/norgetråden/

10 260 088 798 355 NOK - utgaven
Det var tider det

Forrige:

Attached: 10 260 000 000 000.jpg (980x782, 565.84K)

Other urls found in this thread:

sparebank1.no/nb/nord-norge/om-oss/nyheter/dommedagene-som-aldri-kom.html?
twitter.com/SFWRedditImages

Attached: norman.jpg (1188x1272, 311.75K)

spør meg noe om norrønt da

Attached: 5d40a5d40.png (552x508, 409.63K)

Hvorfor er vi her, egentlig?

SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI! SI HEI!

Attached: Mein_Fuhrer.png (367x257, 159.76K)

Han har rett, vet du

Ingen klarte visst å gi et godt svar

Attached: menn og kvinner.gif (3085x4423, 3.93M)

jeg mener en del yrker må litt opp i lønn og de fleste yrker ned i lønn

>Jeg er så følelsesladet at jeg vil gi folk penger fra andre sine lommer.

Mímir gjør egentlig at jeg skammer meg litt over å ha brukt mange tusen timer av livet mitt på å lære islandsk.
men men...

Attached: 361309.png (573x573, 229.29K)

sparebank1.no/nb/nord-norge/om-oss/nyheter/dommedagene-som-aldri-kom.html?
Bare midlertidig fall Anonsen, børsen vil ta seg opp igjen på sikt :^)

Velg 1

Attached: Euro.webm (900x1268, 1.97M)

hvordan er dette i det hele tatt mulig?

Attached: tyui.jpg (1525x848, 122.6K)

Ingenting er tilfeldig i politikkens verden.
Det er de som profiterer massivt på dette akkurat som i 1929.

Attached: forretningsfolk.jpg (563x300, 50.38K)

Økt fordeling av godene er bra for oss alle

Voe.

Men hvorfor er Tobias med der? Han er jo en mann.

Dette er langt farligere enn at folk har rennende nese.

Hvorfor har du det, og hva er favorittordet ditt?

og ikke svensk, selv om han ser mer svensk ut enn norsk selvsagt.

Elsker at denne negerfamilien lever rentefritt i anons hode.

Dette. Leger, oljefolk, kapteiner, offiserer i forsvaret ETC skaper faktiske verdier og nyttig arbeid, så de må lønnes bedre. Men ingen trenger kassearbeidere eller slikt tull nå som automasjon blir stadig mer normalt, så disse kan lett gå ned i lønn.

Vi er over 10 igjen nå pga. svak krone, men ikke regn på lønna di i EUR

Hvorfor tar Erna makten selv og ikke Harald? Er det ikke slike krisetilstander sånn som dette vi i det hele tatt har en konge? Erna kunne bare passert alt hun ønsket gjennom han

Attached: 1576553839898.jpg (614x586, 91.61K)

Om fordelig av godene hadde vært en del av agendaen så ville de sluttet med alle de unødvendige skattene som trekker folk ned i gjørma. Når en sosialist skal "fordele godene" så betyr det egentlig bare mer av den konstante forringelsen av livskvalitet.

>oppmerksomhetsyke horer som alle mistet jomfrudommen sin i 8.klasse.
Nei takk, ingen!

Attached: When in doubt.png (442x482, 376.45K)

>Hvorfor har du det[?]
det er et veldig stort spørsmål, som jeg ganske sikkert ikke klarer å svare kort på.
>og hva er favorittordet ditt?
jeg tror ikke jeg har noe spesielt favorittord.

Opp i lønn sa du?

Attached: Selvbetjente+kasser+Potten_01-01-Selvbetjente+kasser+alle+-+Kopi.jpg (1080x683, 197.25K)

Herregud da mann.

sånn kan det gå...

Attached: J47yu21oZ1.png (200x240, 21.53K)

Jeg har en bok fra 1746.

basert

Attached: stekebiff3.jpg (1125x1806, 716.67K)

Når skal folk våkne opp og tenke på de stakkars rike? De flåes langt hardere enn oss normale mennesker til tross for at de yter mer i samfunnet. Jeg mener det må bli slutt på denne rikmanns-forakten mange har ut av sjalusi og innlært hat.

Oljeprisen og kvinnelige leder over tid

Alt de vil er jo å ha evig vekst, og dersom vi ikke konsumerer nok så importerer de fler som kan konsumere og ta opp lån. Stakkars rike som bare vil ha evig vekst og kun ser på en nasjon som en økonomisk sone.

Skjønner ikke hva greia er. Har selv over 200 partnere i mine 35 år. Om man praktiserer trygg sex og sjekker seg ofte for sjukdom, så skjønner jeg ikke hvorfor dette avfyrer så mange mennesker. Skaffe sex er jo lettere enn å skaffe penger i disse tider om man ikke ser ut som en inavla gnom.

Nice laiv, men det er ikke til å legge skjul på at sosialister når de prater om "de rike" tenker på middelklassen og midler de lett kan beslaglegge og ikke bankdynastiene etc når de snakker om de rike.

Klart, det sier seg selv for da måtte de også begynne å studere økonomi og urimeligheten av sin egen ideologi så det skjer ikke.

>t.studert den slags normissdebatter i en årrekke.

ok ifsøl

Attached: 1575809369797.webm (640x798, 303.71K)

>BTC er nå oppe i 4800 euro på bare 2 dager
REEEEEEEEEEE

Attached: FAEN.png (435x377, 9.93K)

fuck skiturister

Attached: honk.jpg (353x603, 26.05K)

>ingen rullestoljv

Ganske sikker på at enkelte krefter oppretter falske brukerprofiler på diverse norske nettsted for å gi næring til falske fiendebilder sånn at idiotenes samhold kan styrkes av å hate noen i fellesskap.

Du bor i et bananmonarki der hvor hele verdien på formuen din bestemmes av oljeprisen. Dette er hvemfor vi burde bli medlem av EU og gå over til Euro

Ok hore/horebukk

Attached: h.gif (455x252, 720.14K)

Vi burde aldri gått vekk fra speciedaler.

Er ei søtnos jeg ser på butikken her i bygda alltid når det er ferie, hadde vært noe å knulle den skituristen

Basert og EUpillet

Attached: flag-1198978dig (2).jpg (750x500, 126.5K)

Jeg har en bok.

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆH HVORFOR

Attached: Screenshot_20200318-173521__01.jpg (531x873, 114.31K)

kårånadødsfall i Ringsaker

Attached: 1570611395165.jpg (240x240, 7.85K)

fordi mangfold er vår styrke

er du mann eller kvinne?

Mann så klart
>Impliserer at det finnes kvinner i den mest autistiske tråden på hele nettsiden
Eneste brettene med et betydningsfult kvinnelig element er nok /cgl/, /an/ og Yas Forums

Attached: 1568912197773.webm (640x800, 2.12M)

Hva er problemet?

Glatthjernet og lesdetpillet

>enda en pensjonist biter i støvet
ingenting burger

>din kone på Grønland tbane

Attached: 1581924362236.webm (320x568, 2.28M)

Jeg sliter med deprisjon. Er på dag 6 av isolering og jeg har enda ikke klart å rydde eller vaske. Det er skikkelig ille og jeg prøver å tvinge meg selv til å gjøre noe, men klarer det bare rett og slett ikke (noe som igjen gjør negativt på det mentale). Generelt mentalt sliter jeg veldig mye med mat, men heldigvis hadde jeg kjøpt et ukes forbruk av fjordland før jeg gikk i isolering (ikke noe med korona hamstringa å gjøre. Jeg kjøpte alt dagen før den "store tømmingen" siden det var salg på alt av fjordland og det er som regel veldig lang dato på de).

Jeg personlig er ikke noe engstelig over korona. Jeg blir sjelden trist og lei meg av "dårlige" nyheter, men som regel bare sint hvis det er idioter i nyhetsbildet. Men det er jo noen som blir skikkelig lei seg av dette. Det som er tungt for meg er at jeg er innestengt inne i en bitteliten leilighet som ser ut som en grisesti fordi jeg ikke klarer å rydde. Alt mens det endelig er pent vær.

Er det noen andre som merker det mentalt på isolering eller karantene? Går det greit? Er det noe du sliter med? Vil du ha noen å snakke med? Etc

Hvis hun ikke ønsket oppmerksomhet så skulle hun tatt på seg klær som viser mindre kløft

Pensjonist som strøk med av naturlige årsaker sikkert.

ER DET EN HVIT JENTE PÅ SAMME BILDE SOM EN NEGERMANN JEG SER DER?!!??!!?!? FY FAEN HVORFOR FOLKEMORDER [[[DE}}} OSS?!?!?!?!

Attached: 1582065478560s.jpg (213x237, 6.83K)

*prump*

hvordan er det i kasjotten nå egentlig?
holdes fanger fra hverandre?

Attached: 6577822536.jpg (1451x710, 389.87K)

Mashallah bror. Disse kufar kvinnene eier ikke skam

>vi må overføre oljen vår til EU
>alle er lik

Du har enda ikke innsett at (((de))) er veldig ivrige på den slags?

Fåvæ så er du ikke lengre enn mann om du spiser stekt kjøtt. Ekte menn spiser rått, OG du slipper å bli sulten igjen på ca to dager.

Norske EU-tilhengere er landsforrædere og burde behandles deretter.

Flaks at hun bare er ((hvit)) og ikke arisk, ellers så hadde jeg brydd meg

dette

USA kommer til å bli et realt bajseuvær

Attached: 1504186806.rawpawprint_8_fran_bow_itward_library.jpg (598x768, 322.52K)

Jeg støtter uironisk Islamisme. Jeg hadde et sterkt hat mot dem tidligere, men etter jeg ble voksen og har selv sett degrasjonen av moral og kultur, så ser jeg sannheten de sier.
Er ikke så langt ute at jeg har tro på Allah eller noen annen gud, men deres verdier trår i likhet med den ekte Norske kulturen som nå døes ut, og det kan jeg absolutt respektere.

For meg er det spanjolen