Attached: 148636405464.jpg (846x1128, 416.34K)
Sverigetråden - Päronupplagan
Xavier Gonzalez
Other urls found in this thread:
youtube.com
streamable.com
dn.se
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
Gavin Smith
d-de uteslöt mig från... ha-ha... de uteslöt mig från partieJAGÄRPARTIET NI KAN INTE UTESLUTAMIG JIMMMYY!!!!!!!!!!!! JAG ÄR DEN SANNA ARVTAGAREN AV DIN MANTEL!!! DU KOMMER ÅNGRA DETTA JAG SKA SKAPA ETT EGET PARTI SOM ÄR BÄTTRE OCH INTE KEKAT SOM SVERIGEDEMOKEKARNA!!! HÖR DU MIG JIMMY????!! HÖRDUMIG?!??!?!?!!!! DU KOMMER ÖNSKA ATT DU ALDRIG HAMNAT I MIN VÄG!!!!
Owen Hughes
Isaiah Baker
Eli Bell
Malcom hade rätt hela tiden om Corona. hade Sverige bara lyssnat på vår baserade nogger hade Sverige varit ett land utan Coronakris just nu. Det ni
Dominic Thomas
Drömde att min pappa ströps ihjäl på live-tv och att jag inte kunde göra något för att stoppa det igen. Fattar inte varför hjärnan vill visa mig såna saker. Har ni också konstigt våldsamma drömmar ibland?
Anthony Jones
han ser ju för tusan ut som ett stort päron!
Kayden Barnes
Jack Brooks
märks hur jävla soja sverigetråden är när alla är rädda för ett jävla virus
Isaiah Williams
FAS
Owen Thomas
är det här den där trannyn eller vad är det frågan om? orkade inte se mer än tre sekunder av videon
Benjamin Perry
det är 2016 vågen av althögerbögar som visar sina fåriga ansikten
Samuel Murphy
>de enda med munskydd som jag sett är asiater
de har kontakter, de jävlarna
skickas med expresspost hela vägen från japsarlandet
Nicholas Sanders
Anthony Sanders
Döda alla pensionärer
Slakta facister
Bränn liberaler i massgravar
Cameron Hughes
>rösten
>rynkorna
HAHAHAHA sv ho åldras ju som blandfärs
Joseph Turner
Har märkt att Yas Forumsjontar är de mest lättskrämda fegisarna på jorden. Bokstavligen mindre bollar än hipsters på andra långgatan som suger kuk. Det är kanske mer karaktär än politik som drar de åt högerextremism.
Andrew Brown
Varför åldras svennar som skit?
Kayden Foster
streamable.com
hur körda är vi?
Charles Brooks
VAFAN JAG ÄLSKAR CORONAVIRUSET NU
dn.se
>Migrationsverket ställer in resorna för knappt 400 kvotflyktingar som de närmaste veckorna skulle ha flugit till Sverige.
>Orsaken är det nya coronaviruset. Migrationsverket räknar även med att antalet asylsökande dyker.
David Stewart
SD överlever nog utan de där 0,07% favä
Isaiah Anderson
mmmm vacker svho
David Rogers
Jag till vänster~
Christopher Anderson
>Facister
Robert Howard
hon ser ju oironsikt FÖRJÄVLIG ut och det MED smink. hur fan är det möjligt att vara så rik, lägga så mycket tid och pengar på sitt utseende men ÄNDÅ vara så jävla skabbig???
Luke Hall
>Malcom hade rätt hela tiden om Corona.
Men kan han fan hålla käften om Bosse busschaufför?
Han vet inte hur det är på en arbetsplats med massa snuskiga sprängare.
Bentley Wilson
Västeråsbögen dds
Easton Gutierrez
William Kelly
ne
JALLA JALLA ALLA SKA HA CORONA
Zachary Gray
Nordisk genotyp är 10/10 tills de blir 30. Då går allt åt helvete. Det är fan nästan tragiskt. De flesta andra etniciteter är ändå gradvis försämring. Svenskar slår bokstavligen en vägg där allt heemas samtidigt.
John Lewis
onej ett sjukhus fu tusingen så happenings :O
Owen Davis
Hon har inte FAS alls
Detta är FAS Platt philtrum
Snea ögon
Slät utdragen hy
Isaac Harris
FAS
William Campbell
>gammelmedia gillar att fokusera på irrelevanta saker, som mitt pannben till exempel, varpå jag måste fråga vad detta egentligen har med invandringsfrågan att göra. S vill husera s.k. flyktingar på min panna. Vad har egentligen de invandringsvänliga för rätt att göra mig till en "humanitär supermakt"? Vi måste få ett stop på detta - för Sveriges skull. Det är därför av yttersta vikt att ni den 9:e september ansöker till AfS facebook-sida.
James Jones
Isaac Reed
Bokstavligen aldrig sett in 10/10 svenne
Julian Scott
Fel
David Gonzalez
åh nej stackars svho får inte åka på semester i deras lägenhet i spanien faaaaaaaaaaan
Nicholas Williams
Varför kan vi inte stämma svho för falsk marknadsföring?
Nicholas Taylor
hemska vintrar, sprit, social isolation, wifi-strålning, rapsolja
Austin Russell
@119700318
kbry autistäckel
Noah Thompson
Ja, häromveckan drömde jag att jag såg ett invandrargäng råna min lillebror och skicka filmen till mig på snapchat.
Hudson Lewis
Sjudande
Benjamin Sullivan
söt fågel
Ayden Morgan
hon har söndersminkat sin hud permanent
Lincoln Lewis
>user som upptäckte aya år efter alla andra och verkar tro han är den enda
Vad menade han?
Charles Cooper
hon ser ut som ett jävla mongo, vet inte varför du brevar henne
välj en bättre sötpaj ditt autistäckel, hon är inte vacker, snygg eller söt
hennes ögon är fan flera meter isär, ser MOOOOOONGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ut
Sebastian Hall
Hon är KAZAKH och gullig
Lincoln Edwards
Matthew Robinson
>Malcom och Markus blev uteslutna ur ung vänster för att de gillade Revolutionära Fronten
>de är nu några av de mest sansade vänsternopinionsbildare
vafan hände
Mason Long
fakking trälberg låt mig jobba hemifrån då
var helt jävla tomt i knegarrestaurangen, bara de från vårt företag var där
Parker Allen
Fattar inte hur korkade svho är att de gör så här. Vet en snygg 27-åring och det är för att jag vet att hon undviker all form av smink.
Aiden Collins
hon har en bred fula näsa, ögonen är cp och är ett skelett
FAS FAS FAS
Aaron Price
Livet blev skit när jag fyllde 23 och började tappa hår på hjässan
Brody Campbell
Jose Evans
poljontar har av naturen väldigt dålig koll på hur världen fungerar och försöker desperat förstå den med hjälp av den klena mentala utrustning de besitter. Givetvis blir det alltid fel. Givetvis missförstår de alltid. Problemet är i grunden att de inte vet hur de ska hålla balansen mellan öppensinne och skepsis. Istället för att tillämpa bäggedera på alla käller blir det istället att de tar till sig all information från källan de gillar, medans de totalt förkastar all information som kommer från motsägande källor. Konsekvent så är de evigt dömda att alltid ha fel.
Nathan Flores
13:15
>Linn får veta att hon är finskättling
Daniel Hill
Turkiet
Lucas Williams
Mikrocefaler
Joshua Ward
Dominic Stewart
Brayden Smith
FAS
Colton Collins
Vill pussa och kramma Aya AAAAAAAAAAA
youtube.com
Hudson Evans
Om jag köper hårtransplantation måste jag käka finasterid vilket JAG REDAN TESTAT DIN JÄVLA PRAKTIDIOT
Jayden Howard
Nathan Peterson
Ser ut som en utomjording/navi, sluta breva
Owen Torres
Min fv
Ethan Davis
Började tappa hår när jag var 21 och är sedan dess helt renrakad på skallen.
Rätt skönt favä
Asher Jackson
lol
Jacob Cook
jvdk
Brody Rogers
Varför säger ni Västerås ibland och fofefu eller grindrslynan andra gånger? Hur vet ni skillnad?
Noah Cruz
Tror att i botten så är det mental sjukdom. Man har varit en förlorare hela livet och deprimerad pga det. Sen kommer Yas Forums som bekvämt rättfärdigar alla ens brister och hittar andra måltavlor att hata istället. Klassisk psykologi att få den svage att kanalisera självhatet mot externa källor. Kan säga att ingen som slaviskt följer Yas Forums mår bra. Sekunden de stänger ner sidan inser de just hur jävla uppknullade de är. Det är magnet för folk med svag psyke.
Isaac Watson
Fan vill bara gå och köpa godis.. 166cm och 80kg riktig paltmode tar 200 i marklyft. Ser samtidigt på tjockisprogrammet på TLC trodde det skulle hjälpa mot sugen men blir bara mer sugen av att se den här feta negressen trycka i sog snacks.. Vad säger ni grabbar ska jag gå och köpa?
Jacob Perry
vad tror ni normal folk hade gjort om de hade varit ute på en promenad och sett en efterbliven blond omvänd jävla centaur stå och boxa i luften i någon gammal medeltidsruin
Jose Hall
Genom arkiv, brevstil och IP
Noah Rodriguez
>hello ladingstons
Jacob Wilson
>omvänd jävla centaur
Chase Campbell
>Började tappa hår när jag var 21 och är sedan dess helt renrakad på skallen.
>Rätt skönt favä
Jeremiah Martin
>166cm
Evan Adams
Skitdåligt bete, avbryt brevning!
Ethan Reed
>Det är magnet för folk med svag psyke
... Och så påbörjar de fallet ner i den mentala latrinen Yas Forums. Crank magnetism i ett nötskal.
Gavin Moore
Ingen bryr sig om din fula neger, negerälskare
Oliver Ross
vilken sida av hennes ansikte är det fel på?
Jeremiah White
Ja gå och köp lösviktsgodis, fetto, så får du kronviruset.
Brandon Fisher
ZOMG jag älskade dig i megamind!
Adam Allen
Baserad autist
Austin Flores
Hur många dagar tills det står hemvärnsbögar på varje gathörn?
Aiden Diaz
vi måste ha ett krispaket för företagen!!!!
Aiden Cruz
Har något eskalerat där du bor eller?
Carson Campbell
smart kille
Camden Butler
>dkn kommer aldrig vakna upp bredvid henne och se att hon kollar på dig med det leendet
Nathan Rivera
Sansade? De är bara två töntar borgare gillar för att de dabbar på V.
>"Europa Universalis IV"
>"Total War"
>"fjolket"
>"mjenskonst"
Slutade lyssna på det senaste avsnittet där.
Josiah Ortiz
Felix ny video för 11 min sedan
Adam Garcia
>WHO säger under presskonferensen att man inte sett coronaviruset spridas i skolor där oron för spridning annars hade varit stor.
- I många länder har skolor stängt så det är viktigt att ha detta i åtanke, säger Dr Maria Van Kerkhove.
Zoomzooms...detta är inte ok!
Isaac Torres
>Migrationsverket stoppar flyktingresor av coronaskäl
>400 kvotflyktingar skulle ha flugit till Sverige de närmaste veckorna, men Migrationsverket ställer in resorna. Detta på grund av coronaviruset, rapporterar DN. Enligt Dagens Nyheter räknar Migrationsverket med att antalet asylsökande kommer att minska.
VA FAN JAG ÄLSKAR CORONAVIRUSET NU
Kayden Long
>han brevar samma bild i varje tråd
Adrian Garcia
Mmm är skallig och har haft massa missbruksproblem också, var 8 år sedan en kvinna frivilligt hade sexuellt umgänge med mig lottade ur då träffade en emotjej med låg självkänsla. Ett under att jag intr har tagit livet av mig än
Colton Kelly
Hans nya hår är fint. Undrar vad den kostade.
Jose Brown
Ska jag verkligen behöva vara bannad i 14 dagar för att jag råkade breva Anders Tegnells adress i tråden, han är ju för fan en offentlig person och vem som helst kan söka upp hans adress
Landon Wilson
De har blivit rätt kassa det senaste året
Nolan Barnes
Jag fattar seriöst inte, varför skulle barn vara sämre på att smitta än vuxna?
Christian Price
ödemet är också en offentlig person, ändå så blir man bannad
Alexander Bailey
Varför syns bara svennar i debatten om Coronakrisen?
Joshua Morgan