/norgetråden/

Ny børsdag imorgen-utgaven
Forrige:

Attached: 1583594902980.png (1321x820, 1012.79K)

Other urls found in this thread:

tv2.no/a/10686721/
youtube.com/watch?v=Zj2IXuMORVo
nrk.no/ytring/yoga-og-kumokk-mot-korona-1.14941444
youtube.com/watch?v=RzwKS-Y1RV0
twitter.com/NSFWRedditGif

FØRST FOR GUD

Daglig påminnelse at nasseteoriene har blitt avbunkert.

Attached: faktasjekk.png (1158x2007, 496.65K)

stormskyene brer seg

Attached: 1575937204617.jpg (860x571, 159.13K)

>trenger tic-kamera for å se gjennom dette røykteppet av hysteri

Attached: 36924229_1036473529854668_9178243170503229440_o.jpg (2048x1365, 142.25K)

Er du nasse og feit/stygg? Google "Arno Breker". Han lagde mange skulpturer av hvordan ekte ariske mennesker burde se ut. La deg bli inspirert av ham, og slutt å være en skam for vår rase.

Attached: nazi shotgun.png (826x569, 701.93K)

Pupper. Brev pupper nå

>Om Israel utvikler en vaksine blir det gøy. Slike dilemmaer gir enorm pine til den nynazistiske knoll.
Hva får deg til å tro at de hadde delt vaksinen med andre?

Vedder på at flertallet av nordmenn er noen grådige egoister og vil rasere kunst og underholdningsindustrien av ren smålighet

Attached: Helt rett.png (1407x593, 63.32K)

sutre

Jeg vil anbefale boken 'Art of the Third Reich', den er skrevet av en jøde, men mer enn noen annen bok forklarer den hvordan andre verdenskrig var en kamp om spirituell ideologi.

Attached: file.png (270x378, 182.65K)

Så godt som hele "kunst og underholdningsindustrien" består av kokovenstreskrullinger, jeg kunne ikke bry meg mindre om hva som skjer med dem.

Vis Hitler fremhevet ariske trekk om høyde, blondt hår og blå øyne, klare maskuline trekk, hvorfor hadde han ingen som passet dette forbildet i regjeringen sin? Og hans innerste krets var jo en gjeng stygge nerder uten kjeve, tidlig skallet og feit/spinkel som fanden, ikke akkurat slik jeg ser for meg en "arisk overmenneske" skal se ut

>det bildet
fy flåbbe, hva blir det neste disse naz 'I' stene finner på?

Tenk å være han gutten her som har på seg bh mens dama hans er toppløs på nyhetene
tv2.no/a/10686721/

Fordi det var målet de jobbet opp mot...

Hvilken film skal jeg se? Gidder ikke torrente, men har det meste av strømmetjenester

Takker kompis, skal sjekke den ut.

Kjeks!

Raseblande med andre raser som har egne fysiske trekk?

>men har det meste av strømmetjenester
Håper ikke du betaler for samtlige

De hadde jo offentlige programmer for at blonde ariske mennesker skulle få flere barn.

Jobber med saken fåvæ, skal løfte meg til /statue/ utseende og bli en ekte arier i kropp, sjel og tankesett.

dele? selge mener du vel. Mye penger å tjene der.

Skulle gjerne hatt en sånn spiss nese, men gud ga meg en rund en. Jaja har jobbet meg frem til ekstremt fin kropp da.

Den der kunne de faktisk spart seg

Attached: 1520881962547.png (657x527, 28.5K)

Nei, de hadde et hanreisprogram hvor kortvokste stygge tyskere skulle pule alle norske damer mens mannen var i hanreibua. Hjalp ikke om hun var kone eller kjæreste, alle norske kvinner skulle ha en liten tysker i magen og protesterte mannen så var det fangeleir først, en grav etterpå

Basert! Er sånne som deg man skal se opp til fåvæ.

>Oslo universitetssykehus vil teste ikke-godkjent ebolamedisin på koronasmittede

>Satser på ikke-godkjent ebolamedisin
>– Det legemiddelet som virker mest lovende så langt er remdesivir, sier han.

>Remdesivir er en eksperimentell medisin mot ebola som ikke er godkjent for rutinemessig behandling for noen sykdommer pr. i dag. – Det er bare ett medikament vi tror kan ha reell effekt, og det er remdesivir, sa Bruce Aylward, assisterende direktør i Verdens helseorganisasjon (WHO), tidligere denne uken. Det foregår nå utprøving av legemiddelet i mange land, forteller Madsen. Allerede er medikamentet blitt tatt i bruk for å behandle en smittet i USA som en del av en test. Det er også blitt sendt til Asia for testing.

>– Det vil sannsynligvis også bli prøvd ut i Norge, sier han.
>Oslo universitetssykehus (OUS) har allerede søkt om å få prøve ut medikamentet. Det bekrefter Anders Bayer fra kommunikasjonsstaben ved OUS.
>Søknaden ble sendt for et par uker siden, opplyser Bayer i en e-post til Aftenposten. De venter et svar fra Gilead Sciences, som står bak det intravenøse legemiddelet, i løpet av den kommende uken. Hvis OUS får lov til å bruke legemiddelet håper de å starte sin egen studie i løpet av den påfølgende uken.

Remdesivir
Produsert av Gilead, aksjenavn GILD
Gilead er forøvrig et hellig ord i hebraisk mytologi, og Råtsch*lds har en stor posisjon i selskapet. Men det er sikkert bare en tilfeldighet, akkurat som dette ,

Attached: gilead.jpg (950x1024, 203.07K)

Nei, snylter på andre (^:

Gattaca?

Attached: gattaca.jpg (1678x812, 192.11K)

Kan du holde disse seksuelle hanreifantasiene dine for deg selv?

Hva er problemet? Nordiske menn er svake og patetiske. Jeg, som stolt nasse ville gitt min mor, søster og fremtidlige kone til en stolt og edel tysker. Deres gener er langt sterkere enn hva en ren norsk mann noensinne kan ha.

Tør jeg å si at NAS kommer til å styrte ned til 5kr i morgen eller er det for ekstremt?

Attached: læffy.png (569x320, 334.55K)

Takk Jehova or rabbi Jesus for at det ikke ble noe av, eller hva kjære ekte landsmann

119619204

...

*gör inte ett skit mot viruset*
*knullar upp er karantän*
inget personligt

Attached: tegnell3.png (675x779, 465.17K)

Impliserer du at å vaske ut vår renhet med et folk som har en annen kultur, utsende og språk er hva en rasestolt mann ville stå for? Vi har utviklet oss en helt annen vei enn germanerne, selv om en gang for mange mange titusens år siden hadde en felles slekt.
VELDIG mistenkelig brev du farer med her.

Attached: gjennomsnittlig tyskertrekk.jpg (533x300, 21.81K)

(((Tegnell))) ?

Var den ekte?
De sier jo selv at jøder er massivt overrepresentert innenfor USAs økonomi.

>implisert at stemmer med virkeligheten

youtube.com/watch?v=Zj2IXuMORVo

Attached: on3gwklteuc11.jpg (236x230, 10.39K)

Attached: 1584307212383.png (620x634, 233.13K)

Gutta, jeg hadde lappen men mista den for et par måneder siden. Om jeg blir innkalt til HV, tror dere jeg kan kjøre bil igjen?
Skulle jo tenke seg at krisetider og arbeid mot dette overgår loven

Kjøpe posisjon i GILD med x18 giring?
Eller shorte dem med x18 giring i håp om at legemidlet ikke fungerer i lengden.

Vet ikke, men tror ikke norsk byråkrati viker mot noe fåvæ. Dessverre.

Jeg ser for meg 3 kroner fåvæ :^)

Faen for en katastrofe av en mann. Får FHI til å se kompetente ut.

Sverige er faktisk tapt. Fy faen.

Kommer du deg ikke til oppsetningsted i egen bil må du enten ta offentlig transport, sitte på med andre, bli hentet av HV eller rett og slett slippe. Det er ikke så stor krise enda. Og det er jo ikke slik at alle i HV skal kjøre bil under tjenesten, det er svært få. Hvis du kommer til stedet og klarer å komme deg hjem, trenger du ikke lappen under selve tjenesten.

Kan du faen meg ta å henge deg fy faen jbs

Vet ikke fåvæ. Sykehus verden over går på den medisinen nå. Kina, Italia, USA, Norge og. Men om NASDAQ går ned nok så kan umulig GILD holde seg oppe. Hvis du tror de nekter å la børsen falle så kan det være en mulighet.

Sikkert bedre muligheter, bare en opplysning

Attached: (((norges)))-bank.gif (773x1000, 262.08K)

Nei.

Schizo som faen. Vi vet allerede at HIV-medisin funker mot corona, Gilead er ikke et "hellig ord", men et stedsnavn. Om du har lest bibelen ville skjønt hvorfor det er logisk for et farmaseutisk selskap i ta dette navnet, da det er synonymt med medisin. Rotschild eier en del av omtrent alle selskap, og bildet ditt er schizo som faen ettersom at det ikke er snakk om HIV fra migranter men corona fra Kina. Heng deg.

Plan A var HIV, de lager medisin for det og

>enkelte yankere følte seg krenket pga. NTNU sin melding
Stakkars Amerikanere :(

Så sint du ble nå user

Attached: 1584305231980.png (166x144, 21.09K)

Schizo brev er noe av det beste innholdet, innenfor og utenfor firekanalen, ikke skrem de vekk.

nrk.no/ytring/yoga-og-kumokk-mot-korona-1.14941444

Bæsj i do

amerikanere er rumpesåre som faen

Store illelukne, fuktige hvite klumper på penishodet er vel ikke et symptom for korona vel?

Det beste om Israel får laget en vaksine er at alle nassene dauer

Hva sa NTNU?

Attached: 1584304915703.png (494x411, 149.62K)

Neste supermakt

Tja, tenk deg at du kommer fra et land hvor du må pådra deg massiv gjeld for å studere, så blir du bare lempet ut av studiene pga en liten influensa

>Alle gåyene som tar vaksinen ender opp med komplikasjoner som kronisk utmattelse og allergiske reaksjoner

Det eneste jeg bryr meg om er faktisk om Coronaviruset øker eller reduserer sjansene mine for å få en jv med den relativt sjeldne kroppstypen jeg liker aller best.

LOOOOOOOOOL

Og dere dauer. Rull kredits

Kjeks

Stakkars rompesåre mennesker

brugere bthu

Totenbrot vil bestå

Godt forslag, men har sett. Ble noe i samme dur: menneskenes barn

youtube.com/watch?v=RzwKS-Y1RV0

Attached: 1448322767486.gif (258x258, 469.47K)

Ka du bable om? Er jo flust av burgere som sier dette er sant og at NTNU ikke burde redigere innlegget

hva er denne relativt sjeldne kroppstypen du liker?

Selv liker jeg smellfeite jenter med enorm rompe og pupper. Vil kunne skvise hele kroppen min mellom fettvalkene faen til jeg dør av luftmangel.

tiss i kopp

Attached: wew.jpg (724x903, 113K)

Tynne legger, slappe lår og en ellers normal overkropp.