Hjemmekarantene-utgaven
Forrige
Hjemmekarantene-utgaven
Forrige
Other urls found in this thread:
Denne
I siste liten. Bra jobbet trådstarter!
Sigrid
fy flåbbe, det promperommet der er jo rene herskapshuset!
Nato har vist seg å være inkompetent (da tenker jeg f.eks på det som skjedde/skjer med tyrkia)
Ikke han andre men hva tenker du på her? Nato er da ikke involvert i tyrkia akkurat nå?
Gardiner og mikroovn. Selv kongen er misunnelig!
BARE
A
R
E
Rikmann han der, han har råd nok til promperom som er større enn 10 kvadratmeter
>Nato har vist seg å være inkompetent (da tenker jeg f.eks på det som skjedde/skjer med tyrkia)
Ikke han andre men hva tenker du på her? Nato er da ikke involvert i tyrkia akkurat nå?*
gardiner, mikroovn, masse masse ketchup og tråden på skjermen, kan det bli bedre?
>steng grensene og hiv ut alle som ikke er statsborgere... utenom flyktninger og sigøynere
Små norske hjerner er virkelig noe for seg selv, jævla dritt land
Får deg virkelig til å undre på hvor høye døsdstallene i Kina egentlig er
Store fine røde kongelige gardiner til og med.
Dette er et meget godt brev
Sikkert kun oldinger som døde av naturlige årsaker. Italia er et av de mest korrupte landene i Europa.
Sigøynere blir sendt tilbake til Romania med statssponset fly nå.
De sender jo ut 180 roma folk med fly og buss som jeg syns er veldig godt gjort fordi det der er en folkegruppe du ellers ikke får gjort mye med.
ser ikke hvordan det skulle løst problemet. både den katolske og lutherske kirken er kompromittert. vi skulle heller gått tilbake en lutherevangelisk kirke hvor kvinnelige prester var forbudt. har ikke troen på paven heller fåvæ
Sigøynerne ble jo bokstavelig talt fløyet ut i dag
ikke mange nok
>Små norske hjerner er virkelig noe for seg selv
Det er ikke bare negativt anonsen. Hva hadde vel Bjørnebanden vært uten dem?
De er tilbake om 2 uker
HVORFOR KLARER DERE ALDRI Å VENTE TIL SIDE 10
Alderen i Italia går nedover og nedover, gjennomsnittet på de døde er 30 nå.
De sender bare de sigøynerne som selv ønsker å dra, så i realiteten er det bare staten som spanderer fly på folk som ellers ville betalt reisen selv og kommer tilbake for å fortsette å stjele og tigge når de dårlige tidene er over.
Jeg referte til hvordan Tyrkia herjer i Syria og prøver å ødeelgge europa ved å sende masse """flyktninger"""" inn. Tyrkia er jo nato-medlem, men NATO har vist seg å være inkompetent da de ikke klarer å styre medlemmene sine i det hele tatt.
Det ble dårlig forklart fordi jeg egentlig ikke har så god peiling på alt det der.
>De sender jo ut
Spør om de har lyst til å dra?
Vi kunne også, og dette er bare et forslag altså, kvittet oss med jødiske inntrengerreligioner fra Midtøsten.
fordi da har sutreanon allerede laget åtte hivutgaver
vil ikke det
SÅ LA HAM FÅ LOV TIL DET DA
Spørsmålet er om hva som defineres som årsak. Tar Italia en snarvei og kaller alle som dauer for "korona", eller tar Kina en snarvei ved å avskrive alt unntatt de absolutt mest konkrete tilfellene som årsaken?
Når det er sagt, så har den italienske regjeringen lenge ønsket seg tilbake til Benito-tiden hvor de hadde suveren makt, så skal ikke tvile på om de smører på litt flesk for panikk slik at de kan gradvis dytte på regler og autoritet. Mens Kina er det motsatte, de er allerede der, så de trenger ikke å skape panikk, men å holde på "image" ved å virke som at regjeringen vet hva de gjør, og derfor smører tynnest mulig.
ro ned trådautismen din kvinne
Du har rett i det, store deler av den katolske kirke er kompromittert. Men det finnes fortsatt en god del katolikker som er klar over jødespørsmålet og alt det der.
Men jeg forstår godt at vil kvitte seg med alt.
Ja til EU og Euro
Sosial og militær er ikke det samme. NATO er kun militær. De skal, og kan ikke blande seg inn i det sosiale aspektet uansett hva et medlem gjør.
Det er viktig å skille på disse.
religion er ikke så flytende som ideologi din rollespillende tulling.
Bra, bare fordi landet er i en krise, så betyr det ikke at vi må benytte inhuman politikk.
Selvfølgelig skal ikke Nato kontrollere medlemslandene sine (bortsett fra å passe på at de bruker nok penger på forsvar og samarbeider om standarer og utstyr). NATO er ikke noe EU.
Bevis på at dette skjer?
Nei du har rett, inhuman politikk bør benyttes uansett om det er krise eller ikke.
Hva betyr hu en foran man?
Luther også, var rødpillet.
Fordi han dannet rosenkreutzerne?
Ja han skreiv vel en hel bok om hvor mye han hata (((de)))
men for å si det sånn, så har jeg bare sett lesbiske prester i den protenstantiske kirke...
Humus.
En enkel påminnelse på at vi bare er jord.
((( )))
Dette er vår første diktator og alt som skulle til var en mild forkjølelse
Dette, han tilbedte en jøde på en planke.
Kan ikke bli mer rødpilled enn dette.
Som en stolt Hitlerist er jeg meget fornøyd med dette.
jordman?
golem?
Human betyr golem?
Sifrene bekrefter påstanden. Som Høyre-velger er jeg særs fornøyd med denne utviklingen.
Jeg er bare glad militæret er endelig sendt for å stenge grensene.
Luther hadde ingenting å gjøre med rosenkorsordenen, han levde 200 år før den ble opprettet, med mindre du snakker om noe annet.
Dette er vår andre
han er schizofren, ikke svar ham
Adam var den første golem, det var faktisk sånn man lærte seg å lage golems. J.ref. sefer yetzirah.
Her er et bilde av Luthers private segl.
Hvor mange jøder finnes det i Norge?
En er alt for mange.
sex
Her er et bilde av rosenkreutzernes segl.
Vi må heller ikke glemme at de lutherske kirkene senere adoptere "the Eye of Providence" som symbol.
det altseende øyet er opprinnelig kristent
Et sted mellom 1000 og 1500.
Har faktisk ikke fått meg noe siden forrige helg, hva med deg?
føles godt å være elsket
>kristent
kristenjødisk
Samme gud, samme Abraham, samme Moses, samme overtro. Bare litt uenighet om hvem som er de ekte jødene
>JØDENE
Prøver å finne kart over de nye norske kommunene, og det finnes seriøst ikke et eneste jævla oppdatert kart over Nordland. Finner ingenting på Wikipedia, Google Bilder, Nordland fylkeskommune ELLER Kartverket.
Hvem i faen er ansvarlig for dette? Hvordan kan de planlegge en kommunereform i årevis og fremdeles ikke klare å lage et oppdatert kart???????