Sverigetråden

Attached: image.jpg (1200x800, 515.64K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Av5Jb52yFBo
youtube.com/watch?v=NlVLU-oGD-Y
youtube.com/watch?v=PMku-GbafEg
streamable.com/if7uk
twitter.com/NSFWRedditVideo

vi tar denna

Först för döda husdjur.

Jag förlorade när jag var 27 och hon ville att jag skulle bli hennes pv efter det. Det är inte för sent.

jepp, denna blir det

youtube.com/watch?v=Av5Jb52yFBo

>kunde utforskat rymden eller levt i barbariska stammar men istället så lever vi i ett dystopiskt samhälle med blattar, niggers, sv ho och psyksjuka borgare
BARA

Attached: tranny parents.jpg (600x1024, 111.51K)

youtube.com/watch?v=NlVLU-oGD-Y

>linser
>bönor
>pasta

Attached: 1573076646057.jpg (400x487, 32.91K)

Fuck Fofefu-upplagan.

Attached: 1565139730298.png (518x920, 629.61K)

för mig, är det mumiekatten

Attached: 1571048508286.jpg (4000x3000, 916.55K)

vad är fel på kvinnorna?

Attached: 1584018212595.jpg (1305x1056, 1.19M)

ses om en stund grabbar, ska kolla star wars

hur kan alla människor som håller på med den sporten gå med på det? någon måste ju ryta ifrån?

Varför kan man inte masstesta corona med mcdonalds drive thru-liknande teststationer som man gör i Sydkorea?

>JAAAA DÖ AV KOLERA NÄR JAG ÄR 25

lol vi har inte råd med det bror

>klippa av kuken för att vinna mongoligan
>hamnar ändå på tredje plats
KNULLA BARA UPP MIN SKIT

Ingen sportprofil vill säga något som kan tolkas som det minsta transfobiskt. Anar du inte att dessa individer tjänar sina pengar på sponsorer och om något transfobiskt skulle sägas ryker alla sponsorer och ens levebröd.

Varför inte? Sverige är ett rikt land

är det brist på "kits"? eller? Vad är meningen med att hålla uppe gränserna och ha bara delar av samhället avstängt om man bara kan testa riskgrupper? Vad menade Tegnell med det?

youtube.com/watch?v=PMku-GbafEg

Attached: 675543344.jpg (354x286, 27.51K)

du har blivit lurad

han vann ju

Vad skulle syftet med det vara? "Du har Corona, stanna hemma så mycket du kan"? Slöseri med pengar

är det nu det ballar ur eller? vi är ju för fan helt instängda!

För att det är slöseri på pengar. Att tillfälligt plocka bort karensdagen är mycket mer effektivt.

Fast du vet de teststationerna skickar det till ett labb? De tar bara ett prov på dig där.
Ett genuint svar kan vara att det inte finns kapacitet i labben. Annars kan det bara så att man anser att det är för långt gånget för att man ska kunna komma ikapp det med massprover.

Snarare Alliansregeringarna som sålde ut den svenska statens tillgångar för en spottstyver

Vi hade bättre immunförsvar för 2000 år sedan än nu. Bara de senaste hundra åren vi dog tidigt, speciellt under industrialismens uppgång

Om trean är äkta brud har h*n fått sitt straff ändå.

>Vad skulle syftet med det vara?
Stoppa spridning.

Baserat med hat inom transidrotten favä, någonstans får man dra gränsen!

Det bästa hade vart om man sjukanmälde sig med Corona. Då kan väl inte företaget varsla en va?

källa: varg, Yas Forums, nordfront

kommer det bli ett nytt lortsverige?

Så vad är bäst strategi nu då? Stänga ner allt o bara få hela landet infesterat eller?

kattis blev så sur över mumiekatten att hon blockade finnen från strömmen lol

streamable.com/if7uk

*viftar förföriskt med min feminina kuk framför ditt ansikte*

Attached: 1583517154835.jpg (309x450, 26.76K)

Dds fofefu

Det är olagligt att sparka någon för sjukskrivning i Sverige.

dds gridsbög

Genom att ta prover? Anta att alla bär på viruset, enkelt som. Finns inget vits i att ha det svart på vitt på ett papper
Göra som England. Behandla de som visar upp allvarliga symptom, låt de andra friskna till och bli immuna

>Enligt EU-kommissionens ordförande Ursula van der Leyen kan ett vaccin mot coronaviruset vara klart till hösten redan.
slutet gott allting gott, eller?

kommer ni ta ett vaccin som blivit framtaget på några månader istället för 5-15 år som det vanligtvis tar?

Finns det inga transMMA-matcher att kolla på? Fatta när feministerna ser en mans knytnäve mosa ansiktet på en kvinna och de inser att det är detta de kämpat för.

>somnade 17
>vaknar nu

Attached: 1556100074835.jpg (680x680, 46.93K)

fofefu är det du så häng dig

>Göra som England.
England förväntar sig dock typ 20 000 döda som golv och 80% smittade innan de är klara. Är det verkligen ett bra mål att sätta för Sverige?

Att befolkningen avhåller sig ifrån så mycket kontakt som går, håller sig hemma vid symptom och att staten förhindrar och förbjuder större folksamlingar.

Isolera lagom många så att spridningen inte stoppas helt samtidigt som flockimmunitet får växa fram.

Alla transidrottare är ALLTID MtF-transor som tävlar mot kvinnor.

Aldrig, tillräckligt många nbögar kommer ta det för att spridningen avstannar ändå.

Önskar jag var en Astolfopv

>kvinnor är bättre än män! Qween slay! >:D
*blir ägda i all form av idrott direkt de ställs mot en man
>m-män är bara starkare!! >:(
*får inga nobelpris*

Då hade du grindrböghorslynat som alla andra bögar eller hur ^~^!

>hur kan alla människor som håller på med den sporten gå med på det? någon måste ju ryta ifrån?
Det har legat i korten länge. Började med de intersexuella kvinnorna som hade väldigt högt testo. Först så skulle de få tävla mot vanliga kvinnor osv.

Det där är ju ändå bara cykling där man trots allt kan tävla mot sig själv. Kolla på detta foto. De där hudfärgade trosorna är så att UwU inte åker hit & dit.

Attached: Hannah-in-tangle-with-woman-e1548574034382-1.jpg (500x375, 34.86K)

>80-åriga morfar är på gympa och går i affären som vanligt
Kan du vara lite försiktig eller gubbjävel ;_;

SÖPO styr tråden ;3

Attached: 1584220039106.jpg (558x791, 46.31K)

Vad menas med FAS och fofefu? :3

Attached: fundersam_katt.png (800x800, 36.82K)

>polare drog ett epic randum skämt om "jaha, hem och titta på shemale dvärgporr?"
Han har ingen aning hur nära sanningen han var. Ta bort dvärgbiten så var det bokstavligen vad jag gjorde.

Jvdk, somnade kl 6 igår och sov till 7

Attached: 1584411685777.jpg (1158x1637, 1.53M)

Grindrböghorslynan ska du bli knullad ikväll OwO?

>Vi hade bättre immunförsvar för 2000 år sedan
Nej, för 2000 år sedan hade pesten inte heemat os.

nej, carpe diem

Attached: 1575503259008.png (700x394, 217.79K)

England är ett klassamhälle som nått vägs ände. Bara man börjar titta lite så hittar man hemska bevis för det. T.ex. bomblanet Vulcan där endast 2 av 7 besättningsmän hade en chans att ta sig ur det vid nödsituation.

Du vad?

Förklara för oss hur det kom sig att conquistadorerna dunderheemade 80 miljoner indianer på några få år efter att de landstigit i amerika.

Du det där är ingen katt, pikachu är en gnagare.
Hoppas på gerudo zelda i vildmarkens andetag 2.

Attached: ash-ketchum-2804.jpg (350x490, 34.93K)

Grindrböghorslynan :3!

Shit, det var trälberg och ekonomikonsulten som roffade åt sig de bra platserna eller hur? Fuck!