/mämmi/

Lopunajat-painos

Attached: 1584349342556.jpg (454x598, 60.92K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=waKumDkYrDY
youtu.be/WD0apMZoJKM?t=8467
youtube.com/watch?v=sCv-dIFGcd0
twitter.com/SFWRedditImages

oispa nyymin pylly

Attached: epäily koiro.jpg (2851x1900, 393.33K)

Nyt ainaki voi kattoo pirrettyjä ja pelata hyvällä omatunnolla.

Attached: 1554243797548.png (2212x4110, 3.08M)

Attached: 9c3.jpg (996x832, 154.02K)

youtube.com/watch?v=waKumDkYrDY

Attached: 166340134.png (700x960, 250.57K)

tuli mieleen ku isoveli tai joku muu teki aina joskus jotain semmosta juttua jossa mikrotetaan hapankorppuja ja niistä tuli silleen pehmeitä tai jotain ja en oo nyt tosi pitkään aikaan syönyt semmosia enkä varmaan tuukkaan syömään koska en tiedä mitä ne oli tai miten ne saa aikaan

Ilmeeni kun entinen koira kantoi aina karvatura koira kantoi sänkyyn kesällä hiekkaa kun makoili ja pyöri tarhassa jotka karisi sitten illalla sisälle kun otettiin koirat sisään.

en uskaltanut pienenä mikrottaa edes kaakaumaitoa koska siihen tuli aina se kuori

moikka

rip nyymi

tai ehkä se oli mun isosisko tai äiti koska ne on molemmat vähän sellasia jotka vois tehdä jotain tollaista

ketsuppi, tonnikala, juusto, viimeistele oregano

Kokeile kostuttaa sitä hapankorppua hieman ennen mikrottamista niin sen pitäisi ainakin siten pehmetä. En tosin tiedä miksi niitä pitäisi pehmentää.

miten jonnet pystyy pelaa noita battle royale pelejä? itellä nousee aina syke liikaa.

Attached: 1564143448175.jpg (302x405, 75.63K)

älä ota sitä niin vakavasti, se olla vain peli

zäppääkö mikro miileistä kaikki nutrientsit? sen takii en viiti mikroo käyttää vaa heitän aina setit uuni

heräsin

Attached: 1582976233909582703663.png (1467x2048, 1.82M)

puhuisitko suomea?

harmillista

aina miehet yrittää keksiä jotain ratkaisuja kun niille kertoo ongelmista
miksei ne voi vaan kuunnella

älä overreagoi vaan vastaa kysymykseen

itse tein kaakaon aina kuumaan veteen ja lisäsin siihen sitten kylmää maitoa. joskus sitten maistoin suoraan kuumaan maitoon tehtyä ja se maistui äklöttävän makealta.

Attached: 69372879.jpg (1200x776, 284.48K)

Mut se jännitys just on parasta. En valitettavasti enää muista mun ekaa BR voittoa PUBG:ssä kaks vai onko jo siitä kolme vuotta ko se tuli mut muistan ikuisesti eesti kaverin kanssa voittamani duon lopun. Se intensiivinen tunne ja salpautunut hengitys mikä oli päällä oli aikamoista adrenaliinia.
Ei oo kyl tullu pelattua mitään BR-peliä koht kahteen vuoteen. Tarkov kuitenki tarjos sen saman tunteen viime vuoden lopulla kahen kuukauden ajan ko viimesintä pätchiä pelas.

Attached: BEAR operator - dragoncastle.jpg (2700x2508, 1.51M)

>naiset

Attached: 8.png (969x871, 736.28K)

ettei jatkossa tarvitsisi kuunnella

coomailu ja ryyppäys saa aina olon ultra betaksi. näillä on selvästi jokin yhteys mielentilaan.

pitää mennä gigantista ostaan virtapiuha näyttöön. toivottavasti en kuole.

Ei ole auki

äijää coomaile jolleen mustetulle kummiski

Battle royalet ei oo mun juttu koska liikaa tavaroiden pyörittelyä verrattuna siihen oikeaan toimintaan, mutta pyssypeleissä jännitys on koko jutun suola. Oon omasta mielestäni oppinu paljon paineensietokykyä siitä.

nyt tuli rahat tilille mutta amazonissa kovon hinta nousi 20e niin emmä sitä voi enää ostaa

Jännitys vain katoaa kun pelaa pari tuntia. Tarkoviakaan ei voi enää pelata kun ukko kaatuu kun painoa on liikaa jo pelkissä omissa tavaroissa

Poliisit vei meidän mies Tallan.

youtu.be/WD0apMZoJKM?t=8467

onko sillä kytät tuolla

onhan

siltähän tuo vaikuttas

Oispa kokonainen gp tai kausi kuvattu tuolla tavalla talteen.

youtube.com/watch?v=sCv-dIFGcd0

Attached: 1583453972145.png (300x241, 128.59K)

virtaus on päättynyt

Jaa me siis kielletään yli 10 ihmisen kokoontuminen, mutta kahvilkat, ravintolat ja yö vitun kerhot jää auki.

Miettiikö nää päättäjät yhtään mitään?

Vaihda natriumglutamaattiin, siinä on natriumia 1/3 verrattaessa perus suolaan ja maistuu paremmalta.

haluisin total warhammerin mut perkele kun on kallista touhua

kahvit naamariin ja sit takas sänkyyn kattoo animee

Attached: 1584387657337.png (1200x1697, 780.15K)

mitä sä täydellisellä sotasahalla

pitäähän sitä päästä vähän krebaileen

epäilen että saatan olla epäironisesti homo tai bi, oon koittanut kieltää sitä itseltäni jo vuosia mutta ei kai rehdit heterot kiihotu kyrvistä? miehiset miehet ei kiinnosta yhtään mutta femboyt ja näiden kyrvät pistää aina munan kovaksi, vakkei sillä seksuaalisella suuntautumisella oikeastaan mitään väliä ole kun ei kuitenkaan tule ikinä mitään kumppania saamaan

okei.

mitä väliä vaikka olisit homo tai bi? oletko epävarma itsestäsi?

haha homo

oon ihan helvetin epävarma itsestäni, oli nyt vaan pakko tulla kaapista ulos ees teille nyymeille. en mä porukoille uskaltais tommosta kertoa

>Karanteenin tai eristyspäätöksen rikkomisen seuraus voi olla sakkoja tai äärimmäisessä tapauksessa kolme kuukautta vankeutta.
Mikäs hiton rangaistus tuo nyt muka on kun oikein ajattelee? Oma, lämmin selli, kirjoja, kolme ateriaa päivässä, terveydenhuolto taattu yms.
Koronatautisten kannattais tehdä muutama kova rikos ja pääsis hyvään säilöön. Kas kun vanhuksetkin ei tee kyllä vankilassa olo varmaan loppujen lopuksi jonkun ylikansoitetun ja hoono soomi-hoitsuilla täytetyn vanhainkodin voittaa.

tahtosin kattoo animee mut nenä ja silmät vuotaa niin paljon ettei jaksa tuijottaa ruutua. Pitää paskapostaa.

ihan heterolta kuulostaa

elä anna muiden ihmisten ajatusmaailman ohjata omaasi vaan elä omaa elämää

50% heteroista kiihottuu kyrvistä

Homonloista.

Ruumiinlämpö 35,3. Taitaa olla käänteinen korona.

Itse menin kertomaan joskus yläasteella ihastukselle että tykkäsin siitä ja sit haukuttiin homoksi muutaman vuoden yläasteen loppuun saakka.

Attached: horny.png (558x510, 188.79K)

No siis ansadoujineille voi ihan vempata tunnista toiseen, mutta toi 3D kama ei saa värähtämään ollenkaan. Itse miellän sen vaan fetissien eskaloitumisena, kun en kuitenkaan kykene romanttisessa mielessä tuntemaan vetoa kuin pelkästään naisiin oikeassa elämässä.

aika ikävää

Attached: 8ea2ec282d80c1f757eb5043fee0f35b.png (1110x1550, 559.46K)

jos mittasit kainalosta niin se on aina 1-2 astetta alempi.

Sen siitä saapi kun homosteleepi.

miks nyymi? oliko ihastus poika?

kuvitelkaa että tämmönen loli tulee sun kämppään pelkkä huppari päällä ja välillä vahingossa vilauttaa persettä nostamalla helmaa hännällä

Attached: yande.re 513806 ass hippeastrum_hybridum pointy_ears tail tamano_kedama.jpg (2508x3541, 2.57M)

no oli.

Attached: d.jpg (495x700, 82.99K)

En silti tajua mikä ton 10 ihmisen kokoontumiskiellon tarkoitus on. 10 lasta ei saa mennä fudistreeneihin mutta 100 kakskymppistä kanaa saa mennä tanssilattialle pussailemaan ja oksentelemaan toistensa päälle. Nerokasta.