ens göra upplaga
Sverigetrå'n
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtu.be
youtube.com
youtube.com
aftonbladet.se
youtube.com
youtube.com
youtube.com
voca.ro
twitter.com
Corona?
Andra för bevkämlighet
Skulle det vara bättre om de hade bilder på e s t e t i s k a vetefält då?
ETT RIKTIG HÖJDARBREV AV user! STÄMMER IN PÅ MEJ, FÖR EN DEL FOLKS I SJÖBO, HAR UTSETT MEJ TILL ALLMÄN HACKKYCKLING. SPECIELLT PÅ DEN DAGCENTRAL DÄR JAG INTAR MITT DAGLIGA SKROVMÅL. KANSKE KAN GE UPPSLAG TILL HERR user, OM HAN NU FUNDERAR PÅ EN UPPFÖLJARE, TILL OVANSTÅENDE ALSTER! LÄSTE DEN 19 APRIL 2020, PÅ TORSDAGEN. DÄRFÖR user HAN HETER JUST user I SITT ENA DOPNAMN!
>han är bokstavligen klädd som bäbisen till höger och han står som en bäbis
Jänkare kan inte återhämta sig efter detta.
är du okej mannen?
Hunden jag haft i 15 år har börjat pissa på golvet, ska fan stampa sönder huvudet på pisshoran detta är fan inte hållbart längre. Måste byta trägolv o allt.
>när Agnes 36 bestämmer sig för att ha barn och resultatet blir en autist som inte kan leva utan medicin
Hunden är antagligen sjuk. Ta den till veterinären.
youtube.com
breva svängig musik mina kamrater
Vad är det för fel på bekväma kläder? Rädd för att någon ska titta på dig?
först för mercyful fate
youtu.be
Älskar Jared Taylors dialekt favä.
Man kan vara klädd bekvämt utan att ha gråa mjukis och en grå sweatshirt. Varför vill du leva i ett luffarsamhälle där ingen vårdar sig eller klär sig respektabelt?
Klass och stil kostar inget.
är så jävla utmattad och färdig med livet
fattar inte hur alla gamlingar lyckats ta sig till 80 utan att ha begått sig själva för länge sen
>flera rapporter kommer in att folk som har/haft corona bara hade lite ont i halsen, lätt feber och huvudvärk
bokstavligen det jag haft senaste veckan
Nej den är bara senil och helt cp. Pissar varje gång man lämnar i typ 30 minuter för att handla mat eller något som någon slags hämnd för att man lämnar den ensam. Detta har pågått i säkert ett halvår nu
Skulle vara bättre om de använde pengarna till faktisk sjukvård istället din äckliga kommunistfitta
>hhvhita hmhänniskor
E S T E T I S K T!
hur slutar jag vilja kooma så mycket? känner att det är mer vanan än själva behovet
Sluta runka. Håll dig borta från sidor som kan väcka din koomare. Dvs sidor med lättklädda kvinnor och annat som kan väcka honom.
Lämna datorn är det enda som fungerar, tro mig. Kan klara mig utan rätt lätt om jag undviker datorn men så fort man sätter sig vid datorn går hjärnan igång
haha oj då råkade tappa den här
få inga snuskiga tankar nu user
Lyft skrot.
*spyr*
>Klass och stil kostar inget
Förutom pengar. Kläderna jag hade på mig idag ute kostade mig 180 kr sammanlagt plus 199 för skorna.
>Mer än 99 procent av de döda coronapatienterna hade en eller flera underliggande sjukdomar.
>Det visar en sammanställning av 355 dödsfall från Italiens hälsomyndighet.
>Undersökningen omfattar totalt 2 003 avlidna och i 355 av fallen har underliggande sjukdomar kartlagts.
är jag hjärnkulting? låter ju som att i 355 fall av 2003 så hade de underliggande sjukdomar
Vad ska man köpa ?
Gissar att resten är äldre
Jag måste konsumera
Baserat
Alla mina kläder kostade mig 0 kr
Har inte ens köpt strumpor, allt är ärvt
du läste förmodligen fel
Drakdildo.
>allt är ärvt
Baserat. Tyvärr är jag ett huvud längre och två gånger bredare än den näst största i min familj och släkt så inget ärvt passar.
Jag vill dö.
önskar att jag var mer insatt i svensktalande musik favä :(
Mina strumpor gick för 250 kr. Det är kashmere från pakistan. För mig är.det viktigt att inte se ut som en luffare när jag är ute bland folk. Även när jag är hemma så har jag på mig ett par svarta tommy hilfiger sweatpants och en svart t-shirt från G-star RAW med ett par svarta raybans aviator. Jag måste ibland slita mig från spegeln för jag är så snyggt klädd. Ja det kanske är så att det är för min egna skull som jag klär mig så stiligt. För jag vet att det framhäver min figur och alla tjejerna drömmer om en kille som mig. Nu har jag helt glömt bort vad det vad jag försökte säga, men men, klä dig bättre och vårda ditt yttre.
*Har inte ens köpt strumpor, mamsen köper mina kläder
Fixade den åt dig.
Brukar ha på mig farfars läderväst, den är JÄVLIGT uttöjd för han var för fet för ett fuck
Antar att de menar att de bara har undersökt 355 person av dem 2003
riktigt mongo som skrivit det i så fall
>För mig är.det viktigt att inte se ut som en luffar
Inte för mig. Kunde inte bry mig mindre.
Går med svarta mjukisbyxor från Lager 157 jag köpte för 89 kr, en billig t-shirt och en mörkgrön luvatröja jag köpte på Stadium outlet på rea förra året för under en hundring.
Fick en massa kläder när morfar dog, har massor par strumpor med namnlapp som det står Lars H på
Jag bryr mig inte, jag tänker inte kolla
Brukar inte sjunka så lågt men denna gång måste jag.
Du är ett homo.
På sommaren går jag med badshorts och foppa. Inget annat. Bor ändå i skärgården.
På vintern går jag med vildmarksbyxor (förstärkta cargopants) och en fleecetröja under en windbreaker.
Vet inte ens vilka märken det är. Meningslöst.
>han sover i plagg för under tusenlappen
Jag förväntade mig dessa typer av svar. Originellt av er, ni kallade mig gay för jag har stil. Kom med något nytt. Ge mig något som får mig att ta av mig mina Turtoise Raybans eller knip igen.
Klä dig bättre så tjejerna har något att se på. Alla tjejer gillar killar med stil.
stick fram snudan så ska du få på flabben
>Klass och stil kostar inget
SÖT TJEJ WOJAK AAAAAAA
>Klä dig bättre så tjejerna har något att se på
Fvn hade på sig pyjamasbyxor och en gul regnrock sist vi handla nere på Coop.
Hon bryr sig inte. Jag bryr mig inte. Slöseri med pengar.
>han sover inte i Långärmad pyjamas från Brooks Brothers. Skjortan och byxan är tillverkade i en slitstark och bekväm bomullsväv med kontrasterande kantband. Passar utmärkt till söndagsmorgonen.
Jag sover naken som dagen jag föddes. Allt annat är oacceptabelt.
t. Du och din fv