Corona out/fit/ Uitgave
Welkom: maskers, handschoenen, brillen
Niet welkom: naturisten
/Nederdraad/
paal de bips van sana
Sana's bips
>alle gyms dicht
>dvw geen alleenaanhangers vd
Tomb Raider 1 was ongelofelijke kino.
Jasmijn aub
youtube.com
Jan Roos neukt iedereen aan die tafel de moeder
KANKER MOFFEN
Wij zijn allen Viktor.
youtube.com
Wat?
ik ben een mof
dios mio sacrilege
Kan prima, ik heb er zelf ook twee en ben geen Marokkaan of Turk, wat de groepen zijn waar Jan Roos overduidelijk naar doelt
ik ben een nedermof
XD
Ik werk in de horeca en vandaag hebben we heel de zaak schoongemaakt en al het vers eten uitgedeeld aan de collegas. Ik heb een dikke voor raad meegenomen.
Is er een user die weet wat ze met 0 uren contracten doen? Ik kijk met een grimmige blik naar de toekomst
het is 'naar verwijst' of 'op doelt'
Moef :3
BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP
echte nederlander uren
Je betalen voor de uren die je werkt.
Wij zijn allen David
en.wikipedia.org
youtube.com
Poep gedaan
Maar nu heel de horeca sector gesloten is, wat gaan ze doen met alle 0-uren contracten?
Ben ik fucked?
dat is geen mof dit is een mof
moerasmof
Mof is een Nederlands scheldwoord voor Duitser, omdat we Duitsers luid vinden.
>seksclub moeten dicht
betekent dit dat ik mijn huis moet aflsuiten xD?!
Wij zijn allen Ezel
youtube.com
komt letterlijk van de oorlog, niet omdat ze luid zijn
Niet lief, ik dacht dat het een kjoet nicknaam was
>wat gaan ze doen met alle 0-uren contracten?
Gewoon die mensen betalen voor hun gewerkte uren.
ook mooi
We zijn allen Akon
youtube.com
Mof is een veel oudere scheldnaam dan de oorlog, het is bijna 500 jaar oud, en vooral gebruikt omdat Nederlands irritaties hadden dat er zoveel Duitsers in Nederland kwamen wonen omdat Nederland geen land was.
Wat is de “kaaskop” van Nederlanders voor Belgen?
nederlandse cultuur
>gelijkheid tussen man en vrouw
We zijn allen Mark Waalberg
youtube.com
k3 neukt moffenkutjes
>De FNV wil een aanpassing van de huidige WW-regeling. Medewerkers met een onzeker contract (uitzendkrachten, oproepkrachten, nulurencontract en zzp’ers) vallen niet onder de regeling werktijdverkorting. Wij vinden dat ook deze medewerkers recht hebben op een vangnet. Op dit moment dringen wij bij het kabinet aan op aanpassing van deze onderwerpen.
FNV mag dat willen, maar dat is nog niet zo.
>multi culti samenleving is gelukt want ik functioneer en de echte nederlander bestaat niet.
>multiculti is gelukt want we eten nu ook courgette
Wafel, spruitje, mijn vader noemt Walen, "nepfransen".
Uit Beieren, en ze draagt niet eens een dirndl, ik ben opgelicht stomme kutmoffen!
>multiculti is gelukt want we hebben nu Sana
multicultu samenleving is gelukt vraag maar aan blanke vrouwen
multicultu samenleving is gelukt vraag maar aan mijn aziatische vriendin
leuk he als ik jullie veilige ruimte verkracht
Ik vind het moeilijkre dan het hier naar voren word gebracht, ik ben gewoon eerlijk maar stel dat Nederland en Frankrijk met elkaar oorlog zouden krijgen, ja dan zou ik Nederland liever steunen om mijn familie hier en mijn woonplaats te beschermen, maar ik heb toch familie in Frankrijk en een speciale plek in mijn hart voor dat land.
Loyaliteit kan, maar dikke bullshit dat je niet ergens diep van binnen ook een soort van loyaliteit voelt naar het andere land.
>ik
W
I
E
?
we gaan je een test laten doen, je moet een frans familielid omleggen om je trouw te bewijzen.
Op mijn PC gebruik ik geen filter dus ik had dit hele gesprek dan niet eens gezien, moet er wel altijd om lachen en eigenlijk alles wat ik zeg over FRANRKIJK, MED, en tattas moet je met een hele flinke korrel zout nemen.
Gewoon rationeel blijven
Ik wil een vriendengroep van autisten oetz.
en voila, zo ontstond de nederdraad
Ja doei!
Zo denk ik er ook over, in geval van oorlog steun ik niks, alleen mijn familie en vrienden en wat hun het beste uitkomt.
Je hebt mij al.
Goeie tijden
multiculturele samenleving is mislukt, ik woon in een blanke wijk van een blank dorp.
kanker vervelend als mijn zwarte vriend drugs komt brengen en ik op de buurtwhatsapp duidelijk moet uitleggen dat het geen inbreker is.
>Impliceren dat ik vrienden ben met jullie imbecielen
Wil je met mij een bordspelletjesavond organiseren?
>latex
IK KOOOOOOOOMMMMMM
>50Gb op je mobiel voor 14.99 in Frankrijk
>4Gb in België voor hetzelfde prijs
>Impliceren
gaan we weer
Zelfde, mijn eigendom beschermen is de enige doel
wie /coronaknokploeg/ hier?
morgen naar de AH en gevechten uitlokken broeders
>hele wereld wordt de moeder geneukt
>door iets van 120 nanometers groot
lmke bovenaan de voetselketen me reet.
ik krijg 2GB voor 15e
>chocomel
Zelfde, wil geen abonnement
Ik ga naar de super en dingen uit wagens van anderen jatten. Hoe kunnen ze claimen dat het van hun is als ze nog niet betaald hebben?
>Kom uit een geheel blank dorp van een paar families die elkaar allemaal bij naam en achternaam kennen
>Iedereen heeft zijn autodeur van het slot af, touwtjes door de brievenbus, mensen hebben vaak hun voordeur op de haak
>In 2000 komen er een sloot Moslims bij
>Er ontstaat een kleine achterstandswijk in het dorp
>Criminaliteit springt omhoog
>Mensen wantrouwen elkaar meer
>De wijk word door rijke dorpenaren opgekocht en geheel gerenoveerd, alle Moslims donderen op
>Polen worden in een flat gezet
>Er vinden binnen een jaar 3 gewapende overvallen plaats op de lokale supermarkt met kogelgaten in de muren
>Ze willen een vluchtelingenopvang bouwen (VVD)
>Dorpernaren kopen snel de grond op en bouwen er een restaurant
>Er komen allemaal Marokkanen en Turken bij
>Krijgen een soort van oorlog met de Polen
>Hele dorp is uiteindelijk zo ontregeld dat alle lastige Polen, Turken, en Marokkanen naar de stad worden verhuist
>Deze huizen worden opgevult met stedenaren
>Hele dorp naar de kanker
>Stedenaren worden zo'n irritatie met late feestjes en drugs en drankmisbruik dat de burgemeester uit zijn functie word gezet omdat hij het verkankerde
>Nieuwe burgemeester gooit ze er allemaal uit en stopt het vol met bejaarden
Je moet gewoon een daadkrachtig dorp hebben die niet over zichzelf heen laat lopen zoals die stedelijke mongooltjes in de randstad die stil blijven toekijken, gewoon de beuk er in als het moet tot ze opkankeren
gewoon de zoveelste vorm van blanke vlucht, je kan straks nergens meer heen
Waar ik vandaan kom hebben mensen geweren in de schuur en wantrouwt iedereen de politie
Als zij blijven waar ze wonen dan laten wij ze met rust, kom je bij ons wonen dan pas je je aan en doe je normaal of negeert de hele buurt je en doen ze er alles aan om je er uit te gooien
Probeer je in te breken, wat bij mij al een keer is gebeurd door een maro, dan druk ik een geweer in je gezicht
ja leuk verhaal maar ik vertrouw liever mensen uit de grachtengordel en UvA leraren, racist
>Waar ik vandaan kom hebben mensen geweren in de schuur en wantrouwt iedereen de politie
Als zij blijven waar ze wonen dan laten wij ze met rust, kom je bij ons wonen dan pas je je aan en doe je normaal of negeert de hele buurt je en doen ze er alles aan om je er uit te gooien
Probeer je in te breken, wat bij mij al een keer is gebeurd door een maro, dan druk ik een geweer in je gezicht
Mijn leven was saai
>Leraren
Professoren*
Kan iemand mij helpen met een idee voor een eerste datum? Ik heb op dinsdag een datum met een meisje van Bumble, maar nu horeca eruit ligt weet ik niks. pls help
*bolsjewieken
>UvA
gewoon leraren is genoeg voor dat volk
Wees jezelf
Picknicken in het park
Ik kijk oprecht neer op mensen zonder autisme. Voelen net als NPC's als je er tegen praat.
jaren 60 vd
Lmke
Je weet niet wat je mist
Het platteland is prachtig
zo denkt iedereen over elkaar, als ik met iemand praat hou ik rekening dat hij ook zo over mij denkt. leuk is om sarcastisch tegen autisten te doen dat hebben ze niet door
en zo'ist