Internasjonal ***e-utgave
Forrige
Internasjonal ***e-utgave
Forrige
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
naob.no
youtube.com
fhi.no
youtube.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
Er det sant?
Nå er det heller ikke en pestbakterie, men et coronavirus.
påminnelse
Corona er en pest deal with it
for stive pikker i våte fitter
HVEEEM BRYYYR SEEEG
Tror jeg heller stoler på forskere enn anonsen på 4kanalen
Feil, Anonsen.
Det er lenge siden jeg har sett en serie som har føltes så skremmende relevant som HBO-miniserien «The Plot Against America». Noe som kanskje høres rart ut, med tanke på at det er en kontrafaktisk historiefortelling satt til 1940-tallets USA.
Hva hadde skjedd dersom Franklin D. Roosevelt tapte valget i 1940? Hvordan hadde ting utspilt seg hvis USA aldri hadde gått inn i andre verdenskrig?
Hvordan hadde situasjonen i USA eskalert dersom det statlige overhodet var en høyrelent populist, med fascistiske tendenser og slagord som «America first»?
hmmm nei si det du
Tja, det virker som det iallefall.
Mye er sant fram til nå, vil ikke være for sikker, men det kan være fremtiden.
Er virus kan per definisjon ikke være en pest.
HVEM HAR RETT??
til helvete med det jævla apekatt landet der fult av jøder og hjerneskada idioter. spyr av alt som heter amerikansk kultur og moderne filmer, serier, musikk osv. NEI TAKK
Rei beste jente
Ikke ett argument. En forsker og lege hevdet nettopp at det er en pest på landsdekkende fjernsyn deal with it.
>Plot against America
Kjeks, fikk en gjennomgang av serien gjennom Fash Nasjonen, og den høres bare jævla kringle ut. Fyf, for noe dritt.
Da har hun brukt begrepet feil, fordi pest er spesifikke sykdommer som skyldes bakterier, ikke et virus
Det meste av dette var ganske åpenbart den 31. Januar.
Likevel er mye spot on, bortsett fra det med muteringer som er bare tull. I følge en biolog-kompis er det virkelig ikke sånn det fungerer
For meg er det rullestoljv
youtube.com
MAGIC between my toes
MAGIC going up my nose
>noen sa, derfor sant
du er problemet
Baka min waifu Gunhild sa det er nærmere en pest enn et influensavirus
pest
ETYMOLOGI fra latin pestis 'farsott, smittsom sykdom'
naob.no
youtube.com
er dette tidenes mest baserte musikkvideo jbs?
Whoops. Jeg mente å svare
Og i helseverden betegner det en spesifikk type sykdom
fhi.no
med den definisjonen er vel også influensa en pest
youtube.com
Alle jentene derfra er skadde vesen med hele alfabetets personlighetsforstyrrelser, jenter en burde holde seg lang unna, attpåtil er Rei og Asuka 14 år.
Meeeeen
Kone - Rei
Puke - Misato
Drepe - Asuka
Pest pr definisjon av FHI:
-Pest forårsakes av bakterien Yersinia pestis
- Bakterien spres ved aerosoler hvor det er antatt den kan overleve i ca. 1 time og forårsake lungepest
Det Gunhild mener er at dersom den studien hun refererte til er korrekt, er det mer likheter mellom COVID-19 og pest, enn COVID-19 og influensaviruset.
Skru opp autismen gutter, dette er skuffende
Tror hun sa noe sånt som at det "linger på pest". Viruset leder til redusert immunforsvar i lungene, som da angripes av bakterier. Dermed kan det kanskje indirekte være en slags pest.
Ro ned a gutta, det går over. Du er tilbake på jobb før du vet ordet av det
>det er bare influensa
Husker den tiden anime homser fikk buksevann og deng... nå
Flommer det over av dritt. Ikke lenge til vi er like ille ute å kjøre som sverigetråden. HIF norgetråden 2018-2020
Heia animebrevere.
2018 var toppåret for animebreving her
Fy flåbbe som jeg skulle ønske jeg var en sot jente (gutt).
Vi klarte å demme opp animen lenge ja. Ser ut som det går rett i dass nå.
imaginiser å breve følelsedfyrer og også tro at det er verre enn influensa
Slapp av bror, hjelper ikke å stanse opp hele samfunnet
GORONA :DD
Du ble aldri kvitt oss :)
>8. April
Brev anime, brev så mye anime at vi når bildegrensa
Stikk til fjesboka hvis dere vil ha normissbreving.
Er du ny jbs
det er jo anime som er normalhomseinteresser
Er på saken.
Anonsen, du vet vel at 4kanalen er et bildebrett med fokus på anime?
Trygve jeg elsker deg
Anonsen, du vet det bare er et brett som er for anime. Resten er for andre ting.
Har dere lært dere japansk enda?
Kribler fælt i lungene just nu. Menmen, hjelper jo ikke med sånn konfirmasjons bias, så få vel heller se om jeg våkner i morgen.
Gutta, hva tenker dere investere når markedet har nådd bunnen? Tenker military industrial complex kan være en god mulighet, som Boeing, Raytheon, General Dynamics, Lockheed, Northrop Grumman og BAE Systems, spesielt dersom USA går til krig med Iran for å drive opp oljeprisen igjen.
Dataspilljenter da? Er det innafor?
Norwegian d[^_^]b
Hvorfor? Våpenaksjene vil jo stige langt høyere
Fokuset er ikke anime nei, men de skal fremdeles få prege brevene via bilder osv.
Alle brett er animebrett
Ekte tredimensjonale rullestoljenter fåvæ.