Salin eka, salil vika -painos
/mämmi/
mä ja nyymit
mitä teet tässä tilanteessa
Alankomaat sulki kaikki liikuntasalit (ja koulut). Eikä ole ainoa maa.
Suomi on varmaan viimeinen maa euroopassa joka pistää koulut säppiin. Saatana mitä vatulointia.
mitä sä jostain pennuista välität?
No kun meillä se vaan on eri asia
youtube.com
tää on mun lempi biisi, en oo menos ikin töihi
ne saatanan kakarat tartuttaa kaikki
oispa loli
tekis mieli tehä lämpimiä leipiä mutta ei oo juustoo
pysy niistä sitten kaukana vitun tyhmä
nyymillä ja mulla tuli liian kuuma lusikassa niin mentiin parvekkeelle juomaan lonkeroa
oispa Anzu
oispa tosiaan, ihana tyttö
hähää mullapas oli juustoo ja tein todella paljon tosi maukkaita lämpimiä leipiä nami nams melkein liikaa yhdelle nyymille mutta olen yksin niin pakko syödä kaikki aahhh lämppäreitä mmmm
>pysy niistä sitten kaukana vitun tyhmä
ne kiertää missä huvittaa
tartuttaa vanhempansakin
ei voi välttää
miks et vaan saman tien tapa ittees jos noin pelottaa?
tapa itte ittes vitun perselärvi
Illan pantsuvisa siirtyy tänään Italian /ita/ korona-kaaoksesta naapurin puolelle kohti Ranskan /fr/ kenraalia!
Tunnin päästä visaillaan siis /fr/ kenraalissa.
MMM LÄMPIMIÄ LEIPIÄ AAHH TÄÄ ON HYVÄÄ
otin mama spicy chicken nuudelit testiin mutta tää on melkein liian tulista
Katon kardashianien jaksoo missä ne menee Suomeen.
cat's fit
Vauvasuu. Meikä kestää helposti sen.
juuh no kyllä tän syö mutta tulista on
ai että olen syönyt niistä melkein puolet kyllä näitä riittää vielä
todella hyvää lämppäriä, oikein juustoista
olen alottanut minipillerit n. Kuukausi sitten ja sitä ennen käyttänyt kumia yndynnässä. Mutta nyt siis eilen alkoi ruskea tiputtelu vuoto. Onko tämä ihan normaalia pillereiden aloituksen jälkeen? Ja menkkojen pitäis alkaa viikon päästä, mutta sanottiin kyllä, että pillerit voi jättää ne pois kokonaankin.
How will the welfare rats with "no savings" survive after the system collapses?
sä kysyit ton jo
mikä on kassin rutiini?
kyllä kelpaa nää tuoreet juustoiset lämppärit, kokonainen pellillinen yhdelle nyymille on aivan liikaa mutta kyllä minä reippaasti jaksan
onko täällä ketään muuta joka nauttii tällä hetkellä lämppäreitä?
kassi pojad
vitun homo nyt roskiin ne pillerit
soija kassi vasemmalla
Vihaatteko ruattalaisia? (homokansa)
>K-kauppias Harrilta hieno ele koronan riskiryhmään kuuluville asiakkaille – päästää ostoksille ennen avaamisaikaa: ”Ohjaan sisään takaoven kautta”
EI OO REILUU VITTU
Oma tyty vaihto noihin ja oli jotain tollasta hetken ja lopulta menkat loppu kokonaan.
pissattaa ihan kauheesti mut joutuisin menemään ulos mun huoneesta ja herättää muut ja kaikki rageis mule en halua
mä ja nyymit
>herättää muut
miksi ne nukkuu? ei vielä ole kello 21:00
Suomi-jaksot houkuttelevat vain uusia katsojia tuijottamaan uutta sarjaa
Itselläni on ollut menkat jo neljä vuotta, mutta nyt kun menkkojen pitäisi lyhyen ajan sisällä alkaa (epäsäännolliset menkat) tilalla on tiputtelevaa ruskeaa, vanhaa verta, jossa joskus on mukana vetisempää ruskeaa verta.
K-kauppias Harri on jossain tansikisassa tai -visassa parin vuoden kuluttua.
jee demipostailua
Voi Yunyun
Voiko joku vihdoinkin olla hänen kaveri?
>uusi sarja
mä voisin olla sen seksi kaveri
Aika hauska aatella et kohta kaikki sosiaaliset perhoset joutuu kotia pariks viikoks, voi koppa seota ku ei pääse somettaa salilta ja baarista.
en ymmärrä miten niin mukava ja nätti tyttö voi olla yksinäinen??
seuraan tyttöä lähimmälle rakkaushotellille jonka jälkeen harrastamme vauvantekohommia
How will the welfare rats with "no savings" survive after the Kela system collapses?
... katsojalle siis, katsomaton katsomissarja hyvinkin
Aika jännä muuten että tässä kuussa julkastaan uusia pelejä aika paljon. Ihan ku ne olis arvannu ton.
tilanneraportti: olen syönyt nyt yli puolet mun HERKULLISISTA TUOREISTA KUUMISTA JUUSTOISISTA LÄMPPÄREISTÄ ja kyllä tekee gutaa
onko sulla lämppäreitä? ainiin ei ole hhähääää
onko sulla nyymi kaikki hyvin
Tein lämpimiä leipiä, kun nyymi pauhaa niistä tuohon malliin
en tykkää nyymeistä
en varmaan uskalla käydä leipäjonossa(jos edes sitä on)tämän pandemian takia
voi voi
on mulla kaikki ERITTÄIN hyvin kun mulla on maukkaita lämppäreitä ja ei ole mikään hyvin olen niin vitun yksinäöinen ja haluan kuolla saatana tapa mut nyymi oon niiin vitun paskaa
laitoin puikulan päälle ketsuppia, tonnikalaa, pälvikinkkua ja juustoa ja sit mikroon
ei ole vielä suljettu leipäjonoja
iltalehti.fi
Ruoka-apu on monelle suomalaiselle tärkeä avunlähde. Leipäjonoja on ympäri maata ja niissä voi kerralla jonottaa suurikin määrä ihmisiä.
Helsingissä toimivan Hurstinavun toiminnanjohtaja Sini Hursti kertoo, että ruokajakelu keskeytetään, jos joku työntekijöistä saa koronatartunnan.
– Saman tien laitetaan ovet kiinni. Kaikki saavat pysyä kotona karanteenissa, Hursti kertoo.
Hän toivoo, ettei tällaiseen tilanteeseen jouduta. Toistaiseksi koronavirustilanne ei ole vaikuttanut ruoka-avun jakamiseen.
Hursti tunnistaa jonottamiseen liittyvän huolen.
– Se on tartunnan kannalta riski sekä meille että asiakkaillemme, Hursti sanoo.
Viime viikolla Hurstinavussa otettiin käyttöön hengityssuojaimet. Suojaimia käyttävät asiakkaiden kanssa tekemisissä olevat henkilöt. Lisäksi huomiota on kiinnitetty käsihygieniaan. Käsiä pestään vähän väliä ja tarjolla on desinfiointiaineita ja käsidesiä, Hursti kertoo.
Hengityssuojainten kanssa kävi tuuri. Hurstilla sattui olemaan entuudestaan suojaimia iso paketillinen. Hengityssuojien saatavuuden kanssa on ollut ongelmia ympäri Suomea.
juuh saunaan
Siis oottakas nyt, ne vitun käsienheiluttelijat ei oo vieläkään saaneet niitä kouluja kiinni vaikka se on jo viranomaistenkin suositus? Loppukohan kokouksesta munkit kesken vai miten tätä ei saada vietyä loppuun asti.
minun pakastimessa on leipää jos haluat
ylispisteitä tullut tänään helvetin paljon
Kumpi valehtelee, THL vai HUS?
hs.fi
>Aggressiivisesta testaamisesta olisi hyötyä Suomessakin, sanoo Husin johtajaylilääkäri – Miksi kaikilta oireilevilta ei oteta virusnäytettä?
>Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen asiantuntijat ovat selittäneet Suomen vähäistä testaamista sillä, ettei lisätesteistä olisi epidemian hallinnassa apua. Hus kuitenkin perustelee testien rajaamista sillä, että kapasiteetti ei riitä.
>TERVEYDEN ja hyvinvoinnin laitoksen asiantuntijat ovat toistuvasti perustelleet Suomen vähäistä testaamista sillä, ettei lisätesteistä olisi epidemian hallinnassa apua. Hus kuitenkin perustelee tiedotteessa testien rajaamista sillä, että kapasiteetti ei riitä.
>Suomen testauskapasiteetti on 500-600 per päivä. Testauskitit täysin tuontitavaraa, joiden saatavuus maailmalta huononee koko ajan.
... tässä maassa ei enää mikään onnistu
ei toimi suomessa
mulla ei oo mitään sanottavaa
Meidänhän piti olla hyvin varautunut ja testikyky loppuu ennenkuin epidemia edes alkaa. Usko vitun matonta.
paniikki nyymi...
Ei kumpiikaan, mutta HUSin palikka on täys palikka. Testit loppuu kesken jos ruvetaan "aggressiivisesti testaamaan". Sitten alkaa kuolemaan sairaita ja vanhoja kun ei ole enää testejä. Täysin järjetöntä ruveta testaamaan ihmisiä jotka sairastaa sen lievänä. Jos oireita on pitää itse jäädä kotiin joka tapauksessa.
THL:llä ollut kunnon paniikkimoodi päällä tammikuusta alkaen. Tän siitä saa kun valitaan johtotehtäviin kavereita eikä ansioiden mukaan
nuuh
postaile vaik lisää tollasii sit
miten saisin nyymin itselleni?
>Jos oireita on pitää itse jäädä kotiin joka tapauksessa.
Tätä pitäs toitottaa ihmisille vitusti enemmän, ihmiset on niin saatanan typeriä ettei ne ymmärrä muuten. Vittu jääkää sinne kotiin jos olette sairaita, sitä varten te hamstrasitte sitä vessapaperia kärryllisen.
kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa
(nuuh)