/NEDERDRAAD/

dubbels en ik breek gewoon in in de gymma editie

Attached: xda9w3tf06q31.jpg (640x1016, 83.35K)

Attached: 1584476719459.png (872x493, 616.6K)

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK LOCKDOWNBROS WE WAREN TE COCKY NEEEEEEEEEEEEEEEEE WAAROM MOEST JAAP VAN DISSEL VANOCHTEND NOU OPDAGEN

Gezicht>Boebs>Kont

hoe kom je van een angststoornis en hoe slecht is 4kan voor een angststoornis?

Serieuse vraag

Moet ze maar geen kech zijn
Huis uittrappen is nog mild, in Marokko was ze gestenigd

Bekijk ze
t. Patrick Beetman

Hebben jullie wel geklapt voor de hulpverleners gisteren?

>in Marokko was ze gestenigd
>zo naïef zijn
Marokko is hoer en Goudse mijner centraal lmke

wat is je stoornis, dat ge tijdens u slaap dood gaat gaan dat ge niet meer gaat ademen? een spak spaghetti ineens levend gaat worden en u dood gaat prikkelen?

indien er een lockdown komt, hoe zit het dan eigenlijk met post en bezorgen van pakketten?

Nee maar ik heb wel hulpverleners geklapt gisteren

Attached: 9e7.jpg (249x249, 13.41K)

>lockdown
Dylan aub

Zal ik Verdomme Eeuwig kopen of piraten?

mag niet meer

Zoals met alles hangt het af van de persoon.

Nee, gewoon, vanalles, zoals nu bij elke kleine hoest denken dat je corona hebt. Of niet naar de winkel willen/durven. Gewoon angstig zijn over het algemeen. Als je seks hebt denken dat je meteen een soa gaat krijgen. Of dat je hart het kan begeven als je een steek in je borst krijgt.

>hoe kom je van een angststoornis
niet zo aanstellen? vorige generaties moesten geforceerd in de ardennen in midden winter het uithouden tegen de duitsers en jij zit hier te huilen voor een onzichtbare verzinsel. krijg toch perspectief malloot

Ik las ooit een verhaal van een Belg wie 100en Marokkaanse vrouwen had geneukt door ze te beloven dat ze een vergunning zouden krijgen in België
Later had hij de naaktfoto's online gegooid en hebben vele van die vrouwen zelfmoord gepleegd of werden het huis uitgetrapt lmke

>dvw werk in de post
laat die total lockdown maar komen braddas

wejo kanker dikke melkers

Geen caffeine nemen, ik kan amper de deur uit als ik dat wel doe

>wilders be like:
laat ik alles wat vanochtend werd gezegd negeren

Ja maar je moet ook alleen seks hebben met een vrouw met wie je getrouwd bent.

Het is zo degeneraat geworden, de Thailand van Arabische landen
Zelfs Lebanon is niet zo erg tegenwoordig, ‘lah y ster

Oh die vent, hij heeft ze wel hard gepatrouilleerd oetz.
Betekent niet dat alle mocro vrouwen hoeren zijn.

De enige manier is om uit je comfortzone te gaan. Doen waar je een hekel aan hebt.

en tokkies vreten het op

>Betekent niet dat alle mocro vrouwen hoeren zijn.
ALLE vrouwen mocro of niet zijn hoeren

Dat geldt voor heel de wereld, bijvoorbeeld Turkije wordt ook kutter met de dag.
Mensen worden minder gelovig, degenerater en ze geven steeds minder om elkaar.

dat is een klassieke case van moderne aanstellerij wat enorm veel mensen hebben, je weet het wel. 3 leerstoornissen, 5 pillekes per dag etc zodat ge een excuus hebt voor wat ge wilt, ge kunt proberen relativeren door wat wereld oorlog documentaires te maken an u eigen af te vragen waarom ge zo een laffe hond zijt terwijl u voorvaderen in -30 gevochten hebben

ga eens een wandeling buiten doen

Ik wil gewoon mijn familie beschermen oetz

ja, ik besef het wel. Het is ook met periodes beter. Logisch snap ik het allemaal. Maar als het gemakkelijk op te lossen was had ik er geen last van. Domme dingen als je verkrampt op een bus zit en je denkt "wat als ik nu moet overgeven" en dan zo snel mogelijk weg willen uit die situatie.

Klinkt als een parano

Wilt iedereen broer maar als je naar de wereld in zijn algemeenheid kijkt zie je dat mensen steeds egoistischer en kutter worden op een globale schaal.
Is niet veel tegen te doen jammer genoeg.

Ik had hier vorige week last van toen corona zo onbehandeld nederland inkwam. Nu er maatregelen ingezet zijn gaat het weer beter. Wat helpt is juist tegen je gedachtes ingaan. Als je bang bent om een vriend een bericht te sturen juist doen. Dat soort dingen. Leidt jezelf af, maak een wandeling.

Wees gwn niet bang

Egoïsme zult ons allemaal vermoorden

is er hier letterlijk iemand die niet een geestezieke zwakkeling is

Attached: DAARBENIKVOORBEHANDELD.gif (480x360, 3.86M)

Kek aan het eten

Fakka

wat velen doen is copen bijvoorbeeld ge kunt camus lezen waarvan, het heeft niet veel nut om je over alles zorgen te maken, doet wat ge kunt zo goed mogelijk en de rest is maar wat het is, iets als in een bus zitten en denken dat ge moet overleven zal wel oefening zijn, toen ik naar school ging zat ik in een bomvolle bus met veel allochtonen, zo goed mogelijk proberen confronteren

Ik beschouw mezelf als een gevoelige mens met veel empathie voor anderen

Is er iemand hier die geert wilders serieus neemt als politiek figuur? Jezus wat een oetlul. Hij luistert helemaal niet naar wat iedereen zegt en zit zijn eigen paniekzaaierij door te drammen

Dank, een bepaald boek dat je aanraad?

Zeg, zit mijn geheim nou niet te verklappen.

Ik laat jou zo zien wie hier een zwakkeling is.
Nergens om geven maakt je niet beter, het maakt je gewoon een npc.

Waar maak je je nou druk? Negeer het gewoon en ga wat anders doen. Je bent toch geen feestboek tokkie?

OIK BEN ZO GEIL AAAAAAAAAA

Attached: 1564138619822.webm (464x368, 170.3K)

Attached: joh_echt.jpg (293x172, 5.57K)

Neem je pillen, Bartje

volgens mij heb ik een aantal foto's op imagefap gezien

BROEK UIT BROEK UIT BROEK UIT

ik ken je niet maar de vreemdeling is een goed algemeent startpunt

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Attached: 1554304987917.webm (910x690, 1.88M)

bedankt zal het proberen

ja ja ja ja ja ja ja

cajun spice mix
kanker lekker

Attached: verstegen-cajun-kruiden-groot.jpg (500x500, 27.74K)

Attached: hela131321.jpg (1024x1024, 63.29K)

de "ik ben een tokkie die niet kan koken" ingrediënten

Je moet gewoon geven om de dingen die je waardevol vind.
Ik doe met digitale spelletjes spelen, schijtpalen en nieuwe dingen te leren.
Sommige kiezen ervoor om hun tijd te spenderen aan het boos zijn op de wereld of hoe (s)linkse trennies de kinderen kapot maken.

>niet je eigen mix maken met verse heel specerijen
Probeer je zelfs bro

XD

Attached: yffyf768d.gif (480x360, 2.33M)

Ik werk in een bedrijf waar Engels en Nederlands door elkaar worden gesproken en spreek ik soms gewoon per ongeluk Engels met een Nederlands persoon lmke

Gaat echt onbewust en automatisch, en dan hebben we een 'oeps' momentje van "oh ja we kunnen ook Nederlands"

zoals ik al zei ken ik je niet maar het is een kort boek van 100 paginas dat je op een paar uur uit hebt.. je kan van alles lezen dat je rust kan geven, natuur autisten vinden jack london goed, hippies kunnen hesse/siddhartha goed vinden, als je een ultra autist bent is aantekeningen uit het ondergrondse goed

Vertegen kruiden is voor mensen die niet kunnen koken???? HAHAHAHAHA!!!

Kruidenmixen als dat, ja.
Dat is ongeveer 80% zout met wat kruiden.