/norgetråden/

sem*ttradar-utgaven
> (Vanskelighetsgrad: Normalhomse)
> Hvilke seks har abrahamske aner fra ørkenen, og vet du hvem som er avbildet nederst til høyre?

Siste:

Attached: sem-ttradar-utgaven.jpg (1440x669, 347.42K)

Other urls found in this thread:

twitch.tv/sunni
e24.no/naeringsliv/i/g7AKqk/slik-ser-det-ut-i-norske-kontorlandskap
archive.is/ufDZK
sykepleien.no/2020/03/korona-unnga-bli-syk-bruk-smittevernutstyr-riktig
stolav.no/nyheter/2020/st-olav-folger-situasjonen-rundt-coronaviruset-noye
archive.4plebs.org/_/search/text/cytokine storm/
forbes.com/sites/brucelee/2020/03/15/can-you-get-infected-by-coronavirus-twice-how-does-covid-19-immunity-work/#729041e35c0f
immunology.org/public-information/bitesized-immunology/pathogens-and-disease/immune-responses-viruses
bloomberg.com/news/articles/2020-03-12/coronavirus-can-live-in-patients-for-five-weeks-after-contagion?utm_source=facebook&utm_campaign=socialflow-organic&utm_medium=social&cmpid=socialflow-facebook-business&utm_content=business&fbclid=IwAR3RHjVU0TFChcKEda195KmsJP5tRkLEha6nRlTdU6nFToEbXbjWupfOjZk
cnbc.com/2020/03/05/scientists-were-close-to-a-sars-coronavirus-vaccine-years-ago.html
twitter.com/AnonBabble

Attached: 1584124434300.png (1080x810, 1.69M)

>side 4
Altfor tidlig. Enten er du nyhomse og har enda ikke skjønt at Yas Forums er et sakte-bevegende brett eller så ville du bare breve den stygge trådstarteren din som en jævla drittautist. Uansett burde du henge deg.

Når livet i karantene er som livet ellers.
Ta meg ut, ikveld....

Attached: maxresdefault (1) (13).jpg (1280x720, 197.21K)

får vell gå en liten tur, også blir det middag når jeg kommer tilbake da

>dfn ingen tøsete strømmerjv
twitch.tv/sunni

Attached: babyrage.gif (335x251, 1.65M)

for meg er pandemiapokalypse mitt minst likte apokalypsescenario. gi meg noen zombier jeg hvertfall kan slåss fysisk med, dette blir for dumt. å kjempe mot mikroskopiske organismer? så uverdig.

Attached: 1231246432.jpg (428x500, 28.56K)

Coincidence?
hmm

Attached: swede2.jpg (720x496, 52.77K)

Koser meg, skulle egentlig vært på jobb i dag men tok heller en fisketur, og nå skal jeg daffe rundt litt med videospill før jeg ser på forelesningen som jeg ikke trengte å møte opp til i går, og jeg kan se den på nytt når jeg vil.

>pelser-tema
>drittautist historie
>profesjonell strømmer - dårli ængelsk
Anonsen hva eeeeer det du gjør med fritiden din?

Gutta!
Jeg har en plan.
Til utførelsen av denne planen trenger vi:
>Peltor hørselvern (et sett per mann)
>Vernebriller (et par per mann)
>Avbitertang (en stykk per mann)
>Vinkelsliper med kappskive (en stykk per mann)
>Arbeidshansker (et par per mann)
Jeg skaffer en romslig varebil og en overbygd henger, og så møtes vi utenfor kontorene til firmaene som beskrives som folketomme her: e24.no/naeringsliv/i/g7AKqk/slik-ser-det-ut-i-norske-kontorlandskap
Kom ferdig uthvilt, oppvarmet, mett og ellers klar til å bære mange kilo kobber.
Og husk: Hemmelighold er av den aller største viktighet! Gutta i Bjørnebanden må ikke få ferten av dette!

Attached: Egon_Olsen_1.jpg (1550x915, 262.47K)

Hvem kom først, danske
olsenbanden eller norske olsenbanden?

Som oftest i zombieuniverser Så startet alt med et virus eller bakterie som smitter fort og muterer

Det var den danske. Samme med The Julekalender.
Det var også Carsten Byhring som egentlig skulle spille Egon.

Attached: våt fitte.png (1352x468, 191.63K)

>sitter inne på promperommet mitt og spiller dataspill
>mamma kommer inn
>hva faen? skal ikke hun være på jobb
>hun har blitt permittert i 2 uker
>hun sier at nå skal vi få 2 hyggelige uker sammen
Jeg......

do you guys pirate games?

Attached: 1577732041747.jpg (946x1078, 183.82K)

Attached: Screenshot_20200318-114307.jpg (1440x928, 264.56K)

Lurer på hva overskriftene blir når Italia tar igjen Kina på fredag

Attached: i.jpg (1749x1007, 585.6K)

Why would I pay for entertainment? I haven't paid for a single thing in my whole life

hvorfor kan vi ikke ha en pen statsminister?

koselig. hva skal dere finne på, tror du?

Kan du se hva den sier om Ullstein?

Attached: ullstein.jpg (565x729, 73.77K)

Hvemfor har ikke Norge flere rekoverede egentlig?

Attached: Gradient_2020_03_18_11_51_30.jpg (2880x1900, 576.68K)

Brukte forøvrig også et av japseanon sine bilder, og tja...

Attached: Gradient_2020_03_18_11_50_26.jpg (2880x1900, 636.96K)

Trenger litt finjustering altså

Attached: costanza 1.jpg (250x250, 7.88K)

du ser dem har båt du ser dem har bil
du ser dem har ser du ser og du ser
du ser dem bare gli og gli

>rase
>hudfarge
>etnisitet

Attached: 1577530451404.png (596x1008, 85.04K)

Jepp, må nok litt mer finjustering til

Attached: Gradient_2020_03_18_11_59_01.jpg (2880x1900, 660.56K)

>jewish 12%
>north korean 3%
lurer på om ideoligi kan forandre fysiognomien din

Har hørt at Fevikbanden patruljerer disse firmaene med hjernrør visst. De er rasister og voldtok visst en dame på 80-90-tallet pga. hun hadde på seg slik en ikke mobb kameraten min-pin (anti-rasistisk pin). Så jeg tror nok jeg holder meg unna.

Står opp midt på dagen, fiser litt i sofaen, knekker en pils. Tar gratis kollektivtransport til den nesten-men-ikke-helt stengte jobben, sitter her og fiser i ett par timer før hjem og pils. Lekent.

Hva er hjernrør? Rør laget av hjerne?

G-gutta... Jeg er redd for at anacondagjengen vil bryte seg inn hos meg mens jeg sitter i karantene og stjele jakka mi...

Attached: 1521498464707.png (821x869, 41.03K)

> archive.is/ufDZK
>The World Health Organization is considering "airborne precautions" for medical staff after a new study showed the coronavirus can survive in the air in some settings.
Nå snur WHO, velkommen etter. Norge valgte å høre på WHO istedenfor Yas Forums og bruker bare dråpevern. Ikke lurt, for Yas Forums har alltid rett.

sykepleien.no/2020/03/korona-unnga-bli-syk-bruk-smittevernutstyr-riktig
>Siden dette primært er dråpesmitte, er munnbind godt nok. Nina Kristine Sorknes var en av dem som holdt foredrag på Helsedirektoratets ...

stolav.no/nyheter/2020/st-olav-folger-situasjonen-rundt-coronaviruset-noye
>Smittemåten for coronavirus er dråpesmitte.

Attached: dråp.jpg (2260x1306, 1.29M)

Erik Provan blåser nasser til helvete

Attached: Screenshot_20200318-120932.jpg (1303x817, 189.89K)

Litterært det motsatte av det de som oppdaget DNA etablerte

Attached: 1547624525815.webm (710x400, 2.59M)

SARS viruset i 2002 hadde bare en immunitetsvaring på under 2år, i og med at dette viruset er i SARS familien er det en veldig betydelig sjangse for at det ikke kan utvikles noe langvarig immunitet for dette viruset heller. Kineserne har jo allerede rapportert hundrevis av tilfeller av at folk ble reinfisert etter bare noen uker.

helt rett, alle er like!

Attached: 1510391546780.jpg (1387x1053, 846.75K)

Sikker på at folk ble reinfisert? Kinesere ser jo like ut, å klare å mikse Xi og Jing høres enkelt ut

Attached: 1537159529232.png (1056x1320, 147.98K)

Det finnes ingen gale svar og spørsmål her i /norgetråden/ sin sosionomklasse

liker dere hverdagsklærne mine gutta?

Attached: C784A0F2-48F1-4504-9B91-E65377DDG0A.jpg (616x828, 103.92K)

Hva er nattklærne dine?

Det har vært reinfeksjonstilfeller i utlandet også
Også står det tydelig at "Forskere vet ikke om man blir immun når man først har blitt smittet med koronaviruset", altså om man blir immun i det hele tatt, og dette blir rapportert av fuckings NRK

Har det norske helsevesenet mindre hjerner enn gjennomsnittet eller er de sånn midt på treet?

Attached: madsen.jpg (1292x1412, 367.58K)

på de festene jeg drar på er det ikke nødvendig med klær

Hv*te ser også like ut :^)

Hva faen. Vi vet jo at virkestoffet i ibuprofen kan skape komplikasjoner som vil lede til blodpropp & rask død for smittede. Er jo farlig for selv yngre å ta det i kombinasjon med viruset.

Tror norgetråden hadde gjort en bedre jobb en hele fagmiljøet i norge fåvæ. Hadde jo vært portforbud fra januar

ok kinaman

Attached: hulk.jpg (796x497, 53.37K)

Endelig noen som brever programmeringssokkene sine, veldig bra.
Hvis det hadde stått bussy, istedet for ass, på t-skjorta hadde vært en A+ fra meg men som det er blir det nok en A-

>Kineserne har jo allerede rapportert hundrevis av tilfeller av at folk ble reinfisert etter bare noen uker.
dette er en unøyaktighet. Kineserne har rapportert tilfeller der mennesker som var antatt friske fortsatt hadde viruset. Var det samme med den 58år gamle japanske dama, som hadde viruset i kroppen da hun testet seg på nytt 3-4 uker senere.
Det vi nemlig vet er at viruset kan holde seg i kroppen til mennesker i opptil 6 uker
Er ekstremt usannsynlig at immuniteten forsvinner etter en måned, men jo er fullt mulig den forsvinner etter 2-5år. I så fall må man ta rundt 3 doser for å få "livslang" immunitet, slik det er med en del virus

Ni hao ma?

Seems like this app just uses your ip to determine the race

Yeah I'm from South America and been getting Norwegian a lot.

>muh men norske ((eksperter)) sier jo

>synsing uten kilder

>tror det kan lages vaksine mot SARS

Attached: 1524782425708.jpg (2048x1366, 1.44M)

Attached: tiet.jpg (668x560, 40.83K)

hva kommer du til å gjøre når jeg har rett og du tar feil? Vil du drepe deg selv når vaksinen blir ferdig?

yeah, its teenage girls app but can give some good laughs

>tror det kan lages vaksine mot SARS
Hvorfor ikke?

>ingen argument
>ingen kilder
>klarer bare å lene seg på ikke-få-panikk oppgulp fra dagens presteklasse, ((ekspertene))

Attached: 1527820780378.jpg (470x594, 217.9K)

sars var i 2003-2004, og vi har forsatt ingen vaksine
umulig å lage vaksine mot corona

>Coronaviruses have caused two other recent epidemics – severe acute respiratory syndrome (Sars) in China in 2002-04, and Middle East respiratory syndrome (Mers), which started in Saudi Arabia in 2012. In both cases, work began on vaccines that were later shelved when the outbreaks were contained

denne graffiken ser så overdesignet ut at en nesten skulle tro Yas Forums hadde laget den
mangler bare masse rød tekst med lenker til arkiverte sider

Det ble prøvd å lage vaksine mot SARS. Problemet er at når man tar vaksinen for det så får man ikke en liten sykdom, man får sykdommen på full kraft og dør.

Orker ikke å fore folk som ikke har fulgt med fåvæ:
archive.4plebs.org/_/search/text/cytokine storm/

>inn før muh jødemedia
>inn før kildene dine er (((løgner)))
forbes.com/sites/brucelee/2020/03/15/can-you-get-infected-by-coronavirus-twice-how-does-covid-19-immunity-work/#729041e35c0f
immunology.org/public-information/bitesized-immunology/pathogens-and-disease/immune-responses-viruses
bloomberg.com/news/articles/2020-03-12/coronavirus-can-live-in-patients-for-five-weeks-after-contagion?utm_source=facebook&utm_campaign=socialflow-organic&utm_medium=social&cmpid=socialflow-facebook-business&utm_content=business&fbclid=IwAR3RHjVU0TFChcKEda195KmsJP5tRkLEha6nRlTdU6nFToEbXbjWupfOjZk

cnbc.com/2020/03/05/scientists-were-close-to-a-sars-coronavirus-vaccine-years-ago.html

>Vi vet jo at virkestoffet i ibuprofen kan skape komplikasjoner som vil lede til blodpropp & rask død for smittede
problemet er vel heller at NSAIds (som ibuprofen) reduserer kroppens naturlige forsvarsmekanismer (feber og innflamasjon), og at dette gjør at viruset får bedre fotfeste.

Blodpropp blir på linje med at paracet er fremkallende(?)

Jeg liker estetikken. Tror jeg kan arbeide med denne apokalypsen.

Attached: y-.jpg (1095x730, 164.39K)

ja vet du ikke hva det er? spør din mor. jeg bruker min på henne hver kveld. anal. dds

Vet ikke hva hjernrør er nei. Er det et rør laget av hjerne? Eller mener du jernrør kanskje?

>“We tried like heck to see if we could get investors or grants to move this into the clinic,” said Hotez, co-director of the Center for Vaccine Development at Texas Children’s Hospital and dean of the National School of Tropical Medicine at the Baylor College of Medicine in Houston. “But we just could not generate much interest.”
Kapitalismen har utspilt sin rolle fåvæ

Anonsen, er det marked for en vaksine så gir ikke vaksineforskere opp pga. mislykka forsøk...
Forskning på vaksinen mot SARS stanset opp fordi utbruddet gikk over

Jeg aner ikke fåvæ