Leif Lindgren -painos
/mämmi/
*vetää nyymiä hännästä*
kiitos nyymi
oispa loli
paska painos
ja italiassa kuoli tänään 475 ihmistä "pelkkään flunssaan"
oispa talvi
todellinen säie todellisille neegereille
>säie
mistä johtuu että nyymit on niin ihania?
mikä on kurimus?
onko nyynit ihania koska ne on nyynejä vai onko nyynejä koska ne on ihania?
vesipyörre
Kurimus tarkoittaa seuraavia asioita:
vesipyörre, nielu vedessä
koski, vesiväylän virtapaikka
rotko, syvänne
Kinahmi, suomalaisen mytologian kurimus, merennielu
Kurimus, Mokoma-yhtyeen albumi.
mä ja nyymi
ihan oikea termi kylläkin
jaa luulin et se ois se joku räppäri
nii
Ei ole ollut mannepainosta vähän aikaan joten oli "pakko" tehdä
pikkuluut isoluullistuu...
tältä pääs pissat pantsuun sillä välin kun se viime langan tyty pissas mun päälle
mä ja nyymit
>siksi mietinkin kun tää mun nykynen heittelee sen 50-300m, en ainakaan haluisi mennä alle 10m ellei se sitten ole tosi halpa
Tuo mun käytössä oleva meganen 5e/kk oli vaan halvin vaihtoehto minkä tiedän. Jos taas noin nopsan liittymän haluat niin kyllä siitä enemmän pitää sitten maksaa ja hinnat varmaan pyörii vähintään tuossa 0.89/pvä tasolla
läheisen crossfit-salin ovilla näkyi aina ruokakauppamatkalla ihan mielettömän näköisiä naaraita niin aina kotiin päästyä oli alettava masturboimaan.
nyt se sali on varmaan kiinni ni niitäkään ei tule kuukausiin näkemään.
olispa oma leijonatartyty
>ketsuppia kakun päälle
no 10m on se minimi, 1m taitaa jo videot pätkiä, ainakin jos on monta päällä
>sikaflunssarokote ehkäisi joidenkin tietojen mukaan 50 kuolemaa mutta aiheutti +200 narkolepsiatapausta
oliko sen arvosta?
Snack Dayn Salsa Dippi spicy cheese lidlistä arvonsana 1/5 en tykkää
hei hei, mitä vittua ei seis
juustokakkua?
Oispa hassunhauska ja hullunkurinen nyymi jonka jutuille naureskella
kaikki juustodipit on pahoja
lidlin salsadippi on hyvää
*spruuts*
tursottaa nyymin kakulle ketsuppia
Ole hyvä
Mulla on telia dot ja sen kuukausimaksu on maksimissaan 25€ mutta siinä menee lasku ihan käytön mukaan
nyt tuo puhelinohjelma arvioi, että tämän kuun laskuksi tulisi 14€
100 meganen netti
En kato kännyllä videoita ja jos läppärille jakaa nettiä tosta satunnaisesti ja sillä haluisi jotain videoita katella niin paree vaan laittaa video latautumaan ihan erikseen ja kattoo sitten kun on kokonaan tullut
Ei youtubessa ainakaan ole videot latautunut enää 100 vuoteen noin
vaan ne jotenkin "bufferoi"
en tiedä yhtään mitä se meinaa
lörsen ur anus
saunavuorot peruttu 19.3-31.5 välisenä aikana
t: niiralan kulma
ihme ja kumma kun ei vaan maistu ruoka
t. isoluu
lataamisella meinaan että ihan konkreettisesti lataa ne videot koneelle ja kattoo sitten normi videotoistimella
>crossfit
paskapuhetta, en usko
harmslista
Mua ei edes sinällään haittaa olla manlet mutta vituttaa kun kehon mittasuhteet ovat niin vitun tyhmän näköiset. Mulla on tosi lyhyet jalat ja pitkä torso, siis jalat ovat varmaan 45% mun pituudesta, joka saa mut just näyttämään sellaselta vitun tontulta. Mun isä ja isoveli on mua 6cm pidempiä ja niillä se pituus on juuri nimenomaan jaloissa, joka saa ne näyttämään sopusuhtaisilta
mun pointti olikin että jaan kännykästä myös netin kotiin koneelle
Tauti levis Italiaan myöhemmin ku Koreaan ja tätä menoa Italialla on 2 viikon päästä enemmän kuolleita kuin Korealla tartuntoja.
Pieni ero vissiin toimintamalleissa.
oon /mämmi/:n jonnein
jaa, ei musta kyllä ole kiva olla päätä pitempi muita mutta sitten istuessa olen naisten pitunen
mä ja nyymit
*kahlitsee nyymin pimeyteen*
mene kiinaan jalkojenpidennysleikkaukseen
ne murtaa sääriluun ja hivuttaa sitä vähän kerrallaan pitemmäksi kun se luutuu
eikös etelä-koreassa ole maailman korkein ÄO?
siellä on varmaan ihan helvetin paljon lääkäreitä ja hoitajiakin kun on aasian kirugian pääpaikka
ai niin joo, ei sinne pääse nyt :D
sellaista se on vuonna 2020
kaikki päin vittua paitsi mun muna
Vaiha sitten tohon dottin niin säästät vähintään 2 olutta/kk. Vaikuttaa näin päällisin puolin ihan houkuttelevalta hinnoittelupolitiikalta toi
Taitaa toi oikea syy olla parempi torjuntastrategia jossa oikeasti yritettiin eikä heitetty pyyhettä kehään kuten jokainen Euroopan maa on tehnyt. Korea tulee olemaan ihan varmasti esimerkkimaa miten tulevaisuudessa pitää (tai siis pitäISI) toimia tälläisessä tilanteessa.
ite oot kahleissa
vittu kun olen hihnassa
maassa mordorin, joka varjojen saartama on
nykyään hävettää olla läski länkkäri
täällä ollaan laiskoja ja omahyväisiä oleskelijoita jotka luulee että kaikki on paremmin kuin muilla
Were the borders of the Grand Duchy of Finland different than those of today's Finland?
Taiwanissa, Koreassa ja Singaporessa oli vielä hyvässä muistissa edellinen SARS ja sen aiheuttama mahdollinen katastrofi, joten ne otti tän koronankin erittäin vakavasti. Täällä Euroopan suunnalla ollaan elety pumpulissa ja elätelty luuloja ettei tänne mitään ikinä tuu.
kvg
reaktio:
senkin rasisit! halaa kiinalaista!
juuh, Peitsamon nikkelikaivokset, pääsy Barentsinmerelle ja iso läjä Karjalaa ja Laatokan rannat tais jäädä ryssille
amerikassa alkoi velkaelvyts, tonni kouraan kahtena kuukauten jokaiselle täysi-ikäiselle
taitaa tulla UBI kokeiltua tällä tavalla
Sekkien lähettäminen alkaa heti, ja ajatus saa kannatusta molemmista puolueista.
Yhdysvalloissa hallitus lähettää kansalaisille rahaa koronaviruksen aiheuttaman talouskriisin torjumiseksi. Yli tuhannen dollarin (noin 910 euroa) sekit ovat osa suurempaa, noin tuhannen miljardin dollarin suuruista elvytyspakettia, kertoi Reuters.
–Amerikkalaiset tarvitsevat nyt käteistä, valtiovarainministeri Steven Mnuchin sanoi tiistaina.
Mnuchin lupasi sekkien olevan perillä kahden viikon sisällä. Hän varoitti senaattoreita, että jos elvytystoimet epäonnistuvat, joka viides yhdysvaltalainen voi jäädä työttömäksi.
Sekkien lähettämistä jokaiselle täysi-ikäiselle yhdysvaltalaiselle kannatti tiistaina sekä republikaani- että demokraattipuolue ja presidentti Donald Trump.
mahtaa vituttaa niitä kellä jää synttärit päivän päähän
väsyttää
Jes huomenna pääseepi kauppaan!
ei jumalauta mitä meininkiä
tuleekohan tästä vielä sota
olen pahoillani
mahtava
kiitos, se auttaa
Won't disturb any longer
tulin saunasta
Täähän se oli aito ensireaktio, pelättiin aiheuttaako kiinapöpö rasismia.
Nyt voidaankin panna kun ollaan saunanraikkaana
onpa tyhmän näkönen koira
Ennemminkin
>siis kyl mä voin viel lähtee viel alpeille hiihtää jos huvittaa, miks mua joku normi flunssa kiinnostais?? Se tappaa jotai vanhuksii
sit'ki kai ostin
väärin lukija hötkyilijä nyymi