/mämmi/

oikeudenmukaisuuspainos

Attached: titshirt.jpg (500x1096, 32.76K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=gml7kKlKPiw
twitter.com/SFWRedditImages

äääää

Attached: söpö.jpg (586x641, 109K)

Andra

vittuku on tylsää

Attached: nauha.webm (360x454, 109.06K)

ruotsi

mikä täällä haisee

Attached: 19784968.jpg (2000x823, 817.66K)

haiseeko nyymi noin pahalle

hyii nyymi kaivoit persettä

pierustus

youtube.com/watch?v=gml7kKlKPiw

Attached: k-non.jpg (1280x915, 171.63K)

Kattelen Contagionin tän tänhetkisen lenssutilanteen kunniaksi, älkää spoilatko tästä leffasta mitään

ne kaikki saa sen taudin ja sit ne kuolee

älä huoli, mä en oo nähnyt sitä enkä edes tiedä mistä puhut

>IL selvitti: Näin Suomi päätti kovista koronatoimista: Marin ja vasemmistoliitto epäröivät, muut puolueet ja Niinistö runnoivat läpi
Taas miehet hoiti tärkeät päätökset kriisin keskellä, kun naiset epäröivät sormi suussa. Mihin naisia edes tarvitaan politiikassa?

>muut puolueet ja Niinistö runnoivat läpi
Ylläripylläri. Hetken jo ehdin luulla, että ehkä vasurihuorista olisi edes johonkin, mutta ei kai sitten.

Attached: 1577273294037.jpg (634x800, 52.62K)

Ootko koskaan elämässäs oikeasti kuullut rationaalisia argumentteja sille miksei naisten tulisi olla politiikassa?
Viktoriaanisina aikoina naiset eivät edes halunneet osallistua politiikkaan millään tavalla ja siihen oli ihan pätevä syy.
Tiedätkö mikä se on?

Mutta sen paskan seassa tulee burger king kotipizza subway ja helsinkiburger alekuponkeja t. eri
Subway kupongit on parhaita kun on niitä 2 yhden tai 3 kahden hinnalla, säästää paljon rahaa

Sup bro

Attached: cute duck.jpg (600x960, 58.79K)

tytöillä on pinppi ja pojilla on pippeli

Tunteet > järki -ajattelutapa?

Ja mä kerkesin jo melkeen antaa Marinadille vähän luottoa noista toimista, voi hele

ei tartte kantaa vastuuta, jos olikin ylimitoitettu toimet.

Nyt on tuo ei miehen taivas pelattu aikalailla läpi.
Vähän jäi harmittamaan kun olevinaan planeettojen tutkiminen pelin pääideana, mutta sitä ei käytännössä juurikaan tueta hyödyllisten salaisuuksien ja erikoisuuksien piiloituksilla planeetoille.
Ne on aina ne samat rauniot ja laitokset, niiden sijainti yleensä merkataan tutkaan, niiden päälle voi käytännössä aina parkkeerata avaruusaluksen niin ympäristön tutkiminen ei juurikaan innosta.
Olis ees jotain erikoisrakennusmallleja, sisustushärpäkettä, tai muuta sälää löydettävissä niin innostaisi vähän, mutta ei siellä on aina niitä naniitteja tai käteistä jossain muodossa.
Avaruudessakin on aina vaan pikalento päällä koska erikoisuuksia ei löydä muuten.
Ja ei helvetti sinne galaksin keskukseen lentäminen manuaalisesti on ihan vitun puuduttavaa touhua.
Selviytyminen oli kuitenkin ihan viihdyttävää ennen kuin järjestelmät tuli tutuksi joten saa sen 7/10 arvosanaksi.
#nyyminpeliarvosteluploki

homo

Attached: 1523567933658.jpg (1198x899, 240.1K)

Luulis nyt, että se olis joku muu kuin vasemmisto joka rajoja haluis pitää auki.
Tänään oli radiossa jotain pukumiehiä vikisemässä siitä miten talous taantuu jos aletaan rajoittamaan juttuja.

>asetu täysin vapaaehtoisesti vastuuasemaan
>välttele vastuuta

Attached: 1576678465354.png (735x675, 437.98K)

juuh, hauskinta tuossa oli ne rakennus hommat

No mitä sit nyt tapahtuu? Ketä oikeasti kiinnostaa joku mies vs. naiset höpönlöpö?

>peli oli aivan paska, 7/10

Attached: 1568874170009.png (814x933, 656.8K)

Attached: dftkdtuy.jpg (816x719, 41.41K)

Jos on yhtään mallin ottamista siitä miten taloyhtiön hallitukset toimii, niin voisin ihan hyvin kuvitella, että isot miehet on vaan puoli väkisin ajanut pienen naisen asemaan josta se ei mitään ymmärrä.

mä ja nyymit

Attached: 1583342238524.jpg (2048x1536, 147.1K)

Kyllä minä siihen reilut satakunta tuntia sain uppoamaan. Nyymin peliarvostelu vaan kokoaa pääasiassa paskat osat peleistä.

mulla ei oo nettiliittymää mutta nettiä tulee silti seinästä

heräsin

Attached: 7efb61ac893da2f2bcf1da2d9086f942.jpg (1300x1925, 207.01K)

No jos naiset on tuollaisia painostettavissa olevia lapsia, niin miksi päästää politiikkaan lainkaan?

Oon vähän pelaillut tuota living ship päivitystä mutta se on aika tylsää loppujen lopuksi. Rahaa pitäis saada parempaa avaruusalusta varten ja se on sitä samaa haahuile ~kilometrin säteellä laskeutumispaikoista, etsi kultaa tms muuta arvokasta myyntiin, craftaile osia ja toista, craftaile antimateriaa, painele seuraavaan aurinkokuntaan ja toista

Mä tiedän yhden meen ala-asteelta kellä oli varmaan tämmöset synttärit.
Se silti kutsu meidänkin luokalta vaan jotain yhtä tyyppiä sinne randomilla kun sillä ei ollut kavereita.
Se ei vissiin edes mennyt sinne.

en kuollut viime yönäkään

huomenta rakas nymph

>17:11:06
Meidän pitää puhua tästä sun unirytmistä.

Noni mees nyt transvestiitti pois täältä.

Niin ja en tiedä mistä sellasen living shipin saa ja mikä siinä on hienoa

ketä isot miehet ja miksi?

huomenta
mitä vikaa tässä nyt on

Attached: d864e0bef3ed10f0b24e51cbd669cfd2.jpg (900x1271, 134.69K)

Haluan nuolla tota masua

Et voi nukkua koko päivää.

ne miesfeministit, koska tasapäistäminen=tasa-arvo

En tiekkö kysynyt sun 78äo mielipidettäs tohon asiaan, mutta sulla ei selvästi ole edes itelläs mitään hajua miksi haluaisit naiset pois politiikasta.

Attached: 1519910238430.png (260x240, 86.63K)

Pitää ostaa elohopealla siltä avaruuspallon myyjältä muna joka sitten aloittaa tehtävät aluksen saamiseksi.
Ihan ok tehtäväketju pelin mittapuulla, joskin joutuu odottelemalla odottelemaan vuorokausia että aluksen osat "varttuu"

no mikäs sua estää? ai niin siinä on näyttö välissä haaahahahahahaha

pitää nukkua että jaksaa valvoa yöt

miksi larppaat naista

todelliset päättäjät saa jonku toisen pään vadille kuin omansa, tyhmät lampaat äänestää koska nainen vau!

se puhuu kuin olisi itse nainen lol

Eihän edes kaupat ole öisin auki. Ei tuo ole mikään tapa elää, et edes näe aurinkoa.

Siitä elohopeapaskatakin piti mainita että kaikki siitäkin saatavat härpäkkeet voisi mieluummin siementää vaikka planeetoille löydettäväksi.

kuuleman muuttuu anime tyttöseksi jos leikkaa munat pois

Onhan miehiäkin ihan mielettömän helppo painostaa vaikka ja mihin. Se vaan tarvii vähän eri strategian kuin naisille.
Ei kukaan poliitikko pysyis tuolla jos ne ei tekis enemmän tai vähemmän sitä mitä niiden sisäpiirit haluaa.
Isot pahat miehet joilla on valtaa ja joiden on helppo painostaa naisia.

Miten briteillä on vaan pari tuhatta tartuntaa vaikka niiden koko varautuminen tohon tilanteeseen oli saada se kaikille mahollisimman nopeasti?

helvetin animetytyt sotkee vaan paikat ja ittensä kun pistää ne leipomaan

Attached: 18cbd2a44710c40c94a318c30015f404.jpg (4600x6735, 3.9M)

niin mutta miten vässykkä hallitus palvelee isoja pahoja miehiä?

meni kakun teko päin vittua

Osu ja uppos transun laiva. Mutta tosiaan naiset tekee huonoja päätöksiä yhteiskunnan kannalta koska niillä tunteet menee järjen edelle, ei sillä että sinä siitä mitään tietäisit, ja kallistuvat vasemmistoon, joka kovasti pisti hanttiin näitä uusia asetuksia vastaan kun haluttiin pandemian keskellä vaan paljon kivaa kaikille eikä mitään tylsiä rajoituksia.

Pelkään, että sun animetytyt on vammaisia
Ei ne normaalisti itseään tai paikkoja sotke

Attached: 1553254758122.jpg (1700x2000, 803.2K)

ei uskoisi että nuokin oli joskus miehiä

anime

Attached: 1584541584748.gif (500x281, 1.05M)

rahat kansalta kun kaikki sosiaalijärjestelmät kaatu, ns hyvinvointivaltio, se on se este ettei rikkaat pääse miljardööri kerhoon suomessa

Jaa en taida olla vielä noin pitkällä

oon teitä parempi jtp

en mä näkis aurinkoa muutenkaan kun pimennysverhot aina kiinni enkä poistu kämpiltä koskaan

Attached: 1581976342340.gif (768x432, 1.77M)

>Mutta tosiaan naiset tekee huonoja päätöksiä yhteiskunnan kannalta koska niillä tunteet menee järjen edelle

eihän vasemmistohallitus aja tuollaista

ootko mä

Mutta mitä sitten syöt? Rottia ja naapureita?

Siinä ei tarvi laittaa omaa päätään lainkaan vadille kun pistää muut tekemään likaiset työt puolestasi.

Tyhmä rotta se on

Attached: 1576814499885.jpg (2000x1426, 1.07M)

elkää kiusatko ilkimykset

joko kutsuu köysi kun totuus valkeni?

miks se puhuu alykkyysosamääristä ja idiooteista kun oli ite niin tyhmä että meni leikkaamaan kyrpänsä irti?

lyönkö?

>seksijänön postaaminen laukaisee transupsykoosit
Tiedättekö kuinka paljon tätä kikkaa käytetään teitä vastaan?

Attached: 1534071879245.jpg (480x362, 28.2K)

Et onnistunut vastaamaan yhteenkään minun pointtiin tuossa viestissä mutta sen sijaan oletit mun ÄO:n kahdesti ja vieläpä ylilaudan meeminuolella. Painu vittuun (ei avohaava) täältä

Ja älykkäätkin yleistää koska ymmärtävät, että yksilötason eroilla ei ole paskaakaan väliä yhteisötasolla, eikä yksittäistet sattumat ja hajoaman reunoilla olevat vaikuta kokonaisuuteen lähestulkoon mitenkään. Yleistykset on tehokas tapa käsitellä suuria joukkoja, joita ei millään pysty yksilöinä käsittelemään ihan vaan pelkän lukuumäärän vuoksi.

Hahahahahahahahaha