mm
Sverigetråden
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
twitter.com
Var nyss på affären och börjar känna mig lite torr i halsen
vif
Har du funderat på att sluta vara neger?
katter = tänkande mannens husdjur
hund = whitetrashets val av husdjur
Kan man spola ner våtservetter?
MÖRKT ÖVER SKANDINAVIEN
>bevakar en grej jag ska köpa på tradera med några minuter kvar
>får ett (du) i en annan flik
>går in och läser det
>börjar skriva ett svar på brevet
>kommer på att auktionen nästan är över
>klickar tillbaka till tradera
>ser klockan ticka ner till noll innan jag hinner lägga ett bud
HORAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Varför dras jag bara till tjejer som "game:ar" eller gillar 2D?
Matchar med snygga normala tjejer ofta på Tinder men känner ingen motivation till att dra ut på dejt med dom överhuvudtaget
>dkn ingen söt 11-årig fv klädd i magtröja, hotpants och knästrumpor
Vad skulle du köpa?
dds nbög
Jag måste köpa vapen. Hur gör jag som arisk svensson utan kriminella kontakter?
båh
Tredje för UwU!
>dkn ingen söt 11-årig fv som tar bola och hgh så hon är 240 cm lång och kan bänka 300 kg
Är du inte med i ett jaktlag?
Skaffa jägarexamen och vapenskåp hemma
Självklart använder du bara vapnen för jakt efteråt då och inte för något olagligt
UWU!
Göra armhävningar j/n?
Ärligt talat ni skrattar åt folk som köper cigaretter nu men ni kommer inte ha tillräckligt mycket själva. Den genomsnittliga personen röker 1 paket per dag. Om du har en familj på 4 så är det 28 paket i veckan, över 2128 cigaretter i månaden. Cigaretter kommer vara värda sin vikt i guld om några månader, för alla behöver dem.
user...
skytteklubb eller skaffa kriminella kontakter eller importera
>dkn ingen söt 13-årig fv som fått köns och ålderskorrigering som spelar i mellanstadiets flicklag i handboll
Nä, sist jag sköt ett gevär var i somras när jag och farsan pangade lite lerduvor.
Kanske kan låna nån puffra av honom.
kommer man kunna bli böghora i framtidens sverige eller kommer dom heema oss när raskriget är över?
Vad ska du göra med den? Ta med till mataffären så ingen tar den sista toarullen?
nej du måste spara på kalorierna i kristider
youtube.com
Faktiskt en väldigt bra video
Köpa lego J/N saknar att bygga de busarna
något fel på kläderna?
Du kan bli en grindrböghorslyna oavsett
Ärligt talat ni skrattar åt folk som köper dildos nu men ni kommer inte ha tillräckligt mycket själva. Den genomsnittliga personen tappar bort 1 dildo in i rumpan per dag. Om du har en familj på 4 så är det 28 dildos i veckan, över 2128 dildos i månaden. Dildos kommer vara värda sin vikt i guld om några månader, för alla behöver dem.
vad han börjar se biffig ut
Har du ränneskita varje dag eller?
>Kan man spola ner våtservetter?
Nej, blir stopp. Toapapper är gjort för att gå sönder av sig självt.
Har också tänkt på om jag borde köpa något sånt. Fast jag bygger nog hellre någon meccano eller mer avancerade byggsatser.
>lego
kantanon???
Baserad favä
J om du är en saudisk prins eller rothschild
lego är svindyrt
Vet ni vad jag hatar mest av allt? Fetton. Inte nog med att de är lata och fula kräk, de klagar ständigt men gör inte något åt saken. Eran lösning är billig och enkel. Det enda ni behöver göra är att förbränna fett genom att inte käka massa kolhydrater och springa några varv runt husaet. Ni kan lätt bli normalvikt igen och ha bra muskelmassa tillskillnad från oss spinkiga missfoster som liknar en person med anorexia även fast vi inte har det. Vi som är spinkiga måste träna hårt och äta mycket vilket kostar en del. Det var riggat från första början, det är oss det är synd om inte er fettokräk
Han är en sexsymbol
Kommer infiltrera nästa trådträff och förföra alla söta små dampisar genom att suga deras snoppar.
Är ni med mig tjejer? Vi ska göra nästa trådfest till en snoppeli-saggfest!
tänk att spela wow 2019 hahahaaha
Är det sant att ingen tillfrisknar från coronan eller är det ett jagjag?
dds västeråsbögen
vad fan tror du, sjävklart folk som vill ha en händning som ropar högt
är för ful
Visst fan måste kinsekterna ljuga om italienska siffrorna är så här höga?
Ligger väl tusentals döda kineser insvetsade i sina hem
om jag ser ett transbögmissfoster på träffen kommer jag oundvikligen lappa till dem
Mann1 bögar knullar vad som helst så länge du är renrakad och inte har bajs i röven
nej det stämmer, symtomen upphör men du har skiten i dig fortfarande
Ja, jag älskar PangDöPaj
Wow, är trådträffar så där, är det massor av söta trådflickor och grejer?
Vi har sett hur folk som går på träffar ser ut favä, det är nog ingen fara att det blir något våld.
Jag kommer låtsas vara dampus i sånna fall
Varför har svho såna extremt manliga drag?
ingen blir frisk, man blir bara återinfekterad om och om igen
infektion 1: feber & hosta
infektion 2: allvarlig lunginflammation
infektion 3: inre blödningar, epileptiska anfall, mental påverkan
infektion 4: skelettet börjar brytas ned, du blir fysiskt mindre
infektion 5: du blir bög
infektion 6: du blir en fälla
infektion 7: du blir en pälsis
infektion 8: du blir en pälsis med neonkuk och scenebrud-frilla
infektion 9: du börjar breva i tråden
Detta stämmer förresten för många infektioner. Till exempel vattkoppor och borrelia.
Så alla kommer dö med andra ord? Varför lyfter inte media upp detta? Det här borde ju innebära slutet på vårt samhälle.
>så länge du är renrakad och inte har bajs i röven
danne håller inte med
Varför är det bara svenska bögar som är så äckliga och konstant pratar om kuk, sagge, bli bajspackad av så många okända killar etc etc etc?
Mångs ser det sista som en fördel
bajsnallet var inte bög, han var sjuk i huvudet och behöver hjälp
examensarbeteskneg förenat med livsfara hela kommande vecka
Du är på ett anonymt, mongoliskt träsnidarforum på internet mannen
J lego är kul.
Kattis?
>Du är på ett anonymt, mongoliskt träsnidarforum på internet mannen
Och du antyder bögäckel ljuger om något de gör öppet med stolthet? Haha aaaaaaaaaaaaaaaaaa
Vad är grejen med det? Varför är sv ho så manliga? Bild relaterad är en 18-årig svensk "man" som bokstavligen blev världskänd för att han såg ut så
Men lilla söta dampusar, vårda språket... vi får se hur länge ni kan stå emot oss innan ni låter eran inre böghet stråla ut!
ni är mycket välkomna!
består livsfaran i corona eller något annat mer intressant (som du i så fall gärna får berätta om)?
Har ni tänkt på att man aldrig får höra om en person tillfrisknat från corona? Detta får mig att misstänka att sjukdomen är allvarligare än media vill säga. Tror det kan vara slutet på mänskligheten nu.
INGEN blir frisk.
Vad tror du händer om de erkänner att ett jävla biovapen är löst?
hon fick corona och dogade på sjukhuset
Mass extinction event.
Ljuger? Nej, jag menar att folk säger saker som de inte normalt sett säger när de är anonyma. Sen så är du ju en idiot om du tror att folk är allvarliga på kanalen hela tiden rofl
Varför nämns inte detta på fler ställen? Det är som om myndigheter och media vill att vi alla ska dö.
>Har ni tänkt på att man aldrig får höra om en person tillfrisknat från corona?
Finns ju många såna fall.
lyssna på experterna :)
förlåt, jag menar av den svenska regering utsedda experter
Mann1 bögar säger saker både offline och online och det är alltid samma sak, bögeri, sex, bajs, chemsex och annat sjukt
Nämn en. 0 pers i Sverige har tillfrisknat.