Ny børsdag-utgaven
Forrige:
/norgetråden/
har litt lyst på susji fåvæ.. men vet at hvis jeg begynner å kjøpe sånt så går budsjettet til hælvette
aksjer hører vel hjemme på Yas Forums
Når dette er over kommer ikke penger og aksjer til å bety noe mer
>største krisen siden den som gav grobunn for fascismen
>bare (((lov))) å snakke om det på Yas Forums
>Kronen stuper
>Dollar stuper
>Gull/Sølv stuper
>Bitmynt stuper
Hvemdan fuck beholder jeg pengene mine
eiendom vel
Da er bannlyselsen hevet
Haha, å breve korona-megmeger på Yas Forums var visst ikke så lurt gutta.
Uansett: her er litt Edelgard i disse mørke tider.
hvorfor kommer pol til andre brett
har de ikke nok tråder om slikt på sitt eget
de skal alltid bæsje opp alle mulige tråder med konspirasjonsteoriene sine
bare du roper ulv nok ganger så har du nok rett en gang men
DOPAPIR OG ANTIBAC
O
P
Yas Forums hører hjemme på på Yas Forums
aksjer hører hjemme på Yas Forums
anime hører hjemme på Yas Forums
så ikke drit opp tråden du heller
dette må gå dårlig for land uten pææng på bok
Dopapir kommer til å bli vår type bottlecaps
Jeg bryr meg ingenting om hva du syns tråden bør være, brever hva jeg vil og diskuterer hva enn som morer meg i øyeblikket.
rapportert
>tørrhostet i tre uker, begynte å få feber i forrige uke, kjenner press på brystet
>ringer FHI, sier de ikke har kapasitet til å teste meg, må bare være hjemme
gjør vondt når jeg hoster, skal jeg liksom ringe de når jeg holder på å svime av?
De kommer uironisk ikke til å teste deg før du sier at du ikke klarer å puste
De tester deg kun hvis du sier du føler deg så jævlig at du må bli innlagt
>ikke i risikogruppen
>ikke samfunnskritisk jobb
Du må klare deg selv
Helt enig, stormhomser er utrolig irriterende. Dessuten har de tullete konspirasjonsteoriene blitt avkreftet.
Asylsøkere får komme til Norge som normalt
hvis du allerede er isolert hjemme og ikke arbeider i yrker som helsesektoren hvor du har nødvendig kontakt med andre, så har det ingen hensikt å teste deg.
Du er allerede isolert så det er bedre ting å bruke tiden på.
Dersom du trenger medisinsk hjelp så si ifra om dette spesifikt, ikke gå rundt grøten og forlang å bli testet osv.
Dersom du ikke trenger medisinsk hjelp (typ du har god helse og føler deg omtrent som under en influensa) så er det ikke noe poeng.
Det er da en selvfølgelige, vi må hjelpe de som har det verre enn oss. Barmhjertighet og empati er viktig.
Jeg har bare besøkt Yas Forums to ganger så ha det i tankene at ikke alle brever der og så kommer hit.
>Gull/Sølv stuper
papirmarkedet til gull/sølv stuper. det er sånn 4 ganger så mye gull og sølv som blir omsatt enn som finnes.
de som sitter på de fysiske varene holder alle kortene nå.
sølv er under 14 dollar nå, et bra tidspunkt å kjøpe på (selv om krona er svak)!
Haha du må bare trekke i de riktige trådene kompis, de kom hjem til meg neste dag og stakk en pinne i munnen og nesa. Føler meg tryggere, gir helt faen i viruset nå som jeg vet at jeg er under medisinsk overvåkning og får vite om jeg har det eller ikke. Lykke til å få tak i test om en uke.
dagbladet.no
>Soldal skulle ønske at politi på patrulje kunne få testen.
>- Det er spesielle tider og kapasiteten er nok ikke stor nok til å teste så mange, sier Soldal.
VÅGET DU NETTOP Å DISKUTERE ET EMNE JEG IKKE ER INTERESSERT I?????
På lørdag 22. februar, så dro jeg ned til Oslo, for å handle mat.
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS.
Logoen til Bekkestua Tannmedisin, (som tulla med meg, i 2017, da en gay vestlending-tannlege-gubbe brukte nakken min som hodepute, noe jeg klagde på til tannlegeforeningen), er visst rotert til siden:
>Logoen til Bekkestua Tannmedisin, (som tulla med meg, i 2017, da en gay vestlending-tannlege-gubbe brukte nakken min som hodepute, noe jeg klagde på til tannlegeforeningen), er visst rotert til siden:
youtube.com
Hjem for å trene i pausen gutta, nå blire!
HVA FAEN!
jævla jødene hos tavex har satt opp prisen på levering fra 129 til 499!!
jeg som skulle handle meg sølv!!!
Har også gått og tørrhostet og nå er halsen sår og i går etter at jeg hadde spist en pizza, en pose potetgull, en pose biler, noen druer og litt nøtter og to bokser med brus så følte jeg meg litt kvalm som også er et av symptomene på coronavirus. Forferdelig at man må leve i uvitenheten om man har det eller ikke.
Det gikk ikke så greit. Den er ikke for stor når jeg gjør det jeg skal med den, men når den bare er i der ble det litt distraherende og for ubehagelig til å sovne. Ga opp kl 3 på natta
Hvorfor teste deg? Det er uansett ikke noe å gjøre enn å legge deg i respirator, uansett om du har Korona eller ikke. Testing er bare for tallenes skyld på dette stadiet
>i går etter at jeg hadde spist en pizza, en pose potetgull, en pose biler, noen druer og litt nøtter og to bokser med brus så følte jeg meg litt kvalm
så merkelig at du ble kvalm etter du fylte det tjukke feite snaddergapet ditt med så mye møkk du
>Dfn du var der når linjefelle startet på 4kanalen
Føles som om det bare var noen måneder siden vi gikk gjennom de artistiske svart-hvitt tumler bildene hennes/hannes som en autist hadde samlet opp.
påstand: mesteparten her inne er overvektig (HØY BMI)
>Testing er bare for tallenes skyld på dette stadiet
eventuelt folk i utsatte grupper eller helseyrker
en trenger dessuten ikke teste alle, ved å teste representative tilfeldige utvalg kan en estimere hvor mange i den større befolkningen er smittet.
>pris pr Oz er ca 14 dollar
>sjekker pris for fysisk sølv
>laveste er 173kr pr Oz med mindre du kjøper 500 mynter
Hvordan investerer man i fysisk sølv uten å bli rævpult av selger?
Veldig basert! Selv liker jeg bananer, skal kose meg med denne etterpå i dusjen.
Det der vakke mye mat fåvæ, det er sikkert bare magen din som brummer etter å få litt (masse) digg mat å jobbe med. Selv om du har hjemmekontor betyr det ikke at kroppen din kan slutte å jobbe. Jeg hadde kjørt på en pitsa eller to til, pimp den gjerne opp litt med en pakke kjøttdeig, en eske smårettsbacon, en eske smårettsskinke og en revet ost og en ananas så skarru se det går bare godt. Skyll det ned med tre liter ananasbrus eller noen flasker Mango IPA.
er nok mange tjukke feite snaddergap her ja, de skal dingle på repets
Dette kunne vært deg, men du spiser som en anoreksisk tenåringsjente.
Dæljer løs på brystet.. stønner jeg må sniffe. sniffer NNGHH ÅÅØØØGHHH MMM HNGGHÅGUDDD AAAAAAAAAA host hark host URGHHHHH ÆÆÆGHHH ÅÅÅFAEN OOOHNGGGUHH SHNNHHHSHNNHSSHHNN AAAAAAGHHHHHHHHHHHHHHH MRNGGGHHHH MFRNNNFMRNFNRMFNRN ØØGHRHHHHHHG host host host host host host hostÅÅÅAAAØØØGUUHGHHH HOST HOST HOST HOST HOST JEG KOMMER TIL Å... H-HOOOOOOOOOSTEEEEE HUEÆÆHHAHHHÆÆAAÆHHAAAHØØHHHAAÅHHØH raper JEG får oppstøt JEG HOOSTER raper JEG HAARKER (hoooost) jeg....HOOSTEERRRRR JEGHARKERRRRR AAAAAAAAAAAAHHHHH ÅÅÅ FAEENN ØØØEUGHHHH...NYSER AAAAAAAAAAAAAAAAGHHHH HRAAAH MÆEGHHHHHH AÅÅHAAGHHØØGH Å HELVETE DET ER OVERALT AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ HUEEÆÆÆÆGH HOST HARK å faen houughh hooæghhh faens jesuskristus å skittåfaen...faen...å helvete...å å h h...stønner.
>høy bmi på yngre befolkningen i Norge
Er heller normale uten noe muskelvekt
du må i så fall grave det ut selv, kjøpe privat eller stjele det.
kjøpmennene skal ha sitt, sånn har det alltid vært.
husk også at krona er svak som bare faen nå.
en sølvørn koster 30kr mer nå enn da jeg kjøpte sist.
under 13 dollar pr unse nå! kan vi klare 12?
fy flåbbe, gleder meg til å kjøpe billig sølv
gleder meg til å kjøpe billig kobber nå
gleder meg til billig import jv
Snek meg under grensen for noen måneder siden :)
Skal se du klarer det, ditt skumle jævla skjelett. Kanskje om du rasler med beina dine og skremmer meg opp i løpefart en måneds tid eller så, så kan du klare med meg. Om ikke, så skal du pinadø ha lykke til med å finne vaier og vinsj som klarer å rikke mitt majestetiske korpus.
>kjøpe
>billig kobber
Jævla fjott, det er jo bare å ta deg til rette med ledninger og rør i kontorbygg nå som herr Shekelberg har forvist alle papirdriterne sine til hjemmekontor. Kjøp deg avbitertang og vinkelsliper og en favn kappskiver på Biltema, blir ikke billigere kobber enn det. Forskjellen på å negre og å være nytenkende gründer er om du blir tatt.
Brev bilde av overkroppen/mage. Hvis du er feit er det tilbake til /r/norge.
det er tynne nårrmissær som hører til på favorittnettsiden din
>Mvh. Sutreanon
Dette er et trygt rom for ekte storkarer, ha deg tilbake til r/ProAna hvor dere kan grupperunke og spille xylofon på ribbeina til hverandre til de tynne håndleddene deres knekker.
Hvor er du på kinsey skalaen? Føler mange her egentlig er bi. Futa og traps er homo.
Det der er en gammel skala, her er den nye.
Har hørt at de mentalt syke sprer kåråna med vilje sånn som de gjør med HIV? Hvis det er sant så kanskje noen burde lage en meme-kampanje for å opplyse mannen i gata om denne farlige utviklingen
Du som har gjort dette før
Hvor nye kan man vanligvis kjøpe for i kontanter uten å identifisere seg?
Hva er vitsen med å kjøpe sølv hvis staten bare kan sjekke at du har det og ta det fra deg senere
>ingen kategori for ingen tiltrekning
uhhhhhhhhhh
>kjøpe
*tilegne seg ved trussel om eller bruk av våpenmakt
>Hva er vitsen med å kjøpe sølv hvis staten bare kan sjekke at du har det og ta det fra deg senere
Du bare legger det i en kiste med blylokk og graver det ned på et sted du bare vet om.