H...... H....... HIVLADNINGS-UTGAVEN
forrige:
/norgetråden/
Farðu að sofa
først får nihilisme
*host* *host*
*slikker dørhåndtaket*
Du har nå korona, synd at du har sykt høyt blodtrykk pga. dårlige vaner
AAAAAAAAAAAAAHHHHHHH
>stavefeil
>island
nei bare slett tråden nå
lag en ny en
faen i helvete
høres chill ut fåvæ, håper du ler godt når byguttene blir arbeidsledige
Et eller annet for at vi skal smitte hele Norge & rævkjøre samfunndugnaden
Har høyt blodtrykk, men har også hatt viruset alt.
Jeg er bygutt, vi jobber jo bare hjemmefra fordi vi har sånne mykmannsjobber som kontorjobb :^) de som blir permittert er jo de som har fysiske jobber.
Hva slags styreform skal vi forlange etter krisen? Jeg sier at vi skal ta de på bunnen (norgetråden) til topp også tar vi toppen (()) til bunnen.
Det var det
Bra bild
*slenger resesjonen i ansiktet på deg*
Det du ikke vet er at sjefen til sjefen har nå møter om hvor mange kvartaler de skal beholde stabben sin på. Dow jones har falt langt nok til at man estimerer 25m tapte jobber allerede. De fleste i vesten.
Spørs veldig på hvilken siv ing du har akkurat nå fåvæ. Regner med halve Norge får sparken. gled deg til tiltakspakken med grønn energi, kan bli solpanel montør du også
(you)
...
Jeg jobber heldigvis i en bransje som ikke avhenger av oljeprisen. Fåvæ kan alle oljejobbene og hele Stavanger by gå konk for min del, jo raskere jo bedre. Har vært en hvilepute for statsbudsjettet såpass lenge at vi tar oss råd til å bokstavelig talt importere negroide voldtektsmenn og pakistanske gjengkriminelle.
hej, homser
Gjør jo det fåvæ
Nei!!!!! Jeg jobber i NAV....... Må jeg faktisk gjøre noe nå??
Se
Liker ideen. Men jeg ville satset på en litt mer komplisert angreps vektor.
>går til en offentlig etat som er nærmest forlatt
>finner "post" rommet
>stjeler 300-3000 konvolutter
>sørger for at smitten overlever 2 dager ish (finnes forskning på hvilke overflater som er best for lang virkningstid)
>sender brev til enkelt personer der vi vet at skaden vil bli størst & spredningen best (tenk rogaland + innvandrere)
>skriver en larp om nye tiltak og hvordan mottaker har blitt selektert til å utføre hemmelige oppdrag for... smitteverns etaten
>???
>profiterer
Er det bare jeg som virkelig hater samfunnet vårt? Jeg er en taper uten like & har gått gjennom instituttene. Jeg hater aller mest de gjevnaldrende som ikke traff veggen. Jeg hater staten og alle dens etater, hater systemet.
Ønsker uironisk at denne krisen knuller hver eneste av oss. Håper dere mister jobbene & samfunns følelsen blir knust av dårlige tiltak i kombinasjon med generasjon idioti. Håper virkelig dette er starten på et tiår med jævelskap for alle sammen fåvæ.
Fy faen som jeg hater dere alle
jobber heldigvis i det offentlige. ingenting stopper meg
Du kan håpe, men mest sannsynlig går denne krisen bare utover sånne som deg som ikke har noenting.
Hater egentlig alle over 40. Hater bygdoy & asker, hater pst, hater hoyre, frp, ap, mdg, sv, rodt & universitetene.
Hater også frimurerne, interesseorganisasjoner, det meste av foreninger og ikke minst så hater jeg linjeforeningene og alle dens medlemmer. Hater også at vi har de yngste dollar milliardærene på kloden, hater også de personlig selvfolgelig.
Hater egentlig alt den Norske modellen har produsert. Hater også at vi brever på et peruansk transe fora siden ingen av oss liker å breve med navn. Hater også media eliten som rekrutterer dritt personligheter basert på klikk analyser.
Hater også kongen, dronninga og deres avkom.
Og selvsagt hater jeg små norske hjerner
Ser ut som opphavet til misnøyen din er at du mener at verden skylder deg noe.
Den skylder meg faktisk et sunt sinn & ordentlig skolering.
Han oppfører seg som en 15 år gammel kringlete nasse.
han har forlatt jesus dessverre
Kopierte du nettop hva jeg brevet for (:tid:) siden? Virker jo som en karbon kopi.
Hvem er dere i tråden egentlig?
>sutreanon hater alle
Pust dypt min venn!
Det finnes ikke noe mer kringle en nasser som elsker en jødisk new age-sosialist fra midtøsten.
Likte brevet så mye at jeg husket det
>sutreanon busemann igjen
nå må du gi deg snart
Det er jo ikke en busemann, du sier jo rett ut at du hater alt og alle fordi du har det dritt sjæl....
youtube.com
Da føler vi...
Men jeg er ikke sutreanon
Alle fortjener en god start men verden opererer ikke på rettferdighet. Vi må bare prøve å gjøre det beste ut av det vi har blitt utdelt.
Slutt å late som om du er han da, brever til og med standardfrasene hans.
Siden du brevet en (deg) med det så må jeg nesten bare legge det i mappa med P*t brev ment for å sende meg i psykose
Det provoserer meg noe jævlig at Netenyahu's sønn sexer ei norsk shiksa.
Små norske hjerner er kanskje et begrep assosiert med sutreanon, men det er absolutt sant i mange tilfeller
Dette har han helt rett i. Sutreanon brever gjerne "små norske hjerner" i sammenheng med afrikanske kjønnsdeler. Når det brukes for å forklare nordmenn sine vansker med å forstå abstrakte problemstillinger så er det helt innafor fåvæ
>skaffer grevens eplecider
>åpner pakke chillisnæks
>nå blir det kos!
>knekker den åpen
>alkoholfri
Det finnes ingenting mindre enn en små hjerne som hater systemet fordi han er rett og slett for DUM til å finne ut hvordan han skal bruke det til sin egen fordel.
Imaginiser å være så evneveik at man faller utenfor i det norske samfunnet, kanskje det landet som har verdens største sikkerhetsnett.
Nå antar og konkluderer du litt vel mye ut i fra hva jeg sa
Ronka nettopp kjæresten min te han kåmm, va veldig bra.
Du vil bli utbrent
Jeg ønsker at du får komplikasjoner i den kjedelige tilstanden du kaller livet
Men når du taper et genetisk lotteri slik at du akkurat ikke er skadet nok for godkjent handikapp men nok til å ikke fungere bra i sosiale sammenkomster så er det ikke bra nok. Det er min evolusjonære plikt å ønske død til systemet. Jeg må faktisk jobbe for at dette, hva en det er, dør ut. Eller gjør jeg ikke mine rettferdighet.
Visste ikke det fantes jenter her inne
>antar
Jeg responderer ut i fra hva du sa i denne tråden og den forrige, du er ganske lett gjenkjennelig som bruker & feil og særskriving er noe din lille norske hjerne aldri klarte å lære seg, tydeligvis.
Kva er nytt her for tida då
>jenter
..............................................................................................user
Hvordan er det å leve med autisme? Er ikke den anonsen, fy faen du (og han, forsåvidt) er mongo
Ikke si meg at dere er homser......
Jeg vet også veldig godt hvem du er. Vi hadde denne krangelen for et år tilbake, da kalte du meg mye rart, men lille norske hjerne er ny.
Jeg vil fortsette å breve med ræva skrivefeil siden jeg falt ut & studerte ikke akkurat rettskriving på privaten. Men vi har som sagt hat denne diskusjonen før.
Du er klar over at du brever på et forum for japanske tegneseriefigurer, ikke sant? Ikke kom her og si at du IKKE er homse.
>jej hatej allej andje fojdi jej ej tapej..
åh hejjegud da, lille venn
Det viste jeg ikke. Kan du breve navn\SOME?
>et år tilbake
Det hadde vi ikke, for jeg begynte først å poste på Yas Forums i januar. Har holdt meg til /g/ og /sci/ i alle år før det.
Go natt
Dette er ikke er forum dedikert til det nei
Ditt ansvar å sørge for at folk er fornøyde med at du gjorde suksess. Hvis ikke vil vi ødelegge alt du lener deg på. Er jo liksom hele samfunnskontrakten det
Ok, jeg skal holde min munn igjen!
jewcy.com
Sandra Leikanger
Er ganske hysj-hysj her i Norge, fordi vi vil jo selvfølgelig ikke opprøre verdens mektigste mann.
Jeg finner det ganske ironisk at dette brevet havnet rett under en japansk tegneseriefigur.
Høres litt ut som å godta offer rollen og legge skylden på eksterne faktorer (genetikk).
Men du høres ellers ut som en god kandidat for nav å bestikke så du ikke orker å bli kriminell.
Mange gode grunner til å hate mye men høres litt ut som hatcope.
Kan I ikke bare blive enige om en enkelt stavemåde?
Jeg finner det ironisk at dette brevet havmet rett under et jødebrev
>for jeg begynte først å poste på Yas Forums i januar
>Har holdt meg til /g/ og /sci/
Du mener Yas Forums fordi jeg har brevet på /sci/ i åresvis og siden 2017 har /sci/ vært pol.
Sci er ganske kreft fåvæ. Corona trådene har vært helt idiotiske når man spoler tilbake et par måneder. Ganske så idiotbrett. Yas Forums utførte bedre prediksjoner en det /sci/ klarte.
Sa han som må lære dansk på skolen fordi de tviholder på en nesten-utdødd vestnorsk dialekt færre enn 200,000 fortsatt snakker.
Så siden du er en svak og lat betamann, så må jeg betale og tilrettelegge for deg?
Dubs: jeg tar selvmord
0-5: jeg går å legger meg
6-9: første reply bestemmer
>Sci er ganske kreft fåvæ.
Enig i det.Det var ganske ålreit da jeg begynte å breve på 4kanal og vokste ut av Yas Forums. Men har ikke vært kjempeaktiv der, er så himla tregt og alle bra tråder drukner i pol-drit. Yas Forums er ganske kreft også, har ikke hengt der men mulig de hadde peil på corona. De siste ukene har jeg ikke brevet så mye, har alt for mye å gjøre på jobb og det er ikke sunt å drive å få høyt blodtrykk på firekanal.
>Høres litt ut som å godta offer rollen og legge skylden på eksterne faktorer (genetikk).
Jeg hadde fått for meg at det å skylde på genetikk var identisk med å erkjenne skyld. Altså at det er ens egen skyld.
>hatecope
Det er det nok. Men hvis man ser et system som er såpass dystopisk som det vi driver med så må det jo være ganske så innafor å ønske at det kollapser, uansett hva. Skjønner ikke hvorfor jeg skal bry meg om at visse andre klarer seg fint, det gir jo ingen mening når man tenker langsiktig. Enten så må dere drepe alle oss eller så må vi s*renge hele greia til det fungerer. Er jo ingenting for oss å tjene i denne tilstanden. Er lit zero sum men mener uansett at enten skal alle med eller så skal gulvet ned.
Du skal ta 60 pushups, 20x3.
Kapp av deg pikken og brev bevis her.
Sikkert flere jenter her enn hva du er klar over.. då..
Nå skjønner du tegninga. Hvis du ikke gjør det så må du enten ta deg sammen og kjøre litt eugenikk. Eller så vil vi fortsette å herpe alt du har laget for deg & dine.
>ser et system som er såpass dystopisk som det vi driver med
Forklar nøyaktig hva som er dystopisk, jeg tror heller sannheten er at du hverken forstår eller gidder forstå hvordan systemet fungerer og hvorfor samfunnet er som det er. Det er et fellestegn ved alle som sier de hater systemet og håper alle dør.
faen i helvete ok
men etter det så legger jeg meg
Skulle gjerne gjort om ting så vi kaster bort færre menneskelige ressurser fåvæ.
I dette landet er det ofsaleg semje um kva som er det framaste skriftmålet...
Og hvordan skal du få til det da? Hva mener du med at jeg skal kjøre eugenikk? Hvis jeg får en fin familie med mange barn så påvirker ikke det deg, du vil dø ut og jeg vil fortsette å gå i losjen med gutta.
Du kan virkelig ikke mene at vi ikke lever i en dystopisk alder?
Hva slags grunnlag har du for at vi ikke lever i et zero sum drittsystem som er på randen av kollaps? Vi har ingen rettigheter (som denne krisen vil bevise når Erna kommer med krise-tiltak i form av overvåkning\militærmakt).
Nei fy faen. Har du fulgt med på hva som har skjedd de siste 30 årene? Hva slags klassesamfunn vi har? Hvordan kapitalen fungerer? nei nå altså
>Hva mener du med at jeg skal kjøre eugenikk?
Ta løpefart mot ei stolpe og så hopper du med bena spredt fra hverandre og sikter med skrittet.
Bra, håper du gjennomfører.
Jeg forsvinner ikke med testiklene mine. Jeg oppstår blant den generelle befolkningen. Vi er en del av den totale genetiske arven.
Vil alltids komme slike som meg.
snarere dansk end bokmål og nynorsk, Færøerne har mange dialekter og en enkelt stavemåde.
>Du kan virkelig ikke mene at vi ikke lever i en dystopisk alder?
Selvfølgelig gjør vi ikke det?
>Hva slags grunnlag har du for at vi ikke lever i et zero sum drittsystem som er på randen av kollaps
ted.com
>Vi har ingen rettigheter (som denne krisen vil bevise når Erna kommer med krise-tiltak i form av overvåkning\militærmakt).
Legg merke til at nesten alle sprengerne fortsatt er på hyttene sine rundt om og peker nese, og det er faktisk ikke en DRITT regjeringen får gjort med det.
>Hva slags klassesamfunn vi har?
Velferdsulikheten i Norge er ekstremt lav, din løgnaktige kommunistjøde.