Mä ja nyymit -painos
/mämmi/
Toivon hartaasti että tämä painos kuolee
oispa talvi
tää
paska painos
Tein 8 sivulla jahy painoksen ja talkkari poisti.
oispa loli
Illan pantsuvisan aika! Minkä väriset pikkupöksyt Andoulla ja Oshidalla on hameiden alla?
Yhdellä oikein nettoaa kahden kilon pakaste yrttipatongit ja molemmat oikein saa päälle vielä kahden kilon sipulit.
meen nyt nukkumaan hyvää yötä ihanat rakkaat nöff pöff pörriäis mörriäis öttikäis pöttikäis möttikäis karvakorva mussukka nyymit!!
mustat
spermaripulin
turkoosit
turkoosit
hei hei, nyt teet tosi vaikeaksi kun näillä on samat vaatteet
näillä ei ole mitään alla
tapan sut
Äiti soitti ja epäili että koronaviiruksen taustalla on kansainvälisten nationalistien salaliitto ja että tää oli vaan tekosyy sulkea rajat pakolaisilta. En edes pilaile.
mä ja nyymi sanotaan että vaaleanpunaset ja valkoset
Ruskeella on valkoset ja valkosella mustat
nyymi sen sanoi
Tiedän että mun eukkoni on aika tyhmä (nainen kun on) mutta en kyllä usko että hän mitään näin tyhmää suustaan päästäisi. Äläs yritä mustamaalata äitiäs, poika.
mustat ja valkoiset
kaikki pillut on kauniita
tää irstas loli laittoi edes vähän vaatetta päälle ja kysyy sulta vielä kerran kyrpää
Mustat ja valkoset
helvetti ku on kaikkea muuta kaapit täynnä paitsi alkomahoolia eikä jaksais mennä kauppaan ku tietää että tulee olee ihan vitun perseestä uida ihmiskarjan läpi
mustat ja valkoset (siinä järjestyksessä)
Syökö toi sielun jos siihen lankee?
Shimapan
magenta
nukkumata siitä
ruskeella tytyllä ei ole mitään ja toisella mustat
menin taas tilaamaan pitsaa vaikkei pitäis...
bleu blanc rouge
diabeetikko läski ihrakasa
mustat
miksei jahu käytä housuja
hmph
tulin saunasta, alko ramasee
mun tytyyde
pedofiilit tykkää housuttomista pedofiilipiirretyistä
Miksi pitää jos pärjää samalla yöpaidalla joka tilanteessa
miksi käyttäisi?
Kai nyymin kerrostalossa on automatisoitu ulko-ovi?
Kai nyymillä on asunnossaan oma ilmastointikone ettei korona tule naapurien yskästä putkia pitkin?
Mulla on helvetin kova kyrpä jonka tungen sun hanuriin
siinä on tainnut suunnittelijalla hiukan lipsahtaa jos poistoilmaa kierrätetään asunnosta toiseen
Ei oo, mutta kiipeen ulos parvekkeen kautta niin ei tarvi koskee rapun ovenkahvaan.
ROSE !
vuotaahan noissa vanhoissa paskoissa kotelot ihan miten sattuu ja ruokienkin käryt menee asunnoista toiseen
vasen mustat oikea valkoiset
Vasemmalla mustat
Oikealla valkoiset
/mämmi/ssä ei taida vielä olla köhijöitä paikalla
Red Buli
juu, mulla haisee välillä huoneessa naapurin dödö ja vessassa jonkun toisen paska
Avaan ulko-oven jalalla
No siinä on molempia puolia, tietokoneella jotain mutta sitten apupoikana juosta siellä täällä.
pesin vessanpöntön ja on semmonen olo että oon ollu reipas kun tein jotain
N-nyymi...
kannattaa taloyhtiölle mainita että puhistaa ilmanpoistoröörit tai kattoo imaileeko se huippuimuri
riittääkö tuuletin
ite kusin sen puhtaaksi.
en näe koronalle muuta loppua kuin että joko kehitetään rokote tai valtaosa ihmisistä sairastaa sen. se on jo jokaisessa maailman kolkassa, niin vaikka joku kiina saakin rajoitettua tapauksensa, niin vielä muutamien kuukausien päästä varmasti on porukkaa jotka koronaa potevat, ja sitten tarvitaan ainoastaan yks tyyppi joka menee kiinaan tartuttamaan jonkun, ja korona taas lähtee leviämään siellä suurimpaan osaan.
rokotetta ei välttämättä saada kehitettyä, eikä myöskään tiedetä ollenkaan minkälainen suoja syntyy koronalle sen sairastamisen jälkeen. joidenkin virusten tapauksessa ne syntyvät vasta-aineet on kuitenkin lyhytaikaisia.
onneks en ole vanhus
aah, olen humalata
edes huippuimurin vaihtaminen ei vaikuta tommoseen paskaan kotelointiin ja esim puuttelliseen korvausilmaan mitenkään
Ei yhtään oikein, voi harmi. Huomenna uusiksi paremman onnen kanssa.
Yksi oikein, hienoa! Vaikkakin muutamilla meni hahmon kanssa värit pieleen vaikka väri löytyikin, hyväksytään vastaukset oikeina. Herkulliset patongit lähteepi kulkemaan.
Meillä on yksi täysin oikein rivi illalle! Andou ja Oshida esittävät vaaleanpunaisia ja valkosia pöksyjään vielä varmistukseksi uhkeiden kurviensa rinnalla, näitä ranskalaisia ei kyllä ole kaloreilla pilattu. Onneksi olkoon nyymi!
Huomenna siirrytäänkin sitten Ranskasta kohti itää ja Venäjää /rus/ kenraalin muodossa. Maailmankiertue alkaa olemaan pulkassa pian ja sitä myötä visailun toinen kausi.
Ei kannattais olla humalata
mieti kun olis joka päivä ja koko ajan tommonen olo kun kävis töissä
byl^2
Kyrpäni
VOI JUMAPERKELALAUTA